RVS " ihmeaine"

Aloittaja Sepittäjä, 04.04.24 - klo:08:12

« edellinen - seuraava »

Sepittäjä

Käytän tuollaista nimitystä,koska ihmeelliseltähän tuon aineen aikaansaannokset kuulostavat ja suuresti arvostettu Formula 1 -insinööri Oikarainenkin näkyy tuotetta kehuvan mainoksissaan. Onko porukalla kokemuksia / näkemyksiä kannattaako tuota töhnää omistamansa auton moottoriin kaataa ja jos on kannattanut, niin miten olette hyödyt havainneet ?

Tos®

https://www.facebook.com/groups/3572206912790246/?locale=fi_FI

Itse olen käyttänyt jo ultimatevw ajoilta asti porukan nauruista huolimatta  ;D
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

KKN

RVS:n toimivuus ei liene nykyisen tiedon ja kokemusten valossa olevan enää pelkkä uskon asia. Toki pitää muistaa, että rikkinäistä se ei koskaan korjaa tai muuta moottorin ominaisuuksia radikaalisti paremmiksi. Täysin ehjässä kohteessa hyötyjä voi olla vaikea huomata, mutta kuluneessa pitäisi kyllä mitattavia muutoksia saada aikaiseksi. Edellyttäen että käsittely tehty oikein. Itse käyttänyt ennaltaehkäisevästi suht vähän ajettuihin autoihin, mutta en varmaan koskaan saa tietää oliko siitä mulle hyötyä vai ei, kun en ajele noita autoja paaliin asti. Siinä mielessä uskon asia. Aika usein sitä verrataan myös muihin tuotteisiin, kuten X-1R:ään tai vanhoihin TV-Shop tuotteisiin. Se vertailu on turhaa, kun ihan eri periaatteella toimivasta tavarasta on kyse.
Octavia Combi 1.5 Style Launch Edition

SNG

Pojan vanhan bemarin hieman takelteleva ohjaustehostin herkistyi RVS:n tuotteella huomattavasti.

En pidä moottoriöljyn sekaan laitettavanakaan mitenkään humpuukina, vaikken ole itse kokeillutkaan.

Käärmeöljyt tosiaan erikseen.

Tos®

Tämä lienee tuorein "tieteellinen koe" 9 päivän takaa
https://www.youtube.com/watch?v=QXtine5ZWMI

vaatimattomat 37t näyttöä
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Juzu84

Just huomenna oon oman 129 tkm ajetun romun öljyt menossa vaihtaan jossa on paketti tuota sisässä. Pistän huomenna uusiin rasvoihin toisen ja raportoin sitten ku paritonnia on ajettu.
Golf -12 TSI, Jetta TDI -11
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Icarsoft CR MAXilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

Juzu84

Eli raportoin nyt. Jos kone on kunnossa eikä syö öljyä, en pistäis rahaa kiinni näihin litkuihin. Tosin ne on nyt motonetissä tarjouksessa mut siitä huolimatta pysyn kannassani.
Golf -12 TSI, Jetta TDI -11
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Icarsoft CR MAXilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

SNG

Lainaus käyttäjältä: Juzu84 - 08.05.24 - klo:21:03Eli raportoin nyt. Jos kone on kunnossa eikä syö öljyä, en pistäis rahaa kiinni näihin litkuihin. Tosin ne on nyt motonetissä tarjouksessa mut siitä huolimatta pysyn kannassani.

Kiitos tästä valaisevasta raportistasi.

Beetle

Lainaus käyttäjältä: Juzu84 - 08.05.24 - klo:21:03Eli raportoin nyt. Jos kone on kunnossa eikä syö öljyä, en pistäis rahaa kiinni näihin litkuihin. Tosin ne on nyt motonetissä tarjouksessa mut siitä huolimatta pysyn kannassani.

Mulla oli vanha kaasutin Corolla EE80, jolle pikkasen maistu öljy. Siinä RVS auttoi, öljynsyönti väheni ja
myös vetoja tuli sen verran enemmän, että sen huomasi.
Sitten testasin parempikuntoisessa Nissan N15 Almerassa, joka ei öljyä syönyt, siinä ei eroa huomannut.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy