etuylätukivarsien vaihto

Aloittaja hizzunkizzun, 14.05.13 - klo:15:06

« edellinen - seuraava »

hizzunkizzun

kukas on vaihellu ylätukivarsia? itellä vaihto edessä, tuo pitkän pultin aukasu näyttäs olevan vaikeaa youtubesta katottuna, miksköhän se  pultti pitää muuten vetää pois? ymmärtäisin jos se menis palloista läpi?

tsiih

Niin se tavallaan meneekin, pallojen tapeissa on lovi jonka pultti lukitsee. Ei se vaikeaa ole kun ei ole vielä alumiinia sotkettu noihin, lämpöä vaan ensin kun ei kerran tarvitse säästellä pallojakaan. Sitten pultti pyörimään ja samalla kun pyörittää työntää sitä ulos. Jos on paineilmaa käytössä se käy näppärästi, saa enemmän "kierroksia".
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

heisja

Itse vaidoin noi 2v sitten ja meni muistaakseni näin:
- koko keula ilmaan.
- koko iskaritolppa irti (toinen ylemmistä varsista ei sovi irtoamaan jos tolppa paikoillaan)
- kiristä tukivarsi samaan asentoon (kulmaan) kuin aiempikin.
- iskaritolpan alapään lopullinen kiristys vasta kun auto on renkaillaan maassa.

Tuo pitkä pultti irtoaa lämmön avustuksella ja laita uusi tilalle koska se on todennäköisesti vääntynyt.
A4 Avant 3.0TDI 06
Passat 1.8T Variant 01

hizzunkizzun

Kokeilimpa niitä pulttien avausta tänään, luojalle kiitos nehän liikkuivat melko helposti mitään lämmittelyjä ja ärräpäitä!

Höylä

Iskarin tolppaa ei tarvitse välttämättä irrottaa kokonaan, riittää jos ottaa jousiraudoilla talteen ja irrottaa yläpään, tällöin paketti tippuu alas senverran että sisemmänkin pultin saa pois.

Grand-Tourer

audin merkkihuollosta pultti vakio 10*100 8.8 harva kierre.
Ei ollut paha rasti, itsellä ei vastustanut

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy