AUDI A4 B8 OSTO

Aloittaja M.Oore, 07.04.11 - klo:15:08

« edellinen - seuraava »

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 07.04.11 - klo:20:57
laita privana mulle, onko sellaiset suorat/tasaiset listat, ettei mitään alukopiota? Oliko sulla nyt millaiset listat itselläsi?
Flatilla taitaa olla nyt tällaiset harjatut alulistat jotka mullakin tuossa hyllyssä jo on, paikalleen pitää laittaa kunhan kerkiää asentamaan kun kelit lämpenee

Skula

Miun puolesta ostakoon vaikka ilman häntää ja nokkaa.. Mut sanonpa vain että eroon kun tuosta tahtoo, niin ihan saletisti pitää tinkiä hinnasta enemmän kuin tahtoo nyt ajatella, ja sittenkin tulee olemaan vaikea myytävä. 5-10 vuoden päästä nimittäin näitä -08 businesversioita on myynnissä niin paljon että vaikee tuolla on pisteet kotiin kerätä..

Mut hienoo! Jos kelpaa.. Audi se on sittenkin! Ja hyvä sellainen!
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Nudde

LainaaFlatilla taitaa olla nyt tällaiset harjatut alulistat jotka mullakin tuossa hyllyssä jo on, paikalleen pitää laittaa kunhan kerkiää asentamaan kun kelit lämpenee

Näinhän se on, Flat on hyvä esimerkki että kaikkea sitä voi hieman tuunata. Muistin hämärästi että jollakin oli jotain vaihtohommaa tehty mutta kun ei aina muista loppuun asti.....

M.Oore

En tuota rahallista juttua ajattele lainkaan. Olen myynyt suoraan kaikki autoni ja Business varustelulla ei tuota hintaeroa kurota viiden vuoden päästä kiini millään. Siis tässä käytetyssä. Kuitenkaan Business mallissa ei ole kyse mistään luxus varustelusta. Enemmän mietin miten itse tulen harmittelemaan ettei noita varusteita ole. Mut sen varmaan osaan ratkaista vain itse... Mutta mielipiteitä, hyvin perusteltuja, on mukava lukea.

Kyselin vain sen perään miten paljon se poikkeaa tuosta mallista ja sain selventävän vastauksen. Toki jos saisin valita maksasisin mielelläni tonin pari noista varusteista.


Skula

Lainaus käyttäjältä: M.Oore - 07.04.11 - klo:21:12
En tuota rahallista juttua ajattele lainkaan.

No niin, mitä sä sit vielä täriset? Osta poijes ja ajat Autolla  ;D ;D ;D

"Humor"
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Nudde

LainaaKyselin vain sen perään miten paljon se poikkeaa tuosta mallista ja sain selventävän vastauksen.

ja täältä kun kyselee ja sopiva porukka on langoilla tulee tuunausvinkkejä koko kasa saman tien :) Hyvä että on eloa palstalla, tämä topicci toi taas uusia mietteitä paljon!

ram1

Sillä 8 tonnilla, mikä hinta-eroa halvimpaan nettiauton Business B8:n saa niin paljon varusteita, että noi Businekset voi upottaa suohon.Tuo on nyt sen verran halpa, että ei sen hinta pysty putoamaan alle perusCorollojen kuitenkaan, joten hyvä ostos.Siihen vakkari, keskikyynärnoja ja ratti ei maksa jälkiasennettuna paljonkaan, kun osaa etsiä.Valot tietty -, mutta mulle kelpais.Itse laittaisin softan, madallussatsin ja 19" vanteet ja kiusaisin Bisneskuskeja olan takaa.No tää oli aika kieli poskessa kirjotettu, mutta ei se oikeasti ole niin huono kauppa.Saa sillä toki samanverran ajetun Octavian vakkarilla ja lyhyillä xenoneilla.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

M.Oore

En pohdi lainkaan sitä jälleenmyyntiä. Siitä on sen verran kokemusta että muutaman vuoden päästä monella muulla tekijällä tuossa autossa on enemmän hintaan vaikuttavia tekijöitä. Tiedättekö, onko sisustan verhoilussa ja materiaaleissa eroa Business ja karvalakin välillä? Ainakin ratti-vaihdekepin nuppi on halvemmassa muovia.

Nudde

LainaaSillä 8 tonnilla, mikä hinta-eroa halvimpaan nettiauton Business B8:n saa niin paljon varusteita, että noi Businekset voi upottaa suohon.Tuo on nyt sen verran halpa, että ei sen hinta pysty putoamaan alle perusCorollojen kuitenkaan, joten hyvä ostos.Siihen vakkari, keskikyynärnoja ja ratti ei maksa jälkiasennettuna paljonkaan, kun osaa etsiä.Valot tietty -, mutta mulle kelpais.Itse laittaisin softan, madallussatsin ja 19" vanteet ja kiusaisin Bisneskuskeja olan takaa.No tää oli aika kieli poskessa kirjotettu, mutta ei se oikeasti ole niin huono kauppa.Saa sillä toki samanverran ajetun Octavian vakkarilla ja lyhyillä xenoneilla.

juuri näin, jos se ero on nyt 8 tonnia se on tuskin yhtä paljon 5 vuoden jälkeen, jos silloin maksaa busines vaikka 11-15 tonnia niin ei se ilman businesta maksa vaan 3-7 tonnia ! :) Hieman karrikoiden mutta todellisuus (matematiikka) on joskus näin karu! Eikun kaupoille vaan, saadaan yksi Audiomistaja lisää, ja ehkä hieman tuunausta taas!

Nudde

LainaaAinakin ratti-vaihdekepin nuppi on halvemmassa muovia.

nehän on vaihdettavissa, apua saat ainakin kahdelta expertiltä tälläkin foorumilla, yhdellä voi jopa olla vielä ylimääräinen ratti jos se ei mennyt myyntiin jo. Tästä se tuunaus alkaa, jo ennen kun auto on pihassa. :)

jni

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 07.04.11 - klo:21:30
nehän on vaihdettavissa, apua saat ainakin kahdelta expertiltä tälläkin foorumilla, yhdellä voi jopa olla vielä ylimääräinen ratti jos se ei mennyt myyntiin jo. Tästä se tuunaus alkaa, jo ennen kun auto on pihassa. :)

Heh, heh. Tuunaus alkaa vaikka autoa ei ole vielä edes ostettu. ;D ;D ;D
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

ram1

Suurin osa noista varusteista + muutakin löytyy palstalaisten autotalleista, ja varmasti asennusapuakin kohtuuhintaan.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

M.Oore

 ;D No itse en ole tuunaamassa..; ) Kyselin vain eroja noiden mallien välillä ja mielipiteitä. Mutta totta on jos jokin alkaisi haittaamaan vois vaihtaa...

Mieleen tulee Uuno Turhapuro juttu jossa pariskunta riiteli mikä auto ostetaan kun lottovoitto tulee...Olikos se jokin Rutinoff...Ja olikohan vielä niin että koko lottokuponki oli viemättä kioskille.


Nudde

LainaaP.S Jollakin oli joskus myynnissä ylimääräiset listat, vieläkö jollain sattuisi olemaan, jos vaikka tässä kevättä odotellessa.....

no mulla olis näitäkin tarjolla, oveen, kojelautaan ja keskikonsoliin....

No niin, nyt löytyy ne listat, kertokaa mistä saan ne mittariston ympäri tulevat ja siihen MMI:n ympärille. Ebaysta koitin katsoa, mutta en löytänyt, onko se sitten Slamit? Kyllä nyt joku keksii mistä saan sellaiset???

P.S Miten kävi topicin aloittajalle, tuliko Audi talliin?


Nudde

jep, täytyy kai pistää mailia että toimittaako myös Suomeen ne listat, ei ollut vaihtoehtona muuta kuin Saksa.

Kiitoksia!

rob-s

Lainaanehän on vaihdettavissa, apua saat ainakin kahdelta expertiltä tälläkin foorumilla, yhdellä voi jopa olla vielä ylimääräinen ratti jos se ei mennyt myyntiin jo. Tästä se tuunaus alkaa

Löytyy taas yksi 3-puolainen nahkaratti. Niitä tuntuu tulevan ja menevän:)

Jokos Moore on ostanut sen tuunausaihion ja päästään varustelemaan sitä?
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

M.Oore

Harrastukset/työ/alkanut kesä haitanneet palstan seuraamista ja auton ostoa. Ei tullut ko. autosta kauppaa koska ei aivan käyttötarkoitukseeni sopinut ja niin kuin jokainen ymmärsi; hinta oli sen verran halpa että tuli pieni tarjouskilpailu ja auto meni pari tonnia kovemmalla hinnalla. Halpa kait tuo oli sittenkin, mutta en ole hirveän innostunut rakentelusta ja valmis auto olisi minulle sopivampi vaihtoehto. Yritän värkätä tuonne ostetaan palstalle jonkinsortin ilmoituksen millainen auto olisi hakusessa.

Näin myöhässä kiitän isolla K:lla vastauksista!!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy