Audi A6 2011

Aloittaja Flat, 02.02.10 - klo:14:33

« edellinen - seuraava »

Germera

^^ Vielä kun keksisivät jonkin hyvän täkyn näihin 4 sylinterisiin voluumimalleihin. Omat kyselyni ovat tuottaneet toistaiseksi säälittävää kuultavaa: tässon sulle esite ja hinnasto.... Pitäisköhän minunkin käydä haastattelemassa sitä Markun suosittelemaa TK:ta.
Mitä näitä nyt onkaan ollu.... A6, Tiguan, Golf VI,
ajossa: the Beetle 2012 + BMW F11 2013

jusape

Taitaa olla tiukka alekatto se 6,5% taso ilmeisesti edelleen Audeissa? Esittelyauton tai maahantuojan demoauton ollessa kyseessä sitten ykkönen tuohon prosenttilukeman eteen.

Jokker

http://www.tuningnews.us/2013-abt-sportsline-audi-a6/

Tässä ABT:n näkemys uudesta A6:sta, aika miedot levikkeet (onneksi). Vanteet on äärimmäisen onnistuneet noissa kuvissa!
Audi A6 Avant 3.0TFSI quattro '09

ex: BMW 520dA touring '12, Audi A5 coupé 3.0 TDI quattro '10, Audi A5 1.8 TFSI '07

Nalle

A6:sen lisävarustehinnastoa tuli äskettäin hieman tutkittua ja osui silmään, että Audi PGA-varustepakettia ei saa enään uusien tehdastilauksien yhteydessä. Harmi olisi varmasti tullut ruksitettua, sisälsihän se urheiluistuimet, sporttiratin ja automaattisen takaluukun avauksen ja sulkemisen kohtuulliseen hintaan n. 1000â,¬ veroineen.
Eihän tämä minun mielestäni ollut mikään kampanja kuten tuo Quattro edition joka on myynnissä vain tietyn ajan, vaan varustepaketti siinä missä comfort-pakettikin. Tuleekohan jotain muuta kivaa tilalle?

Germera

Lainaus käyttäjältä: Nalle - 10.10.12 - klo:17:52
A6:sen lisävarustehinnastoa tuli äskettäin hieman tutkittua ja osui silmään, että Audi PGA-varustepakettia ei saa enään uusien tehdastilauksien yhteydessä.
Eihän tämä minun mielestäni ollut mikään kampanja kuten tuo Quattro edition joka on myynnissä vain tietyn ajan, vaan varustepaketti siinä missä comfort-pakettikin. Tuleekohan jotain muuta kivaa tilalle?

Kyllä se oli kampis - viimeisen kerran olisi voinut laittaa PGA paketin tilaukseen kaksi viikkoa sitten, eli syyskuun se oli vielä voimassa. Olen kysellyt että kai nyt tilalle tulee jotakin muuta....mutta mitään ei tiedossa.
Mitä näitä nyt onkaan ollu.... A6, Tiguan, Golf VI,
ajossa: the Beetle 2012 + BMW F11 2013

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Germera - 11.10.12 - klo:15:34
Kyllä se oli kampis - viimeisen kerran olisi voinut laittaa PGA paketin tilaukseen kaksi viikkoa sitten, eli syyskuun se oli vielä voimassa. Olen kysellyt että kai nyt tilalle tulee jotakin muuta....mutta mitään ei tiedossa.

Nyt kannattaa sitten jäädä odottelemaan helmikuun quattrokuu kampanjaa, vai oliko etuvetoinen versio mietinnässä?
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Nalle

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 11.10.12 - klo:16:57
Nyt kannattaa sitten jäädä odottelemaan helmikuun quattrokuu kampanjaa, vai oliko etuvetoinen versio mietinnässä?

Meikäläisellä kylläkin olisi tuo etuvetoinen versio mietinnässä, menee tuo quattro versio hieman yli budjetin....

matala

Kysymys: Jos autossa ei ole valmiina Audi music interfacea, voiko sen asentaa jälkikäteen?
MB E250 CDI T A 4matic AMG-sport

CK

Kyllä pitäisi onnistua, kun Audi myy myös AMI jälkiasennuspaketteja.
http://content.audi.fi/vv-auto/shop_products.nsf/WT/4E0057785B?open&db=audi4.nsf

matala

MB E250 CDI T A 4matic AMG-sport

Kosti K Kelju

Eilen näin ensimmästä kertaa LED-ajovalot A6:n keulalla, upean näköiset valot minun mielestä. Iltapäivä oli jo hämärtymässä ja ihmettelin jo kaukaa vastaantulevan valoja, erottui selkeästi Xenonien joukosta. Onko arvon palstalaisilla kokemusta ko valoista, niin lyhyistä kuin pitkistäkin?

Markku J

Ei ole omaa kokemusta, mutta TM testasi nuo kantamaltaan xenoneja reilusti huonommiksi. Ei liene kovin järkevä ostos, ja voi vaihtoautoa kaupitellessa muutaman vuoden päästä olla kaupan hidaste, kun parempia LED -valoja on jo saatavana. Hienoa silti, että Audi menee tekniikan eturintamassa rohkeasti tältäkin osin.

Pekka T


A6:n led-ajovalot ovat jo kehittyneenpää mallia kuin mitä TM:n testissä oli aikanaan, ymmärtäkseeni kehitystä on tapahtunut jo A7:n led-ajovaloihin nähden.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

edibo

Mulla on noi täys led-valot ja olen ollut tyytyväinen. Vaikee sanoo onko lyhyempi kantavammat kuin xenonit, mutta ainakin itselle on riittänyt pimeässä. Jenkki sivustolla ne tuntuu kehuskelevan niitä enemmänkin. Ja onhan ne makeen näköiset  8)

Peltzi

Lainaus käyttäjältä: edibo - 09.02.13 - klo:21:55
Mulla on noi täys led-valot ja olen ollut tyytyväinen. Vaikee sanoo onko lyhyempi kantavammat kuin xenonit, mutta ainakin itselle on riittänyt pimeässä. Jenkki sivustolla ne tuntuu kehuskelevan niitä enemmänkin. Ja onhan ne makeen näköiset  8)

Mun mielestä jo ulkonäkö syistä pitäisi ostaa niitä LED valoja mutta hirvee hinta niillä on. ;D

Nalle

Eikös Audilla perinteisesti mallivuosi vaihdu tuossa kesällä, niin onko jollain jotain tietoa, onko
A6:een tulossa jotain uutta, mitä ehkä kannattaisi odotella?
Nyt tosin on tuo metallivärikamppis vielä viikon verran voimassa, ja tuo seisontalämmitys/tuuletus varustekin on ilmainen, tuskin sekään ikuisesti on hinnastossa 0â,¬, niin tilausta sisään nyt vai myöhemmin, no tää on aina yhtä vaikeeta....

Markku J

Nyt kun tilaa, niin saa ainutlaatuisen "mutteriohjauksen" kaupan päälle. Minä jättäisin A6:n kauppaan tässä vaiheessa ja kävelisin Bemarikauppaan. On tämä sen verran kamala.

Nalle

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 21.02.13 - klo:19:55
Nyt kun tilaa, niin saa ainutlaatuisen "mutteriohjauksen" kaupan päälle. Minä jättäisin A6:n kauppaan tässä vaiheessa ja kävelisin Bemarikauppaan. On tämä sen verran kamala.

Ai niin toi pääs unohtuun, kun en ole itse tuota "livenä" kokenut, eikö joku huhuillut korjausta tuohon viikon 22 paikkeilla eli kesän nurkilla, jostain muistan lukeneeni.

Markku J

Joo, onhan noita lupauksia - minä en usko ennen kuin näen. Aivan luokaton ajettava tämä näillä keleillä on.

Acanthus

Tasan vuosi on jo tuosta ohjauksesta jo kärsitty. Esitin myyjälle asiasta huomautuksen välittömästi autonhakumatkan (350 km) jälkeen. Mutteriohjauksesta päässee kevällä, kun lämpötilat nousevat, mutta totaalinen keskialueen tunnottomuus ja siihen liittyvä suuntavakauden puute säilyy koko kesän. Autonvaihto todellakin vahvasti harkinnassa! Autokantaan verrattuna näyttää olevan nettiautossa myynnissä aika monta A7. Olisikohan ohjausongelma yhtenä syynä?

Markku J

#1100
Kyllähän tuollainen luokaton ohjaustunto harmittaa ja varmasti laittaa useammankin henkilön autokaupoille. Laitan omani Nettiautoon kohtapuoliin.

edit: http://www.nettiauto.com/audi/a6/5417027

Kvee

#1101
Lainaus käyttäjältä: Markku J - 22.02.13 - klo:13:25
Kyllähän tuollainen luokaton ohjaustunto harmittaa ja varmasti laittaa useammankin henkilön autokaupoille. Laitan omani Nettiautoon kohtapuoliin.

edit: http://www.nettiauto.com/audi/a6/5417027
Toiset puhuu ja toiset tekee...nopeaa on meininki  :).

E: Eli siis myyntiin tuloon vaikuttaa ehkä muutkin asiat kuin ohjaus...ne on ikäviä asioita, mutta valitettavan nykypäivää monessa firmassa. Toivottavasti asiat jollain tavalla järjestyvät jossain juoksussa.

Neppis

Paljonkohan tähän maksaa pyyhkijän sulat marmorilla? Asennuksen voin kyllä hoitaa itse.  :D

Motonetissä maksavat reilut 40â,¬, mutta joutuisi tilaamaan.
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/121041/0
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

batman14

Tämä ''hainevä'' joka on katolla , niin onko se A6 malleisssa niin että silloin on NAVI? Ainakin A4 mallissa se menee näin ja kaiketi myös A3? Tuli vain mieleen tänään tuolla liikenteessä. Volvoissa ainakin kaikilla on tämä katolla, mutta audeissa on hyvä seurata onko tossa autossa navia vai ei  :D

Markku J

Löytyy kaikista varmaankin, koska minulla on karvalakkimalli, ei navia.


batman14

Ok, vastaus oli löytynyt helposti katsomalla esim nettiauton tarjontaa mutta oli kuitenkin pakko kysyä  :D A4 malleissa mielestän se menee niin että jos on Navi niin on evä, muuten ei. Tämän huomion olen tehnyt. Ampukaa alas jos olen väärässä.

Markku J

Aika mukava tarjous "mutteriaudiin": S line ulkopaketti 18" -vanteilla alk. 499 eur.

http://content.audi.fi/vv-auto/audi_kampanja.nsf/html/SlinePlus_ComfortPlus

batman14

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 04.04.13 - klo:10:10
Aika mukava tarjous "mutteriaudiin": S line ulkopaketti 18" -vanteilla alk. 499 eur.

http://content.audi.fi/vv-auto/audi_kampanja.nsf/html/SlinePlus_ComfortPlus


Comfort plus paketti muihin malleihinkin aika kova tarjous. Erikseen otettuna varusteet noin 4-5tuhatta? Ja nyt alk.699

Nalle

Omaan tilaukseen en saanut enää muutettua tuota S-line ulkopakettia, jäi muutamasta päivästä kiinni  >:(
Nyt tiedustelussa saisiko sen jälkiasennuksena kohtuu hintaan.
On muuten yllättävän hienon näköinen, kun vertaa normaaliin varsinkin farkkumallissa.

Tzeipii

S-Line korisarja Avantissa tosiaan erittäin tasapainoisen näköinen, sedanissa taas, ehkä vähän raskaan oloinen.  Jälkiasennettavana luulisi olevan melkoisen kallista hommaa, kun pelkät muoviosat jo pitkälti yli toista tuhatta euroa.  Pohja-ja maalaustyöt melkein toinen mokoma päälle.
Audi A4 1.8T Avant Multitronic

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy