Scirocco R

Aloittaja Kinli, 25.05.14 - klo:15:08

« edellinen - seuraava »

Kinli

Hommat etenee..

Tänään siis asennettiin putkiston lisäksi APRn bensapumppu uuden cam followerin kera. Eipä ollu pahemmin vanha followeri kulunut, uuden veroinen ulkopuolelta mutta hassusti sisäpuolelta oli pinnote lähteny keskeltä (näkyy kuvassa). Vaihtoon vaan. Jatkossa tuota tulee vaihdettua jokaisen öljyvaihdon yhteydessä, on onneks vain muutaman kympin osa.

APRn RSC putkisto downpipen kera, korvasi vanhan rööristön. Tyhjäkäynnillä, kylmällä koneella, äänet ovat selvästi kovemmat, mutta noin minuutin päästä kun kone hyppää pois kattienkuumotusmoodista niin äänet ovat snadisti vakioääniä möreemmät. Eli tyhjäkäynnillä juuri sopiva, maltillinen muutos. Vielä en viitsinyt kunnolla polkasta joten täyskaasusta ei ole vielä kunnon tietoa, mutta vaikuttaa kuitenkin lupaavalta...

Motarilla tosiaan äänet ovat miltei vakioäänentasoa, juuri ja juuri kuulee pakoäänet muun hälinän yli. Jos soundaktor olisi vielä asennettuna niin motarilla tuskin huomais mitään eroa vakion ja APRn välillä.

Tämähän on Golf GTIlle tarkoitettu putkisto, mutta sama käy myös Sciroccoon (sama tuotenumero). Setti oli aika pitkälti bolt-on, vain yhden kannatinkumin joutui hankkimaan erikseen (onneks löyty tallista) koska R-mallin putkistoa kannatellaan vähän eri tavalla kuin GTI -mallin. Sciroccossa putken päät ovat ovaalit kun GTIssä ne ovat pyöreät ja siten myös APRssä pyöreät. Ei sikäli haittaa, mutta olisin kyllä suosinut ovaaleja lähinnä sen takia että ne istuvat vähän paremmin ovaaleihin koloihin.

Huomenna ois tarkoitus käydä turussa päivittämässä APRn lastu stage 2+aan jotta saa kaiken ilon irti uusista palikoista, samalla haen myös VWRn jouset samasta paikasta.

Mikko, nyt ois korkee aika toteuttaa se takapuskuriunelma, täältä lähtis vakioputkisto huokeaan hintaan. ;)





Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Janneh

Upea auto! Hirveä kuumotus olisi päästä kokeilemaan tämmöistä ärrää.. ja nimenomaan DSG laatikolla. Voisit kyllä laittaa ääniclippiä uusista soundeista  ;)

Kinli

Kiitos!
Pitääpä jossain välissä mikittää auto. Golf R ja GTI -klippejä löytyy juutuubista tällä putkella vaikka kuinka paljon, mutta sciroccoa ei pahemmin. Harmillisesti ei tullu nauhotettua vakioääniä, joten vertailupohja jää vähän vaisuksi.
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Mikko

Just tänään aamulla ihailin valkoista R-Sciroccoa* kun ajelin Länsiväylällä aluksi sen edellä ja sitten takana ja kattelin että on ne puskurit vaan tuossa komeammat. Ei taida viitsiä kuitenkaan enää lähteä niin isoon hommaan, että ne vaihtaisi. Olisi pitänyt tehdä se heti, R-linen kun olisin halunnut, mutta eivät myyneet. Autolla on jo sen verran ikää, että taidan tästä eteenpäin laittaa autorahat säästöön uutta varten. Eikä eBayssäkään ole puskureita kaupan. :P

Tämä Kinlin yksilö alkaa kohta jo olla samalla tasolla sen kovasti ihailemani Australialaisen R:n kanssa. Kateeksi jo vähän vetää. ;D

*) Ei ollut kuitenkaan kinlin Rocco, naisihminen oli ratin takana ja putkenpäätkin oli ovaalit.


Kinli

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.07.14 - klo:10:31
Just tänään aamulla ihailin valkoista R-Sciroccoa* kun ajelin Länsiväylällä aluksi sen edellä ja sitten takana ja kattelin että on ne puskurit vaan tuossa komeammat. Ei taida viitsiä kuitenkaan enää lähteä niin isoon hommaan, että ne vaihtaisi. Olisi pitänyt tehdä se heti, R-linen kun olisin halunnut, mutta eivät myyneet. Autolla on jo sen verran ikää, että taidan tästä eteenpäin laittaa autorahat säästöön uutta varten. Eikä eBayssäkään ole puskureita kaupan. :P

Tämä Kinlin yksilö alkaa kohta jo olla samalla tasolla sen kovasti ihailemani Australialaisen R:n kanssa. Kateeksi jo vähän vetää. ;D

*) Ei ollut kuitenkaan kinlin Rocco, naisihminen oli ratin takana ja putkenpäätkin oli ovaalit.
Kyllä tämänkin ärrän ratissa on vähän väliä naiskuski. :)

On tää vielä aikamoisen matkan tosta aussilaisen ärrästä jos samasta jampasta puhutaan. Itsekin kyseistä auton rakentelua seurannu, ja oikeastaan ainoa palikka josta olen oikeasti kateellinen on lukko. Tää on ainoa lukollinen (katu)Scirocco R DSGllä joka on tullut vastaan foorumeilla, ties vaikka ois ainoa maailmassa? Viime aikoina on yöllisillä ajeluilla tullut testattua tuota XDSää ja onhan se valitettavasti valovuosia oikeasta lukosta.

Kävin tänään siis turussa Carplussassa päivittämässä lastun stage 2+aan ja samalla DSG-softan 1.4 -versioon. Testilenkillä vanhat potenzat sai kunniallisen lopun... Nyt piirtää aika nätisti. :D (suljetulla alueella toki).
Ã,,änet ovat kyllä todella siistit. Motarilla tosiaan vakiotasoa, mutta kun kepittää niin kuuluu kohtalaisen raaka, repivä ääni. Vaihdoissa on myös uusi ikäänkuin "räjähtävä" soundi. Myös pientä röpötystä kuulee kun putki on kuuma ja moottorijarruttaa. Varmasti löytyy äänekkäämpiäkin putkia, mutta tämä on mulle juuri sopiva, ja tuo normiajon hiljaisuus oli se syy miksi halusin tämän.

Carplussan Ville disabloi myös vagcomista lamppujen pesurit sekä takapyyhkijän automaatin. Vihdoin pääsi niistä eroon.

Lastupäivityksen jälkeen kävin vaihtamassa uudet pilotsupersportit alle jotka ovat odottaneet kellarissa jo jonkun aikaa. Sen jälkeen joutuikin ajelemaan hissukseen ettei rengas pyörähdä. Pidosta on vaikeaa sanoa vielä, mutta melutaso ainakin pieneni. Potenzoissa oli jäykempi reuna, ja nyt tuntuukin vähän ku auto ois kokoajan "patjan" päällä. Ei pahasti, mutta eron kuitenkin huomaa. Nuo alustaosat pitäis auttaa jämäköittää ohjaustuntumaa mutta voi olla että joutuu myös etukulmia vähän säätää.

Seuraavaks pitäis siis alustakilkkeet lyödä kiinni sekä kulmat säätää.

APR RFD pitää vielä jossain vaiheessa hankkia. Ei pelkästään tehojen puolesta, vaan äänen. Kuulemma RFD tuo lisää tota pientä satunnaista "röpötystä / pauketta". On vaan hiukan vmäinen asentaa. VWRn intake kaipaa myös lämpöeristystä. On ihan Pikkasen kuuma tuo metalliputki joka kulkee turbon ylitse vaikka alla on EVOMSin lämpösuoja. Jotain kultateippii jengi tuntuu käyttävän, mistähän sellasta sais kohtuuhintaan suomesta? Vai pitäiskö vaan käyttää tota pakosarjoista tuttua termotecin nauhaa?

VWRn jousista ei ole kuvia vielä.

Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Kinli

Päivitin tuon ekan postauksen vähän järkevämmäks. Koitan pitää sitä ajan tasalla.

Tuosta vielä kuva jousista. Enää tarvii asentaa. :)
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Mikko

Kuinkas paljon noilla jousilla tippuu? Taitaa olla eri jouset kuin ne OEM-brändätyt Eibachit mitkä omassakin autossa on?

Kinli

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 31.07.14 - klo:20:35
Kuinkas paljon noilla jousilla tippuu? Taitaa olla eri jouset kuin ne OEM-brändätyt Eibachit mitkä omassakin autossa on?
Mä oletin et ne ois ollu samat?

VWR sivuilla lukee että 20-25mm, mutta se teksti kattaa kaikki sciroccot niin nähtäväksi jää kuinka paljon ärrä tippuu. Vähän pelottaa että saattaa mennä liian matalaksi.

Tarviiko jousien asennukseen jotain ihmeellisiä erikoistyökaluja jousipuristimia lukuunottamatta?
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Mikko

R on käsittääkseni vakiona 10 mm matalampi kuin perus-rocco, voin olla väärässäkin. Suuntauksessa käytettiin R:n profiilia ja siellä sanoivat, että eroa on tuo sentti. Jousilla tippui heti tasan 20 milliä (minkä speksien mukaan piti), ajan kuluessa vähän enemmän. Itse olisin sen yhden sentin lisätiputuksen vielä sietänyt (lue: halunnut) tuon päälle.

wmpt

Lainaus käyttäjältä: Kinli - 31.07.14 - klo:20:42
Tarviiko jousien asennukseen jotain ihmeellisiä erikoistyökaluja jousipuristimia lukuunottamatta?

Tässä ihan hyvät ohjeet siihen hommaan. Ja tässä toinen. Jotain pieniä eroavaisuuksia saattaa olla, mutta pääpiirteissään samanlailla ja samoilla työkaluilla homma hoitunut mk5-golffista alkaen.

Pähkinänkuoressa pakolliset spesiaalityökalut: M14 xzn-hylsy (etutolpan alapultti) ja akselin levitystyökalu (huom. ruuvimeisselilläkin onnistuu, mutta siinä ei saa kuin kirosanoja aikaiseksi).

Kinli

Lainaus käyttäjältä: wmpt - 31.07.14 - klo:20:57
Tässä ihan hyvät ohjeet siihen hommaan. Ja tässä toinen. Jotain pieniä eroavaisuuksia saattaa olla, mutta pääpiirteissään samanlailla ja samoilla työkaluilla homma hoitunut mk5-golffista alkaen.

Pähkinänkuoressa pakolliset spesiaalityökalut: M14 xzn-hylsy (etutolpan alapultti) ja akselin levitystyökalu (huom. ruuvimeisselilläkin onnistuu, mutta siinä ei saa kuin kirosanoja aikaiseksi).

Kiitos! Noita XZN -työkaluja onkin jo haalittu tarpeeks mutta juuri tota levitystyökalua ihmettelin kun sitä on manittu ohjeissakin. Pitänee sellasta jostain haalia.

Harkitsen vielä jos vaihtaisi samalla nuo yläpäät 034 motorsportsin jäykempiin yläpäihin. Menis näppärästi samalla vaivalla. Onkohan täällä kokemusta?
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 31.07.14 - klo:20:51
R on käsittääkseni vakiona 10 mm matalampi kuin perus-rocco, voin olla väärässäkin. Suuntauksessa käytettiin R:n profiilia ja siellä sanoivat, että eroa on tuo sentti. Jousilla tippui heti tasan 20 milliä (minkä speksien mukaan piti), ajan kuluessa vähän enemmän. Itse olisin sen yhden sentin lisätiputuksen vielä sietänyt (lue: halunnut) tuon päälle.

Muistin, että olisi ollut 20 mm matalampi vakiona tuo R kuin normi-Scirocco, mutta Googletuksen perusteella on tosiaan 10 mm. Jos VWR ilmoittaa saman madalluksen kaikille malleille, olisi tuo R:n 10 mm:n tiputus pitänyt olla seurausta jostain muista kuin jousisista. Muussa tapauksessa siitä jousen 20-25 mm:n tiputuksesta pitää vähentää tuo 10 mm. Ei muuta kuin mittauksia kehiin, Kinli. ;)

Sivumennen sanoen projekti näyttää edistyvän oikein hienoilla urilla.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Kinli

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 01.08.14 - klo:16:20
Muistin, että olisi ollut 20 mm matalampi vakiona tuo R kuin normi-Scirocco, mutta Googletuksen perusteella on tosiaan 10 mm. Jos VWR ilmoittaa saman madalluksen kaikille malleille, olisi tuo R:n 10 mm:n tiputus pitänyt olla seurausta jostain muista kuin jousisista. Muussa tapauksessa siitä jousen 20-25 mm:n tiputuksesta pitää vähentää tuo 10 mm. Ei muuta kuin mittauksia kehiin, Kinli. ;)

Sivumennen sanoen projekti näyttää edistyvän oikein hienoilla urilla.

15mm tiputus olisi luultavasti ihan riittävä mulle. :)
Eri sciroccomalleille on toki eri jouset / tuotenumerot. Muttajoo, otan kyllä kuvat ja mittaukset ennen / jälkeen.
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Lebis

Paljonko on teho/vääntö arvot muutosten jälkeen? Onko mitattu? Miten alustan muutokset toimivat tehojen kanssa? Se lukko ois kyllä sun autoon kans kova.

Kinli

Lainaus käyttäjältä: Lebis - 02.08.14 - klo:01:25
Paljonko on teho/vääntö arvot muutosten jälkeen? Onko mitattu? Miten alustan muutokset toimivat tehojen kanssa? Se lukko ois kyllä sun autoon kans kova.

Ei oo mitattu. APR lupaa reilu 360hp. Vääntöä joku 370+. Tässä on APR sälän lisäksi noi ahtoputket jotka pitäis myös avittaa menoa jonkun verran. RFD tuo vajaa 10hp lisää. Mutjoo, kyllä varmaan dynossa pitää joskus käydä, harmi vaan ettei käynny vakiona mittaamassa...

Alusta toimii tällä hetkellä kieltämättä aika huonosti. Mutta noi alatukivarret yms. rojut sekä jouset että kulmien säätö toivottavasti auttaa asiaa. Voi olla että tulee vielä jäykempi etuvakaaja hankittua.

Lukko ois helvetin hyvä, mutta kun on DSG niin no-go...
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Mikko

Lainaus käyttäjältä: Kinli - 02.08.14 - klo:20:47
Lukko ois helvetin hyvä, mutta kun on DSG niin no-go...

Eikös se ole tehtävissä, vaatii vissiin vaan vähän rahaa ja suhteita. :)

Kinli

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 02.08.14 - klo:21:49
Eikös se ole tehtävissä, vaatii vissiin vaan vähän rahaa ja suhteita. :)
Juu, tämähän on just se mitä oon kuolannu.
Mut tosiaan, neljältä pajalta oon kyselly lukon asennusta ja kaikki nostanu kädet pystyyn kun maininnu DSGn.
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

JMP

Lainaus käyttäjältä: Kinli - 01.08.14 - klo:01:39
Kiitos! Noita XZN -työkaluja onkin jo haalittu tarpeeks mutta juuri tota levitystyökalua ihmettelin kun sitä on manittu ohjeissakin. Pitänee sellasta jostain haalia.

Harkitsen vielä jos vaihtaisi samalla nuo yläpäät 034 motorsportsin jäykempiin yläpäihin. Menis näppärästi samalla vaivalla. Onkohan täällä kokemusta?

Tuosta levitystyökalusta.. Tein sellaisen ite kuusiohylsystä, ostin sopivan ison motonetistä ja hioin sen kulmahiomakoneella ovaalin muotoiseksi. Toimi erinomaisesti ja ilman sitä operaatio on huomattavasti vaikeampi.

Kinli

Lainaus käyttäjältä: JMP - 03.08.14 - klo:11:29
Tuosta levitystyökalusta.. Tein sellaisen ite kuusiohylsystä, ostin sopivan ison motonetistä ja hioin sen kulmahiomakoneella ovaalin muotoiseksi. Toimi erinomaisesti ja ilman sitä operaatio on huomattavasti vaikeampi.

Muistatko minkä kokoinen tuo kuusiokolo oli suurinpiirtein? Voisin tehdä saman tempun. :)
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Kinli

#49
Torque streer on tällä hetkellä aika iso ärsytys.
Kuulemma VCDSllä sais TSCn (Torque Steer Compensation) kytkettyä päälle joka auttaa asiaa, mutta ilmeisesti Scirocco Rssä se on jo päällä?

Oikea ratkaisu olisi kuitenkin vaihtaa toinen vetoakseli yhtä pitkäksi toisen vetoakselin kanssa. Ihme että tähän malliin sitä ei tehdä tehtaalla jo vakiona. Scirocco R cupissakin kisavehkeitten akseleita muokataan yhtä pitkiksi käyttäen VWn vakio-osia.






Scirocco R, DSGllä varustettuun malliin sais näillä osilla retrofitattua yhtä pitkät vetarit molemmille puolille.
Ei mitään ihan halpaa touhuu kuitenkaan joten luultavasti jää ens vuoden projektiksi.

1x 06F145735D oil pipe 45.50 â,¬
1x 06F145757L seal 0.61 â,¬
1x Seal 058145757A 2.10 â,¬
1x 1K0407272BR (1K0407452RV = Alternative) shaft clockwise 466.00 â,¬
1x 1K0407104C bracket 40.75 â,¬
3x N 10592201 screw 0.32 â,¬
3x N 01950213 screw 0.44 â,¬
1x 02E409345A stub shaft 149.00 â,¬
1x 02E409359 screw 0.38 â,¬
3x N 90991002 screw 0.58 â,¬
1x WHT002795 screw 2.70 â,¬
(0 % VAT)
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Kinli

Vihdoinkin sain vaihdettua nuo nappulat passatin hienompiin vastaaviin. Alla ennen - jälkeen kuvat. Kamera ei ollu mukana tota tehdessä joten siitä on pelkkää iphone-matskuu.
Huomatkaa myös paljon järkevämpi takaluukku-nappulan valo. Nythän tossa on hatchbackin kuva kun vakiona siinä on sedani. Miten tollanen on jäännyt ultratarkoilta sakemanneilta huomaamatta? :D

Ps. Ei menny yhtäkään klipsii rikki (!!). Yks oli jo entuudestaan rikki joka tuotti pientä satunnaista räminää silloin tällöin. Olin ostanut motonetistä vastaavat klipsit joten korvasin sen sellasella.

Tässä osanumerot jos joku muu meinaa vastaavaa joskus tehä:

7P6 959 831 - takaluukun avausnappi
5K0 959 855 - apparin ikkunakytkin
5K3 959 857 A - kuljettajan tuplaikkunakytkin




Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

JMP

Lainaus käyttäjältä: Kinli - 11.08.14 - klo:12:32
Muistatko minkä kokoinen tuo kuusiokolo oli suurinpiirtein? Voisin tehdä saman tempun. :)

Se oli muistaakseni 10mm.

Kinli

Lomalla on tylsää, joten poistin nyt tuon öljykorkin alla olevan pidennyskaulan.
Se on siis vain liimattu tohon venakopan päälle. Lähti kohtalaisen helposti pelkällä ruuvarilla ja vasaralla.

Vaihdoin samalla öljykorkin R8n vastaavaksi ja syylärinesteen korkki mustaksi.



Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Kinli

Tänään asensin SuperPron alatukivarret LCAn kera sekä TyrolSportsin apurungon prikat / holkit vai mikskä niitä nyt kutsuisi.

Merkittävä ero taas kerran, mutta vaikea sanoa kumpi vaikuttaa enemmän.

Auto on jämäkämpi, kovat töyssyt / reijät "mukavemmat".
Ohjaus on raskaampi, mutta paljon tarkempi ja nopeampi. Autosta tuli kertaheitolla siistimpi ajaa kun etupään tuntuma muuttui näin paljon parempaan suuntaan. :)

Pitokin pitäis parantua mutta siitä on vielä vaikea sanoa.
Kunhan saan noi jouset vielä asennettua niin pitää kulmat säätää.

Tuunasin tuota R8n öljykorkkia vielä jotta se istuisi järkevämmin tohon TFSI koneeseen.






Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Kinli

VWRn jouset asennettu.

Takapää asentui odotetun kivuttomasti. Noin 10min / nurkka.

Etupää olikin sitten vähän eri maata. Meinasin jo lyödä hanskat tiskiin yhessä vaiheessa kun apparin puoleinen tolppa ei suostunu millään irtoomaan.
Lähtihän se lopulta kun tajuttiin myös toiselta puolelta irrottaa vakaaja, se kun rajotti vetarin liikettä.

Edestä auto putosi samantien 1,9cm. Tämä mittaus siis ennen kun autoa oli liikutettu. Ajan auton samaan talliin, samaan paikkaan myöhemmin kun jouset ovat asettuneet niin katotaan sitten tarkemmin tuo lopullinen pudotus.



Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Kinli

Kävin äsken säädättämässä ohjauskulmat kuntoon. Eipä ne olleet pahasti menneet pieleen siihen nähden miten paljon on tota alustaa ronkkinu. Auraukset saatiin kuntoon ja nyt on ratti ekaa kertaa auton hankinnan jälkeen suorassa! :D

Camberille ei voi mitään tehdä ja se on ihan ok, mutta toi casteri vähän ihmetyttää. Nuo Supaproon alatukivarren kilkkeet lisää casterii joten pitäis paukkua ohjearvojen yli reilusti. Mutta lapusta näkee että vain toisella puolella ollaan yli arvojen kun toisella puolella ollaan vakioarvoissa. Mikähän tohon vois vaikuttaa.

Kävinköhän liian aikaisin säädättää nuo kulmat, eihän noi nyt enää tuosta vielä hakeudu, vai hakeutuuko? Madallus on jo nyt edessä ja takana vähintään 2cm joka on ihan riittävä.

Pisteet kotiin Konalan RS Superhuollolle joka hoiti homman kotiin todella lyhyellä varotusajalla juuri ennen sulkemisaikaa (Vastaavasti Vianor nosti heti kädet pystyyn kun sieltä kyselin).

Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Kinli

Rosstechin VCDS piuha tilattu. OBD.fillä oli tarjous meneillään joka oli pakko hyödyntää. :)

Pääsee vihdoin itekin leikkii ton kanssa. Onko ehdotuksia sopivalle tabletille tuon kanssa. Ei viittis mäkkiin asentaa virtuaalivintoosaa tuon takia, ja sopivan kokoinen tabletti kulkis mukavasti hanskalokerossa.
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Mikko

Eikö tuo Windowsin kuitenkin vaadi? Itselläni juuri tuo Windows-läppärin puute ollut suurin syy ettei ole edes tullut harkittua tuon VCDS:n ostoa. Jos iPadilla onnistuisi niin olisi voinut harkitakin.

Kinli

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 29.08.14 - klo:22:15
Eikö tuo Windowsin kuitenkin vaadi? Itselläni juuri tuo Windows-läppärin puute ollut suurin syy ettei ole edes tullut harkittua tuon VCDS:n ostoa. Jos iPadilla onnistuisi niin olisi voinut harkitakin.

Vaatii toki, mutta saahan mäkkiin sekä virtuaaliwinukan että bootcampin kautta natiivin wintoosan. Mut mielummin käyttää jotain pientä win8 tablettii joka kulkis auton mukana kätevämmin.
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Janne81

Mistä ostit ton apr turboback putken ja paljonko maksoi.

Oliko putki asennus kallis meneekö downpipe helposti paikoillee meneeköhä katsastus iha ok tolla downpipe ja putkisto vai joutuuko jotai fiksailee.

Saiko ton stage 2 ohjelman ilmasiks ku hommas ton putkisetin.

Nii jo ja sitä piti kysyy et käryttääkö auto nyt enemmän ku yks katti pois sielt välistä.

Varmaa iha mukavat äänet vakiona noi on niin hiljasii pelei ettei kuulu mitää.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy