RCD310 ja ilmastoinnin näyttö

Aloittaja Mhs-1, 30.07.14 - klo:20:23

« edellinen - seuraava »

Mhs-1

Pitäisikö RCD310 näyttää ilmastoinnin säädöt näytöllä?  Mulla näyttää vain parkkitutkien toiminnot ja tietysti radion kanavat yms. Saako vag-comilla ohjelmoitua?

Saako muuten kellonajan ja lämpötilan näkyviin tuohon soittimeen jotenkin? Nyt vähän hankala hanttarin penkiltä kurkkia kelloa ja lämpötilaa. Edelleen saako vag-comilla käyttöön?

makevw

Ainakin minulla ko. radio näyttää ilmastoinnin säädöt näytöllä aina kun ilmastoinnin asetuksia muuttaa. Ei siis koko aikaa. Asetuksissa sen pystyi valitsemaan näyttääkö niitä vai ei.
Liikunta haisee hielle ja urheilu haisee bensalle.

Mhs-1

Lainaus käyttäjältä: makevw - 31.07.14 - klo:01:52
Ainakin minulla ko. radio näyttää ilmastoinnin säädöt näytöllä aina kun ilmastoinnin asetuksia muuttaa. Ei siis koko aikaa. Asetuksissa sen pystyi valitsemaan näyttääkö niitä vai ei.

Onko sulla uudempi climatronicin paneeli?

makevw

Tuohon en osaa sanoa. 2010 on vuosimalli tällä golffilla.  Menu-setup- sitten oikeelle niin kauan selata kun tulee clima vaihtoehto, sieltä voi valita on/off ainakin minulla. Voin kuvan laittaa paneelistani jonku ajan päästä.
Liikunta haisee hielle ja urheilu haisee bensalle.

M.R

2010 mallin golfissa väittäisin olevan uudempi climatronic paneeli. Tuo soitin mikä sinulla on ei näytä vanhan mallin paneelin tietoja koska puhuvat ns. eri kieltä. Sama tilanne kuin itsellä aikoinaan Octaviassa.
  Itselläni on vanhan mallin climatronic paneeli ja vanha Audience soitin osasi näyttää ilmastoinnin säädöt, mutta kun vaihdoin Columbus naviin niin säädöt ei enään näy koska soitin on ns.uudempaa sukupolvea.
   Esimerkkinä kerrottakoon myös velipojan VW Touran vm.-09. Siinä on uudemmman mallin soitin ja vanha climan paneeli tehtaalta lähtiessä ja climan säädöt ei näy soittimessa. Ominaisuus siis.
  Sikäli parempi tuo vanha climan paneeli kun löytyy Econ asento mitä ei uudessa ole. Sillä saa pois sähkötoimisen lisälämmittimen talvella jos haluaa että akku latautuu paremmin tai ilmastoinnin pois kesällä ( tälle en tosin ole löytänyt tarvetta :)

Arcca

Lainaus käyttäjältä: M.R - 31.07.14 - klo:18:52
... tai ilmastoinnin pois kesällä ( tälle en tosin ole löytänyt tarvetta :)

Saa uudestakin sen pois päältä, AC nappi löytyy.

Ja tosiaan minullakin näkyy RCD310n näytössä noin niinkuin makevw sanoo.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Mhs-1

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 01.08.14 - klo:18:06
Saa uudestakin sen pois päältä, AC nappi löytyy.

Ja tosiaan minullakin näkyy RCD310n näytössä noin niinkuin makevw sanoo.

Mulla on myös toi ac eikä econ. Ja auto tosiaan 09 eikä näy säädöt soittimen näytöllä

Arcca

#7
Lainaus käyttäjältä: Mhs-1 - 02.08.14 - klo:09:12
Mulla on myös toi ac eikä econ. Ja auto tosiaan 09 eikä näy säädöt soittimen näytöllä

Toi CC:ni on -10. Oliskohan sitten tuossa välissä tapahtunut jotain muutoksia softissa tms.

Edit. Mielestäni tämän featuren perään ei kannata kovin paljon surkutella, näytössä näkyy vain lyhyen aikaa sen mitä teki, ja senhän tietää muutenkin ja näkyy Climatronicistakin.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy