A4 B8 hanskalokeron irroitus

Aloittaja AudiMan, 27.08.11 - klo:13:27

« edellinen - seuraava »

AudiMan

Olen yrittänyt jo tovin löytää ohjeita kuinka hanskalokeron saa irti. En löydä ohjetta sitten millään. Mulla on siis yksilö, jossa hanskalokerossa on Navigaatorin CD-boxi.

Olen irroittanut kaikki näkösällä olevat ruuvit, mutta ei irtoo. Tuntuu niinkuin lokeron perällä olisi vielä jotain joka pitää lokeroa kiinni. Onko se navigaattoriboxin takana jotain ruuveja? Vai pitäiskö lokeron lähteä irti ilman navigaattoriboxin irroitusta???
Ex:
Audi A4 B8 Avant 2.0TDI -09
Skoda Octavia Combi 2.0FSI -06

Late

Lainaus käyttäjältä: AudiMan - 27.08.11 - klo:13:27
Olen yrittänyt jo tovin löytää ohjeita kuinka hanskalokeron saa irti. En löydä ohjetta sitten millään. Mulla on siis yksilö, jossa hanskalokerossa on Navigaatorin CD-boxi.

Olen irroittanut kaikki näkösällä olevat ruuvit, mutta ei irtoo. Tuntuu niinkuin lokeron perällä olisi vielä jotain joka pitää lokeroa kiinni. Onko se navigaattoriboxin takana jotain ruuveja? Vai pitäiskö lokeron lähteä irti ilman navigaattoriboxin irroitusta???

Sinun pitää ensin irroittaa Cd-asema ensimmäiseksi hansikaslokerosta. Sen takana yksi ruuvi

Jos auto varustettu törmäysvaimentimella niin se pitää irroittaa hansikaslokerosta on hansikaslokeron sisäpuolelta oikeassa reunassa ruuvi.

Irroita koelaudan pääty "siellä piilossa yksi ruuvi millä hansikaslokero kiinni"

AudiMan

Kiitos nopeasta vastauksesta! Kannattipa kysyä ennen kuin rikoin lokeron.  :)

Seuraava kyssäri koskee tuon cd-aseman irroitusta. Millainen tikku niihin kahteen loveen pitää työntää, että asema lähtee irti? Kokeilin työntää rakotulkit molempiin, mut ei tahdo lähteä pakittamaan.
Ex:
Audi A4 B8 Avant 2.0TDI -09
Skoda Octavia Combi 2.0FSI -06

AudiMan

Lainaus käyttäjältä: AudiMan - 27.08.11 - klo:13:58
Kiitos nopeasta vastauksesta! Kannattipa kysyä ennen kuin rikoin lokeron.  :)

Seuraava kyssäri koskee tuon cd-aseman irroitusta. Millainen tikku niihin kahteen loveen pitää työntää, että asema lähtee irti? Kokeilin työntää rakotulkit molempiin, mut ei tahdo lähteä pakittamaan.

Tämä ongelma on ratkaistu.
Ex:
Audi A4 B8 Avant 2.0TDI -09
Skoda Octavia Combi 2.0FSI -06

Late

Lainaus käyttäjältä: AudiMan - 27.08.11 - klo:13:58
Kiitos nopeasta vastauksesta! Kannattipa kysyä ennen kuin rikoin lokeron.  :)

Seuraava kyssäri koskee tuon cd-aseman irroitusta. Millainen tikku niihin kahteen loveen pitää työntää, että asema lähtee irti? Kokeilin työntää rakotulkit molempiin, mut ei tahdo lähteä pakittamaan.

Ihan radion irroitus työkalu.


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy