Topran "laatu"varaosat ¯\_(ツ)_/¯

Aloittaja o.b., 06.10.20 - klo:15:56

« edellinen - seuraava »

o.b.

Tämä oli sitten viimeinen Topran-merkkinen varaosa, joka mun autoihin tulee:





No kestihän se melkein 10tkm :o Kiinastakin saa parempaa kuraa...

Daatta

Merkkiliikkeestä kun ostaa niin saa 2v takuun, vai miten se oli? Itse olen ostanut emännän Almeraan ainoastaan Motonetin parasta.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

tkp

Omassa autossa topranin termostaatti toimi kaksi viikkoa, sitten jumitti auki. Maksohan se originaali caaralla huomattavasti enemmän mutta ainakin toimii. Mutta eipä ne merkkivalmistajien osatkaan aina parasta laatua ole. Vaihdoin boschin tulpanjohdot autoon vuosi sitten ja nyt tulppia vaihtaessa jäi yhdestä hatusta sisäosat tulppaan kiinni kun nykäisi hatusta. Ihmetellytkin kun vähän nykii välillä. Noh, huomenna taas caaralle.

mruotz

Tänään ostin uuden Topran jarruvalokatkaisian.. rikki jo heti kättelyssä. Taas kannatti yrittää säästää väärässä paikassa.
Klackern / klappern & kolbenkipper : 1J1/1J2/1J5 | VCDS apua tarjolla Päijät-Hämeessä | HEX-NET PRO

momentti

Tais olla Saksalainen tukkuri, joka teettää omalla merkillään tuota skeidaa.
Itsellä kans todella huonot kokemukset tuosta merkistä, mätänet tuota merkkiä ainakin tarjoo

o.b.

#5
Tällä hetkellä luottoa SKF, Lemförder, TRW alustaosille. Bosch, Hella ja Valeo sähköosat myös ok.

Ei ihan hirveästi luottoa edes Meyle HD osille, vaikka niille pidempää takuuta luvataankin.

Lisätään vielä NGK ja Pierburg luotettaviiin  ;)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy