Octavia III huolto

Aloittaja nic, 03.05.14 - klo:12:35

« edellinen - seuraava »

a4b8

Lainaus käyttäjältä: tumpeloinen - 17.12.18 - klo:01:02
Kirjoitin epäselvästi, eli se 200 â,¬ tarkoitti juurikin öljyjä+vaihtotyötä. Pelkän vaihdon hintaa en silloin kysynyt.


Lähinnä se idea oli vaan se, että käykö se 0w-20 siihen ja sitä Commaa se huollon kaveri itse ehdotteli. Kyllä itsekin hieman skeptisesti suhtaudun noihin hieman vieraampiin merkkeihin, mutta kai sekin ihan asiallista tavaraa olisi. Hintaero noihin tunnetumpiin ei ole kyllä iso, niin parempi vaihtoehto on varmasti pysytellä niissä. Täytyy nyt soitella noihin merkkiliikkeisiin ja kysellä pelkän vaihtotyön hintaa ja hakee sitten itse öljyt. Eipähän jää sitten myöhemmin ainakaan siitä kiinni, jos joskus tarvetta sille goodwillille tulee. Täytyy toivoa, ettei tule. ;)

Kannattaa kysyä myös marmorilta öljyn viimeistä hintaa. Itselläni (A4) 0W-20 tuli n 30 euroa kalliimmaksi marmorilla, eli ei kannata lähteä etsimään tuolla hintaerolla öljyä muualta.
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

Hevonlörö

Lainaus käyttäjältä: JJambs - 18.12.18 - klo:15:47
05/2018 käyttöönotettu RS, mittarissa 21tkm. Auto ilmoitti tänään, että öljynvaihtohuoltoon 2800km. Onko ajamiseni ollut niin aggressiivista, että huoltoväli on pudonnut 30tkm -> 24tkm? ;D

Eikös siellä autossa muutama seurantakohde ole joiden mukaan seuraava huolto määrittyy. Aggressiivisuuteen en ota kantaa mutta ehkä kuluttavampaa ajoa kuin tasaista maantietä/motaria kaiken aikaa.

Honkki

Lainaus käyttäjältä: Honkki - 08.03.18 - klo:16:02
Octavia 2.0 TDI 4x4, -14.

150tkm Inspection + öljyn- ja jarrunesteen vaihto. 390e Lappeenrannan Auto Sunilla.

180tkm "laajempi" huolto + Jakohihnan ja vesipumpun vaihto. Sijainnista ja aikatauluista johtuen työ tuli hoidettua paikallisella Autoasi yrittäjällä. Hintaa tuli vajaa 1200e. Tästä jakohihnatyön osuus oli n. 700e, määräaikaishuollon n. 400e. Loput kustannukset tuli sijaisautosta, sekä pienistä lisätöistä (polttimoa yms).

Haldexin öljyt tulikin vaihdettua jo syksyllä (ja perän öljyt... Ja koko perä...  ::) ), joten niihin ei nyt koskettu. Jakohihna tuli vaihdettua vuotta aikaisemmin kuin mitä huolto-ohjelma haluaa, mutta luettuani kyseisen koneen vesipumppu ongelmista, ajattelin hoitaa työn ajoissa.

peped

Mites usein tuo jarrunesteiden vaihto kannattaa teetättää / kuuluu huolto-ohjelmaan? RäSään vaihdettu vajaat 2v ja 30tkm sitten viimeksi.

Jarruhuollon hinnaksi tarjosivat Jyväskylän Laakkosella 90e, eteen ja taakse siis. Mihis hintaan olette tuota saaneet?
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

t0mpppa

Lainaus käyttäjältä: peped - 06.01.19 - klo:20:19
Mites usein tuo jarrunesteiden vaihto kannattaa teetättää / kuuluu huolto-ohjelmaan? RäSään vaihdettu vajaat 2v ja 30tkm sitten viimeksi.

Jarruhuollon hinnaksi tarjosivat Jyväskylän Laakkosella 90e, eteen ja taakse siis. Mihis hintaan olette tuota saaneet?

2v välein kuuluu huolto-ohjelmaan. Tiedä sitten kuinka tarpeellista niitä on niin usein vaihtaa. Itse käytin juuri samanlaisen auton 80tkm huollossa Jyväskylän laakkosella. Jarrunesteiden vaihto ei ollut, kun muutaman kympin. Yhteensä oli huollolla hintaa 350e. (öljyt,suodattimet ja tarkastus huolto)

peped

Lainaus käyttäjältä: t0mpppa - 07.01.19 - klo:12:57
2v välein kuuluu huolto-ohjelmaan. Tiedä sitten kuinka tarpeellista niitä on niin usein vaihtaa. Itse käytin juuri samanlaisen auton 80tkm huollossa Jyväskylän laakkosella. Jarrunesteiden vaihto ei ollut, kun muutaman kympin. Yhteensä oli huollolla hintaa 350e. (öljyt,suodattimet ja tarkastus huolto)

Ok, eipä ole sitten hinnallisesti iso lisä nuo jarrunesteet. Erikoista vaan että kun juurikin Jkl:n Laakkoselta kyselin huollon tarjousta / mitä siihen kuuluu, niin jarrunesteistä eivät kyllä mitään maininneet. Tietääkö ne siis itsekkään miten se huolto-ohjelma menee?! Muistaakseni tarjouksessa oli pelkkä öljyjen hinta jotain ~110e. Esim. Puuilosta näyttäis saavan samaa Castrolia 5+1 litran pönikät yht reilulla 55 eurolla. Kannattaa siis hakea omat öljyt ainakin RS:n, kun sitä menee ~5,7l. Hyvät on (merkki)huollon katteet...
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

peku123

Laaja huolto + jakopäähuolto Octavia 2015 1.6 tdi 188000 kilometreillä 870 eur Autoasi korjaamo Biltec Oy / Jyväskylä. Jarrunesteet vaihdettu vuosi sitten joten ei kuulunut tähän-

Hinta-arviot vaihteli 870-1200 eur. Laakkonen tarjosi melkeinmpä samaan hintaan kun kallein: Atoy Oy

Työt 392,20 eur, osat 477,80 eur:




SkodaPirre

Oliko niin että Inspection oli jotain valohoitoa, öljyjä ei ainakaan vaihdeta?

JS-Tuning

Octavia RS 4wd dsg 60tkm huolto:
-Wetteri Kemi 670â,¬
-Aine Kemi 724â,¬
-Strömberg Kalix Sweden 1000â,¬

-zippe-

Onkos kukaan vaihdattanut tai itse vaihtanut jakopään hihnaa ja vesipumppua bensa octaviaan? Kun 180tkm tai 6 vuotta taitaa olla suositusvaihtoväli. Ja mitäs hintapuoli ollut?
Skoda Octavia Combi 1.5TSI Style -18, Nissan Almera GTi 2.0 -98
ex. Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance -13, ex. Mazda 6 2.2 MP (GH) -11, ex. Mazda 3 Elegance 1.6 -08, ex. Nissan Almera Tekna 1.8 -04, ex. Nissan Almera GTi 2.0 -99

jaakko

Lainaus käyttäjältä: -zippe- - 12.01.19 - klo:15:02
Onkos kukaan vaihdattanut tai itse vaihtanut jakopään hihnaa ja vesipumppua bensa octaviaan? Kun 180tkm tai 6 vuotta taitaa olla suositusvaihtoväli. Ja mitäs hintapuoli ollut?

Allekirjoituksen autoon vaihdatin hihnan 180 tkm huollon yhteydessä. Suositus Suomessa lähteestä riippuen 6 v / 210 tkm tai 6 v / 240 tkm.

Itse teetin vaihdon Tampereella RS-huollossa, samassa yhteydessä oli muutakin lisätyötä niin erittelyä on hieman hankala tehdä. Vesipumppua ei vaihdettu, ei ole jakohihnan perässä. Lisähintaa olisi pumpun vaihdosta muistaakseni tullut joku 200 â,¬.

Hinta ilman vesipumpun vaihtoa nettisivuilla 505 â,¬.

http://www.rsh.fi/huolto/huoltohinnasto2/huolto_octavia.html
Nyt: Skoda Karoq 1.0 tsi -23
Ex: Skoda Octavia Combi 1.2 tsi -14
Skoda Octavia 1.9 tdi -01
Seat Toledo 1.9 D -96
useita muita
Skoda 120 LS -81

Max3

Autoni kävi juuri ensimmäisessä huollossa, 2 vuotta tai 30.000 km (266 â,¬). Käsikirjan ja laskun mukaan seuraava  huolto on vuoden päästä 1/2020. Onko tosiaan, että ei enää 2 vuoden huoltoväliä ole olemassakaan ? Enpä ole tuota huomannut. Eivät halunneet selventää tuota Laakkosella, kehottivat katsomaan auton tietokoneelta. Kummallista käytöstä muutenkin, kyselin mm sähköisen huoltokirjan sijaintia (kuulemma Skoda portal) ja muita asiaankuuluvia seikkoja. Ja vielä, että Smartgatea ei voida resetoida heidän laitteilla!
Octavia 1.4 tsi combi 2017 black
ex Octavia: combi 2012, hb 2011

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: Max3 - 17.01.19 - klo:16:54
Autoni kävi juuri ensimmäisessä huollossa, 2 vuotta tai 30.000 km (266 â,¬). Käsikirjan ja laskun mukaan seuraava  huolto on vuoden päästä 1/2020. Onko tosiaan, että ei enää 2 vuoden huoltoväliä ole olemassakaan ? Enpä ole tuota huomannut. Eivät halunneet selventää tuota Laakkosella, kehottivat katsomaan auton tietokoneelta. Kummallista käytöstä muutenkin, kyselin mm sähköisen huoltokirjan sijaintia (kuulemma Skoda portal) ja muita asiaankuuluvia seikkoja. Ja vielä, että Smartgatea ei voida resetoida heidän laitteilla!

Varmaan sama kuin Golffissa eli huoltoväli on 30tkm/12kk, mutta öljynvaihtoväli on 30tkm/24kk. Eli teoriassa jos ajat 15tkm vuodessa niin huolto joka vuosi mutta moottoriöljy vaihdetaan vain joka-toisessa huollossa.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Petunet

Juu, Octavian ensimmäinen huolto 2v / 30 tkm ja sitä seuraavat 1v / 30 tkm.
Jos kilometrit eivät tule vuodessa täyteen niin joka toinen on "Inspection" -huolto.
Se mitä siinä tehdään ei ole minulle valjennut kun ajan yli 30 tkm vuodessa.
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

tapanixxx

Lainaus käyttäjältä: Petunet - 18.01.19 - klo:06:33
Juu, Octavian ensimmäinen huolto 2v / 30 tkm ja sitä seuraavat 1v / 30 tkm.
Jos kilometrit eivät tule vuodessa täyteen niin joka toinen on "Inspection" -huolto.
Se mitä siinä tehdään ei ole minulle valjennut kun ajan yli 30 tkm vuodessa.

No juu inspectionissa tehdään a) pakollinen valohoito ja b) asiakkaan rahastus. Jostakin vw yhtymä tarvitsee nyhtää ne 30 mrd euroa mikä meni päästökohun aiheuttamissa kustannuksissa. :)

Max3

Enpä löydä Skodan manuaalista tai muista auton papereista mitään mainintaa 30 tkm tai 24 kk öljynvaihtovälistä, ainoa löytyvä on 1 vuosi tai 30 tkm ensimmäisen 2 vuoden jälkeen. Paikallisesta liikkeestä en tähän saanut millään vastausta, vaikka manuaali kehottaa juuri niin toimimaan ja tiedustelemaan (kato auton tietokoneesta, sanoivat) prkl. 
Octavia 1.4 tsi combi 2017 black
ex Octavia: combi 2012, hb 2011

Ambientti

^ No ei löydy, koska vaihtoväli ei ole vakio. Auto laskee sen itse ajotavan mukaan, se voi siis olla lyhyempikin kuin tuo. Siksi se "katso ajotietokoneesta" on ihan validi neuvo. Se kertoo kyllä kuukautta ennen kuin se haluaa huoltoon tai öljyn vaihtoon.

SkodaPirre

Itselläni ollu kaksi Octavia kolmosta, ensimmäisessä auto huusi "serviceä" vuosi tai 30tkm välein, kumpi ekana täyteen. Tässä hieman uudemmassa on tämä inspection ja oil service systeemi, joka on kyllä perkeleestä.

Jos ajaa esim. vuodessa 25tkm niin viet auton sitten inspectioniin ja ajat 5tkm lisää niin öljynvaihtoon. Ei ole simply clever tämä systeemi.

vwmies

Lainaus käyttäjältä: SkodaPirre - 18.01.19 - klo:18:06
Itselläni ollu kaksi Octavia kolmosta, ensimmäisessä auto huusi "serviceä" vuosi tai 30tkm välein, kumpi ekana täyteen. Tässä hieman uudemmassa on tämä inspection ja oil service systeemi, joka on kyllä perkeleestä.

Jos ajaa esim. vuodessa 25tkm niin viet auton sitten inspectioniin ja ajat 5tkm lisää niin öljynvaihtoon. Ei ole simply clever tämä systeemi.

Joo ei ole kovin smarttia. Passatissa sama juttu, viimeksi tarkistushuolto joka oli tunnissa "valmis". åå. Pakko se on kait silti käyttää, jos haluaa pitää ajotuvan ja ennenaikaisen damagen varalta googwillin takataskussa. Muuten silkkaa rahastusta, vaikka K-Caara tarjoaakin pesun samaan rahaan.  :o
Yritetään pärjätä.

Ambientti

Lainaus käyttäjältä: SkodaPirre - 18.01.19 - klo:18:06Jos ajaa esim. vuodessa 25tkm niin viet auton sitten inspectioniin ja ajat 5tkm lisää niin öljynvaihtoon. Ei ole simply clever tämä systeemi.

Mikään ei estä vaihtamasta öljyjä samalla käynnillä. Vaikka se tapahtuu etuajassa, niin en usko että kenenkään talous siihen kaatuu. Järkeä saa käyttää. Ei ole toki pakko jos ei halua.

SkodaPirre

Lainaus käyttäjältä: Ambientti - 18.01.19 - klo:22:26
Mikään ei estä vaihtamasta öljyjä samalla käynnillä. Vaikka se tapahtuu etuajassa, niin en usko että kenenkään talous siihen kaatuu. Järkeä saa käyttää. Ei ole toki pakko jos ei halua.

Huoh oikeesti  ;D Minulla oli tuohon viestiini jo kirjoitettuna selvennys että "tuossa tilanteessa tietysti kannattaisi molemmat huollot tehdä samalla", otin sen kuitenkin pois kun ajattelin että jospa kukaan vajukki ei alkaisi päivänselvällä asialla pätemään. 

Pointti oli että tuo systeemi ei ole suunniteltu kovin fiksusti.

peped

Hölmön oloinenhan tuo systeemi tosiaan on. Oli se ennen helppoa, kun avasi vaan huoltokirjasta sivun x "jaahas, huoltoväli on vuosi tai 20tkm" ja sillä mentiin. Itselläni kun Ocu on ensimmäinen VAG-kulkine, niin tuli (merkki)huollosta kysyttyä tarjousta / mitä seuraavaan huoltoon kuuluu, niin vastaukset on olleet vain luokkaa "tässä kohtaa olis pelkkä tarkastushuolto" vaikka erikseen mainitsin että öljynvaihtoon olis tietokoneen mukaan muutama tonni. :D Luonnollisesti teetätin sen samalla. Säästää muuten kivasti ainakin merkkihuollon hintoihin verraten, kun vie omat öljyt mukana - vaikkapa sitä samaa litkua jota merkkihuoltokin käyttäisi.
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

lumberg

-14 RS TSI DSG kyseessä. 100tkm tuli täyteen ja auto nyt huollossa. Huollosta soitettiin, että tulpat eivät irtoa ja puolat saattavat hajota jos liikaa vääntelee. Onkos kellään tietoa kuinka kauan noi puolat kestää ja onko näillä kilometreillä järkeä vielä niitä vaihattaa?
Skoda Octavia RS 2.0tsi DSG

M_M

En osaa puolien kestosta sanoa, mutta pakko uteliaisuudesta kysyä, että onko auto merkkikorjaamolla eikä edes tuohon tarkoitetulla ulosvetäjällä lähde puolat irti?

Vai jossain nyrkkipajalla missä yritetään ruuvimeisselin kanssa kammeta puolia irti?
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

lumberg

Lainaus käyttäjältä: M_M - 31.01.19 - klo:10:30
En osaa puolien kestosta sanoa, mutta pakko uteliaisuudesta kysyä, että onko auto merkkikorjaamolla eikä edes tuohon tarkoitetulla ulosvetäjällä lähde puolat irti?

Vai jossain nyrkkipajalla missä yritetään ruuvimeisselin kanssa kammeta puolia irti?

Haminan uudessa autohuollossa tuo nyt makoilee. Paljo kehuja tosta liikkeestä kuullu ni vähä senki takia sen sinne vein.
Skoda Octavia RS 2.0tsi DSG

M_M

Eiköhän se ole sitten paras pistää puolat vaihtoon... Oikealla ulosvetäjällä ne käsittääkseni lähtevät yleensä ihan kiltisti irti, mutta jos sellaista ei ole niin risaa tulee helposti.

Yksi tuttu vaihtoi itse tulpat ocuunsa ja sen jälkeen lueskeltiin vikakoodeja kun ei auto käy kunnolla. Olikohan kahdessa mukissa neljästä sytytyskatkoja kun ajaessa loggailtiin. Kaikki puolat uusiksi ja taas pelaa.

Säästää täytyy, kustannuksista piittaamatta.  ;D
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

peped

Käytin allekirjoituksen mukaisen auton kuukausi sitten merkkiliikkeen huollossa, kun ajotietokone näytti Inspectionia ja öljynvaihtoakin näytti n. 30pv päähän. Kilometrejä huollon aikaan mittarissa 98tkm. Edellinen huolto tehtiin vuotta aiemmin, silloin mittarissa 82tkm eli öljynvaihdolla väliä ~16tkm. DSG öljyt on vaihdettu ensimmäisen kerran vähän vajaa 50tkm kohdalla.

Merkkiliikkeessä kyselivät kovasti että tehdäänkö nyt kerralla isompi huolto, eli ilmeisesti ainakin DSG öljyt ja tulpat. Ihmettelin tuota kun mittarissa oli vasta alle 100tkm ja nuo kuuluu käsittääkseni "120tkm isoon huoltoon". Huollon kaveri totesi, että aikamääreen vuoksi tuo huolto olisi keväällä ajankohtainen. Auton käyttöönottopäiväys on 05/2014, eli johtuuko juuri tuosta että nyt 05/2019 tulee ajan puolesta tuo iso huolto ajankohtaiseksi? Kannattaako tuo tehdä jo nyt vai vuoden päästä, kun kilsoja tulee olemaan mittarissa 115tkm? Jos ei tee nyt, niin mahtaako vaikuttaa ajoturvaan / mahdollisiin "good will" -tapauksiin...
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

M_M

Lainaus käyttäjältä: peped - 22.02.19 - klo:10:20
Auton käyttöönottopäiväys on 05/2014, eli johtuuko juuri tuosta että nyt 05/2019 tulee ajan puolesta tuo iso huolto ajankohtaiseksi? Kannattaako tuo tehdä jo nyt vai vuoden päästä, kun kilsoja tulee olemaan mittarissa 115tkm? Jos ei tee nyt, niin mahtaako vaikuttaa ajoturvaan / mahdollisiin "good will" -tapauksiin...

DSG öljyt vaihdetaan 60 000km välein, ei aikarajaa, joten ei sen pitäisi olla ajankohtainen vielä.

Tulpille taitaa tuossa koneessa olla vaihtoväli 90 000km / 6 vuotta joten siinä tulee kilometrit vastaan pian.

Jos skippailee huoltovälejä, niin aivan varmasti vaikuttaa sekä ajoturvaan että goodwilliin jos sellaiselle tarvetta tulee. Ajoturva ei ole voimassa ollenkaan kun ei huolto-ohjelman mukaisia huoltoja ole tehty ja GW-tapauksissakin varmasti loppuu vastaantulot jos mahdolliset ongelmat voidaan edes etäisesti liittää huoltojen laiminlyöntiin.
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

peped

Lainaus käyttäjältä: M_M - 22.02.19 - klo:10:40
DSG öljyt vaihdetaan 60 000km välein, ei aikarajaa, joten ei sen pitäisi olla ajankohtainen vielä.

Tulpille taitaa tuossa koneessa olla vaihtoväli 90 000km / 6 vuotta joten siinä tulee kilometrit vastaan pian.

Jos skippailee huoltovälejä, niin aivan varmasti vaikuttaa sekä ajoturvaan että goodwilliin jos sellaiselle tarvetta tulee. Ajoturva ei ole voimassa ollenkaan kun ei huolto-ohjelman mukaisia huoltoja ole tehty ja GW-tapauksissakin varmasti loppuu vastaantulot jos mahdolliset ongelmat voidaan edes etäisesti liittää huoltojen laiminlyöntiin.

Tulpatkin on jo vaihdettu kertaalleen. Samaan tapaan kuin DSG-öljyjen vaihto, niin tulppien vaihtokin on tehty vähän "etukäteen". Kaikki huollot on tehty ja jokainen suoritettu merkkiliikkeessä. Sitäpä tässä ajoinkin takaa, että kilometrien puolesta ei "iso 120tkm huolto" ole vielä ajankohtainen mutta tuosta aikamääreestä sanoivat että se tulisi kesän korvilla (eli varmaankin juuri tuo 05/2019) täyteen. Prkl.  :o

Laakkosella näyttäis olevan hinnastossa pelkkä DSG-öljynvaihto 450e. Moro. Lienee aika viedä muualle kuin merkkiliikkeeseen...
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

M_M

Kyselisin kyllä sitten tarkemmin, mikä heidän mielestään tulee aikaperusteisesti vastaan, jos ei tulppien vaihto.

DSG-öljynvaihdolle ei ole määritelty mitään aikarajaa.
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy