Uusi TI pesupaikka Espoossa

Aloittaja Jyri, 22.04.14 - klo:10:36

« edellinen - seuraava »

Jyri

Olin valokuvaamassa uutta pesupaikkaa Espoon Koskelossa (Kehä III, Metro-auton vieressä). Samalla tuli juteltua mahdollisuudesta saada alkuvaiheen kimppadiili VAGarenalaisille. Paikka toimii jäsenyysperiaatteella, eli sieltä ostetaan tietty tuntimäärä / kk, 12 kk sopimuksella, hinnat olivat ihan kelvollisia verrattuna vaikka Nesteen TI paikkaan, varsinkin suhteutettuna paikan tasoon ja varusteisiin. Paikassa on esipesunesteet ja mahdollisuus muihinkin tuotteisiin sekä varusteisiin. Siellä ei ole vielä Foam Lancea käytössä, mutta kun mainitsin asiasta, niin sain tiedon että nyt on tilattu ja pitäisi tulla kuukauden sisällä. Siellä on kaksi pesupaikkaa jotka ovat nettivarauskalenterin kautta varattavissa 24/7, kulku tapahtuu jäsenien omilla kulkuavaimilla (lätkillä). Omistaja oli oikein vastaanottavainen kaikille ehdotuksille ja toiveille paikan suhteen.

Tähän topikkiin saa vastata jos kiinnostaa ja olisi halukkuutta tulla mukaan tuohon kimppadiiliin, diilin hyöty ratkeaa sen perusteella kuinka paljon saamme mukaan jäseniä. Itse olen ottamassa tuolta jäsenyyden joka tapauksessa, vaikutti meinaan erittäin pätevältä ja itselle sopivalla etäisyydellä olevalta paikalta.

Eli mikäli kiinnostaa, niin ilmoittaudu tähän topikkiin ja kerro millainen tuntimäärä / kk kiinnostaisi? Alustavasti ajatus olisi että VAGarenalaisille olisi muutama paketti räätälöity omalla hinnalla, esim. 8/24 h / kk.

Mikäli tulee jotain ideoita tai toiveita aiheen tiimoilta niin niitäkin saa toki esittää.

makelja

Minulla on tulossa eteen muutto ja samalla mennee myös pesumahdollisuus, koska harvemmin taloyhtiöiden pihassa saa pestä autoa.
Olen tästä kiinnostunut.

TT_rex

Kyllä toi kiinnostavalta vaikuttaa - vois jättää hankkimatta sitten sen oman tallin, jos homma tuolla toimii kaikinpuolin hyvin.
Pitää vielä vähän miettiä noita tarvittavia tuntimääriä...
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

Jyri

Huomisen meetin yhteydessä voisi jörjestää käynnin katsomassa tuota pesupaikkaa jos on kiinnostusta, itse olen huomenna aikeissa käydä siellä ainakin...

Jyri

VAGarenalaisille on nyt tarjolla erikoishinta tuosta uudesta pesupaikasta.

Lakeside

Kohta alkaa olla 1. vuosi takana TI-klubin käytössä. Minkälaiset fiilikset on muilla 'jäsenillä'? Oletteko olleet tyytyväisiä halliin, hintaan ja valitsemaanne tuntimäärään?

Omat kokemukseni ovat olleet positiivisia. Pari kertaa on ollut sisäänpääsyn kanssa ongelmia, mutta soitto ylläpitäjälle on ratkaissut tilanteen ja ovi auennut. En tiedä paljonko klubissa on käyttäjiä, mutta yleensä on halli ollut vapaana, kun tarve tai sopiva hetki autonpesulle on ilmennyt.

Suurin ongelma tuntuu aiheutuvan säästä :). Välillä saisi olla vähän väliä pesemässä ja välillä riittäisi harvempikin käyntitiheys. Tässä suhteessa vakiotuntimäärä / kk ei ehkä olekaan paras vaihtoehto. Huomasinkin tuossa toisessa viestiketjussa, että mahdollisuus olisi myös määräkorttiin. Tuo ei tainnut vielä viime keväänä olla mahdollista?

Joka tapauksessa itse aion hommaa varmaan jatkaa muodossa tai toisessa, edellyttäen etteivät hinnat nouse.

Pari kertaa on tullut käytyä Muuralan Nesteen pesupaikassa tuona aikana. Laitteiden uusimisen yhteydessä on näköjään poletin kestoaikaa lyhennetty --> pesu kalliimpaa kuin aiemmin.
Opel Grandland 1.2 Enjoy AUT (2018)
Seat Mii 1.0 Style AUT (2014)

Laars

Oikein hyvät fiilikset on. Ainoastaan jos ilmanvaihtoa voisi jotenkin parantaa tai jotain mikä poistaisi kosteutta hallista tehokkaammin. Ei tuppaa saamaan autoa kunnolla kuivaksi, jos vaikka haluaa vahauksen siinä suorittaa. Liekkö tilanne eri kun kelit lämpenevät?

On tuo kuitenkin niin toimiva ratkaisu ettei paljoa huvita lähteä Konalaan tai Muuralaan jonottelemaan. Ihan järkyttävät jonot jokainen aurinkoinen päivä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy