Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - mi16

#1
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
22.05.21 - klo:17:50
Lainaus käyttäjältä: Flat - 21.05.21 - klo:13:39
Oman autoon olisi laadunparannuskamppiksena mittariston ohjelmistopäivitys  (22.2.2021)?
Varmaankin virtualimittarin, kun sellainen autossa on.

Onko jollain tarkempaa tietoa tästä ?

Mistäs se manuaali/käyttö-ohjekirja löytyykään nykyään? , mun mielstä se oli my audi /oma audi palvelussa, mutta eipä näy enään ?

” Tietyn valmistusajanjakson Audeissa kuljettajan, etumatkustajan tai takaistuimen matkustajien turvavyövaroitus (kuvake ja äänimerkki) saattaa toistua mittaristossa vain kerran sen sijaan, että se toistuisi jatkuvasti jaksoittain. Turvavyövaroituksen äänimerkki kuuluu siis vain kerran ja näytön symboli häviää hetken kuluttua, kun vyö avataan.”

Tehkööt talvella huollossa, kun ei minulla ei tuota vikaa ole ilmaantunut.
#2
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
01.12.20 - klo:18:17
Itse aktivoin palvelun my.audi.com sivuilla ja kun pääsin autolle oli navi jo asennettu. Eli auton sisäisen sim kortin kautta se onnistui. Itse en ole aktivoinut  nettiyhteyttä.

Lainaus käyttäjältä: Popovice - 01.12.20 - klo:08:46
Nyt tulee kyllä tyhmiä kysymyksiä, mutta potentiaalisena uuden B9:n omistajana täytyy selvitellä asioita etukäteen 8). Eli miten nuo On Demand palvelut käytännössä aktivoidaan autoon, pitääkö autossa olla joku SIM pohjainen verkkoyhteys vai pystyykö lisenssin jotenkin kertomaan autolle paikallisesti? Auton spekseissä sanotaan "myCarManager lisenssi voimassa 3 vuotta, myService lisenssi voimassa 10 vuotta". Liittyvätkö nämä uusien toimintojen aktivoinnit jotenkin tuohon myCarManager lisenssiin ja onko ylipäätään tuon kyseisen lisenssin pitäminen voimassa pakollista mikäli ei halua mitään ylimääräisiä etätoimintoja (ts. polttoainelämmittimen ohjaus ihan perinteisellä kaukosäätimellä)? Nimimerkki "mi16" kertoi että "vaati kaksi uudelleenkäynnistystä jotta kaikki uudet ominaisuudet tuli näkyville". Pitääkö autoon ladata mitään uutta softaa näiden ominaisuuksien käyttöönottamiseksi vai riittääkö pelkästään tuo uudelleenkäynnistys, ja jos softaa ladataan niin mitä kautta se tapahtuu?
#3
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
27.11.20 - klo:12:47
Molemmissa näkyy

Lainaus käyttäjältä: nasse - 27.11.20 - klo:12:45
Onko niin, että kartta näkyy vain keskinäytössä, ei virtual cockpitissä?
#4
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
27.11.20 - klo:12:08
Laitoin tuon 1.24, päivityksen. Hyvin pelittää, vaati kaksi uudelleenkäynnistystä jotta kaikki uudet ominaisuudet tuli näkyville, eli navi, sää ja uutiset. Vielä se päivitti uudet kartat. Auton kieleksi kun laittaa englannin toimii puheentunnistuskin hyvin.
Olisin toivonut vielä, että matrix valojen pitkät kytkeytyisi taajaman ulkopuolella 30km/h vauhdissa, mutta tuohon ei tullut muutosta, edellisessä -17 vuosimallissa se navin kanssa toimi.



Lainaus käyttäjältä: Flat - 24.11.20 - klo:17:59
Tällainen sähköposti tipahti tänään:

Tulevaisuus: Aktivoi nytMahdollisimman paljon joustavuutta functions on demand -toiminnoilla. Ota kaikki irti Audi A4:stä*!

https://www.audi.fi/fi/web/fi/models/functions-on-demand.html

Ehkäpä tuota navigointia voisi kuukauden testijakson verran kokeilla.
#5
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 Audi Connect
01.07.20 - klo:15:08
Lainaus käyttäjältä: kmozmo - 30.06.20 - klo:23:32
Meninpä taas pitkästä aikaa hankkimaan Audin ja ihan tätä ketjua varten jouiduin rekisteröitymään.

Eli 2vkoa sitten kyseisen kormallin quattro jäi liikkeestä käteen. Ja se Connect. Rekisteröinti kyseli 10-numeroista koodia, se sitten Hyvinkään konttorille tilasin. Kun koodin sain, ei auto tai rekisteröinti sitä enää kysellyt. Palasin liikkeeseen, koska myAudi halusi, että minut vielä erikseen tunnistetaan. Vieläkään ei näy auton tiedot sovelluksissa saatika netissä.

Mutta se mikä ärsyttää ja mihin en Googlelle apua löytänyt, on lisälämmitin. Eli kun tuota Connect-pakettia olisin ostellut, eivät lisälämmitintä auton tiedoista löytäneet. Eli kuulemma tehtaalta lähtenyt ilman ja jossain jälkiasennettu (Audin oma kaukosäätimineen), joten etäohjauksella ei onnistu. Tullut kenelläkään samaa ongelmaa vastaan?

Harmittaa, koska tuo liisari-Seatin Remucci on ollut sellainen elämänlaadun parantaja, ettei siitä tohtisi luopua.  :-\

Saahan noihin jälkiasennus lämppäreihin kännykkä ohjauksia, jopa venäläiseen binariin
#6
A4 B9 (14-) / Vs: Audi B9 3,0TDi 272hp
01.07.20 - klo:15:05
Lainaus käyttäjältä: JKK - 01.07.20 - klo:01:49
Nyt olen tarkoituksella ajellut kaupungissa S-moodissa (Dynamic). Kaasun vasteen puolesta siinä tapahtuu kyllä hyvin selvä ryhdistäytyminen. Ilmeisesti Dynamic-moodi terävöittää kaasupolkimen "karttaa" toimimaan enemmän pintakaasualueella? Ainakin tuntuu siltä. Melkein olisinkin jo tyytyväinen, jos tuon Dynamic-moden saisi jäämään päälle ilman että auto jää huutamaan liian pienellä vaihteella kaupunkiajossa. Iso kärry perässä tuo Dynamic on kyllä aika hyvä.

Osa tuosta laiskasta responsesta johtunee kyllä myös siitä, että auto yrittää operoida alle 80km/h nopeudesta koko ajan n.1000rpm kierrosluvulla. Eihän siitä kierrosluvusta kyllä lähdetä kovin pontevasti yhdellä turbolla vaikka miten olisi 3,0-litrainen kone...

Uskon kyllä että moni tuohon ominaisuuteen tottuukin, varsinkin jos edellinen/edelliset autot ei ole olleet kovin teräväliikkeisiä luonteeltaan. Tänään kysyin asiaa AudiCenteristä, jossa kertoivat että heillä on ollut pari tuollaista samanlaista tutkittavana juuri tämän ominaisuuden takia, eivätkä ole saaneet kumpaankaan ratkaisua millään päivityksillä tms.... Ja tapaukset jäivät luokkaan "ostettu ominaisuus". Mutta sielläkin asia on tiedostettu, joka tavallaan yllätti minut.

Mites D moodissa Dynamic. Itse ajelen eri moottorilla kylläkin, individualisti dynamic moottori ja vaihteisto sekä comfort
ohjaukseen ja kepistä D mode.
#7
Lainaus käyttäjältä: Kotkis - 24.03.20 - klo:21:14
Hetkinen, saattaako pysäköintiavustimen käyttö vaikuttaa siihen, että auto hold lähtee pois päältä? Olen nimittäin muutaman kerran leikkinyt sen kanssa, kun olen pysäköinyt.
Näin ilman avustinta peruutusvaihde kytkee sen pois päältä, samoin start and stopin
#8
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
12.03.20 - klo:19:29
Lainaus käyttäjältä: Flat - 12.03.20 - klo:08:27
Kumimatot eivät kuulu enään hintaan. Kangasmatot sentään saa auton mukana.

Tässä muutamia vikoja jota on omassa yksilössä. Softaongelmia siis.

- kun kytkee android auton päälle, ja sopivassa kohdassa säätää äänenvoimakkuutta , niin äänenvoimakuuuden säätö jaa jumiin ohjaamaan navigointiääniä. Radion, muun äänilähteen äänenvoimakuuden säätö mahdotonta. Johdon irroitus korjaa asian
- satunnaisesti BT yhteyttä ei voida luoda kun puhelin on kytketty autoon johdolla ( johto kytketty ennekuin Bt yhteys on muodostettu )
- BT yhteydellä puhelut hyvin satunnaisesti käyttökevottomia ( pelkkä kirskuva ääni kajareista)
- BT yhteys ei muodostu puhelimeen jos auto sammutetaan musiikin toiston olessa päällä bt yhteyden kautta. Yhteys muodostuu heti  kun laittaa radion päälle.

Nämä ovat varmaankin ominaisuukisa eikä vikoja:
- radion käynnistyminen kestää normaaliti 20 sekuntia
- välillä Bt yhteyden muodostaminen kestää yli 30 sec

Samat täällä. Connect tuen mukaan päivitys on tulossa. Audicenterillä ei tätä tietoa ole vielä.
#9
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
02.03.20 - klo:08:37
Lainaus käyttäjältä: Rapeol - 01.03.20 - klo:11:30
Olen ostamassa Audi A4 B9 sedan 1.4 koneella ja automaatti laatikolla jolla ajettu 60tkm vm2017. Mitä kannattaisi erityisesti tarkistaa stronic toimivuus, muuta? Autossa on Audi Approved plus takuu.

Tarkista ainakin että on huollot tehty, vaihteistoöljyn vaihto kuuluu juurikin tuohon 60tkm huoltoon.
#10
Lainaus käyttäjältä: Flat - 05.02.20 - klo:06:31
Heitetään tämä nyt tämän otsikon alle.

Itselleni on uusi tuttavuus nämä matrix valot ja ovat toimineet tähän asti hyvin, paitsi sitten nyt. Tammikuu meni ihan ok, valot auto asennossa koko ajan. Nyt parina viime päivänä tuntuu siltä että valot ovat sekaisin kuin ruotsalainen käkikello. Sytyttelee pitkiä ihan randomisti ja häikäisee myös vastaantulijoita ( vilkuttelevat vastaan).

Aikaisemmin homma oli hallinassa, kun ajoi valaistua tietä, pitkät olivat pois päältä varsin mallikkaasti, eikä edessä ajaviakaan häiritty pitkillä. Nyt kuitenkin auto on päättänyt posottaa pitkiä paljon useammin. Edessäajavaa valaistaan pitkillä ( satunnaisesti ) ja myös vastaantulevia on sokaistu. Mikähän vialla ?

Sitten ehkä tyhmiäkin kysymyksiä :
1. Miten valoja pitää oikein käyttää ? Luulin että valoautomatiikka auto asennolle ja menoksi
2. Vai onko käyttölogiikka se, että valot laitetaan auto asennolle ainoastaan kun pitkiä oikeasti tarvitaan jollain tieosuudella ja sitten pois kun tullaan esim taajamaan ?

Oli miten oli, kuukauden suhasin valot auto asennolla eikä mielestäni ongelmia ollut, mutta nyt parina viime päivänä ongelma on tullut.

Onko mittaristossa Auto teksti valo merkkivalon alla? Sen saa päälle ja pois viikseä työntämällä. Jos on, niin varmaan on sitten jotain vikaa.

Alkuperäiseen kysymykseen vastaten, olen törmännyt jollain foorumilla Q7 matrix + lisävaloasennukeen, mutta nyt nopealla googlettamalle en sitä löytänyt. Eli eiköhän tuo onnistu, mutta helppoa se ei ole.

#11
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
28.01.20 - klo:11:43
Lainaus käyttäjältä: Enskatus - 28.01.20 - klo:10:49
Onko muilla hajonnu ristiseläntuen säätö? Mulla ja tmpp:llä sama vika, eli ylös-alas säätö ei enää toimi.

Kokeile ajaa se ensin kokonaan sisään ja sitten liikuttaa ylös ja alas, sitten taas ulos.
#12
A4 B9 (14-) / Vs: Jakopään ongelmat
21.01.20 - klo:18:00
Minulla edellisestä loppu kitinät kiristäjän vaihdolla. En tiedä mitä kaikkea vaihtoivat, takuuseen kaikki.
#13
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
11.01.20 - klo:17:09
Lainaus käyttäjältä: Flat - 11.01.20 - klo:10:10
Eber päällä 20 min ja ajoa sen jälkeen 15 min. Moottorin lämpötilat edellen nollassa. Eber lämmityksen jälkeen lämmintä pukkasi sisälle ihan hyvin (eber ei enään päällä) joten moottorin oli pakko olla jo jollain tavalla lämmin siinä vaiheessa. Hmm..pitää alkaa tarkkailal tuota lämpömittaria.

Tuliko sulle digi mittaristo? Mulla ei sen yhteydessä ole moottorin veden lämpötilan näyttöä, vai enkö ole löytänyt...
#14
Lainaus käyttäjältä: makelja - 10.10.19 - klo:11:43
Outo juttu. Koska yleisesti tiedon mukaan B8.5:ssä (facelift) ongelma olisi korjattu.

Hieno auto varmastikkin, mutta varmaan tuolla foorumin A4 B8 puolella voisi olla enemmän tietoa, kun he niiden kanssa päivittäin ajelee. Tuo on siis B8 mallin FL
Ps. tuossa taitaa menettää huollossa sen mitä viinalla tienaa, 15tkm huoltoväli. Ecoasiat on erikseen tietty.
#15
Lainaus käyttäjältä: jjaaskel - 28.09.19 - klo:13:40
Itselle tulossa ensi viikolla 2017 A4 Comfort paketilla / lämmitimellä, pystyykö jotenkin tarkistamaan jostain onko moottorin lämmitys enabloitu vai ei?

Kerrankin helppo vastaus, laita kylmään autoon lämmitys päälle. 30min kuluttua auto käyntiin, niin moottorin lämmön näkee moottorin lämpömittarista, ainakin 2 palkkia pitäisi olla.
#16
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
25.09.19 - klo:19:04
Lainaus käyttäjältä: TLU13 - 25.09.19 - klo:17:11
No, ei nyt varsinaisesti öljyinen, mutta kyllä sen huomaa käsissä kun on koskenut. Diesel pistoolit toki pahempia. Korkki on silti kömpelö ja vanhanaikainen.

Olisko erillinen korkki varmemmin vesitiivis?
#17
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
08.09.19 - klo:18:43
Lainaus käyttäjältä: Mk233 - 08.09.19 - klo:15:30
Olettaisin et lisävarusteena saa. Nostaa muuten päästojä nekin...

Olisko tyhmempi idea lattaa roiskeläppien tilalle kiveniskuteippaus?
#18
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
08.09.19 - klo:14:53
Onko tullut kiinnitetyä huomiota, että onko tuossa uutuudessa roiskeläppiä edessä?
#19
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
12.08.19 - klo:13:18
Lainaus käyttäjältä: Flat - 11.08.19 - klo:13:54
En tarkoittanut etulaseja vaan nimenomaan tuulilasia. Vakiovarustuksssa on mainittu ääntäeristävä tuulilasi, lisävarusteena sitten ääntä eristävät etulasit.

Kyllä minun autossa vm-17 on kaikki kolme etulasia tuulilasi mukaanluettuna varustettu "A" merkinnällä
#20
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
11.08.19 - klo:12:47
Lainaus käyttäjältä: Flat - 10.08.19 - klo:21:45
Pari kysymystä tästä MY20 mallista
1. onko ääntä eristävä tuulilasi jokin uusi juttu vai onko näin ollut jo aikaisemminkin ?
2. miksiköhän huippunopeutta on rajoitetty (tiputettu) aikaisemmasta ? (ei tällä mitään käytännön merkitystä ole)
3. onkohan jokin virhe kun 18" vanteita vaihtaa toiseen 18"  mallin niin päästöt nousee. (saksan konfiguraattorissa näin ei käy)

1. On mulla nykyisessä etulasit äänieristelasia, kuuluu Comfort -pakettiin
Suomen konfiguraattori sekoilee muutenkin, esim. valitessasi ensin comfort paketin ja sitten diesel quattron pudottaa se comfort paketin pois.
#21
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
11.08.19 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 11.08.19 - klo:12:31
Olen kymmeniä vuosia ajanut autolla eikä ikinä ole tarvinnut vararengasta.
Joku suihkepullo ja  ja omituisennäköinenn  härveli tuolla taka boksissa on.

Mulla on  ollut ruuvi tai joku muu piikki kerran tai kaksi vuodessa, ihan vuosittain.
#22
Lainaus käyttäjältä: Juke - 31.03.19 - klo:20:43
Kysyin perjantaina huolto varatessa MMI:n päivitystä ja ei kuulemma ole mahdollista päivittää.. Pitää tsekata mikä versio sisässä ja palata asiaan. Puhelimen päivittämistä sen sijaan suositeltiin.
Mulla on oma audissa takasinkutsuna mmi päivitys. En aio viedä, kun kohta tulee auton vaihto eteen... mutta tiedoksi
#23
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
07.08.19 - klo:17:03
Lainaus käyttäjältä: th - 07.08.19 - klo:15:32
Ilmeisesti jatkossa virtuaalimittaristonkin saa ilman tuota typerän kallista navipakettia.
Itselle tulee juuri noin, saa nähdä mitä sinne näytölle saa näkyviin, kun navipaketti uupuu.
#24
Lainaus käyttäjältä: tpu - 05.08.19 - klo:17:15
Paljonkos tuon Service-lisenssin jatko kustantaa?

Kaksivuotta 99 ja olisko vuosi ollu 60 eutoa
#25
Lainaus käyttäjältä: marlot - 05.08.19 - klo:10:33
Onko kukaan jatkanut omaa connect lisenssiään? Itsellä alkaa auton mukana hankittu lisenssi loppumaan ja vaikuttaa, että tämäkin asia on suomen Audille aivan jotain uutta.

Menin paikalliseen Audi Centeriin tekemään jatkotilausta ja siellä oltiin ihan pihalla. Tarjottiin aktivointilisenssiä, jota ei voinut käyttää kun palvelut olivat jo aktivoitu. Ehdottelin, että kyseessä on väärä softapaketti, mutta mitään muuta ei kuulemma ole. Vastaus oli, että pitää VARMAANKIN odotella että lisenssit loppuu tuossa parin viikon päästä.

Noh, soitin Audin lanseeraamaan Connect-tukipalvelunumeroon, jossa minulle sanottiin, että kyllä lisenssiä voi jatkaa vaikka se olisi voimassakin, mutta kun pyysin apuja tilanteeseen käskivät kääntyä jälleenmyyjän puoleen.

Näiden "digijuttujen" hanskaaminen Audilla on ihan perseestä: MMI, Connect, My Audi jne... Kenelläkään ei tunnu olevan mitään tietotaitoa asioista. Ei voi kuin kateellisena verrata vaikka Volvon toimintaan.

Itsellä onnistui audicenter airportissa ihan kivuttomasti. Otin vain service lisenssin, kun pidin noita muita sika hintaisena. Lukitus, lämppäri ja huoltotiedot riittää mulle.
#26
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
05.08.19 - klo:08:56
Lainaus käyttäjältä: Flat - 04.08.19 - klo:16:07
Sämpylä:
A4 Avant Business S line 40 TFSI 140 kW MHEV S         
      
Lisämausteet:         
Bang & Olufsen 3D Sound System         
Audi virtuaalinen mittaristo plus         
Tummennetut takasivulasit ja takalasi         
Pneumaattisesti säädettävä ristiseläntuki etuistuimille hierontatoiminnolla         
Daytona-harmaa, helmiäisväri         
3-puolainen nahalla päällystetty monitoimiurheiluohjauspyörä, tasainen alaosa         
Laajennettu LED -sisävalopaketti, valittavissa 30 värivaihtoehtoa         
Trend-nahkapaketti          
2 USB-latauspistoketta takaistuimella         
Säilytyslokeropaketti          
Audi pre sense basic -järjestelmä         
Matrix LED -ajovalot dynaamisilla etu- ja takavilkuilla         
Comfort -paketti
Sis. Vetokoukku, seisontalämmitys- ja tuuletus kaukosäätimellä, automaattisesti himmentyvä taustapeili sekä etusivulasit äänieristelasia.          
S line -sisätilapaketti
Sis. Sequenz kangas/-nahkaverhoillut urheiluistuimet, Harjattu tumma alumiini matta somistelistat, musta sisäkaton verhoilu, polkimet ja jalkatuki jaloteräspinnoitteella, kiiltävän mustat somisteet (sis. säilytyslokeron kannen automaattivaihteisissa malleissa), Mustan sisäkaton verhoilu; Kontrastisaumaompeleet S line -monitoimiurheiluohjauspyörässä, ohjauspyörän otekohdat rei'itetyllä nahalla, S line logot istuimien selkänojissa, ohjauspyörässä, ovien kynnyslistoissa sekä etulokasuojissa. Valaistut alumiiniset etuovien kynnyslistat S logolla.   

Eiköhän tuo maistu ihan hyvältä.

Itse tilasin myös uuden ja huomasin, että vararengas ei ole vakiona. Kanttaa tilata se. Nostaa päästöjä grammalla, mutta aika korvaamaton kun sitä tarvitsee
#27
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
29.07.19 - klo:20:57
Lainaus käyttäjältä: Flat - 29.07.19 - klo:16:52
Kiitos vinkistä, aika torsohan tuo on jos konetta ei saa lämmitettyä.

Saahan sen vcds tai obdelvenillä itsekkin ohjelmoitua. Täältäkin löytyy apuja siihen. Itsellä kolme ja puoli vuotta tuo käytössä ja ei ongelmia.
Uuteen tulee myös.
#28
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
22.02.19 - klo:07:36
Lainaus käyttäjältä: McInen - 21.02.19 - klo:19:44
Saako udella, miten homma hoitui? Itselläni on Matrix LEDit, joten kaukovaloassistentti ei kiinnosta mutta kaistavahdin voisin ehkä ottaa varsinkin, jos sen saa halutessaan myös helposti pois päältä. VCDS löytyy kyllä eli sillä voin puuhastella mutta haluaisin saada kaistavahdin pois päältä ihan valikosta.

Myös liikennemerkkien tunnistus kiinnostaisi ja onnistuisi donglella (tarkistin asian VIN:in perusteella) mutta en ole vielä investoinut, kun ei ole navia ja ilmeisesti systeemi ei toimi luotettavasti pelkällä kameralla. Vai onko jollain muita kokemuksia?

Kaistavahdin kytkin pois, kun juuri tuo katkaisijan puute teki siitä arvaamattoman. Liikennemerkkien tunnistin voi toimia jopa paremmin ilman navia, ei kokemusta, mutta navin kanssa ottaa liian herkästi kartan nopeusrajoituksia ja ne on usein pielessä.
#29
Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 23.01.19 - klo:20:20
On sinänsä jännä juttu. Minulla herää aina kysymys miksi sitä pumpun uikutusta ei uutena kuulu.

Edelleenkään kukaan ei ole raportoinut pumpun eikä laatikon rikkoutumisesta. Kannattaisiko tämä jankkaaminen rauhoittaa kunnes jollain on osoittaa, että kyseessä on vika.
Itse olen tällä hetkellä sitä mieltä, että  kyseessä on pumpun ääni, ei vika.
#30
Itsellä n.93tkm ajettu auto ja tuo ääni on ollut aina läsnä. Onko joku jonka laatikko on hajonnut tuostä äänestä? Minulla laatikko toimii edelleen hyvin.
Joku edellinen keskustelija kertoi että päivityksen jälkeen laatikosta tuli E moden kaltainen Dynamik tilassakin, ei kiitos. En halua sellaista päivitystä.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy