VAGarena.fi -keskustelupalstan seuraaminen mobiilisti: selain / Tapatalk

Aloittaja zammy, 19.01.10 - klo:10:21

« edellinen - seuraava »

vkjoki

Tässä tämänhetkinen tilanne Tapatalkin osalta kännyköissäni:

Android (mm. Samsung):
- Tapatalk (maksuton) toimii hyvin

Windows (mm. Lumia):
- Tapatalk (3 euroa) toimii 80-prosenttisesti ("Participated" -valinta ei toimi, muutoin toimii)
- Board Express for Tapatalk (ilmainen) toimii hyvin

Tuossa Board Expressissä on kuitenkin sellainen ongelma, että se ei löydä haulla VAGarenaa, joka pitäisi siis etsiä selaamalla kuolettavien pitkiä foorumilistoja. Olen ratkaissut ongelman niin, että kun yhdellä Lumialla sain VAGarenan ladatuksi Board Expressiin, tallensin asetukset Skydrivelle, josta asetukset voi nyt noutaa mihin Lumiaan tahansa.
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

Vesihiisi

Kyllähän tuo on toiminut kohtuullisesti luurissa ja tabletissa. Oikeastaan äkkiseltään harmittaa vain se, että Participated -osiossa näkyvät aina kaikki viestit, eivät ainoastaan uudet ja lukemattomat. Pitää siis kelailla alaspäin joskus pitkän aikaa että tulee kaikki uudet bongattua. Unread -puoli toimii tuossa mielessä OK.

Taitaa muuten toimia niin, että jos Participated -listalla valitsee "Mark Forum as Read", pätee koko foorumiin eikä pelkästään Participated -osioon?

Pertsa

Tänään Tapatalkilla (iPhone, IPad) lukiessa on forumille ilmestynyt tyhjiä viestejä, joissa ei ole otsikkoa ja kun viestiin avaa on siellä teksti "Sorry, content not available". Viesti siis on tyhjä, mutta alareunassa on pieni linkki "Promote what is this"

Kun linkkiä klikkaa siellä lukee näin:
"This is a promoted post. Tapatalk uses the this platform to enable brands and content creators to feature their content as a promoted post in relevant communities within Tapatalk. The forum receives compensation for featuring the post. The program enables forum owners to generate revenue by facilitating the discovery of relevancy branded and media content."

Mitäs nämä on ja onko näistä jotain hyötyä foorumille? Ainakin lukijan kannalta suht ärsyttäviä.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 09.09.13 - klo:19:55
Mitäs nämä on ja onko näistä jotain hyötyä foorumille? Ainakin lukijan kannalta suht ärsyttäviä.
Ei ole VAGarenalla mitään tekemistä noiden kanssa.

Pertsa


Lainaus käyttäjältä: Jyri - 09.09.13 - klo:20:07
Ei ole VAGarenalla mitään tekemistä noiden kanssa.
Juu ei varmaan. Samanlaisia on ainakin yhdellä toisellakin foorumilla jota tulee tapatalkilla seurattua. Jotain Tapatalkin kommervenkkejä siis. Tuli vaan mieleen että mitä nuo on ja miksi noita tuonne tulee.

vkjoki

Muokkaus 9.9.2013 / vkjoki: Mobiilikäyttöä ja Tapatalksovellusta käsittelevät keskustelut yhdistetty.
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

Karvis

Itse olen huomannut nyt kun Tapatalk on asennettuna, että softa ilmeisesti pollaa omikseen foorumia joskus aamuyön tunteina. Sitten kun tulee selaimella foorumille ensimmäistä kertaa aamulla, niin "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" antaa joko tyhjän tai lähes tyhjän listauksen vaikka viestejä olisi kuinka paljon tahansa. Erittäin raivostuttavaa...
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 09.09.13 - klo:20:42
Itse olen huomannut nyt kun Tapatalk on asennettuna, että softa ilmeisesti pollaa omikseen foorumia joskus aamuyön tunteina. Sitten kun tulee selaimella foorumille ensimmäistä kertaa aamulla, niin "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" antaa joko tyhjän tai lähes tyhjän listauksen vaikka viestejä olisi kuinka paljon tahansa. Erittäin raivostuttavaa...
Yksi vinkki: uninstall  ;)

Vakavissaan, en tiedä miten tuo Tapatalk tarkalleen nykyisin käyttäytyy, mutten ole itse siitä koskaan pitänyt, olen kokenut että palstojen rakenteen ja keskusteluiden hahmottaminen onnistuu selaimella paremmin ja nykyisten mobiililaitteiden selaimet ovat niin hyviä etten usko Tapatalkilla olevan kovinkaan ruusuista tulevaisuutta.

ConD

Niin juu.. tapatalk ei näytä mainoksia = tulonlähdettä foorumille. Iso pitkä miinus :P

Eivaan kyllä tuo mobiililaitteella hakkaa 100-0 selaimella luetun foorumin. Rakenteelle aivan sama kun teksti tulee tekstinä eikä muotoiltuna härvelinä. Ehkä joku retina-padi voi vielä mennäkkin mutten kyllä taskuun mahtuvalla härvelillä tykkää foorumeita lukea. Kuka siihen skrollailuun ja zoomailuun jaksaa ruveta?

Tapatalkille on tilauksensa. Itse olen ostanut "perinteisen" että uuden tapatalkin. Toiminnoissa on hieman eroja, mutta molempia tulee käytettyä.
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

Jyri

Lainaus käyttäjältä: ConD - 09.09.13 - klo:21:02
Tapatalkille on tilauksensa. Itse olen ostanut "perinteisen" että uuden tapatalkin. Toiminnoissa on hieman eroja, mutta molempia tulee käytettyä.
Varmasti on oma tilauksensa, en silti usko sillä olevan kovin ruusuista tulevaisuutta, no aika näyttää.

vkjoki

Mobiilisti olen selaillut VAGarenaa:
- kännyköiden selaimilla
- Tapatalkilla ja
- Board Express for Tapatalkilla

Ja kaikilla niistä on vahvuutensa ja heikkoutensa. En osaa äänestää minkään puolesta enkä mitään vastaan. Kaikilla niillä pärjää kohtalaisesti. Mitä evoluutioon tulee, kännyköiden näyttöjen jatkuva suureneminen parantaa selainkäytön asemaa. Mutta kuinka iso mobiililaite on enää kännykkä tai taskupuhelin - siis rajansa kaikella.
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

jlindstrom

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 09.09.13 - klo:20:07
Ei ole VAGarenalla mitään tekemistä noiden kanssa.

Mutta VAGarenan ylläpidolla on mahdollisuus kääntää ne jonkun "control panelin" kautta pois päältä. Ilmeisesti tuon jälkeen menee noin 24h että vaikutus tuntuu sitten kaikilla käyttäjillä.

//Juha

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jyri

Lainaus käyttäjältä: jlindstrom - 09.09.13 - klo:23:14
Mutta VAGarenan ylläpidolla on mahdollisuus kääntää ne jonkun "control panelin" kautta pois päältä. Ilmeisesti tuon jälkeen menee noin 24h että vaikutus tuntuu sitten kaikilla käyttäjillä.
Mikähän asetus se mahtaisi olla, kun ainut asia mikä siellä on päällä on että Tapatalk on käytössä, kaikki muut ovat poissa ja mikään niistä muutamasta ei tuohon viitannut?

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 09.09.13 - klo:20:50
Yksi vinkki: uninstall  ;)

No tämä on yksi ja varsin todennäköinen lääke vaivaan, olen yrittänyt päästä tähän sisään kun siitä kaikki mouhuaa mutta ei tämä selainta vaan voita.

Lainaus käyttäjältä: ConD - 09.09.13 - klo:21:02
mutten kyllä taskuun mahtuvalla härvelillä tykkää foorumeita lukea. Kuka siihen skrollailuun ja zoomailuun jaksaa ruveta?

Ei mulla kyllä tartte skrollailla eikä zoomailla, sivu skaalautuu suoraan täydelle näytön leveydelle ja siitä sitä on oikein hyvä lukea :o
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

jlindstrom

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 09.09.13 - klo:23:24
Mikähän asetus se mahtaisi olla, kun ainut asia mikä siellä on päällä on että Tapatalk on käytössä, kaikki muut ovat poissa ja mikään niistä muutamasta ei tuohon viitannut?

Ehkä tämä on sitten versiosta kiinni? En tunne taustoja kovinkaan hyvin, mutta etsiessäni keinoa päästä niistä eroon törmäsin tällaiseen threadiin: https://support.tapatalk.com/threads/cant-turn-promoted-topics-off.17492/

//Juha


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Pertsa

Mulla ainakin nyt hävis nuo tyhjät viestit. Vielä pari tuntia sitten niitä näkyi. Sama juttu toisella foorumilla.

jlindstrom

^ nyt kun sanot, niin sama täällä. Toivottavasti pysyvästi.

Eipä silti, jos niihin saataisiin ylläpidon suunnalta myytyä palstalaisille hyviä tarjouksia ja tuotto tarvittaisiin palstan jatkuvuuden turvaamiseen niin voisin niitä katsellakin. Noin ajatuksena tulevaisuudesta..

Pääasia ettei niihin tule mitään axe/rexona/pikadeitti tyylisiä settejä tai toisaalta tapsussa pyöri tyhjiä place holdereita.


Sent from my iPad using Tapatalk HD


Vesihiisi

Öh, minulla suuri osa kuvista ei näy Tapatalkia käyttessä. Esim. tuolla mikä ärsyttää -ketjussa oma hiirikuvani ei näy, mutta se Hesarista napattu Ruotsin syyrialaisista kertovan jutun kuva näkyy. Jokin täppä väärässä paikassa?

Tapas talk, sent via Galaxy 7.7


teve

Lainaus käyttäjältä: Vesihiisi - 21.09.13 - klo:13:47
Öh, minulla suuri osa kuvista ei näy Tapatalkia käyttessä. Esim. tuolla mikä ärsyttää -ketjussa oma hiirikuvani ei näy, mutta se Hesarista napattu Ruotsin syyrialaisista kertovan jutun kuva näkyy. Jokin täppä väärässä paikassa?

Tapas talk, sent via Galaxy 7.7

Minulla täysin samat oireet sekä Lumian, että Androidin tapatalkeissa.
Oma autoevoluutio:
Carina -77 > Visa Gti -88 > Corolla FX -87 > Carina farkku -91 > Xantia farkku -98 > 405 farkku -99 > C5 farkku (uusi) -04 > C5 farkku hdi136 -09 > A4 1,8 sedan -11 (uusi) + 320xi farkku (uusi) -13

Pertsa

Päivitin iPadiin iOS7:n, ei toimi enää vastaaminen noihin ketjuihin Tapatalkilla. Tulee herja "Post error". Täytyypä jättää iPhone vielä päivittämättä.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 21.09.13 - klo:18:49
Päivitin iPadiin iOS7:n, ei toimi enää vastaaminen noihin ketjuihin Tapatalkilla. Tulee herja "Post error". Täytyypä jättää iPhone vielä päivittämättä.
Onko jossain joku bugi kun Tapatalkilla iPadilla ei ketjuihin vastaaminen onnistu, vaan tulee tuo "Post error" -herja. Ajattelin, että tuo on Tapatalkin bugi kun iOS päivittyi versioon 7 ja se korjattaisiin pian. Tuosta ei taida kuitenkaan olla kyse, koska tänään kokeilin eräällä toisella foorumilla ja vastaaminen onnistui ihan normaalisti.

RSOCUstin

Jostakin kumman syystä ei tapatalk anna kirjoittaa foorumille. Tai siis ei lähetä. Muut foorumit joita käytän ottaa kirjoituksen vastaan. Audiclub, matkapuhelinfoorumi ja Se uusi kilpailija. Pystyy lukea kaikkia alueita kyllä ja olen kirjautunut. Sen jälkeen ku condlle lähetin private viestin niin mikään ei oo liikkunut areenalle :) Misäköhän vika?
lumia 920 on käpälä. Pitää varmaan ettiä päivitys.

ConD

Elä ny hyvä mies mua syytä. :) Emmä sun tapatalkkia osaa etänä särkeä, saati sit areenan. :)
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

RSOCUstin

Lainaus käyttäjältä: ConD - 03.01.14 - klo:21:49
Elä ny hyvä mies mua syytä. :) Emmä sun tapatalkkia osaa etänä särkeä, saati sit areenan. :)
Pakko oli kuitata :)
Täytyy asentaa uudelleen.

RSOCUstin


ConD

Juu vika tuskin on areenan päässä, koska tuo edellinen viesti tuli kirjoitettua tapatalkilla. Mystisiä ovat lumian tiet sanovat viisaat...
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

RSOCUstin



toimisko

Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Tapatalk

RSOCUstin

Toimii...pitää titleks vain esim piste = . Ja käyttää + kun tekee uuden viestin. Ei saa käyttää ns. Pikaviesti kenttää joka ruudun ala laidassa. Jos käyttää tulee kuva mukanen ropleemi. Tapatalkille laitettu kyselyä.



Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Tapatalk

RSOCUstin

Näytti tulleen wp tapatalk päivitys, ei apua vikaan. Vika jatkuu siis edelleen kun kirjoittaa areenalle.



Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Tapatalk

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy