Rengaskontti

Aloittaja stomba, 27.02.19 - klo:09:53

« edellinen - seuraava »

stomba

Onko muilla VAG-arenalaisilla kokemuksia Rengaskontista?
https://www.rengaskontti.fi

Rengaskontti on suomalainen rengasmyyjä, sivun takana on Pirkkalan Rengaskauppa Oy. Rengaskontti välittää tilauksen keskieuroopan varastolle, mistä renkaat toimitetaan asiakkaalle. Toki on heillä jotain omaakin varastoa Suomessa (erikseen merkintä nettisivuilla). Rengasvalikoima on hyvää luokkaa, luulisi jokaiselle löytyvän jotain. Hintataso ei yleensä jää kauaksi suuriin ulkomaisiin verrattuna (rengas-online, 1001renkaat), yleensä ollut jopa saman hintainen rengassarja tai vain muutaman kympin hintaero - mutta etuna se että mahdolliset takuuasiat saakin sitten hoitaa suomalaisen myyjän kanssa.

On tullut vuosien saatossa useampikin rengassarja jo Rengaskontista tilailtua... Ja muutama viikko sitten laitoin uuden tilauksen sisään kun tarvi Jettaan uudet kesärenkaat. Valinta osui sitten Kumho Ecowing KH27 205/60R16, hinta Rengaskontista oli koko sarjalle vain 10e enempi mitä olisi esim 1001renkaasta, joten tuolla hintaerotuksella tilaan jo mieluusti suomalaiselta toimittajalta  :)
-Eli sunnuntaina tilaus sisään, heti maanantaina käsitelty ja samana päivänä renkaat jo lähtivät liikkeelle keskieuroopan varastolta - viikon päästä maanantaina olivat jo minulla. Oli paljon nopeampi toimitus mitä osasin odottaakaan. Tämmöistä kokemusta minulla, vain hyvää sanottavaa tähän mennessä  :D
Volkswagen Jetta 2006, 1.6 75 kW.

Husky

Näyttää olevan ne renkaat jotka tilasin sunnuntaina camskillistä, niin kolme rengasta saa siihen hintaan mitä maksoin koko sarjasta. Eipä tuo kyllä halpas ole.

stomba

Niin toki kannattaa vertailla, hinnathan ovat usein rengaskohtaisia ja joka liikkeessä hieman eri luokkaa. Mitä renkaita olit katselemassa (merkki, malli & koko?) kun noin valtaisa hintaero oli?

Joku malli voi olla toisaalla halvempi ja joku vastaavasti kalliimpi, esim tuossa koossa & niitä merkkejä mitä itse katselin niin merkittäviä eroja ei ollut, en olisi saanut ulkomailta yhtäkään bonusrengasta sillä hintaerolla  ;D
Volkswagen Jetta 2006, 1.6 75 kW.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy