Vag-konsernin autojen viat suhteessa muihin.

Aloittaja skrikoo, 03.06.17 - klo:20:12

« edellinen - seuraava »

Onko Vag-autoissasi ollut enemmän vikoja kuin muissa autoissasi?

on
ei
yhtäpaljon

rami

Lainaus käyttäjältä: ropellihattu - 06.06.17 - klo:17:07
Tämähän on tuttu jostain presidentinvaaleistakin.  :P

Onko sun autossa tuo 1,4 kone? Pitääkö se ihmeellistä "sirinää" kun painaa kaasua liikkeelle lähtiessä, sekä hiljaisella nopeudella kun painelee hieman kaasupoljinta.
Mun auton koneessa on kyseinen haitta ja ripinä. Ei tämä oikein laatua ole.

skrikoo

#61
Lainaus käyttäjältä: TTO - 06.06.17 - klo:10:49
Hondassa oli siis vika ja toinen puoli jutusta olikin sitten tarinointia. Vai eikö vikoja lasketa vioiksi, jos auton on saanut sen vuoksi halvemmalla? Myönnän, minulla on vaikeuksia ymmärtää näitä jorinoita.
En saanut autoa yhtään halvemmalla vian vuoksi, vaan sain maahantuojalta hinnanalennuksen puoli vuotta kaupan jälkeen, koska vikaa ei saatu koskaan korjattua. Maksoin Honda Preludesta täyden rahan 206 000/158 000. Siksi tuo alennus 23.3% jäi niin huonoksi Vehosta vaikka oli uusi, ajamaton, rekisteröimätön auto, kun alet laskettiin tuolloin verollisesta hinnasta.
Kun tuo näky olevan niin ihmeellinen asia tuo hinnanalennus kun vikaa ei saa kuntoon, niin voin kertoa, että kyllä joku viisas täällä oli oikeassa Honda on romu.
Vaikka itsellä on ollut yli 20 viatonta Honda motoa ei viimeisintä saatu kuntoon ( ainut Honda moto missä on ollut mitään vikaa ). Antoivat kivan hinnanalennuksen, lunastivat moton ja lähettivät tehtaalle korjattavaksi. Maksoivat vielä aika hyvän rahan 45% enemmän mitä maksoin motosta viime kesänä uutena.
On se Honda hyvä romu, kun niillä violla tekee hyvät tilit. Toisin kun teidän ketju, EGR -venttiili yms. vikaiset vag-romumme ja annatte kurjat vielä rahaa ja saatte vikaiset romunne takaisin.
Se on nyt parempi että te Pirkkalalaiset rasvakourat yms. jäätte jorisemaan tänne keskenänne pitkäksi ostamienne vag-romujenne vioista

matalaut

Kaikki autot kestää kun niitä vain huoltaa ennakkoon. Epäilen, että jopa ranskalaiset autot.

Volkkareista vanhemmat ovat olleet luotettavimpia. Nämä euro-ajan autot on sitten luku sinänsä.
Oma Tojota kestää edelleen. Vanhaa tekniikkaa ja surkea ajaa, mutta sillä on haettu muihin autoihin varaosia. Taitaa olla meillä uudesta paaliin. Yksilö tai ei. Tiedän että tojotan 2.2D version dieseleistä venyy kannenpultit. Afrikassa ajavat aika pitkälti japanilaisilla. Volkkareita en Keniassa ole koskaan nähnyt vai olikohan siellä yksi VW Vento?

Veikkaan, että nykyiset autot kaikki ovat enempi vähempi surkeita. Ennen oli kaikki paremmin, autotkin. Niitä pystyi tiellä jopa korjaamaan, mutta hinuria ei tarvittu.
Aikaisemmat: VW Touran 1.6 TDI Bluemotion -11, VW Passat  3C 2.0TDI 4wd -09, Nissan X-trail 2.2td -03, Volvo V40 1,9TD -01,Toyota Corolla 1.6 -04, VW Transporter 2.4D -92, VW Golf III 1.9td -96, VW Golf III 1.8 -92, Opel Corsa 1.2 -86, Volvo 242 -76, Mazda Marella 1.3 -76

BMF

Kuinkahan moni kengittää auton paalaamokuntoon ja sitten tulee ihmettelemään forumeille että mikä on kun ei kestä...
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

jake_soomi

2009 mallin Ford Kuga on ollut huonoin omistamani auto!  >:( Alle 180tkm ajettuna hajos ensin DPF, sitten hetken päästä turbo ja kaksoismassavauhtipyörä samaan aikaan. Siinä vaiheessa lähti kiertoon, kun sain turbon vaihdatettua. Kaksoismassan korjauksen autoliike otti hoitaakseen.

Paras on taasen ollut 2009 uutena ostamani Seat Exeo 2.0TDI CR Sport 170hv. Siinä ei ollut 230tkm aikana käytännössä mitään vikaa. Mahtava pirssi kaiken kaikkiaan!  ;D

Toiseksi parhaana voisi pitää nykyistä Tiguania päästöhuijauskorjausongelmista huolimatta.

Kolmalle sijalle vois rankata Corollan ja neljännelle Nissan 100NX:n.  ;D

Kuga tulee sitten jossain sijalla 100+  :P
-20 Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Active Plus
-12 (EX-) VW Tiguan 4Motion Sport&Style 2.0 TDI
-14 Ski-Doo Renegade Adrenaline 900ACE
-03 Yamaha XVS650 Dragstar

Quattro A4

Lainaus käyttäjältä: BMF - 06.06.17 - klo:20:53
Kuinkahan moni kengittää auton paalaamokuntoon ja sitten tulee ihmettelemään forumeille että mikä on kun ei kestä...

Kuinkakohan moni ajelee ihan normaalisti ja auto ei siltikään kestä?
1.6 Mitsubishi Carisma (1999)
2.0 Mazda 6 (2003)
2.5 Volvo S40 T5 (2005)
2.0 Audi A4 quattro (2009)
2.0 BMW 320i xDrive (2015)

Quattro A4

Lainaus käyttäjältä: matalaut - 06.06.17 - klo:20:39
Kaikki autot kestää kun niitä vain huoltaa ennakkoon. Epäilen, että jopa ranskalaiset autot.



Luulisi riittävän, että huolto-ohjelman mukaan huollot tehdään. Ennakkoon huoltaminen voisi tietysti tarkoittaa, että vaihdetaan ne osat jotka hajoavat ennen aikojaan ennakkoon :). 2l TFSI koneissa esim. imusarjan ja PCV-venttiilin voisi vaihtaa hyvissä ajoin. Turbonkin voisi vaihtaa varuiksi ennen 100tkm.
1.6 Mitsubishi Carisma (1999)
2.0 Mazda 6 (2003)
2.5 Volvo S40 T5 (2005)
2.0 Audi A4 quattro (2009)
2.0 BMW 320i xDrive (2015)

jake_soomi

Lainaus käyttäjältä: MMV - 04.06.17 - klo:11:26
Otetaan tähän kaikki uudet autoni:
Ford Focus 1.6 Wagon 1999: Kuskin penkin lämmitysvastus
Ford Focus 1.6 Wagon 2002: Takalasin pesurin letku irti liittimestä
Ford C-Max 1.8 2004: Moottorin vikavalo pesun jälkeen->softapäivitys, ilmastoinnin magneettiventtiili
Toyota Avensis 1.8 Wagon 2006 fl: Hammastanko, ABS-anturi ja neljä kertaa pyörien suuntaus (7kk omistusaika)
Skoda Octavia 2.0 TFSI RS Wagon 2006: Ei varsinaista vikaa, mutta kulutti puolitoista litraa öljyä kymppitonnille
Honda Accord 2.2 CTDI Tourer 2007: Takaheijastin (puskurissa) tippui ajossa, hirveät sisustan räminät
Ford Mondeo 2.0 TDCI Wagon 2009: Ei vikoja
Subaru Outback 2.0D 2011: DPF-poltto holvasi dieseliä öljyn sekaan -> ölpän vaihto 5tkm välein, omituinen sammuminen kesken ajon aina silloin tällöin, vikaa ei koskaan löydetty.
VW Passat 2.0TDI 4Motion Variant 2012: Ei vikaa
VW Passat 2.0TDI 4Motion Alltrack 2013: Parkkitutkat sekoilivat -> softapäivitys
VW Tiguan 2.0TDI 4Motion 2014: Ei vikaa
VW Passat B8 2.0 Biturbo TDI 4Motion Variant 2015: Ei vikaa
Audi A4 Allroad 2.0TDI 140kW 2016: Ei vikaa

Vaimon uudet autot:
Hyundai i20 1.4 2011: Ei vikaa
VW Golf VII 1.2TSI 2014: Ei vikaa
VW Golf VII 1.2TSI DSG 2016: Ei vikaa

Otantani ei tue VAG-autojen suurempaa vikaantumisherkkyyttä.

Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä, että ajatteko paljon vaiko vähän vuositasoilla, kun on noin kiivas vaihtotahti ja uusia vielä kaikki?  :) Itsellä on suunnilleen samassa ajassa ollut vaan 5 eri autoa, mutta kilsoja niillä on tullut yhteensä n.700 000km välillä 2000-2017.
-20 Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Active Plus
-12 (EX-) VW Tiguan 4Motion Sport&Style 2.0 TDI
-14 Ski-Doo Renegade Adrenaline 900ACE
-03 Yamaha XVS650 Dragstar

MMV

Lainaus käyttäjältä: jake_soomi - 07.06.17 - klo:05:15
Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä, että ajatteko paljon vaiko vähän vuositasoilla, kun on noin kiivas vaihtotahti ja uusia vielä kaikki?  :) Itsellä on suunnilleen samassa ajassa ollut vaan 5 eri autoa, mutta kilsoja niillä on tullut yhteensä n.700 000km välillä 2000-2017.

Tulee noin 45 tonnia vuoteen.

vwmies

Lainaus käyttäjältä: vwmies - 05.06.17 - klo:23:02
Uutena tai essarina ostetuissa VW man. disukoissa ei ole ollut mitään mainittavaa jos nyt T4 Transportterin ohjausakselin väljyyttä 90-luvun alussa lasketa.
Ekassa 2002 Paskatissa oli huono akku, kesti alle 2 vuotta.
Kolmannessa 2008 (joka kas olikin 3C - ja em.  luokan auto) koiranluut edessä ja takana väljät alle 60tkm. Takalokarin reuna kupli 5v. - "takuuseen".

Tästä jäi varhaisdementian vuoksi pois -96, -98 ja -99 -koriset 1.9D  64hv Seat Toledot. Keskimmäisestä ,,punaisesta paholaisesta'' lakkasivat hieman yli vuoden ikäisenä toimimasta kaikki muut sähkölaitteet paitsi pyyhkijät, puhallin ja mittaristo. Mm. keskuslukitus ei toiminut jalkatilassa itsekseeen katkenneen (murtuneen) maa-sähköjohdon vuoksi. Silloin oli vielä vuoden takuu, ja tämä menikin myyntiin. Viimeisen etuvaimentimet olivat todella pehmeät ja ne vaihdettiin keltaisiin K:n urheiluvaimentimiin jo 70tkm kohdalla, mikä muuttikin kiesin aivan toisenlaiseksi urrheiluautoksi.  ;D
Muuten kaikki 3 olivat melko harmittomia ja pienellä kulkevia, todella hitaaaaasti (vrt. nykyisiin) kiihtyviä käyttöautoja.
Yritetään pärjätä.

Quattro A4

Lainaus käyttäjältä: jake_soomi - 07.06.17 - klo:05:15
Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä, että ajatteko paljon vaiko vähän vuositasoilla, kun on noin kiivas vaihtotahti ja uusia vielä kaikki?  :) Itsellä on suunnilleen samassa ajassa ollut vaan 5 eri autoa, mutta kilsoja niillä on tullut yhteensä n.700 000km välillä 2000-2017.

Tosiaan jos auton ostaa uutena ja ajaa sillä n.1vuoden ei ole mikään ihmekään, jos vikoja ei ilmene. Lähinnä kiinnostaisi tietää miten vikoja on muilla ilmennyt 50-100tkm välillä.

Autokuumetta on jonkin verran ja kovasti mietin, että vieläkö kannattaisi koittaa VAGgilaista. Facelift A4/A5 2012-2015 voisi olla seuraava.
1.6 Mitsubishi Carisma (1999)
2.0 Mazda 6 (2003)
2.5 Volvo S40 T5 (2005)
2.0 Audi A4 quattro (2009)
2.0 BMW 320i xDrive (2015)

Foxit

Anteeksi, mutta tämä on jokseenkin koominen galluppi VAG -areenalla. Lopputulos ei varmasti ole kenenkään ennustettavissa... Skrikoo, järjestäppä sama galluppi mielummin vaikka useampien merkkien foorumilla, esim. Autostadiumilla.
Toyota Prius+ (2020) Business
ex: Toyota Prius (2016) Active, Lexus CT 200h (2011) Comfort, Toyota Auris 1,8 HSD (2011) Linea Sol, Volkswagen Polo 1,2 TDI (2011) Bluemotion

tet

Lainaus käyttäjältä: Foxit - 07.06.17 - klo:10:55
Anteeksi, mutta tämä on jokseenkin koominen galluppi VAG -areenalla. Lopputulos ei varmasti ole kenenkään ennustettavissa... Skrikoo, järjestäppä sama galluppi mielummin vaikka useampien merkkien foorumilla, esim. Autostadiumilla.

Ei pysty, kun taitaa olla ikuinen banaani sinne (ainakin omien puheidensa mukaan). Itsessä ja omissa kirjoituksissa ei tietenkään mitään syytä, modet vaan kiusaa.

Toki voihan näitä alter-egoja aina rekisteröidä.
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

a4b8

Satuin lukemaan erään arvostetun merkin palstaa: 20000 km ja 18 kertaa pajalla
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

matalaut

Lainaus käyttäjältä: Quattro A4 - 06.06.17 - klo:22:47
Luulisi riittävän, että huolto-ohjelman mukaan huollot tehdään. Ennakkoon huoltaminen voisi tietysti tarkoittaa, että vaihdetaan ne osat jotka hajoavat ennen aikojaan ennakkoon :). 2l TFSI koneissa esim. imusarjan ja PCV-venttiilin voisi vaihtaa hyvissä ajoin. Turbonkin voisi vaihtaa varuiksi ennen 100tkm.

Niin... lähinnä tarkoitin sitä että jos autossa iskari vuotaa niin sen kannattaa vaihtaa saman tien ja mielellään molemmille puolille. Jarrulevyt voi vaihtaa ennen kuin katsastusmies sen määrää. Palat kannattaa vaihtaa ennen kuin ne sorvaa levyyn syvät urat jne. jne.

Turboa en vaihtaisi ennen kuin se selkeästi viheltää... jos silloinkaan. Aika moni ajaa auton hinauskuntoon ja ihmettelee miksi ei kestä.
Aikaisemmat: VW Touran 1.6 TDI Bluemotion -11, VW Passat  3C 2.0TDI 4wd -09, Nissan X-trail 2.2td -03, Volvo V40 1,9TD -01,Toyota Corolla 1.6 -04, VW Transporter 2.4D -92, VW Golf III 1.9td -96, VW Golf III 1.8 -92, Opel Corsa 1.2 -86, Volvo 242 -76, Mazda Marella 1.3 -76

Eka Golf

Lainaus käyttäjältä: skrikoo - 03.06.17 - klo:22:55
Paljonkos yhteksän vuotias pallo on mennyt eteenpäin?
Kolopallossa on kilsoja kohta 240tkm eli pian sisään ajettu jos olisi japsi?  8)
Unohdin mainita että myyjän piikkiin vaihdatin ketjun ja takaoven lukon sekä edellinen omistaja oli saanut uuden motin!  :)
Itse olen uhrannut varaosiin takapesimen varren ja takajarrupalat jotka kaikki vaihdoin itse. Samoin olen huoltanut itse paitsi vaihdatin jarruneteet kun oli tarjouksessa 39â,¬.
Samalla hinnalla huollatin myös ilmastoinnin kun itse en kykene.

Eka Golf

Onkohan kulkineessani jokin vika kun öljyä ei tarvitse lisätä vaihtoväliläni 15tkm?
Audin haukkijille tiedoksi että minulla ollut yksi 2v ja muuten viaton mutta piti vaihtaa eteen nivelen suojakumi.

passo_s

#77
Kuulin kummia huhuja että uusimpaan 1.6 TDi 120 heppaiseen ei tarvi juottaa öljyä öljynvaihto välillä. Tivasin tiukasti työkamulta että onko öljynkulutuksen suhteen asiat varmasti  näin, näin kuulemma on. Samalla toinen työkamu ajaa Å koda scouttia 2.0 TDi ja hän lisäilee öljyä kesken öljynvaihto välin. En halua että työsuhdeautooni joudun solmio kaulassa kesken työmatkan öljyä lisäämään, joten otin passattini 1.6 TDi herrasmies moottorilla, se on herrasmies moottori  siihen kun ei kuljettajan tarvitse öljyä lisäillä kesken öljynvaihtovälin.

Geoman

#78
2.0 TDI moottoreissa ei öljynlisääminen ole yhtään yleisempää kuin 1.6 TDI moottoreissa. Suuri osa em. moottoreista ei vaadi öljyn lisäämistä 30 tkm huoltovälillä oikein käytettynä. Tämä on omakohtainen kokemukseni ja käsitykseni. 8)

Nykymoottorit on tehty kertakäyttömoottoreiksi. Kevytmetallivalun vuoksi on sylinterit pinnoitettu ja jos pinnoitus vaurioituu ei sitä voi korjata. Ajomäärä nyky moottoreilla lienee max. 250...300 tkm - surullista. :'(

Se mitä itse toivoisin olisi kohtuuhintaiset tehdasvalmisteiset vaihtomoottorit, vaihtovaihteistot, mutta mallit muuttuvat niin tiuhaan ettei se ilmeisesti ole mahdollista. Tosin Saksassa on yrityksiä, joista voi näitä vaihtomoottorreita ja -vaihteistoja ostaa sekä antaa vanhan panttina. ;)

rami

Siitä kokemuksesta mitä itsellä on niin 2.0 TDI koneeseen pitää lirauttaa tuossa 10 tkm jälkeen puolikas ölyä. samoin seuraavan 18 tkm paikkeilla. Tuon 30 tkm huoltovälin aikana menee 1-1.1/2 ltr öljyä.
Samaa tahtia suunilleen on 1.6TDI koneessa.
Mielestäni normaalia nykyautoissa.

jppetteri

Moottorit ovat yksilöitä: oma 2,0 TDI meni 30 000 vaihtovälin ilman lisäystä, samoin emannän vanhempi 1,6 TDI 77kW pääosin menee. Lienee sitten ajotavoista kiinni (paljon lyhyttä matkaa ja kylmäkäynnistyksiä jne) kun tuo jälkimmäinen toisinaan saattaa sen puolikkaan vaatia 30k vaihtoväliin. Uudessa 1,6 TDI 120 hv ei ole vielä kilometrejä niin paljon että pystyisi mitään sanomaan asian suhteen.


Geoman

Lainaus käyttäjältä: rami - 11.06.17 - klo:08:40
Siitä kokemuksesta mitä itsellä on niin 2.0 TDI koneeseen pitää lirauttaa tuossa 10 tkm jälkeen puolikas ölyä. samoin seuraavan 18 tkm paikkeilla. Tuon 30 tkm huoltovälin aikana menee 1-1.1/2 ltr öljyä.
Samaa tahtia suunilleen on 1.6TDI koneessa.
Mielestäni normaalia nykyautoissa.
Aivan normaali öljynlulutus. Kulutukseen voi vaikuttaa käytetty öljymerkki, myös se että pitääkö öljymäärän lähellä ylärajaa vai keskivaiheilla. Lyhyt matka-ajo (paljon kylmäkäynnistyksiä) lisää öljynkulutusta. Itselläni ei tarvitse öljyä lisätä, ajettu 145 tkm.

Käytän LiquiMoly 4200 5W-30 ja sen kuluminen on pienempi kuin esim. merkkiliikkeen tynnyri-Castrol:in 5W-30. Seuraavana kokeilen SHELL 0W-30 AV-L erilaisen viskositeettinsä vuoksi.

passo_s

#82
Voi hitsi, saapa siis nähdä antavatko uuden Passatin mukana perinteisen öljyn lisäys pullon. Nykyinen renu 1.5 DCi vie myös 1l /30 tkm, vei uudesta alkaen ja ajotavalla ei juuri merkitystä. Oma auto kyseessä niin puolitin öljyn vaihtovälin. Car SOS ohjelmassa, oliskos ollut nat geographicin kanavalta, käytiin moottoriöljylabrassa jossa specilalisti ei suosittanut millekkään henkilöauton moottorityypille 30 tkm vaihtoväliä, sen verta öljyn ominaisuudet heikkenee 15 tkm jälkeen.

d3nver

Oma kokemus TSI Golffin öljynkulutukseen sanoo että ajotapa vaikuttaa _todella_ paljon.

Minun entinen Golf TSI 1.4 118kw (tupla-ahdettu) ei kuluttanut öljyä juuri lainkaan normaalissa ajossa PK-seudulla, käytännössä lisäsin öljyä ehkä litran tai puolitoista käyttämäni 15tkm öljynvaihtovälin aikana. Viime kesänä kävin autolla Norjassa jossa mm. laskettelin todella pitkiä pätkiä moottorijarrutuksella, noin viikko kotiin palattuani autossa syttyi öljymäärän varoitusvalo ja todentotta kone on päässyt aika kuivaksi. Onneksi oli varaölyä takaluukussa. Ilmeisesti moottorijarrutuksen aiheuttama alipaine sylinterissä on johtanut normaalia suurempaan ölynkulutukseen, mutta tämä vain oma spekulaatiota, en ole automekaanikko.

Pidin autoa tuosta vielä vajaan vuoden eikä siinä enää esiintynyt mitään epänormaalia öljynkulutusta sinä aikana.

passo_s

1.5 DCi:llä Trollstigeniä ja muita hulppeita moottorijarrutus pätkiä kaksi viikkoa lasketelleena, ei mitään vaikutusta kun Norjassa öljytilkua vilkaisin. Kamu ylistää uudemman renu DCi 160 koneensa vakio takoteräsmäntiä. No se on toinen juttu. Katellaan miten Passatin kanssa, pitääkö olla neljä litraa mukana kun parin viikon reissulle Norjaan lähtee :)

matalaut

Lainaus käyttäjältä: Geoman - 11.06.17 - klo:09:21
Käytän LiquiMoly 4200 5W-30 ja sen kuluminen on pienempi kuin esim. merkkiliikkeen tynnyri-Castrol:in 5W-30. Seuraavana kokeilen SHELL 0W-30 AV-L erilaisen viskositeettinsä vuoksi.

Ilmeisesti 0W-30 on BlueMotion -version suositusöljy? Sillä ainakin pitäisi olla aika pieni kitka sekä kylmässä että lämpimässä.
Aikaisemmat: VW Touran 1.6 TDI Bluemotion -11, VW Passat  3C 2.0TDI 4wd -09, Nissan X-trail 2.2td -03, Volvo V40 1,9TD -01,Toyota Corolla 1.6 -04, VW Transporter 2.4D -92, VW Golf III 1.9td -96, VW Golf III 1.8 -92, Opel Corsa 1.2 -86, Volvo 242 -76, Mazda Marella 1.3 -76

JakeS

Oman empiirisen kokemuksen mukaan ei vikoja ollut sen enempää mutta takuun kattavuus "kuluvissa" osissa huonompi sekä huoltohinnat keskimääräistä korkeammat.
Ikävin seikka oli se, että kilometrien myötä kallis varusteltu sharan muuttui vaihtohyvikseltään kulivarusteiseksi touraniksi.
Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

rami

Eipä ole nykyvuosikymmeniltä kokemusta muista kun näistä VAG autoista.
Eipä nuo Mersutkaan niin ihmeellisiä ollut. Katkenneita jousia, kannentiivisteitä jne...
Luotettavimmat autot olivat 80-90 Volkkarit.
Nykyään nää VAGit ovat todellisia murheengryyniä. Kun ei 10 tkm pääsee ilman ongelmia.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: rami - 11.06.17 - klo:22:00
Eipä ole nykyvuosikymmeniltä kokemusta muista kun näistä VAG autoista.
Eipä nuo Mersutkaan niin ihmeellisiä ollut. Katkenneita jousia, kannentiivisteitä jne...
Luotettavimmat autot olivat 80-90 Volkkarit.
Nykyään nää VAGit ovat todellisia murheengryyniä. Kun ei 10 tkm pääsee ilman ongelmia.

Moneenko eri Topic:n Rami vuodatat samaa asiaa? Aina voi vaihtaa merkkiä.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

rami

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 11.06.17 - klo:22:04
Moneenko eri Topic:n Rami vuodatat samaa asiaa? Aina voi vaihtaa merkkiä.

En ymmärrä kysymystäsi. Voitko tähdentää.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy