Audi A6 C7 tilaukset

Aloittaja nemos, 10.02.11 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

SKU

Lainaus käyttäjältä: Neppis - 26.10.11 - klo:22:04
Mulle auto tuli jo elokuun puolivälissä, joten nämä uudet varustepaketit eivät enää niin hirveästi harmita. Ja ainahan voi lohduttautua sillä, että oma auto on muutaman vuoden päästa "keräilyharvinaisuus": 3.0TDI aidoilla rautajousilla ja ajattoman tyylikkäällä kangasverhoilulla.  ;D

Vai että keräilyharvinaisuus reliikkijousilla... :D

No, minulla tilanteet muuttui just...lyhyen mutta vastapuolen osalta erittäin asiallisen ja vastaantulevan keskustelun jälkeen. Reliikkisporttijouset muuttui ilmapatjaksi. Aikataulu pysynee samana...toivotaan nyt näin. Eli ensi viikolla menee tuotantoon. ;D
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Markku J

Asiaa, onnittelut hyvästä päätöksestä SKU !

SKU

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 27.10.11 - klo:13:45
Asiaa, onnittelut hyvästä päätöksestä SKU !

Kiitti. Helppo tehdä tämmöisiä päätöksiä jos kokonaishinta ei muutu, vaan laskee :-)
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Kvee

SKU, onneksi sait muutettua. Itsellä vastaavanlainen operaatio onnistuisi talouden puolesta vain, jos jättäisin lämmittimen pois...kun tuohon karvalakkiversioon ne kustantaa kait sen kolmisen tonnia.

lortti

Kvee, molemmat ovat mukavuusvarusteita, ilmajousista voi nauttia joka päivä, lämppäristä vain 3 kk vuodessa. -> lämmitin hittoon ja ilmajouset tilalle. Jos asia käy myöhemmin harmittamaan niin lämppärin saa kiinni jälkikäteenkin ilmajousia helpommin.

Kvee

Tjaah...olen niin kauan tuota lämmitintä havitellut, että se on pakko laittaa. Ei ole katospaikkaa kotona eikä työpaikalla. Tsekkasin vielä ilmajousien hinnan, ja se on 3900â,¬ eli kokolailla suuri summa. Muutos nykyisestä A6:een on jo jonkunlainen, joten riittänee minulle, ja onneksi ei ollut ilmajousitettua 2.0 dieseliä testattavana  :). Nykyisen ostin hyvin vähän lisävarusteltuna, joten persnettoa tulee uudessa varmasti paljon enemmän reilumman arvonalennuksen merkeissä.

Hana

Moi!! Tilaukseen lähti Avant Business 3,0 V6 TDI 150 kW quattro S tronic Start-Stop seuraavilla varusteilla:

        Väri :(tylsä) Ibis White
               PS1 Urheiluistuimet
               1XW 3-puolainen nahalla päällystetty monitoimi-urheiluohjauspyörä
               QQ1 Sisä- ja ulkovalopaketti

Säteilylämmitin sekä takaikkunoiden tummennus liikkeen kautta.Sovittu luovutus 040112 ;D         

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Hana - 03.11.11 - klo:23:38
        Väri :(tylsä) Ibis White
               PS1 Urheiluistuimet
               1XW 3-puolainen nahalla päällystetty monitoimi-urheiluohjauspyörä
               QQ1 Sisä- ja ulkovalopaketti  

Miten muuten on uuden kutosen kanssa, jos haluaa ladata kännyä tai ottaa naviin virtaa? Onko edessä vakiona joku virran ulostulo, vai pitääkö tilata 9JC Savukkeensytytin ja tuhkakuppi hintaan nolla euroa?

Oli sytkää tai ei, niin eiköhän tuolla paketilla saa vuoden hyvin alulle ;)

Hana

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 03.11.11 - klo:23:59
Miten muuten on uuden kutosen kanssa, jos haluaa ladata kännyä tai ottaa naviin virtaa? Onko edessä vakiona joku virran ulostulo, vai pitääkö tilata 9JC Savukkeensytytin ja tuhkakuppi hintaan nolla euroa?

Oli sytkää tai ei, niin eiköhän tuolla paketilla saa vuoden hyvin alulle ;)

Pakko myöntää että en tiedä missä ja onko lainkaa "tup.syt.laturille" paikkaa.Ajanut olen uutta A6:sta useampaa otteeseen mutta on ollut ihan muut jutut mielessä  ;)

Neppis

Kyynärnojan alla olevassa lokerossa taitaa olla virran ulosotto.
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

Ktk

Kyynänojan alla on vittumaisessa paikassa pistoke mutta imho kannattaa tilata 9JC tupakkaversio niin tulee pistoke myös vaihdekepin etupuolelle. Siinä tosin menettää silloin semmoisen säilytyslokeron.

Kvee

LainaaKirjoittanut: Kukkanen
Miten muuten on uuden kutosen kanssa, jos haluaa ladata kännyä tai ottaa naviin virtaa? Onko edessä vakiona joku virran ulostulo, vai pitääkö tilata 9JC Savukkeensytytin ja tuhkakuppi hintaan nolla euroa?

Pitää ottaa se savukkeensytytin...itse varmistin asian omaa tilatessa.

LainaaKirjoittanut: Hana 
Lainaus
Moi!! Tilaukseen lähti Avant Business 3,0 V6 TDI 150 kW quattro S tronic Start-Stop seuraavilla varusteilla:

        Väri :(tylsä) Ibis White
               PS1 Urheiluistuimet
               1XW 3-puolainen nahalla päällystetty monitoimi-urheiluohjauspyörä
               QQ1 Sisä- ja ulkovalopaketti

Säteilylämmitin sekä takaikkunoiden tummennus liikkeen kautta.Sovittu luovutus 040112       

Kovasti onnea  :D...itse en ole - onneksi - tuota 3-litran nelivetoa edes testannut, voisi tulla vaan paha mieli. Omakin pitäisi tulla Tammikuun alkuun.

SKU

Lainaus käyttäjältä: Hana - 03.11.11 - klo:23:38
Moi!! Tilaukseen lähti Avant Business 3,0 V6 TDI 150 kW quattro S tronic Start-Stop seuraavilla varusteilla:

        Väri :(tylsä) Ibis White
               PS1 Urheiluistuimet
               1XW 3-puolainen nahalla päällystetty monitoimi-urheiluohjauspyörä
               QQ1 Sisä- ja ulkovalopaketti

Säteilylämmitin sekä takaikkunoiden tummennus liikkeen kautta.Sovittu luovutus 040112 ;D         

Onnittelut täältäkin. Mulle on tulossa samanlainen peli, vielä on muutama viikko odotettavaa. Auto tehtiin tällä viikolla ja malliksi sain vaihdettua tuon Business-mallin lennosta pari viikkoa sitten. Markun ylisanat tuosta ilmajousituksesta sai tuon väännön aikaiseksi ja yrittänyttä ei laiteta... Onneksi sain tuon nyt siis käytännössä alkuperäistä tilausta halvemmalla, kun parkkitutkat oli aiemmin minulla lisukkeena, samoin sporttialusta.

Tällä kertaa täytyy sanoa että aika suorastaan matelee...ja liukkaita odotellessa  ;D
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Markku J

Aika ihailtavasti porukka täällä ymmärtää hyvän päälle ja tilailee A6:a 3.0 TDI q -tekniikalla. Tuo 150 kW -businesspaketti ilmajousin on varmasti se hinta / mukavuussuhteeltaan paras valinta tällä hetkellä.

Kvee

LainaaKirjoittanut: Markku J 
Aika ihailtavasti porukka täällä ymmärtää hyvän päälle ja tilailee A6:a 3.0 TDI q -tekniikalla. Tuo 150 kW -businesspaketti ilmajousin on varmasti se hinta / mukavuussuhteeltaan paras valinta tällä hetkellä.

Puukkoa, puukkoa...ai ai kun sattuu  ;)

Niin, toki itsekin kyseisen vaihtoehdon mieluusti valitsisin, jos jostain taikoontuisi n. 8 Tâ,¬ lisää nyt jo autoon menevän rahamäärän lisäksi. Valitettavasti alkuperäinen ajatus ylittyi jo nyt noin 10 Tâ,¬, joten aina siihen parhaaseen valintaan ei pääse. Vielä ikävämmäksi asian tekee se, että olin jo henkisesti päättänyt seuraavan kulkineen olevan nelikko...mutta kun ei niin ei...nyyh! Toki edustan vain tätä persaukisten-valittajien osastoa.

Neppis

Uusi A6 on hieno auto koneesta riippumatta, joten ihan mahdottomastii ei voi mottorivalintakaan mennä pieleen.  :)

Olisi mukava tietää, että missä suhteessa asiakkaat ovat tähän tilanneet 3.0TDI:tä 150 ja 180kW:n versioina, siis poislukien esittelyautot yms? Veikkaan 150kW:n päätyneen ainakin 90%:in tilauksista.

Toisaalta uskon A7:n osalta myynnin edelleenkin useimmiten kohdistuvan tuohon tehokkaampaan versioon. A7 on kuitenkin sen verran kalliimpi, että versioiden hinnanero on suhteellisesti pienempi / pienehkö ja korin menevät muodotkin "velvoittavat hankkimaan" vastaavaa menevyyttä konepellin alle.  8)
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

Kvee

#166
Tiedä sitten niin...mutta mielipahan välttämiseksi ei varmaan kannata tuota 3.0TDI:tä edes testata.

Markku J

Nämä on niin makuasioita - jopa moottorivalinnatkin. Itse ajelin aika tyytyväisenä yhden liisarikauden 520 dA:lla 163 hv teholla. Silläkin just ja just pärjäsi, mutta neloskoneen rumat rohinat otti päähän. Kun kokeilin sijaisautona 530 dA:ta, niin olin myyty. Ja sitä myöten myös Audiin piti saada 3 -litran diesel. Välissä toki itselläkin oli X5 30dA vaikutelmaa tukemassa. No, A7:n tapauksessa ei tietty ollutkaan pienempää vaihtoehtoa. Se on niin nautinnollista, kun arkiajon tehoa löytyy välittömästi, ja ilman perinteistä dieselrohinaa ja koneen kierrättämistä kipurajalle.

Kvee

Ei tehosta ikinä haittaa ole, ja 4-veto olisi paikallaan. Vuodessa tulee n. 25-30 tkm ajelua, joten jos pitäisi valita että tehokas vai mukava, niin valitsisin mukavan. Toki yhdistelmä olisi kaikkein paree.
Tässä vaiheessa autonvaihtoprosessiä tulisi pää olla niin syvälle puskaan työnnettynä, että ei enää tulisi häiriötekijöitä.

Markku J

Totta, ei kannata tilauksen teon jälkeen enää miettiä valintoja, jos muutosikkuna on kiinni. Mukavuutta painottaisin noilla kilometreillä minäkin, mutta toisaalta itselleni se mukavuus nro 1 olisi moottorin teho vaivattomiin ohituksiin. Istuimet yms. perusmukavuusjutut ovat A6:ssa jo perusmoodissa varsin käypäset.

SKU

Lainaus käyttäjältä: Kvee - 05.11.11 - klo:21:09
Ei tehosta ikinä haittaa ole, ja 4-veto olisi paikallaan. Vuodessa tulee n. 25-30 tkm ajelua, joten jos pitäisi valita että tehokas vai mukava, niin valitsisin mukavan. Toki yhdistelmä olisi kaikkein paree.
Tässä vaiheessa autonvaihtoprosessiä tulisi pää olla niin syvälle puskaan työnnettynä, että ei enää tulisi häiriötekijöitä.

Joo ei se valinta pieleen mene noinkaan. Olen itse ajellut viimeisen stintin (eli lähes 5v) etuvetoisella edellisen mallin kutosella ja kulku tuollakin perusbensalla on ollut juurikin mukavaa ja mutkatonta. Ei tuolla mihinkään "jumiin" olla jääty ;)  Jalkoihinkaan multilla ei jää, tehoa on riittävästi ja tässä uudessa vielä hieman edemmän. Ohitukset maantiellä sujuu mallikkaasti, tuon ripeämmin ei oikeastaan tarvitsekaan päästä. Valoista pääsee ihan "pohjakaasulla" ripeästi liikkeelle ja yleensä joutuu kattomaan peileihin, että mihinkä se jono jäi kierroksien pysyessä maltillisissa alle 2,5k:ssa.

Itse harkitsin pitkään tuota 2.0TDI:tä, mutta kun nelivetoa oli tehnyt mieli jo pitkään ja muu tilanne tämän salli, niin tähän valintaan sitten päädyttiin. quattro-malleista tuo 150kW Business on kyllä hinnaltaan nyt aika houkutteleva, teho on Suomeen riittävä. Toki se +30kW on aina kiva, mutta kun ei sitä juuri missään pääse käyttämään ja käytännön ero lienee aika pieni normaaliajossa.
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Avant

Tervehdys!
Tulipa tehtyä tilaus A6 3,0TDI 150kw quattro sedan business:
- väri valkoinen
- urheiluistuimet ja urheiluratti
- musta sisäkatto
- automaattisesti himmentyvät ulko- ja sisäpeilit
- vetokoukku
- sisä- ja ulkovalopaketti
- business-paketissa parkkitutkat edessä ja takana sekä ilmajouset

Alunperin tarkoituksena oli vaihtaa A5:een, mutta koeajo ilmajousitetulla kutosella vei valinnan siihen. Pitänee vaihtaa nimimerkki sedaniin...
Jotain lisävarustetta pystyy vielä tilaukseen lisäilemään, jos mieleen tulee.
A6 sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
A1 sportback 1,4 s-tronic -12

Hana

Onnittelut varmasti onnistuneesta valinnasta.Oliko Sinulla mahdollisuus myös kokeilla "normaaleilla" jousilla varustettua A6:sta?Olisi kiva kuulla päällimmäiset mietteet eroista "versus" ilmajouset.

Kvee

LainaaKirjoittanut: Avant 
Tervehdys!
Tulipa tehtyä tilaus A6 3,0TDI 150kw quattro sedan business:

Well done. Jos vaan kokemusta, niin kerro tosiaan, mikä oli ero vakio- ja ilmajousien välillä...kiinnostaa yleissivistyksen kannalta itseäkin. Täytyy ehkä ottaa asiakseen kysäistä koeajoa, josko sellainen tuosta Lahden pisteestä löytyisi.


Markku J

Onnittelut hienosta valinnasta, Avant !

Minähän en ole ajanut rautajousilla lainkaan, joten on hiukan paha sanoa varman päälle eroista. Mutta ilmajousilla menee mielestäni paljon hienommin / pehmeämmin / sivistyneemmin isohkoja heittoja ja kuoppia sisältävä nurkka-ajo kaupunkiympäristössä. Isommissakin vauhdeissa heitoissa menee pehmeämmin, kuin aiemmat rautajousitetut autoni. Ihan teräviä, yksittäisiä kuoppia ei tämäkään tasoita. Suurin ero on sitten alustan säädettävyys. Tiukan sporttinen Dynamic muuttaa auton luonnetta merkittävästi sporttisemmaksi ja laskee alustaa sormen leveyden verran. Comfort sopii arjen nautiskeluun taas paremmin.

Filixon

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 07.11.11 - klo:19:42
- - Minähän en ole ajanut rautajousilla lainkaan, joten on hiukan paha sanoa varman päälle eroista. Mutta ilmajousilla menee mielestäni paljon hienommin / pehmeämmin / sivistyneemmin isohkoja heittoja ja kuoppia sisältävä nurkka-ajo kaupunkiympäristössä.

Mitenkäs tuo Audin ilmajousitus mahtaa erota esimerkiksi Sitikan kaasujousista?
Meidän Musti on karjalankarhukissa.

Markku J

Sitikan vanhoja kaasu-nestejousiautoja minulla on ollut 3 kpl historiassa (BX -malleja). Pidin niistä aikanaan. Se tarjoaa vielä paljon pehmeämmän "taikamatto" -kyydin isommissa heitoissa, mutta alusta ei myöskään seuraa kovin hyvin pyöräkohtaisia tapahtumia, kun systeemi yhdistää samaan painejärjestelmään kaikki pyörät (ainakin noissa vanhoissa).

SKU

Avant, hieno valinta sinullakin.

Minun peli on jo maassa, tuli viime viikolla liukuhihnalta ulos...lähestyy lähestyy.
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Hana

Oma A6 3,0TDI 150kw quattro avant business tulee uunista ulos viikolla 46  ::) Odottavan aika on pitkä  ;)

Markku J

Onnittelut Hana ! Näyttää yllättävästi V6 -kone saavan suosiota ainakin palstalaisten A6 -tilauksissa. Luulin sen jäävän kuitenkin johonkin n. 20% osuuteen ja 2.0 TDI Multin jalkoihin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy