Audi A6 C7 tilaukset

Aloittaja nemos, 10.02.11 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

Hjeltma

Tervehdys kaikille

Tilauksessa Audi A6 Avant 2.0TDi 130kw multitronic, luovutus 2.1.2014

Business paketti
Activity paketti
S line plus-ulkonäköpaketti
Comfort-varustepaketti, (Milano-nahkaverhoilu Nougat ruskea)
Ibisvalkoinen
18 tuuma V-design, Nokian Hakkapeliitta 8, 245/45/18
Audi A4 2.0Tdi Avant land of quattro Spo-16
BMW 520d Sedan TwinPower Turbo A xDrive Business Exclusive -15


Ex: BMW 518 Touring Business Exclusive-15/ AUDI A6 Avant 2.0Tdi -14/Volvo XC60 D4 AWD Geartronic Summum -13,/BMW 520DA sport-12/BMW 520d-11/Volvo V70 D3-11/Volvo V70drive-11/Audi A4 2.0Tdi-10

johansa

Onnittelut, mahtava paketti. Noi nahkat on livenä tosi upeat!
Auto: Porsche Macan 2017

Hjeltma

Lainaus käyttäjältä: johansa - 28.12.13 - klo:19:26
Onnittelut, mahtava paketti. Noi nahkat on livenä tosi upeat!
Kiitosta vaan, on kiva kokeilla vaihteeksi A6 Audia kahden Bmw 5-sarjan F10 jälkeen.
Audi A4 2.0Tdi Avant land of quattro Spo-16
BMW 520d Sedan TwinPower Turbo A xDrive Business Exclusive -15


Ex: BMW 518 Touring Business Exclusive-15/ AUDI A6 Avant 2.0Tdi -14/Volvo XC60 D4 AWD Geartronic Summum -13,/BMW 520DA sport-12/BMW 520d-11/Volvo V70 D3-11/Volvo V70drive-11/Audi A4 2.0Tdi-10

jusape

Oho, onnittelut. Oho siksi, että harvoin tuntuu Bmw-leiristä tultavan Audiin ainakin isompien mallien kohdalla. Takavedosta etuvetoon jne.

Itse kun olen menossa ensi viikolla juuri tuollaisesta tilaamastasi Audista Bemmiin, toki xd-autoon kun en ota takapotkua. Toivottavasti älyänkin pysyä nelivedossa vastaisuudessakin.

Audi on kyllä hyvä paketti, multi tarjoaa sulavaa ja mukavaa kyytiä.

Holf

Morjens!

Nyt on sitten ensimmäinen tämän konsernin auto tilattu. Viimeisimmät ennen tätä ovat olleet 4 bemaria ja 2 Meseä.
Tilasin A6 Land of quattro 150kw TDI. Saas nähdä millainen peli tulee olemaan, kilometrejä tulee 65 tonnia vuodessa..

jusape

Onnea, Holfin päätös siis nyt todistaa myöskin Audin vetovoiman!

V6 diesel-neliveto lienee Audilla hinnoiteltu edelleen houkuttelevimmin verrattuna muihin saksalaisiin. Kermana kakun päällä ilmajousituskin vielä, avot! Mutteriongelma ilmeisesti jo historiaa?

Holf

Jep.
Vakiona oleva ilmajousitus ja välirahan määrä panivat vaihtaan merkkiä. Mersut ja viimeisin bemarini olivatkin jo nelivetoja.

jusape

Ja minä lähdin Bemariin kun sieltä sai nelivedon nyt sopivasti budjetissani, johon MB/Audi -akselilla ei ole tarjota vastaavaa...

Hjeltma

Mä päädyin Audiin, koska oli ollut jo kaksi F10 peräjälkeen. Kävin myös ajamassa uuden E Mesen 3kertaan, mutta ei ollut Aukan eikä Bemmin veroinen ja Volvo XC löytyy myös pihasta

AI NIIN TÃ,,MÃ,, AUTOJEN PITO ON AIKA KALLISTA PUUHAA JA JOS HYVITYSHINTA VANHASTA HEITTÃ,,Ã,, TOISEEN MERKKIIN JOPA 5-6 tuhatta EUROA SEKIN VAIKUTTAA ASIAAN, Huonoin oli Mersuun ja Bemariin. PARAS OLI VOLVOON mutta Audissa Kokonaisuus ratkaisi, S-line, Nahkapenkit muistilla ym.

Alla muutama minun mielipide asioista

Bemari on levoton keulasta kun on sivutuulta ja tuntuvat nykyautoista 2vetoisena muutkin saksalaiset vähän olevan. Ainoa mikä ei minun vehkeistä edes isommalla renkaalla ole juurikaan vedellyt on Volvot V70 ja XC60
(Audeilla kävin ajamassa kolmea eri A6:lla ja niissä en minä ainakaan huomannut mitään poikkeavaa vetelyä)

BMW:n perussoitin huonompi kuin Audissa ja Volvossa

BMW luistonesto ja ajovakaus järjestelmät Volvoa 2 versiota edellä (Audilla tosi hyvä ainakin soralla kun pistää sen osittain pois)

BMW mataluus isolle miehelle vähän hankala

BMW Sisusta ja laadun tuntu sisävaloineen huikean korkea, sekä melutasoltaan hiljaisin kaikista(Volvo V70 ja Mersu kova äänisimmät)

BMW Huollot melko kalliita vs Audi/Volvo

BMW ulkonäkö yksi komeimmista.(makuasia)

BMW koneen ääni 4 syliterisessä Audi ja Mersua karheampi, kulutus sen sijaan pieni. Faktaa minulla keskikulutus 5.3ltr/100km

Vakionopeuden säädin alamäkihidastimella huippu Bemarissa ja hyvällä paikalla ratissa, Volvolla tosi paljon huonompi, mm koska ei jarruta ja nopeutta ei voi säätää ylös eikä alaspäin 10 kilometriä kerrallaan

Tossa muutamia minun mielipiteitä eri autoista, tosin mikään näistä ei ole todellakaan huono, monet olisivat ikionnellisia mistä vaan edellämainituista laatumerkeistä. Se on maku asia sanoin kolli kissa kun paikkojaan nuoli. :)

Elämä on...


Audi A4 2.0Tdi Avant land of quattro Spo-16
BMW 520d Sedan TwinPower Turbo A xDrive Business Exclusive -15


Ex: BMW 518 Touring Business Exclusive-15/ AUDI A6 Avant 2.0Tdi -14/Volvo XC60 D4 AWD Geartronic Summum -13,/BMW 520DA sport-12/BMW 520d-11/Volvo V70 D3-11/Volvo V70drive-11/Audi A4 2.0Tdi-10

Hjeltma

#669
Lainaus käyttäjältä: Hjeltma - 30.12.13 - klo:21:14
Mä päädyin Audiin, koska oli ollut jo kaksi F10 peräjälkeen. Kävin myös ajamassa uuden E Mesen kolmeen kertaan, mutta ei ollut Aukan eikä Bemmin veroinen ja Volvo XC löytyy myös pihasta

AI NIIN TÃ,,MÃ,, AUTOJEN PITO ON AIKA KALLISTA PUUHAA JA JOS HYVITYSHINTA VANHASTA HEITTÃ,,Ã,, TOISEEN MERKKIIN JOPA 5-6 tuhatta EUROA SEKIN VAIKUTTAA ASIAAN, Huonoin oli Mersuun ja Bemariin. PARAS OLI VOLVOON mutta Audissa Kokonaisuus ratkaisi, S-line, Nahkapenkit muistilla ym.

Alla muutama minun mielipide asioista

Bemari on levoton keulasta kun on sivutuulta ja tuntuvat nykyautoista 2vetoisena muutkin saksalaiset vähän olevan. Ainoa mikä ei minun vehkeistä edes isommalla renkaalla ole juurikaan vedellyt on Volvot V70 ja XC60
(Audeilla kävin ajamassa kolmea eri A6:lla ja niissä en minä ainakaan huomannut mitään poikkeavaa vetelyä)

BMW:n perussoitin huonompi kuin Audissa ja Volvossa

BMW luistonesto ja ajovakaus järjestelmät Volvoa 2 versiota edellä (Audilla tosi hyvä ainakin soralla kun pistää sen osittain pois)

BMW mataluus isolle miehelle vähän hankala

BMW Sisusta ja laadun tuntu sisävaloineen huikean korkea, sekä melutasoltaan hiljaisin kaikista(Volvo V70 ja Mersu kova äänisimmät)

BMW Huollot melko kalliita vs Audi/Volvo

BMW ulkonäkö yksi komeimmista.(makuasia)

BMW koneen ääni 4 sylinterisessä Audi ja Mersua karheampi, kulutus sen sijaan pieni. Faktaa minulla keskikulutus 5.3ltr/100km

Vakionopeuden säädin alamäkihidastimella huippu Bemarissa ja hyvällä paikalla ratissa, Volvolla tosi paljon huonompi, mm koska ei jarruta ja nopeutta ei voi säätää ylös eikä alaspäin 10 kilometriä kerrallaan

Tossa muutamia minun mielipiteitä eri autoista, tosin mikään näistä ei ole todellakaan huono, monet olisivat ikionnellisia mistä vaan edellämainituista laatumerkeistä. Se on maku asia sanoin kolli kissa kun paikkojaan nuoli. :)

Elämä on...
Audi A4 2.0Tdi Avant land of quattro Spo-16
BMW 520d Sedan TwinPower Turbo A xDrive Business Exclusive -15


Ex: BMW 518 Touring Business Exclusive-15/ AUDI A6 Avant 2.0Tdi -14/Volvo XC60 D4 AWD Geartronic Summum -13,/BMW 520DA sport-12/BMW 520d-11/Volvo V70 D3-11/Volvo V70drive-11/Audi A4 2.0Tdi-10

Akusti

Kommenttina Audin vakkarista, on ehdottomasti parhaimmalla paikalla noista malleista. C7ssä löytyy myös tuo 10kmh stepit kun painaa pitempään. Siihen piti hiukan opetella, kun meinas lähteä lapasesta parilla ekalla kerralla kun ei tuota muistanut.

Alamäkihidastimesta en ole oikein päässyt jyvälle, mun mielestä se piti olla vain Allroadissa. Vakkari kuitenkin käyttää myös jarruja, ja DSG-laatikolla normaali alamäki menee kyllä aika samaan tapaan, eli vauhti ei nouse eikä isompaa pykälletä. Ei vissiin ole se oikea hidastin, mutta riittää mulle.

5-Bemarin ohjaamossa alkaa 6'2" 100+kg ahistamaan, eikä tartte edes kojelaudan psykedeliaa katsoa. A6 on todella leveä, jopa A4 on jo hulppea sisältä kokoisekseen.

Hyvityshinta toiseen uuteen merkkiin on aina parempi, vaan seuraava vaihto onkin sitten kalliimpi jos meinaa merkissä pysyä.

Hjeltma

Moi

Minusta on mukavampaa kun ei sekoita kahta erillistä viiksivipua vahingossa keskenään. Pimeällä ajaessa esim. minusta ratissa oleva valaistu vakkari pelaa erittäin hyvin. En tiedä mikä on virallinen nimi sille kun vakionopeudensäädin jarruttaa, kun laittaa siitä 10 km alemman nopeuden tai jyrkässä alamäessä se pitää asetetun nopeuden jarruttamalla automaattisesti autoa.

Pitää olla tosi pahasti liukastunut, jos kehtaa väittää kirkkain silmin että Audi A4 kojetaulu näyttöineen ja sen sisusta jollain tavoin edes muka kilpailisi laadullisesti tai ulkonäöllisesti BMW F10 kanssa samassa sarjassa.  :o

Terveisin. Tuleva Audi mies
Audi A4 2.0Tdi Avant land of quattro Spo-16
BMW 520d Sedan TwinPower Turbo A xDrive Business Exclusive -15


Ex: BMW 518 Touring Business Exclusive-15/ AUDI A6 Avant 2.0Tdi -14/Volvo XC60 D4 AWD Geartronic Summum -13,/BMW 520DA sport-12/BMW 520d-11/Volvo V70 D3-11/Volvo V70drive-11/Audi A4 2.0Tdi-10

jusape

Minä pääsen ensi ti 7.1alkaen antamaan Audi-miehen lasit päässä kommentteja Bemarin tuntumasta. Monet ominaisuudet menee ristiin, paljon hyvää molemmissa. Minusta tuo ZF:n laatikko pesee ainakin S tronicin mennen tullen. Multi on mukavuutta arvostavalle huippu ja pitää myös koneen äänet pienenä kun ei kierrätä konetta. Audin vakiosoitin ihan ok ainakin bassojen osalta, bemu huono. Audi on kylmä (2.0tdi) talvella ja rättiä keulalle vaatii. F11 3-osainen takapenkki huippu minulle. Bemun penkeissä jo sähköjä vakiona..

Ktk

Lainaus käyttäjältä: Akusti - 31.12.13 - klo:11:19
Alamäkihidastimesta en ole oikein päässyt jyvälle, mun mielestä se piti olla vain Allroadissa. Vakkari kuitenkin käyttää myös jarruja, ja DSG-laatikolla normaali alamäki menee kyllä aika samaan tapaan, eli vauhti ei nouse eikä isompaa pykälletä. Ei vissiin ole se oikea hidastin, mutta riittää mulle.

Tuo vakionopeussäätimen jarrutustoiminto ja alamäkihidastin(esim. Allroadissa ja Q5:ssä) ovat ihan eri asioita.

jusape

Ja minun mielipiteeni kabiineista; Q5 ja A4 lähinnä ahdistaa vakioasussa, mutta A6 lentokonemaisuudessaan on jo ihan eri maata.

johansa

Olen samaa mieltä kuin jusape tuosta A6:n sisustasta. Poikkeaa edukseen Q5:sta ja A4:sta.
Auto: Porsche Macan 2017

nemos

Lyhyet kommentit edellä käsiteltyihin asioihin:
Minusta A6:n sisustus on vähintään 5 vuotta tuoreemman näköinen kuin A4:ssä.
A4:n ja 3-sarjan ahdas, liian tyköistuva tunnelma on yksi tärkeimmistä syistä siihen, miksi minä ilman todellista tarvetta ajan isommalla autolla. A6, mutta myös F10 ovat etutiloiltaan paljon väljempiä niin jalkatilan osalta kuin etenkin korkeussuunnassa. Minua ainakin häiritsee suuresti, jos hiukset tapailevat kattoa silloin, kun penkki on minulle mieluisassa asennossa (=korkeussäätö keskivaiheilla).
Vakionopeussäätimen ainoa oikea paikka on ratin vasemmassa puolassa näkösällä. Siihen sormi osuu luonnostaan kaikissa minun käyttämissä kiinnipitoasennoissa. Erillisen viiksen käyttöä varten otteen joutuu irrottamaan ja hapuilemaan missä se viiksi oikein onkaan. Näin siis 6 vuoden kokemuksella Audin viiksestä.

Volvo XC60 T8 Inscription

Jonny

Edelisessä autossa oli vakkari ratissa ja melkoista totuttelua on vaatinut erillinen viiksi...

Otteen joutuu tosiaan irroittamaan ja kun en omaa pianonsoittajan sormiakaan niin aika hankala käyttöinen on.
Edellisessä toimi siten että kun laittoin vakkarin päälle niin painallus toi lisää 1km/h ja pitämällä sitä pohjassa auto kiihdytti ja piti sen hetkisen nopeuden.
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

Akusti

On se hienoa kun on erilaisia mielipiteitä! Erillisiin viiksiin ja vaihteiston fläppi-pädeihin kuten Jeremy sanoo riittää sormien ojennus. Ehkä ne toimii sitten mulla paremmin ;-) Kajuutan psykedeelisyyteen tai sen tuntumaan vaikuttaa muuten oleellisesti ikä, tv. nimim. Wanha Waris ...

MLu___

Lainaus käyttäjältä: jusape - 29.12.13 - klo:19:14
V6 diesel-neliveto lienee Audilla hinnoiteltu edelleen houkuttelevimmin verrattuna muihin saksalaisiin.

Ainakin V6-mallisto on laajempi kuin Bemarilla  ;)


MasaV

Tervehdys,

Ensimmäinen viesti tällä foorumilla. Niinhän tässä pääsi käymään että meidänkin taloudessa BMW vaihtuu Audiin. Audin kampanjat purivat ja tilaukseen lähti A6 Allroad BiTDI.

Koeajoon pääsivät Audi, Bemari ja MB. MB putosi heti, sillä se tuntui jääneen noiden muiden jalkoin lähes kaikilla osa-alueilla. Audi ja Bemari olivat oman kokemukseni perusteella melko tasavahvoja. Audissa kampanjavarustelut olivat naula arkkuun, sillä BMW:llä vastaavin varustein oleva auton hinta olisi noussut merkittävästi suuremmaksi.

Kevättä odotellessa.



batman14

Kerro toki lisää millainen paketti on tulossa! Tuo on kutakuinkin Suomeen SE auto. En keksi meidän olosuhteisiin yhtään parempaa autoa/mallia kun tuon, ja vielä loistavalla koneella.

MasaV

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 07.01.14 - klo:13:51
Kerro toki lisää millainen paketti on tulossa! Tuo on kutakuinkin Suomeen SE auto. En keksi meidän olosuhteisiin yhtään parempaa autoa/mallia kun tuon, ja vielä loistavalla koneella.

Varustepuolella paketteina Land of Quattro, joka sisälsi mukavuusistuimet, nahat, p-tutkat jne. Comfort plus-palketin mukana tuli koukku, seisontalämmitys ja sähkötakaluukku. Näiden lisäksi aika perusvarusteet:  Metalliväri (korinväriset helmat), p-kamera, bosen hifit, ratinlämmitin ja navi touchpadillä.

batman14

Lainaus käyttäjältä: MasaV - 07.01.14 - klo:14:23
Varustepuolella paketteina Land of Quattro, joka sisälsi mukavuusistuimet, nahat, p-tutkat jne. Comfort plus-palketin mukana tuli koukku, seisontalämmitys ja sähkötakaluukku. Näiden lisäksi aika perusvarusteet:  Metalliväri (korinväriset helmat), p-kamera, bosen hifit, ratinlämmitin ja navi touchpadillä.

Ok! Erittäin asiallinen paketti. Onnittelut!

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 07.01.14 - klo:14:48
Ok! Erittäin asiallinen paketti. Onnittelut!
Jep, peukkua täältäkin! :D
Toivottavasti mutteriohjaus loistaa poissaolollaan...

Pekka T


MasaV:lle onnittelut dynaamisesta paketista, lisävarusteiden osalta pidät vain matalaa profiilia, esim. toi MMI touch navi ei ole mikään perusvaruste.  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Jonny

Aika makea biili tulossa Masalle!
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

kai75

Lainaus käyttäjältä: MasaV - 07.01.14 - klo:13:37
Tervehdys,

Ensimmäinen viesti tällä foorumilla. Niinhän tässä pääsi käymään että meidänkin taloudessa BMW vaihtuu Audiin. Audin kampanjat purivat ja tilaukseen lähti A6 Allroad BiTDI.

Koeajoon pääsivät Audi, Bemari ja MB. MB putosi heti, sillä se tuntui jääneen noiden muiden jalkoin lähes kaikilla osa-alueilla. Audi ja Bemari olivat oman kokemukseni perusteella melko tasavahvoja. Audissa kampanjavarustelut olivat naula arkkuun, sillä BMW:llä vastaavin varustein oleva auton hinta olisi noussut merkittävästi suuremmaksi.

Kevättä odotellessa.

Hieno kalusto sulle tulossa, kone on erinomainen, sen voin reilun puolen vuoden kokemuksella sanoa  :D

Itselläkin kävi samoin (no tosin MB:tä en edes ajatellut) et BMW:n vastaava malli nousi hinnaltaan reilusti korkeammaksi jos olisi vastaavat varusteet ostellut 535XD farkkuun, joten mutteriohjauksen "pelossa" otin A6:n BiTDIn. Autolla nyt 20 tkm ajeltu eikä ole mutteria ainakaan vielä näkynyt ja auto on ollut tuotannossa helmi-huhtikuussa 2013.

Mikä Bemu (ja mikä vm?) lähtee vaihtoon?
Exät: Audi A6 3.0TDI Avant Quattro tiptronic -05, Volvo V70 D5 Aut -02, Volvo V70 TDI Aut -97

MasaV

Lainaus käyttäjältä: kai75 - 08.01.14 - klo:07:27
Hieno kalusto sulle tulossa, kone on erinomainen, sen voin reilun puolen vuoden kokemuksella sanoa  :D

Itselläkin kävi samoin (no tosin MB:tä en edes ajatellut) et BMW:n vastaava malli nousi hinnaltaan reilusti korkeammaksi jos olisi vastaavat varusteet ostellut 535XD farkkuun, joten mutteriohjauksen "pelossa" otin A6:n BiTDIn. Autolla nyt 20 tkm ajeltu eikä ole mutteria ainakaan vielä näkynyt ja auto on ollut tuotannossa helmi-huhtikuussa 2013.

Mikä Bemu (ja mikä vm?) lähtee vaihtoon?

Toivotaan tosiaan että ohjauksen kanssa ei tule ongelmia. Nykyisessä kun ohjaustuntuma on omaan makuun todella miellyttävä. Vaihdossa menee varsin kattavasti varusteltu vuoden 2011 520d touring. Eikös se niin mene, että kun tulee kaksi vetävää pyörää enemmän, täytyy myös pyrkiä pitämään teho/vetävä pyörä -suhde suunnilleen samoissa  ;)

kai75

Lainaus käyttäjältä: MasaV - 08.01.14 - klo:13:43
Toivotaan tosiaan että ohjauksen kanssa ei tule ongelmia. Nykyisessä kun ohjaustuntuma on omaan makuun todella miellyttävä. Vaihdossa menee varsin kattavasti varusteltu vuoden 2011 520d touring. Eikös se niin mene, että kun tulee kaksi vetävää pyörää enemmän, täytyy myös pyrkiä pitämään teho/vetävä pyörä -suhde suunnilleen samoissa  ;)

Kyllä tehoa pitää olla ainakin reservissä, vaikkakin sitä tulee valitettavan harvaan käytettyä  ;)

Sulla on kidutuskuukaudet ajaa vajaavetoisella BMW:llä tämä mahdollinen tuleva talvi kun quattrolla olisi ihan eri taivaltaa liukkaalla kelillä. Itse ensimmäisen A6-quattron koeajoin etuveto-V70:n aikaan oikeassa talvessa tammikuussa 2005 ja pienen koeajon jälkeen olin sitä mieltä, että miksi ihmeessä olen ajanut etuvetoisella kun autoja tehdään neljälläkin pyörällä vetävänä  ;D

Onko luovutusajankohdasta jo arvioita ja onko autossa mikä väri? Itsellä valmistu A6 BiTDi kahdessa kuukaudessa vaikka 4 kk oli arvioitu...
Exät: Audi A6 3.0TDI Avant Quattro tiptronic -05, Volvo V70 D5 Aut -02, Volvo V70 TDI Aut -97

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy