Audi A6 C7 tilaukset

Aloittaja nemos, 10.02.11 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

Nalle

Lainaus käyttäjältä: kai75 - 26.03.13 - klo:00:27
AC Airportissa yritin tehdä tätä autokauppaa mutta siellä erään naismyyjän kiinnostus loppui tarjouksen tekoon, jonka jälkeen ei enää vastannut s-posteihini (ihmeellistä toimintaa!), joten jouduin siirtymään kaupoille pohjoiseen Suomeen, jossa mielestäni teinkin hyvät kaupat. Eli jos jollain kiinnostaa (useita tonneja) parempi hyvityshinta vanhasta autosta eikä vierasta välimatkaa myyjäliikkeeseen niin suosittelen kysymään tarjousta Oulun yläpuolella olevista liikkeistä.

Vähän samanlaisia kokemuksia hyvityshinnoista näistä PK-seudun AC-liikkeistä, tosin minun ei ihan lappiin asti
tarvinnut tarjouksen perässä mennä, vaan sain myöskin useita tonneja paremman hyvityksen vanhasta autosta ihan 100km päästä Helsingistä  :D

mremonen

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 26.03.13 - klo:00:35
^No niin, nyt saadaan areenalle auto jossa on moottori  8)
Hyvältä näytää myös varustelistaus
+1
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

mremonen

Lainaus käyttäjältä: Nalle - 26.03.13 - klo:07:33
Vähän samanlaisia kokemuksia hyvityshinnoista näistä PK-seudun AC-liikkeistä, tosin minun ei ihan lappiin asti
tarvinnut tarjouksen perässä mennä, vaan sain myöskin useita tonneja paremman hyvityksen vanhasta autosta ihan 100km päästä Helsingistä  :D
Joo, pk-seudun kaikki audi-liikkeet on samaa mafiaa, eli niitä ei voi kilpailuttaa. Itse olen nyt "joutunut" hakemaan molemmat autot Hyvinkäältä. Hintaeroa on ollut 2-4 tonnia...
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

Geoman

Lainaus käyttäjältä: Nalle - 26.03.13 - klo:07:33
Vähän samanlaisia kokemuksia hyvityshinnoista näistä PK-seudun AC-liikkeistä, tosin minun ei ihan lappiin asti
tarvinnut tarjouksen perässä mennä, vaan sain myöskin useita tonneja paremman hyvityksen vanhasta autosta ihan 100km päästä Helsingistä  :D
Johtuisiko tämä siitä, että pääkaupunkiseudun ulkopuolella tietyillä paikkakunnilla on vaihtoautojen hintataso korkeampi ja vaihtoautoja kunnostetaan ja tuunataan paikallisissa "pikkuverstaissa" edullisesti myyntikuntoon?

Markku J

Onnittelut upean A6:n tilauksesta kai75. Tuolla kokoonpanolla kelpaa matkanteosta nauttia. Nopeusrajoitustunnistimellekin tulee käyttöä.... saisi melkein olla vakiovaruste Biturbossa   ;D.

kai75

Kiitokset kaikille "kannustuksesta"  :)

Ero etelän ja pohjoisen hyvitykselle loppujen lopuksi oli reilu 5,5t, eli mielestäni tuolla summalla jo kannattaa käydä pohjoisesta auto ja vauhtia hakemassa.

Kunhan saan auton ja tummennukset+suojapinnoitteen, niin yritän rääppiä kuviakin ihmeteltäväksi tänne (ei uskalla vielä varmasti kuvia luvata kun hakkerintaidot ovat vähän sitä ja tätä  :-\)
Exät: Audi A6 3.0TDI Avant Quattro tiptronic -05, Volvo V70 D5 Aut -02, Volvo V70 TDI Aut -97

Nalle

Lainaus käyttäjältä: kai75 - 26.03.13 - klo:11:17
Ero etelän ja pohjoisen hyvitykselle loppujen lopuksi oli reilu 5,5t, eli mielestäni tuolla summalla jo kannattaa käydä pohjoisesta auto ja vauhtia hakemassa.

Onnittelut myös täältä.
Pakko vielä kommentoida noita hyvityksiä, minulla eroa tuli PK-seudun tappioksi 5000, ja etäisyyttä parempaan hyvitykseen 100km  ;D

johansa

Onnittelut kai75, hulppea Audi tulossa sulle!
Auto: Porsche Macan 2017

SKU

Hieno peli tosiaan Kai75:lle tulossa. Ei paljo tuosta mitään puutu.
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

shoeshine

Lainaus käyttäjältä: shoeshine - 23.03.13 - klo:18:42
Varsinaisesta tilauksesta ei ole kyse, vaan esittelyautosta, ja lopullista päätöstäkään en ole vielä tehnyt. Päätin kuitenin rekisteröityä. Viimeiset kaksi vuotta alla on ollut BMW 520d Sport A F11. Bemariin olen ollut tyytyväinen, oikeastaan ainoa mitä olen kaivannut on neliveto. Olen vaihtelunhaluinen ja siksi miettinyt  A kuutosta. Nyt keväisen autokuumeen siivittämänä olen harkinnut tällaista yksilöä:

Audi A6 Avant 3,0 TDI V6 180kW quattro S tronic

Comfort paketti
MMI Navigointi Plus ja MMI touch
Nahkapaketti
Xenon
Corner View
Top View
Akustinen ja optinen pysäköintijärjestelmä edessä ja takana
Sport tasauspyörästönlukko
4-alueilmastointi
Panoraamakatto lasinen ja sähkökäyttöinen
Ilmajousitus
Aktiivinen vakionopeudensäädin
Audi pre sense plus edessä ja takana
Aluvanteet 19 15-puolainen star design
Nopeusrajoitustunnistin
Head-up Display
Tammipuu somistelistat
Vetokoukku
Audi Adaptive Light
Laajennettu sisä-ja ulkovalopaketti
Sähköiset sisäänpäin taittuvat ulkopeilit muistitoiminnoilla
Bluetooth handsfree
Bose Surround Sound
Ovien sulkemisavustin
Advanced Key System ja takaluukun automaattinen avaustoiminto liiketunnistimella
Läpilastausmahdollisuus
Milano nahkaverhoilu

Kokeneilta Audisteilta olisin kysynyt tuosta Sport tasauspyörästönlukosta käytännössä, huomaako sen olemassa olosta mitään eroa normaaliajossa? Toinen kysymykseni liittyy Start-Stop toimintoon, onko sellainen 2012 vuosimalleissa? En nimittäin huomannut sitä koeajossa, mutta johtuuko se siitä, että ulkolämpötila oli asteen verran miinuksella?

Kaupat tuli eilen tehtyä. Sain Bemaristani uskomattoman hyvän tarjouksen ja VW-Auto Airportista erittäin hyvää palvelua.
Audi C7 A6 Avant 3,0 TDi 180kW Quattro
VW Golf VII Highline 1,4 TSI 103 Kw ACT DSG

Markku J

Onnittelut todella hienon A6 -kokoonpanon hankinnasta, shoeshine. Airportin hyvää palvelua minäkin olen kiittänyt Tuula Kvickin osalta. Edellinen kokemukseni sieltä jo pois lähteneen myyjän kanssa olikin sitten pohjanoteeraus. Niin se vaan on henkilöstä kiinni, eikä siinä hieno lasipalatsikaan auta.

Onnea matkaan uuden Audin kanssa, ja toivottavasti sinulla ohjauskin toimii, kuten sen kuuluu.

kai75

Lainaus käyttäjältä: shoeshine - 29.03.13 - klo:09:54
Kaupat tuli eilen tehtyä. Sain Bemaristani uskomattoman hyvän tarjouksen ja VW-Auto Airportista erittäin hyvää palvelua.

Onnittelut täältäkin ja tervetuloa pois vajaavetoisten piiristä, muistahan vetaista kalvot ikkunoihin ettei tarvitse "akvaariolla" ajella  ;) Pahimmat quattro -kelit taitavat olla tältä talvelta ohi mutta ainakin itselläni neliveto on tuonut turvallisuutta myös kesäkelillä sateisissa olosuhteissa. Ja kun ensi talvi taas koittaa niin ymmärrät quattro -omistajien hehkutuksen  ;D

Ja hyvä et sait hyvää palvelua airportissa, itsekin olen huoltopuolella saanut hyvää palvelua mutta tää uuden auton kauppayritys oli kyl melkoinen pettymys eikä tartte jatkossa kyl sille osastolle mennä kaupoille...
Exät: Audi A6 3.0TDI Avant Quattro tiptronic -05, Volvo V70 D5 Aut -02, Volvo V70 TDI Aut -97

Kvee

Onnea uudelle tulokkaalle shoeshine ja Kai75  :D

Nalle

#643
Ei tullut myyjä yhtään hinnassa vastaan kun pyysin, vaikka auton veroton hinta laski ennen auton luovutusta.
No tuli hieman pyöriteltyä vaihtoehtoja, jos laskin oikein niin kaupan purkuhinta omassa tapauksessa olisi n. 2200,. Auton hinta on pudonnut 1600, (verollinen hinta) ja activity paketin saisi 1000,:lla, nyt maksan samoista varusteista 2700, eroa 1700,. Tästähän tulee yhteenlaskettuna 3300, eli jos purkaisin kaupan niin saisin tilattua uuden 1100, halvemmalla (kuulostaa kummalliselta) Toki menettäisin metallivärin ja seisontalämmityksen. (metalliväri + S-Line paketti maksaisi n. 2100, eli tonnin panostuksella saisin samanlaisen auton, mutta S-line ulkopaketilla ja 18" vanteilla. Vanteet olisin kuitenkin ostanut jälkimarkkinoilta, joten voitonpuolelle jäisin, seisontalämmityksen menettäminen ei haittaisi pätkääkään.) No ei mennä asioiden edelle, mutta kyllä houkuttelisi  :)

Nalle

Tuli sitten peruttua Audin tilaus ja tehtyä uusi, purkuraha jäi maksettavakseni, mutta kuten edellisessä viestissä totesin niin auton hinnanalennus+activity paketti kattoi purkukustannukset ja n. 1000, lisäsijoituksella sain S-line ulkonäköpaketin ja 18" vanteet. Eli seuraavanlainen paketti meni tilaukseen.

Audi A6 Avant 2.0TFSI Business

Metalli- ja helmiäisväri  Granaatinpunainen
SLPU+PQD+PRD           S-line ulkonäköpaketti ja 18” Alumiinivanteet 5-puolainen design
WKM+PS1+1XW           Activity "varustepaketti
N7U                              Alcantara/nahka "verhoilu urheiluistuimiin
QQ1                              Sisä- ja ulkovalopaketti
4L6                               Automaattisesti himmentyvä taustapeili
7X5                               Park assist "pysäköintiavustin
PGB                              Advanced key system ja takaluukun automaattinen avaustoiminto liiketunnistimella
9AQ                              4-alueilmastointi
PAC                              Säilytyslokeropaketti


Markku J

Mielenkiintoista hinnoittelua Audilla. Minä olin kyllä kovin tyytyväinen upeasti toimineeseen Eberiin, joka maksaa 2850+ euroa. Arvostan itse sitä enemmän kuin ulkonäöllisiä muovihilppeitä. Ja vanteet saa edullisesti ebaysta. Mutta nämä on näitä autonostajan positiivisia hetkiä, kun voi räätälöidä autonsa juuri oman makunsa ja tarpeensa mukaan. Hieno auto on tulossa - toivottavasti toimivalla ohjauksella !

Nalle

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 18.04.13 - klo:08:50
Mielenkiintoista hinnoittelua Audilla. Minä olin kyllä kovin tyytyväinen upeasti toimineeseen Eberiin, joka maksaa 2850+ euroa. Arvostan itse sitä enemmän kuin ulkonäöllisiä muovihilppeitä. Ja vanteet saa edullisesti ebaysta. Mutta nämä on näitä autonostajan positiivisia hetkiä, kun voi räätälöidä autonsa juuri oman makunsa ja tarpeensa mukaan. Hieno auto on tulossa - toivottavasti toimivalla ohjauksella !

Makuasioita tosiaan, sain vielä talvirengaspaketin kaupanpäälle, kun Laakkosella oli merkkipäivät ja uusien autojen tilaajille talvirengassetti 0,, joten säästöä tuli tuossakin. En yhtään epäile Eberin hyvyyttä, ja saattaa olla että syksyllä asennutan Eberin tai Webaston, tai sitten vain lohko+sisäpistoke.

Markku J

Tuo olikin upea lisä jo muutenkin edulliseen pakettiin. Antavatko orkkisaluvanteet ? Ostajan markkinat on nyt päällä. Kuulostaa todella hyvältä diililtä.

Nalle

Kyllä orkkisvanteilla tulee 5-arm rotor, kokona kylläkin vaatimaton 16" kumeina Nokian kitkat.
Saattaa olla että vaihdan isompaan kokoon myöhemmin, mutta on tuokin tyhjää parempi  :)

quuviis

On tainnut jäädä raportoimatta oma helmikuun lopussa tehty A6 tilaus, jonka toimitus toteutui toukokuun alussa. Kun Q5 päättikin jäädä perheeseen "kiertopalkinnoksi", oli A6 tilaus moottori-, voimansiirto- ja varustevalinnoiltaan puristettava varsin pelkistetyksi.

Uusi auto on siis kokoonpanoltaan AUDI A6 Sedan Business 2,0 TDI 130 kW multitronic Start-Stop, Väri Dakota harmaa Y7 ja sen lisävarusteet ovat:
4L6 Automaattisesti himmentyvä sisäpeili
2Z7 Ilman moottorin tyyppimerkintää
8N7 Kaukovaloassistentti
N5F Kontur -kangasverhoilu
3X2 Läpilastausmahdollisuus ja irroitettava suksipussi
Värit Metalli- / Helmiäisväri
9JC Savukkeen sytytin ja tuhkakuppi
PK6 Seisontalämmitys ja -tuuletus, kaukosäätöinen
QQ1 Sisä- ja ulkovalopaketti
PAC Säilytyslokeropaketti
PS1 Urheiluistuimet, edessä
6RB Erikoisovipaneeli

Maaliskuun puolessa välissä toteutuneet hinnaston muutokset ja varustepaketit harmittivat hetken, mutta uskon tällä hetkellä itse, että tuollaisessa "pappa-autossa" tuo moottoriakin lämmittämään koodattu kaukosäätöinen lämmitin tuottaa iloa viimeistään talvella. Ehkä minulla enemmän, kuin ne helmasarjat yms.

Viestin tässäkin sen, että sain tänään käyttööni tämän palstan "kimppatilauksen" yhteydessä tilaamani VCDS-kaapelin ja suosittelen muillekin A6:n (4G) käyttäjille ainakin tuon laptimerin aktivoimista. Hauska lisänäkymä ajotietokoneeseen "boost" palkkeineen ja öljyn lämpötilamittareineen :P Nyt kelpaa vaikka työmatkaan kuluvaa aikaa kellottaa tällaisellakin autolla :)

T
VAG:t pihassa: Audi Q7 e-tron -16, Audi Q5 2.0 Tdi S-tronic -10 ja VW Beetle 2.0 -99 - Ei VAG:t pihassa: MB SLK 200K -04, Toyota Corolla :) Ex VAG:t: Audi A6 (4G) 2.0 Tdi -13, Audi A6 2.0 TFSI -06, Audi A4 -03, Audi 80, VW 1300 -66 & 68

jusape

Näyttäisi siltä, että kuitenkin A6 menisi "tilaukseen" jos ei mieli muutu eli hyvin valittu max. 30 tkm rullannut tuontiauto, jossa tehdastakuuta jäljellä. Hinnatkin jää kuitenkin 4-kympin puolelle veroineen kaikkineen, onhan se helposti liki puolet Suomen uushinnasta. Jää kuitenkin n. 10teur A7:aa ja mieluista uutta 520da x-driveä edullisemmaksi, samoin käytetyt 530 xda:t hieman ulottumattomissa hinnallisesti.

Onhan tuo 180kW jotain muuta kun nämä minun edelliset mopokoneversiot, joten voisi olla hauska talvi edessä. Toki pliisuhko auto ulkoisesti tuo A6 sedan, mutta 19" vanteet sivistää kulkinetta ihan mukavasti. Mutterit ei minua hetkauta, koska en kokenut ongelmaksi exässäkään.

Jonny

Uusi jäsen täällä eli terve kaikille.

Tilauksessa A6 2.0TFSI Multi Sedan.

Business paketti
Activity paketti
S line ulkonäköpaketti
Sisä- ja ulkovalopaketti
Ilman malli- ja moottorimerkintää
Valkoinen väri

Mietinnässä musta sisäkaton verhoilu (Tuleeko liian tumma sisältä kun muutenkin kaikki mustaa?)
Adaptiivinen ajovalojärjestelmä (Mitä tällä saa?)
Urheillullinen alusta/S line alusta (Meneekö raha hukkaan kun tarkoitus kuitenkin madaltaa jousilla ensi kesää varten?)
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

Markku J

jusape:

mutteria ei kannata ihan noin paljoa väheksyä. Sen virheen tein itse foorumilaisten varoituksista huolimatta. Jos saat yhtä pahan yksilön kuin minulla oli, niin kiertoon laitat sen nopeasti. Se on ihan mahdoton pahimmillaan ja pilaa muuten hienon auton.

Tomi R

Lainaus käyttäjältä: Jonny - 15.09.13 - klo:16:39
Adaptiivinen ajovalojärjestelmä (Mitä tällä saa?)
Minun autossani on tämä varuste.
Ajovalot kääntyvät ohjauksen mukaan, hiljaisessa vauhdissa umpiossa syttyy erillinen kääntymisapuvalo ajovalojen kääntymisen sijaan.
Varusteeseen kuuluu myös kaukovaloassistentti liukuvalla ajovalojen säädöllä. Auto siis itse säätää ajovalokeilan leveyden ja pituuden muun liikenteen mukaan. Esimerkkinä kun maantiellä saavutat edelläajavaa, ajovalokeila lyhenee etäisyyden pienentyessä tai jos ajat pimeällä tiellä ja vastaan tulee auto, auto säätää liukuvasti ajovalokeilan pituutta, säätö tapahtuu kummallekin umpiolle erikseen. Eli vasemman umpion keila lyhenee aikaisemmin.
Hiljaisemmissa vauhdeissa varuste ei toimi, joudut käyttämään kaukovaloja perinteisesti.

Jonny

Lainaus käyttäjältä: Tomi R - 17.09.13 - klo:20:48
Minun autossani on tämä varuste.
Ajovalot kääntyvät ohjauksen mukaan, hiljaisessa vauhdissa umpiossa syttyy erillinen kääntymisapuvalo ajovalojen kääntymisen sijaan.
Varusteeseen kuuluu myös kaukovaloassistentti liukuvalla ajovalojen säädöllä. Auto siis itse säätää ajovalokeilan leveyden ja pituuden muun liikenteen mukaan. Esimerkkinä kun maantiellä saavutat edelläajavaa, ajovalokeila lyhenee etäisyyden pienentyessä tai jos ajat pimeällä tiellä ja vastaan tulee auto, auto säätää liukuvasti ajovalokeilan pituutta, säätö tapahtuu kummallekin umpiolle erikseen. Eli vasemman umpion keila lyhenee aikaisemmin.
Hiljaisemmissa vauhdeissa varuste ei toimi, joudut käyttämään kaukovaloja perinteisesti.

Kiitos tiedosta Tomi R. Taidan tuon kuitenkin jättää väliin, koska en koe siitä olevan itselleni suurta hyötyä.

Harkinnassa myös S line alusta. Kellään kokemusta meneekö liian jäykäksi? Toinen mikä kiinnostaan niin ratti vaihtamisläpysköillä. Tästä suurta hyötyä multin kanssa vai leikkiikö tuolla hetken ja sitten se jää käyttämättä?
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

BeeKasi

Sain tänään A6:sta tarjouksen. Kampanjatarjous on sen kaltainen, että jos vastaavalla kolmelitraisella koneella varustettuun vanhemman ikäpolven "uuteen" neloseen änkisi samat varusteet (mm. S-Line, ilmajousitus etc etc) niin se tulisi selvästi kalliimmaksi. Välirahan ensimmäinen tarjouskin oli jo neuvottelematta vähintäinkin houkuttava, ellei jopa yllättävä. Harmi, että tarjous osui kohteeseen, joka on päättänyt aloittaa henkilökohtaisen, hiljaisen protestin kaiken maailman kulujen yleistä nousua vastaan  :(
B8 3.0 TDIq S-Tronic -10 // C5 2.4 kuminauhaAvant-02

Paukke

Terve.

Pitihän sitä tännekin kirjautua, kun diesel-Volvo vaihtuu tammikuussa bensa-Audiin.

Autoliikkeen pihassa jo odottaa A6 2.0TFSI Avant Multitronic.

Business-paketti
Activity-paketti
S line -ulkonäköpaketti, otin ne 5-puolaiset vanteet pienellä lisähinnalla tähän pakettiin
Ilman malli- ja moottorimerkintää
Valkoinen väri
Talvirenkaat 225/55-17
VW Golf GTE 2015

Jonny

Lainaus käyttäjältä: Paukke - 15.12.13 - klo:11:28
Terve.

Pitihän sitä tännekin kirjautua, kun diesel-Volvo vaihtuu tammikuussa bensa-Audiin.

Autoliikkeen pihassa jo odottaa A6 2.0TFSI Avant Multitronic.

Business-paketti
Activity-paketti
S line -ulkonäköpaketti, otin ne 5-puolaiset vanteet pienellä lisähinnalla tähän pakettiin
Ilman malli- ja moottorimerkintää
Valkoinen väri
Talvirenkaat 225/55-17
Onnittelut! Laitahan Paukke kuvia tuonne autotallin puolelle, kun autosi saat. Mietin itsekin silloin noita 5-puolaisia, mutta päätin ottaa ne S line ulkonäköpaketin mukana tulevat 10-puolaiset, koska nämä jäävät talvivanteiksi.
Audi A6 2.0 TFSI Multitronic Sedan Business S/S MY14

GtiHedgehog

 :) Tervehdys kaikille! Onhan tuota A6 tullut kuolattattua monta kertaa, lisää varusteet on tosiaan tähti tieteelliset suomessa. Mistä tulikin mieleen onko kukaan hakenut A6 suoraan saksasta? Eräs minusta hienoimmista varusteista mitä A6 tarjoaa on tehdas tumennettut tuplalasit. Noilla kun saa auton oikeesti hiljaiseksi. Kellään taida olla moisia?  Itse ottaisin 19" tuuman talvipyörilla ja 20" kesä tassuilla.

MLu___

Lainaus käyttäjältä: Paukke - 15.12.13 - klo:11:28
Terve.

Pitihän sitä tännekin kirjautua, kun diesel-Volvo vaihtuu tammikuussa bensa-Audiin.

Autoliikkeen pihassa jo odottaa A6 2.0TFSI Avant Multitronic.

Business-paketti
Activity-paketti
S line -ulkonäköpaketti, otin ne 5-puolaiset vanteet pienellä lisähinnalla tähän pakettiin
Ilman malli- ja moottorimerkintää
Valkoinen väri
Talvirenkaat 225/55-17

Minulla on muuten sama setti, mutta S-line-ulkonäköpaketin vakiovanteilla ja vetokoukulla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy