vaikea valinta

Aloittaja cossu69, 29.05.11 - klo:13:01

« edellinen - seuraava »

cossu69

omalla rahalla ja 2-4 vuotta riippuen tyytyväisyydestä.

cossu69

tällaista suunnittelen 1.8 quaattro
lisävarusteet:
sporttipaketti
sumuvalot
subbaripaketti
sisävalopaketti
vetokoukku
metalli musta
onko muita varusteita joita suosittelette?

Skula

Sumuvalot jättäisin poijes. Mitä niillä tekee?
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Hevosmies

 Kyllähän tuossa on kaikki tarpeellinen, tosin sumuvalot ovat oikeasti vain koristeena. Itse ehkä ottaisin vielä mustan verhoilun.

Ja myöhemmässä vaiheessa pienellä laitolla uudet listat auton sisälle. Ja musta maski. Ja OEM-korisarja. Ja mustat hollow spoke-vanteet. Ja sumariritilöiden maalaus mustaksi...oikeastaan älä mua enempää kuuntele!

Oliko mielessä sedan vai avant?
Audi A4 Avant 2.0 TFSI quattro man. 2009 //ex-vag: Skoda Octavia RS HB 2.0 TFSI 2006

Flat

järkevältä paketilta vaikuttaa. Tuo subbaripaketti on varmaan Audi sound system ?

ps. oletko jo lukenyt tämän ? ( osin hiemn vanha atietoa pakettien oslat mutta muuten pätee yhä)

http://a6retrofit.tripod.com/articles/a4a5varusteet.html

Mustaan autoon itse valitsisin kyllä monien vihaamat kiiltolistat ulos. Ilman näitä auto on hieman tylsä, varsinkin kun on kurainen. (mitä se on talvella ja syksyllä suurimman osan ajasta). Ilaman kromitehosteita auto on aika ankean näköinen suomen harmassa syksyssä. Mutta makuasioita nämä..jos tykkää kiillosta niin sitten kannattaa ottaa jos ei niin sitten ei kannata.....

Quality


Olikos tuossa quattrossa jo servotronic vakiona? Ellei, sitä harkitsisin. Omassa B7ssa sitä ei ole, enkä ole isommin kaivaannutkaan, kun keskustapyörittelyä tulee vähän. Jos joudut paljon parkkeeraamaan ahtaisiin paikkoihin, sen ottaisin, kustantaa jonkun satasen.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

mi16

Lainaus käyttäjältä: cossu69 - 31.05.11 - klo:08:21
tällaista suunnittelen 1.8 quaattro
lisävarusteet:
sporttipaketti
sumuvalot
subbaripaketti
sisävalopaketti
vetokoukku
metalli musta
onko muita varusteita joita suosittelette?

Olettaen että otat busines mallin niin lisäksi ottaisin vielä:

Mikäli on sedan: Läpilastausmahdollisuus ja irroitettava suksi/lumilautapussi ja Tavaratilapaketti
Mikäli avant: Tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja
"Bluetooth-Hands-free" -liitäntä, ei sisällä adapterin liitäntää, eikä erillistä antennia
Kaukovaloassistentti

clima

Lainaus käyttäjältä: skula - 31.05.11 - klo:08:30
Sumuvalot jättäisin poijes. Mitä niillä tekee?

+1. Servotronic tilalle.

cossu69

joo musta sisusta tietenkin ja sedan mallia. mulla on ollut 5 farmaria putkeen. vaikka avant on tosi tyylikäs nyt on sedanin vuoro

Skula

Lainaus käyttäjältä: clima - 31.05.11 - klo:08:43
+1. Servotronic tilalle.

Servotronic on minusta sellainen varuste joka kannattaa kokeilla. Melko arvokas lisä.

Lainaus käyttäjältä: Flat - 31.05.11 - klo:08:32
Mustaan autoon itse valitsisin kyllä monien vihaamat kiiltolistat ulos. Ilman näitä auto on hieman tylsä, varsinkin kun on kurainen. (mitä se on talvella ja syksyllä suurimman osan ajasta).

Tästä samaa mieltä plätyn kanssa. Paitsi jos on tekemässä umpimustaa autoa. Sekin olisi kyllä hieno, olettaen että keulastakin poistetaan kaikki kromi - mustaoptiikka ja lasit tummennetaan etusivulaseja myöden.
Romurautaa ja paalivehkeitä.

cossu69

joo servo unohtui ja tietenkin busines. mulle riittää pelkkä takapenkin kaato. tarkoititko mustilla vanteilla audin omia 19 tuumasia 5 puolasia. ne on liian tyyriit.

cossu69

vai ottaisko perus mustan

clima

Lainaus käyttäjältä: skula - 31.05.11 - klo:08:48
Paitsi jos on tekemässä umpimustaa autoa. Sekin olisi kyllä hieno, olettaen että keulastakin poistetaan kaikki kromi - mustaoptiikka ja lasit tummennetaan etusivulaseja myöden.

Tuollaisen umpimustan sedanin näin Audicenterin pihalla juuri pari viikkoa sitten, näytti 19" rengastuksella erittäin päheeltä. Helppo ja näyttävä keino erottua A4 massasta. Jakaa kyllä hyvin mielipiteitä.  ::)


Hevosmies

Kyllä mä lähtisin cossuna "all black"-teemaan!!
Audi A4 Avant 2.0 TFSI quattro man. 2009 //ex-vag: Skoda Octavia RS HB 2.0 TFSI 2006

cossu69

oiskohan ideaa teippauttaa matta mustaksi niinkuin focus rs tyyliin

Jeenyus

Lainaus käyttäjältä: cossu69 - 31.05.11 - klo:08:53
joo servo unohtui ja tietenkin busines. mulle riittää pelkkä takapenkin kaato. tarkoititko mustilla vanteilla audin omia 19 tuumasia 5 puolasia. ne on liian tyyriit.

Oletko nyt siis uutena ostamassa? Nyt on Audilla se Business Plus joissa tulee parkkitutkat ja Bluetoothit mukana paketissa. Jos taas katsot käytettyjä niin omasta kokemuksesta voin sanoa, että vaikeaa tulee olemaan saamaan kaiken mitä haluaa käytettyyn vehkeeseen noin niinku siihen hintaa mitä olet suunnitellut :) Koska niitä ei 100% varmuudella kaikkia ole ja sitten jälkikäteen laitettuna maksaa taas vähintään sen 100â,¬ lisää per specsi...
Audi A4 1.8TFSI

fleetwood

Lainaus käyttäjältä: cossu69 - 31.05.11 - klo:08:57
vai ottaisko perus mustan

Perusmusta on metallimustaa mustempi, mutta toisaalta taas naarmuuntuu helpommin kuin metallimusta.
Passat GTE Variant

cossu69

uutta tarkoitin onkohan kellään mitään kokemusta teippauksista. onko teillä ideoita lisää esim. vanteista?

Hevosmies

Tässä mallia, tosin tuo ei ole matta ja kiiltolistatkin ulkona, mutta aika häijy mielestäni...you get the point

Audi A4 Avant 2.0 TFSI quattro man. 2009 //ex-vag: Skoda Octavia RS HB 2.0 TFSI 2006

clima

Lainaus käyttäjältä: cossu69 - 31.05.11 - klo:09:16
onko teillä ideoita lisää esim. vanteista?

Näyttää esim. tuolla olevan tällä hetkellä aika monta asiallista vaihtoehtoa:

http://www.nettivanne.fi/vanteet/Alumiinivanteet/0/19/2485-69/kay-autoon/Audi-A4+%28B8%29vm.08-/

fleetwood

Lainaus käyttäjältä: mi16 - 31.05.11 - klo:08:41
Mikäli avant: Tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja
"Bluetooth-Hands-free" -liitäntä, ei sisällä adapterin liitäntää, eikä erillistä antennia
Kaukovaloassistentti

Kiinnityskiskot tilasin itse jälkikäteen, selvisi parilla satasella ja asennus on todella helppo. Sedaniin ehdottomasti kaadettavat takapenkit, kuuluu onneksi Business-pakettiin.

BT-handsfree on todella mainio, senkin saa kyllä lisättyä tarvittaessa jälkikäteen. Tämäkin tulee vakiona uudessa Business Plus -paketissa.

Kaukovaloassistentin lisääminen sen sijaan taitaa olla jälkikäteen hankalampaa. Varsin näppärä varuste, eikä maksa paljoa. Kuuluu tosin aika pitkälti niihin varusteisiin jota ilmankin kyllä hyvin selviää.
Passat GTE Variant

Pertsa

Kiiltolistatkin käyvät mustan kanssa kyllä hyvin mutta itseäni kyllä miellyttäis enemmän tuollainen "murdered out" tyyliin tehty, eli perusmusta auto ja ihan kaikki muukin mustaksi. Olis aika häijyn näköinen ja varmasti erottuis perustyösuhdenelosista.
Tässä ja tässä esimerkki B7 korimallin RS4:sta

cossu69

tarkoittaako et 35 että vanne tulee ulospäin. onko kokemuksia miten auto käyttäytyy tuolla et:llä

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: cossu69 - 31.05.11 - klo:09:32
tarkoittaako et 35 että vanne tulee ulospäin. onko kokemuksia miten auto käyttäytyy tuolla et:llä
Riippuu mihin vertaa. Jos A4 alkuperäisiin vanteisiin vertaa niin tulee ulospäin. Toki riippuu myös vanteen leveydestä. Mulla on sekä kesä- että talvivanteet ET35 eikä "käyttäytymisen" kanssa ole ongelmia.
Mitä pienempi ET, sitä ulommas vanne tulee.


PTG

Lainaus käyttäjältä: cossu69 - 31.05.11 - klo:09:01
oiskohan ideaa teippauttaa matta mustaksi niinkuin focus rs tyyliin

Mattamustaksi teippaaminen on kyllä ihan puhtaasti osastoa fifty-sixty eli yks tykkää ja toinen ei voi sietää.  8)

Focuksessa mielestäni toimii, mutta esmes kaksi kertaa saman päivän aikana näkemässäni X6:ssa mielestäni ei (jälkimmäinen saattoi toki olla maalattukin, kun reilun sadan tonnin pirssillä sävyjen testailu on toki kaksin verroin hauskempaa ;D). Ensivaikutelma oli jt., että onpas harvinaisen tasaisesti likaantunut möhkäle eikä toinenkaan kohtaaminen tehnyt mitenkään lähtemätöntä vaikutusta, kun tajusin, että koko pirssi oli vetäisty mataksi. Tiedä sitten olisiko toiminut paremmin esim. roiman madalluksen ja jättifillareiden kanssa ::)

MoFFe

Hmm... jotkut autot sopii mattamustana toiset ei.
B8sta en oikeen osa sanoa... Oon nähnyt parempiakin.

cossu69

juuri tommosta mattaa ja vanteita tarkoitin....

vasara

Miksiköhän tuo mattamusta, esim. focus rs500 tapauksessa, pitää tehdä erillisellä kalvolla? ..Tosin tässä tapauksessa tehdastekoisena. Luulisi olevan maalauksella helpompi toteuttaa? Eri variaationa matta valkoinen myös tyylikäs.. sellainen hailakasti helmimäisesti kuultava.. vähän niinkuin tässä vaimon kauppakassissa :)


cossu69

mitä tarkoittaa mustaoptiikka

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy