Audi A6 C7 tilaukset

Aloittaja nemos, 10.02.11 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

Kvee

Sku: Hyvät on varusteet sulla valittuna. En tiedä olenko ihan normaali, mutta jos joku saa hienon auton, en koe kateutta vaan mieluusti fiilistelen mukana  ;). Viimeksi tein niin, että sain käyttöohjekirjan lainaan ennen auton luovutusta, niin tuli se luettua kannesta kanteen...auttoi kuumeeseen, ja oli myös hyödyksi sitten myöhemmin. 

LainaaKirjoittanut: jusape
Sen verran tuossa tutkailin tuon 150kW diesel-q-s tronicin testejä, että käytössä olevat tehot on varsin hyvät.
0-100km/h pyrähdyskin mennyt esimerkiksi 6,8s mittauksin, sehän on enemmän kuin aiemman korimallin lukemat suuremmilla tehoilla.

Nyt kun itsellä alkaa kukkaro ja järki (ehkä) löystymään tällaisen hankinnan (A6 3.0 TDI 150kW qa sedan) suhteen, tulee sitten tuo BMW myös verrokiksi. Sieltä kun löytyy 5-sarjasta jos jonkinlaista myllyä ja nelivedot tietysti...
pitäisi kyllä nyt saada tuo uusi 525d jostakin ajettavaksi ensiksi.

Hehee., olet siis mennyttä miestä. Pääoma on tarkoitettu käytettäväksi, yhtään ei mukanaan saa...olet siis oikeilla jäljillä.

Markku J

jusape: Bemulla vaan on nyt vähän kuutoskoneita. Itse olen nyt vannoutunut 6 -sylinterisen ystävä. Pitää koeajaa nuo Bemun uudet neloskoneet ennenkuin kirjoitan mitään niistä.

SKU

Kiitoksia kaikille.

Manuaaliakin selaisin tuossa, sen punkun kera. Rouvakin on työkavereiden kanssa iltariennoissa, joten saa ihan rauhassa fiilistellä ;D

Tuo kutoskoneen luonne on hieno, vaikkei siitä "tyhjäkäynnillä" oikein ole vielä päässyt nautiskelemaan. Tämä on minun ensimmäinen kutoskone ja tykkäsin jo koeajossa niin ettei voinut muuta valita. Toinen vaihtoehto kun olisi ollut Q5 2.0TDI:llä mutta hieman enempi lisukkeita ja hyvä niin...nyt tuo uusi Q5:n paketti on niin hyvä että se olis sattunut. Start stop on myös hieman opettelemista vaativa, etenkin tuon jarrun kanssa ja oikean voiman kanssa etsiskellessä. Varsinkin liikennevalottomissa risteyksissä odotellessa ei ole mukavaa että auto sammuu, ja sitten kun pitäis mennä reippaasti... meneekin tuo sekunnin verran ylimääräistä ja mahdollisuus saattoi mennä jo. Vaatii todella hieman totuttelua.

AMIkin tuli ruksittua, mutta aika turha kapistus se taitaa olla. 3,5 mm audio in häviää tuon myötä...saat ostaa uuden sovitinkaapelin, jotta sen saa takasin. Muutenhan tuo 3,5 mm liityntä on vakkari. Minusta tuon AMIn mukana saisi kyllä sitten tulla tuo 3,5mm sovitin vakiona mukana tässä tapauksessa. Ja sovittimet on marmorilta halpoja (tai no suhteellista kaikki)... ebay taitaa kutsua, kunhan vaan löytää orkkis kamaa. Kiinalaista kopiota saa alle 20 kotiin kuljetettuna. AMIa kannattaa todella harkita, onko tilaamisen arvoinen. Audio in on vakiona ja BTkin toimii. Spotifyn kun tuohon MMIhin vielä saisi suoraan...

Varusteet oli minulla kuitenkin aika maltilliset, ja lisää aina tekis mieli, mutta johonkin on raja vedettävä. Esim. se Markunkin parjaama resoluutio...hieman särähtää tuon mittariston rinnalla. Hinta tosin paremmalle resolle maukas... toisaalta kun auto on hieno ajaa, niin tuo himmelit on ihan turhia. Vakiovarusteet on hienot, ja ero 4F:ään on kyllä siinä suuri.  

A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Neppis

Lainaus käyttäjältä: SKU - 18.11.11 - klo:23:08
Tuo kutoskoneen luonne on hieno, vaikkei siitä "tyhjäkäynnillä" oikein ole vielä päässyt nautiskelemaan. Tämä on minun ensimmäinen kutoskone ja tykkäsin jo koeajossa niin ettei voinut muuta valita. Toinen vaihtoehto kun olisi ollut Q5 2.0TDI:llä mutta hieman enempi lisukkeita ja hyvä niin...nyt tuo uusi Q5:n paketti on niin hyvä että se olis sattunut. Start stop on myös hieman opettelemista vaativa, etenkin tuon jarrun kanssa ja oikean voiman kanssa etsiskellessä. Varsinkin liikennevalottomissa risteyksissä odotellessa ei ole mukavaa että auto sammuu, ja sitten kun pitäis mennä reippaasti... meneekin tuo sekunnin verran ylimääräistä ja mahdollisuus saattoi mennä jo. Vaatii todella hieman totuttelua.

AMIkin tuli ruksittua, mutta aika turha kapistus se taitaa olla. 3,5 mm audio in häviää tuon myötä...saat ostaa uuden sovitinkaapelin, jotta sen saa takasin. Muutenhan tuo 3,5 mm liityntä on vakkari. Minusta tuon AMIn mukana saisi kyllä sitten tulla tuo 3,5mm sovitin vakiona mukana tässä tapauksessa. Ja sovittimet on marmorilta halpoja (tai no suhteellista kaikki)... ebay taitaa kutsua, kunhan vaan löytää orkkis kamaa. Kiinalaista kopiota saa alle 20 kotiin kuljetettuna. AMIa kannattaa todella harkita, onko tilaamisen arvoinen. Audio in on vakiona ja BTkin toimii. Spotifyn kun tuohon MMIhin vielä saisi suoraan...

Varusteet oli minulla kuitenkin aika maltilliset, ja lisää aina tekis mieli, mutta johonkin on raja vedettävä. Esim. se Markunkin parjaama resoluutio...hieman särähtää tuon mittariston rinnalla. Hinta tosin paremmalle resolle maukas... toisaalta kun auto on hieno ajaa, niin tuo himmelit on ihan turhia. Vakiovarusteet on hienot, ja ero 4F:ään on kyllä siinä suuri.

Kone on tosiaan hieno ominaisuuksiltaan. Start-stop systeemistä kirjoittelin jo tuohon ketjuun http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7146.0

Niin, eikös tuo AMI ole turha, kun musiikin saa kuitenkin muistikortilta soimaan.

Vakiovarusteet ovat C7:ssa jo ihan ok, varsinkin 3.0TDI:n pisnes-paketissa. Lisävarustelussa panostin itse enemmän sisustaan (sporttipenkit & puulistat), kuin ulkokuoreen (vakiomusta & 17" vakiovanteet), kun tuon sisustan kanssa kuski enempi on kuitenkin tekemisissä :). No, ensi kesäksi täytynee hankkia isommat renkaat, luultavimmin 18".
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

MaI

#244
Lainaus käyttäjältä: SKU - 18.11.11 - klo:23:08
Kiitoksia kaikille.

Manuaaliakin selaisin tuossa, sen punkun kera. Rouvakin on työkavereiden kanssa iltariennoissa, joten saa ihan rauhassa fiilistellä ;D

Tuo kutoskoneen luonne on hieno, vaikkei siitä "tyhjäkäynnillä" oikein ole vielä päässyt nautiskelemaan. Tämä on minun ensimmäinen kutoskone ja tykkäsin jo koeajossa niin ettei voinut muuta valita. Toinen vaihtoehto kun olisi ollut Q5 2.0TDI:llä mutta hieman enempi lisukkeita ja hyvä niin...nyt tuo uusi Q5:n paketti on niin hyvä että se olis sattunut. Start stop on myös hieman opettelemista vaativa, etenkin tuon jarrun kanssa ja oikean voiman kanssa etsiskellessä. Varsinkin liikennevalottomissa risteyksissä odotellessa ei ole mukavaa että auto sammuu, ja sitten kun pitäis mennä reippaasti... meneekin tuo sekunnin verran ylimääräistä ja mahdollisuus saattoi mennä jo. Vaatii todella hieman totuttelua.

AMIkin tuli ruksittua, mutta aika turha kapistus se taitaa olla. 3,5 mm audio in häviää tuon myötä...saat ostaa uuden sovitinkaapelin, jotta sen saa takasin. Muutenhan tuo 3,5 mm liityntä on vakkari. Minusta tuon AMIn mukana saisi kyllä sitten tulla tuo 3,5mm sovitin vakiona mukana tässä tapauksessa. Ja sovittimet on marmorilta halpoja (tai no suhteellista kaikki)... ebay taitaa kutsua, kunhan vaan löytää orkkis kamaa. Kiinalaista kopiota saa alle 20 kotiin kuljetettuna. AMIa kannattaa todella harkita, onko tilaamisen arvoinen. Audio in on vakiona ja BTkin toimii. Spotifyn kun tuohon MMIhin vielä saisi suoraan...

Varusteet oli minulla kuitenkin aika maltilliset, ja lisää aina tekis mieli, mutta johonkin on raja vedettävä. Esim. se Markunkin parjaama resoluutio...hieman särähtää tuon mittariston rinnalla. Hinta tosin paremmalle resolle maukas... toisaalta kun auto on hieno ajaa, niin tuo himmelit on ihan turhia. Vakiovarusteet on hienot, ja ero 4F:ään on kyllä siinä suuri.  


Onneksi olkoon uudesta autosta! Käsittämätön tuuri kyllä jos joku ajaa perään ensimmäisenä päivänä "liian kirkkaiden perävalojen vuoksi". Pidähän puolesi ja laita lasku papalle jos jälkiä jäi.

Itse olen ajellut viime vuodet saman konsernin bensakuutosella, ja se olikin päällimmäinen syy, että tuota myös dieselistä hain. Käynti on vain niin sivistynyt ja äänet kunnossa nelosiin nähden. Enpä kyllä menisi haukkumaan Audin 2.0TFSI konettakaan - hieno peli - mutta dieseleissä ero pyttyjen määrässä oli jo selvempi. Iso vääntö pintakaasulla on aina plussaa.

Start-stopinhan taitaa saada kytkimellä pois, ja lienee helppo halutessaan polkimin säätää kun hommaan tottuu. AMIin en ole tutustunut, mutta SDHC-kortteja pistän hankintaan kaksin kappalein. Kannattaa muistaa tiedostoraja, eli muistaakseni 3000 fileä/kortti. Perus mp3:ina tuo tarkoittaa n. 18-24GB, eli arvonnaksi menee ottaako 16GB vai 32GB kortit.

Moottoroidussa näytössä on tosiaan korkea reso vain paremman navigaattorin yhteydessä. Aika ilkeä koukku. Ei itselleni hintansa väärti, koska kaikki oman ajelut on siviilipyörittelyä. Toiminnot taitavat silti olla samat resoluutiosta riippumatta. Näytöt kyllä vaihtuvat; Esim. naviversion auton kylkikuva DriveSelectissä taitaa navittomassa versiossa olla korvattu tekstuaalisella valikolla.

Nauti autosta ja tulevista liukkaista q-keleistä :).

nemos

Lainaus käyttäjältä: MaI - 19.11.11 - klo:11:58
naviversion auton kylkikuva DriveSelectissä taitaa navittomassa versiossa olla korvattu tekstuaalisella valikolla.

Kylkikuva on navittomassakin. Käsittääkseni halvemman naviversion valikot ovat samat kuin ilman navigaattoria.
Volvo XC60 T8 Inscription

MaI

Lainaus käyttäjältä: nemos - 19.11.11 - klo:13:33
Kylkikuva on navittomassakin. Käsittääkseni halvemman naviversion valikot ovat samat kuin ilman navigaattoria.

Selailin navittoman kuutosen valikoita autoliikkeessä. Muistelen, että juuri tuo drive select -valikko olisi ollut sellainen pyörämallinen, jossa vaihtoehdot dynamic yms. ovat oikeassa laidassa päällekkäin. Olisiko ollut joku toinen valikko, johon sekoitan..

SKU

MaI, kyllä minulla tuolta se näyttää. Pikkuruinen auto keskellä ja optiot oikeassa laidassa.

Auto on kyllä kerrassaan hieno. Kun edelliseen 4F:ään vertaan, niin hiljaisempi tämä on. Ajettavuudeltaan loistava, vaikka alla on vetelät kitkat. Tuo ilmajousitus on kyllä loistava kapistus. Matalassa asennossaan (dynamic) se on ulkonäöltään kuin sporttialusta, mutta ajettavuudeltaan jämäkkä ollen samalla kuitenkin pehmeä. Ei ole kokemusta rautajousitetun sporttialustasta, mutta tämä on mukava. Normaalialustassa ei nyt varmasti mitään dramaattista eroa ole verrattuna ilmajousitettuun normaaliasennossaan, mutta tuon alustan monipuolisuus ja muokattavuus on se mikä siinä säväyttää.

Stronic ottaa vielä aikaa totutella multin jälkeen, sen pehmeys on kyllä mukava. Stronicin ykköseltä kakkoselle vaihto voisi tosiaan olla jouhevampi. Start-stopin kanssa on jo oppinut elämään, jarrun kanssa täytyy vaan olla tarkempi kuin aikaisemmin.

ASS on minusta vakiovarusteiseksi hyvä audiosysteemi. Parannus edelliseen malliin on selkeästi kuultavissa. Ei se mitään hifiä ole, mutta soundi on ihan asiallinen kun diskantit, bassot ja subin muokkaa haluamakseen.

Uusi monitoimiratti ja tuo mittaristo on minusta todella hyvä. Se on monipuolinen, ja siihen menee hetki totutellessa ja ajaessa ei ole hyvä ajatus. Logiikka on kuitenkin aika selkeä, kun sen oppii. ,,äniohjausta kokeilin ja tuloksena oli redial kännykällä edelliseen numeroon  :D Täytyy jostain etsia lontooksi tuo komennot, manuskassa taisi olla vain saksaksi.

Sitten nopea arvio...kannattiko ylittää budjetti? Ehdottomasti, tekisin se toistekin  ;D  
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Markku J

Hienoa kuulla, SKU, että olet tyytyväinen uuteen, hienoon A6:een. Ilmajousituksen saloihin pääset vamaan pian. Minusta se on reilusti ajonautintoa tuova varuste jos vertaan omiin ex Audeihin A4 ja A5 tai vaikka muihin autoihini.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Neppis - 18.11.11 - klo:23:37
Kone on tosiaan hieno ominaisuuksiltaan. Start-stop systeemistä kirjoittelin jo tuohon ketjuun http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7146.0

Niin, eikös tuo AMI ole turha, kun musiikin saa kuitenkin muistikortilta soimaan.

Vakiovarusteet ovat C7:ssa jo ihan ok, varsinkin 3.0TDI:n pisnes-paketissa. Lisävarustelussa panostin itse enemmän sisustaan (sporttipenkit & puulistat), kuin ulkokuoreen (vakiomusta & 17" vakiovanteet), kun tuon sisustan kanssa kuski enempi on kuitenkin tekemisissä :). No, ensi kesäksi täytynee hankkia isommat renkaat, luultavimmin 18".

A6:een 18" vanteet ovat vähän "Aku Ankka"-vanteet. Tuo suorastaan vaatiin 19" tai 20" vanteita.  :)
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2015), VW Golf GTE (2016). ex: VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Titta Jokisen tukka

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 19.11.11 - klo:22:30
A6:een 18" vanteet ovat vähän "Aku Ankka"-vanteet. Tuo suorastaan vaatiin 19" tai 20" vanteita.  :)

Mukavuuden kanssa noilla vanteilla ei ole mitään tekemistä. Omani tulee 17 tuumaisilla, 18 tuumaiset ovat järkevä maksimikoko. Tuo ainaisesti toistuva vanteiden suuruuden ihannointi on mielestäni keskenkasvuisten karhulippisrasvatukkien touhua. Sama homma madallussarjojen ja "kauhee traktori” -kommentoijien kanssa.

Toki jokainen saa vapaasti laittaa +50kiloeuroa autoon ja tämän jälkeen pilata alustamukavuuden idioottimaisilla vannevalinnoilla.

Herneet saa vetää nekkuun ihan vapaasti.

Neppis

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 19.11.11 - klo:22:30
A6:een 18" vanteet ovat vähän "Aku Ankka"-vanteet. Tuo suorastaan vaatiin 19" tai 20" vanteita.  :)

No onhan ne vähän A A vanteet, mutta kuitenkin selkeä parannus noihin vakio 17":iin  :). Tämä on mulla tasapainoilua silmänilon ja "korvasäryn" välillä, arvostan autossa vähäistä rengasmelua.

Bridgestonen Potenzat löytyvät koossa 225/45 R19 96W XL, tuokin voisi olla yksi vaihtoehto. Onneksi ei ole vielä suurempaa kiirettä noiden kesänakkien kanssa, enemmän olen nyt "huolissani" liukkaiden puutteesta, menee vetoapu kolmen pyörän osalta ihan hukkaan.  ;D
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

SKU

#252
Lainaus käyttäjältä: Markku J - 19.11.11 - klo:22:14
Minusta se on reilusti ajonautintoa tuova varuste jos vertaan omiin ex Audeihin A4 ja A5 tai vaikka muihin autoihini.

Tästä ei voi olla eri mieltä. Tämä on aivan mainio paketti, kun kuuluu tuohon business-pakettiin mukaan. Hienoudet tullee varmasti vasta ajan myötä, uudet talvirenkaat rajoittaa vielä hieman ja samoin tuo maltillinen sisäänajo. Täytynee heittää joku landekeikka, että saa kilometrejä alle.

Toisaalta tässä on tullu muutamia kommentteja tutuilta, että ostit sitte samanlaisen. Tämä on ihan eri auto, ja toisaalta kiva saada sellaisilta kommentteja, jotka ymmärtää hyvän päälle.

Nyt saisi niitä kelejä tulla  ;D
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Kvee

LainaaLainaus käyttäjältä: Wilburi - eilen kello 22:30
A6:een 18" vanteet ovat vähän "Aku Ankka"-vanteet. Tuo suorastaan vaatiin 19" tai 20" vanteita. 


Mukavuuden kanssa noilla vanteilla ei ole mitään tekemistä. Omani tulee 17 tuumaisilla, 18 tuumaiset ovat järkevä maksimikoko. Tuo ainaisesti toistuva vanteiden suuruuden ihannointi on mielestäni keskenkasvuisten karhulippisrasvatukkien touhua. Sama homma madallussarjojen ja "kauhee traktori” -kommentoijien kanssa.

Toki jokainen saa vapaasti laittaa +50kiloeuroa autoon ja tämän jälkeen pilata alustamukavuuden idioottimaisilla vannevalinnoilla.

Herneet saa vetää nekkuun ihan vapaasti.

Saattaapi olla että itsekin tyydyn kesäkumien osalta 18 tuumaisiin. Sporttialustan jo otin puhtaasti ulkonäkösyistä, joten vanteissa sitten kompromissia.

Mukava kuulla ensifiiliksiä, vaikka itselle mopokoneella tulossakin  ;)

nemos

Lainaus käyttäjältä: Titta Jokisen tukka - 19.11.11 - klo:22:56
Tuo ainaisesti toistuva vanteiden suuruuden ihannointi on mielestäni keskenkasvuisten karhulippisrasvatukkien touhua. Sama homma madallussarjojen ja "kauhee traktori” -kommentoijien kanssa.

Häiriköivät vielä täällä A6-osastossa noiden jättivanneihannointiensa kanssa. Pysyisivät siellä A4-palstalla.
Volvo XC60 T8 Inscription

Avant

Kun olen aina ennen ollut avant-miehiä (tulossa nyt siis sedan), niin mieltä nyt arkarruttaa, että tuleeko sedanmallissa takaikkunalle ne pyöreät kaiuttimet kuten aina ennen vanhaan isän mersussa? Vai onko ne takana vaan ovissa?
A6 sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
A1 sportback 1,4 s-tronic -12

nemos

Lainaus käyttäjältä: Avant - 27.11.11 - klo:12:16
Kun olen aina ennen ollut avant-miehiä (tulossa nyt siis sedan), niin mieltä nyt arkarruttaa, että tuleeko sedanmallissa takaikkunalle ne pyöreät kaiuttimet kuten aina ennen vanhaan isän mersussa? Vai onko ne takana vaan ovissa?

Hattuhyllyssä on käsittääkseni vain subwoofer. Itse hattuhylly on muuten melkoisen järeä, metallinen rakennelma.
Volvo XC60 T8 Inscription

JOHANNES

Takaikkunalla vain 10" sub, vain kuskin puolella. On aikamoinen subin irvikuva, muovirunkoineen ja peukalon pään kokoisine keloineen
Ex A4 B7Avant 1,8T multi 2006, A4 B8 2,0TDI multi 2008, Nykyiset A6 C7 sedan 2,0TDI multi 2011, A1 SB 1,2 TFSI

MaI

Lainaus käyttäjältä: JOHANNES - 27.11.11 - klo:18:06
Takaikkunalla vain 10" sub, vain kuskin puolella. On aikamoinen subin irvikuva, muovirunkoineen ja peukalon pään kokoisine keloineen

Jos subi on täysi lelu, ei lienee suuri urakka vaihtaa komponentti parempaan. Sijoituspaikka kuitenkin suhteellisen helposti käsillä. ASS:n tehot rajoittavat tietysti tehokkaasti maksimin. Jos jollakin on tarkempaa tietoa mikä elementti tuohon sopii tehovaatimuksiltaan ja mitoiltaan "heittämällä", niin tietoa tänne.

Varastossa makaa kaksi autoa takaperin käyttämäni Infinityn Kappa Perfect 10" elementti, mutta uskoisin tuonkin ASS:n lisävahvarin kyykkäävän Kappan edessä.

Neppis

Mitä nyt olen tuota A6:n vakio ASS:ä kuunnellut, niin sen äänenlaatu tuntuu riippuvan aika paljon musiikkilajista. Esim kotimaisten naisartistien (Chisu, Jenni Vartiainen jne) musiikki tuntuu soivan oikeinkin hyvin, mutta sitten jokin metalli- ja hevityyppinen musiikki soi huonommin. Luulen tuon johtuvan ylemmän keskialueen ja korkeiden äänien taajuusvasteen puutteista.
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

JOHANNES

Vaikka tuollainen kaiutinlinjaan asenettava, joka ottaa myöskin herätteen sieltä. Jos aiot asentaa vanhaan paikkaan, kannattaa laittaa free air/open air tyyppinen, joita löytyy ainakin DLS:ltä ja Pioneerilta.

Itse ajattelin askarella jotain tuollaista joululomalla, jos ei vieläkään soi kunnolla, seuraavaksi kannattaa vaihtaa diskantit. Jos vieläkään ei soi kunnolla, sitten koko systeemi vahtoon, koska muita kaiuttimia ei voi vaihtaa alkuperäiseen vahvistimeen = vahvistin ei jaksa !! Koska kaikki kaiuttimet on viritetty omalle taajuksilleen.

Kävin kyselemässä koko systeemin vaihtoa, niin että soitin jää: Hinta noin 1000, + vahvistimet + kaiuttimet + tarvikkeet.
Ex A4 B7Avant 1,8T multi 2006, A4 B8 2,0TDI multi 2008, Nykyiset A6 C7 sedan 2,0TDI multi 2011, A1 SB 1,2 TFSI

Avant

Olettekos sedanmiehet käyttäneet mitään kaukaloa tai tavaratilan mattoa kutosenne peräkontissa? Avantissa se on ihan must, mutta mites sedanissa, onko sellaiselle käyttöä?
A6 sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
A1 sportback 1,4 s-tronic -12

Neppis

Lainaus käyttäjältä: Avant - 29.11.11 - klo:19:54
Olettekos sedanmiehet käyttäneet mitään kaukaloa tai tavaratilan mattoa kutosenne peräkontissa? Avantissa se on ihan must, mutta mites sedanissa, onko sellaiselle käyttöä?

Ensi kesäksi hommaan ehkä jonkin tuollaisen, tai sitten en. Aika vähän tulee mitään kuljetettua kontissa, lähinnä golf-vermeitä. Toisaalta sitä ruohosilppua on p***llinen imuroida / nyppiä verhoilusta.

http://www.slamit.net/product/10173/a6-4g-2011--tavaratilan-kaukalomatto
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

SKU

Täytyisi käydä kysymässä kanssa tuota orkkiskääntömattoa marmorilta, kun unohdin tuon tilata. Edellisessä oli tuo ja se oli minusta kätevä, ja ennen kaikkea siistimpi kuin tuo käytännöllinen muovirotisko. Enää kun ei tartte vankkureita raahailla, niin eipä tuota roskaa niin kauheesti tule. Ei kukaan sattuis tietämään koodia, niin voisi googlailla hintoja?

 
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Markku J

Minullakin on matto saamatta edelleen, vaikka jo kauppaa tehdessä siitä myyjälle sanoin, että haluan tavaratilanmaton, ja maksan sen auton luovutuksessa. Lupasi hoitaa minulle maton. Auton luovutuksessa sitä ei ollut, oli kuulemma "loppu", eikä myyjä koskaan palannut asiaan, vaikka lupasi. 3 kertaa yhteensä sitä mattoa kyselin. Tämä on kai sitä Audin premium -palvelua. Ei ole mattoa vieläkään, eikä ole mitään halua mennä Audicenteriin enää tuota kyselemään. Jos vaikka eBaysta tilaisin, niin tietää mitä saa / ei saa.

Kapa

LainaaMinullakin on matto saamatta edelleen, vaikka jo kauppaa tehdessä siitä myyjälle sanoin, että haluan tavaratilanmaton, ja maksan sen auton luovutuksessa. Lupasi hoitaa minulle maton. Auton luovutuksessa sitä ei ollut, oli kuulemma "loppu", eikä myyjä koskaan palannut asiaan, vaikka lupasi. 3 kertaa yhteensä sitä mattoa kyselin. Tämä on kai sitä Audin premium -palvelua. Ei ole mattoa vieläkään, eikä ole mitään halua mennä Audicenteriin enää tuota kyselemään. Jos vaikka eBaysta tilaisin, niin tietää mitä saa / ei saa.

Vaikka on mitkä standardit palveluksesta ja laadusta, niin ei olisi varmaan ollut iso vaiva hoitaa myyjällä asia kunnialla. Mutta näin se on, että kun perävalot häviää, niin myyjälle se monesti riittää.

Kvee

Itselle pitäisi tulla kumimatto mukaan, joten toivotaan että niitä siihen mennessä ainakin saatavilla on. Neppis mainitsikin golfbägistä, joka myös itsellä kulkee käytännössä koko kesän mukana. Nykyisessä kun ei kumimattoa ole, niin sen ruohon&roskan imuroimisen lisäksi bägi on jättänyt jälkiä verhoiluun kun se aina samassa paikassa ja asennossa on.

Zoob

Reilu viikko sitten tuli sitten tilattua A6 avant 2,0tdi multitronic business. Varusteina met väri, urheilualusta,vetokoukku, komfort-paketti sis nahkaverhoilun ja sähkösäätöiset mukavuuspenkit, himmenevä taustapeili+kaukovaloassistentti, 3-puolainen ratti vaihdevalitsimilla, suksiluukku, säteilylämmitin+sisäpistoke...noin 3kk pitäisi olla toimitusaika. Nyt sitten vaan kärvistellään ;D
VW Golf 1,8TSI Highline -09
Audi A6 Avant 2,0TDI Multitronic business-12

SKU

Onnea tilauksesta, hienoilla lisukkeilla ja etenkin Comfort paketti on tyylikäs lisä.  ;D
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Kvee

Lainaus käyttäjältä: Zoob - 30.11.11 - klo:15:44
Reilu viikko sitten tuli sitten tilattua A6 avant 2,0tdi multitronic business. Varusteina met väri, urheilualusta,vetokoukku, komfort-paketti sis nahkaverhoilun ja sähkösäätöiset mukavuuspenkit, himmenevä taustapeili+kaukovaloassistentti, 3-puolainen ratti vaihdevalitsimilla, suksiluukku, säteilylämmitin+sisäpistoke...noin 3kk pitäisi olla toimitusaika. Nyt sitten vaan kärvistellään ;D

Onneksi olkoon  ;D...melko pitkä toimitusaika!? Varusteitakin mukavasti...minkä värin otit?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy