Volkswagen Up

Aloittaja RTWteam, 21.08.11 - klo:13:59

« edellinen - seuraava »

Japoff

aika kivanoloinen tuo Groove versio  :)
1,2 TSI  Ahdettua Woimaa

janir82

Vuosi kohta takana ja mittarissa 10100km. Pelkkää hyvää autosta on sanottavan. Huollettu kerran, eli vuosi sitten, kohta edessä toinen huolto. Tiloiltaan riittavä jos kaksi aikuista ja 3v+10v lapset mukana. Kaupunkiajoahan tuolla tehnyt, mutta ihan vakaasti menee isolla tielläkin. On aikamoinen 'harppaus' vakaudessa jos vertaa vanhempiin ja hieman isompiin malleihin. Kulutus on siinä 5l tuntumissa, eli juuri mitä hakenut autolta. Itse otin rahoituksella, kun oli 1.9% tarjous! ilman kk.kuluja ja avausmaksua, sekä vuoden ilmainen kasko. Kiva peli ajaa..suosittelen. Automaattijarrutuskin toimii hienosti ja estänyt yhden tilanteen, jossa meinasin ajalta risteyksessä toisen perään,kun mummo päättikin jarruttaa :D

BLUP!

Onko kukaan vaihdattanut tuulilasia Uppiin ja mitä maksoi? Arvon juuri vakuutuksen kanssa omavastuuta tai ylipäätään otanko lasivakuutusta ollenkaan. Joitain kiviä siihen on paukkunut mutta vielä ei ole mitään jälkiä jäänyt vuoden aikana.

Aika törkysen kalliita vaihtoehtoja vakuutusmarkkinoilla Uppiin, mutta turvalla ja pohjantähdellä näyttäs olevan mahdollista rahoitusautoille valita kevyempiäkin kaskoja. Toisaalta kun muksu on ajokortti-iässä niin vois olla paikallaan ottaa laajempaakin kaskoa.

Eka vuosi oli lähitapiolassa 300 euroa kaskolla mutta nyt ois pompannut 660euroon.
VW Eco Up!

eelis

Pari vuotta sitten oli muistaakseni 650, vakuutuksen kera 200.

-eelis-

Vekkula

Tuulilasi Hjelm:llä hinnaston mukaan 235, töineen.
Tuolla on omiin autoihin aina vaihdettu eikä ole valittamista.
”Niin siis en ole mikään trollailija vaan yksi tämän palstan asiallisimmista ja arvostetuimmista kirjoittajista.”

track08

Pari kuukautta sitten tuulilasiin pomppasi kivi, joka aiheutti niin suuren nopeasti edenneen särön, että tuulilasi meni vaihtoon. Minulla on tuulilasivakuutus ja vaihdatin sen omavastuulla 100 euroa. Normaalihinta jäi hämärän peittoon, mutta tuulilasinvaihto pääkaupunkiseudulla onnistui vain yhdessä paikassa, koska se oli ainoa joka pystyi kalibroimaan City Safe Driven vaihdon jälkeen.
Leon TGI Xcellence '19
Entiset:
Ibiza TGI Style '19
Skoda Citigo CNG Elegance '13

BLUP!

#126
Saisitko selville sen paikan niin vois kysästä hintaa? Mulla myös tuo city stop anturi ja kerran jo pelastanut pikku pusun. 70eur maksaisi vuodessa lasivakuutus + 100 omavastuu.
VW Eco Up!

track08

Lainaus käyttäjältä: BLUP! - 08.11.18 - klo:09:59
Saisitko selville sen paikan niin vois kysästä hintaa?

Kyseessä oli Carglass Vantaa, Tikkurilantie 98.
Leon TGI Xcellence '19
Entiset:
Ibiza TGI Style '19
Skoda Citigo CNG Elegance '13

BLUP!

Asia selvitetty: Hieman ristiriitainen tulos, koska mulle ilmoitettiin tarkistuksen jälkeenkin että kalibrointia ei tarvitse pelkälle Citysafety kameralle tehdä. Hintaa tulis 369 euroa tuulilasille ja kolmisen tuntia kestää sisään/ulos.

Jos tarvii vaihtaa neljän vuoden välein niin vakuutus tulis silti halvemmaksi satasen omavastuulla.

VW Eco Up!

track08

Lainaus käyttäjältä: BLUP! - 08.11.18 - klo:11:27
Asia selvitetty: Hieman ristiriitainen tulos, koska mulle ilmoitettiin tarkistuksen jälkeenkin että kalibrointia ei tarvitse pelkälle Citysafety kameralle tehdä.

Mulle taas sanottiin että kalibrointi täytyy ehdottomasti tehdä, sillä jokainen tuulilasin kiinnitys on yksilöllinen ja sen jälkeen täytyy varmistaa että City Safety Drive osoittaa oikeaan suuntaan. En tiedä vaikuttiko tähän arvioon se, että olin ensin yhteydessä vakuutusyhtiöön, jonka edustaja otti yhteyttä Carglassiin, josta sitten soitettiin minulle...
Leon TGI Xcellence '19
Entiset:
Ibiza TGI Style '19
Skoda Citigo CNG Elegance '13

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy