Varmaan jollain Alibaballakin saattaa olla omaa tuotantoo matoista egolffiin jos sellaisia omia tuotoksia kaipaa.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - GeeTee #1
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua25.07.20 - klo:22:25
Varmaan jollain Alibaballakin saattaa olla omaa tuotantoo matoista egolffiin jos sellaisia omia tuotoksia kaipaa.
#2
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua25.07.20 - klo:16:44
Ihan kiva matonmyyntisivusto, mutta ei taida liittyä otsikon asiaan mitenkään?
Itselläkin olisi kiinnostusta egolf kangasmatoille, mutta ei taida mistään enää saada eli lienee pian jo keräilyharvinaisuuksia #3
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua24.04.20 - klo:23:03
Lienee paras Golf ikinä eli aika paljon.
Lähes golfhistorian verran ajokokemusta ja tähän ajokokemukseen ei vaan totu vaan aina hymy herkässä sillä ajaen. Ei paha #5
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua18.04.20 - klo:00:33
Sry eli tuli taas luettua muutama viimeisin vastaus peräkkäin eikä tämä edellinen vastaus siis liity tähän ketjuun ollenkaan. . Väärä ketju !
#6
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua18.04.20 - klo:00:30
Sama. Eihän toi nyt ihan paha ole parin vuoden välein jos kilometrit sattuu kohilleen. Valohoitoa ja mahdollista goodwilliä sekä takuuta 8 vuotta
#7
A3 8V (12–) / Vs: Huoltojen hinnat17.04.20 - klo:22:19
Sry tämä olikin a3 huoltojen hinnat. Unohtakaa edellinen. Hämäs vaan tuo yleisotsikko joka tulee näkyville; "huoltojen hinnat"
#8
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE17.04.20 - klo:20:02
Ei tarvi.
Tuulilasin lämmitys we connectissa taitaa lämmittää vaan takalasia ? Tähän ei oikein ole löytynyt konsensusta tällä palstalla. #9
A3 8V (12–) / Vs: Huoltojen hinnat17.04.20 - klo:13:54
Egolf ensimmäinen määräaikaishuolto 30 Mm tai 2v.
Hinta marmorilla 140,70 â,¬ #10
Mii / Vs: Mii electric23.02.20 - klo:16:28Lainaus käyttäjältä: gaasutin - 23.02.20 - klo:16:08 Tuolta videolta saa oikein hyvin lisätietoa tuosta latausnopeudesta eri tilanteissa. https://www.youtube.com/watch?v=f8sWvN1t_rs #11
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua21.02.20 - klo:17:08
Toimintamatkat näyttö naviin seuraavasti ainakin itselläni; valitse näkymä ja sieltä yläriviltä keskeltä täppä kohtaan jossa latausasema ja jonkin näköinen alue sen ympärillä...
Jotain päivityksiä taas itsestään Vw:n omaan naviin tullut kun sekä digimittaristoon että varsinaiselle näytölle on aika monet ainakin isommat rakennukset alkaneet ilmestyä kolmiulotteisina #12
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua20.02.20 - klo:20:32
12,5 - 17,5 kWh/100 km on kulutellut näin ulkolämpötilan pyöriessä nollan molemmin puolin. 225 kitkat alla eli kuluttanee vähän enemmän sen johdosta. Esilämmitetyllä noi pienemmät arvot ja kylmällä lyhyttä pätkää noi isommat arvot; molemmat arvot kaupungin ruuhkissa ilman moottoritie osuuksia.
Pro navissa ainakin voi halutessaan valita noi toimintamatkat kartalla näkyviin mihin asti pääsee joko yhteen suuntaan tai meno/paluun. #13
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua12.02.20 - klo:12:55
Itse olisin kyllä aika varovainen enkä helposti huutelisi/väittäisi asioita laittomiksi jos en niistä varmasti tietäisi ?
Miten siis jännitteettömän sähköauton latausjohdon kiinnipitäminen pistorasiassa muodostuu laittomaksi ? #14
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua12.02.20 - klo:11:20Lainaus käyttäjältä: PeeJiiKoo - 12.02.20 - klo:11:11 Sähköauton älykäslatausjohtohan katkaisee virran aina kun se ei ole autoon kytketty ja kommunikoi auton järjestelmän kanssa. Itse ainakin pidän sukopistokkeen rasiassa jotta tuo rasia ei turhaan löysty usein tapahtuvasta irroituksesta ja kiinnityksestä Vai että laiton tapa #15
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua12.02.20 - klo:10:04Lainaus käyttäjältä: Jenaleks - 12.02.20 - klo:08:31 Ei kannata kyllä yhtään murehtia sinun tapauksessa lataamisesta. Auton mukana tulevalla suko-latausjohdolla ja kotilatauksella pärjäät paremmin kuin hyvin. Lataa yli 10km/h eli pari yölatausta per viikko riittää sinulle erinomaisesti. Sinulle ei ole mitään hyötyä työpaikan 2h latauksista eli jättäisin tuon suko-latausjohdon kiinteästi kotiin niin on mukavampi käyttää. Kaikki lämmitykset/jäähdytykset voi tehdä suoraan auton akulla työpaikalla. Jos tarvetta nopealle lataukselle niin sitten käy Lidlissä tai K-kaupassa pikalataamassa 150km/30min. Näitä pikalatureita on nykyään ihan joka paikassa. Auton mukana tulevalla type2-johdolla taas saa auton mukavasti täyteen noilla turnausreissuilla määränpäässä. Testaile rauhassa ainakin puolivuotta miten toimii ja jos sen jälkeen vielä katsot kalliin kotilatausaseman tarpeelliseksi niin sitten voi hyvillä mielin sellaisen hankkia #16
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua09.02.20 - klo:19:54
Jep, jep erikoiset on sun laskutavat.
Itse kuitenkin latailen egolffini taas ensi yönä täyteen myrskysähköllä klo 1-5 jolloin sähköenergian hinta on valtakunnan verkossa negatiivinen eli miinusmerkkinen. Jos et pysty sähköautolla lataileen ja auttamaan sähköverkon tasapainottamisessa niin suosittelen, että heräät aamuyöstä vaikka saunomaan https://yle.fi/uutiset/3-11200361 #17
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua14.10.19 - klo:23:50
Yleisesti kirjallisuudessa käytetään usein dieselin energiasisältönä arvoa 10 kWh/l
En ymmärrä miten sinun kokemukset supertuotteista taas tähänkään liittyy enkä todellakaan välitä kuulla edes mitään yksityiskohtia tarkemmin Lainaus käyttäjältä: o.b. - 14.10.19 - klo:23:17 #18
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Keskustelua talvirenkaista nastarenkaat/kitkarenkaat/keskieuroopan kitkarenkaat13.10.19 - klo:00:12Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 12.10.19 - klo:23:58 Jep siis vertasin oampainoa jota autoista puhuttaessa yleensä käytetään ja sinne mahtuu mukaan 75 kiloinen kuskikin #19
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Keskustelua talvirenkaista nastarenkaat/kitkarenkaat/keskieuroopan kitkarenkaat13.10.19 - klo:00:04Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 12.10.19 - klo:22:54 Jos et tarkoittanut korvaavana tekniikkana vetyä kuten sanoit niin mitä tarkoitit ? #20
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Keskustelua talvirenkaista nastarenkaat/kitkarenkaat/keskieuroopan kitkarenkaat12.10.19 - klo:23:48
Normi golffi painaa noin 1500 kg ja egolffi 1600 kg.
Id3 todennäköisesti vähemmän. Mikähän näissä on ongelma verrattuna noihin 2500-3000 kg painavin maastureihin joita löytyy kaikilta merkeiltä Noi palokuormat on taas niin essonbaaria ettei tässä viitsi kommentoida...on meinaan samat asiat käyty aiemmin läpi eriketjussa. #21
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Keskustelua talvirenkaista nastarenkaat/kitkarenkaat/keskieuroopan kitkarenkaat12.10.19 - klo:23:29Lainaus käyttäjältä: jt - 12.10.19 - klo:23:22 Ei kai kukaan sähköautoilija joka nauttii hiljaisuudesta ajele nastoilla Tuo voimansiirto kiihdyttäessä on vain erilaista ja hallittavaa, mutta totta että jarrutettaessa samat fysikaaliset lait pätee #22
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Keskustelua talvirenkaista nastarenkaat/kitkarenkaat/keskieuroopan kitkarenkaat12.10.19 - klo:23:23Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 12.10.19 - klo:22:54 Ai korvaava vetyauto jota on 30 vuotta öljyteollisuus tukenut koska yhtälö on mahdoton ja sen vitkuttelulla on poliitikot saatu hämilleen... Norjassa just loppu viimeset vety jakeluasemat kun meni konkurssiin ja yks asema räjähti... vety on öljybisneksen hidastustuote kaikelle kehitykselle. Ei kukaan halua räjähtävää pommia omaan autotalliin jonka energiasuhde on noin kymmenkertainen negatiivisesti ja sitäkin joutuu tankkaamaan jossain jakeluasemalla #23
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.12.10.19 - klo:23:11
Tämähän lienee sähkömoottorin ominaisuus mutta en välttämättä jää kaipaamaan dsgtä tai muutaboksia
#24
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Keskustelua talvirenkaista nastarenkaat/kitkarenkaat/keskieuroopan kitkarenkaat12.10.19 - klo:23:04
Jep, Ile vaan täällä uhonnut pitkän aikaa miten vanha kolmen litran iso tölkki olisi jotain hienoa kippoihin verrattuna. Sähköisellä tarkalla voimanjaolla ei vaan noita perinteisiä ongelmia synny tässäkään
#25
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Keskustelua talvirenkaista nastarenkaat/kitkarenkaat/keskieuroopan kitkarenkaat12.10.19 - klo:22:48
Varmaan näin jos ajelee jollain history tason autoilla.
Nykyiset sähköautot kyllä hoitaa tämänkin asian melko mallikkaasti #26
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.12.10.19 - klo:22:36
Ehkä kannattaa unohtaa vaihteet kokonaan
https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR1m1sjRE66MCLk9ByTSDiEY2wvVF3ZuF4GNRVrP3FO-wLWpPaZzcN2ajcM&feature=youtu.be&v=vEgPh2Dc1ag #27
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.12.10.19 - klo:21:57
Mistä ihmeen hyppimisestä täällä vielä jaksetaan höpöttää. Ainoa oikea vag on ilman vaihteita
#28
Passat B8 (14-) / Vs: Car-Net internet-yhteys12.10.19 - klo:20:46
Kyllä tässä muutaman päivän vielä voi helposti kärvistellä kun kaiken tietenkin voi autosta säädellä mieleisekseen
#29
Passat B8 (14-) / Vs: Car-Net internet-yhteys12.10.19 - klo:18:37
Sama juttu eli aiemmin toiminut hyvin, mutta viime päivinä ei ole päässyt mihinkään eikä edes autossa ole WLAN yhteyttä saanut monista yrityksistä huolimatta...
Olisiko tulossa jokin iso toimiva uudistus ennen id3sten esiin marssia #30
Golf VII (12-) / Vs: e-Golf -keskustelua12.10.19 - klo:12:20
On se kyllä lähes käsittämätöntä kuinka pienellä egolffikin kulkee
92 Wh / km Tuohan on mm. vähemmän kuin mitä vähänkään tehokkaampi yksittäinen perinteinen hehkulamppu aikoinaan tunnissa kulutti ennen ledaikaa Uusia egolffeja taitais taas saada alkaen 33 000 â,¬ (hankintatuki huomioiden) Lainaus käyttäjältä: Liikkuvapallo gte - 24.08.19 - klo:18:07 |
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |