Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Henkku

#1
Octavia IV (20-) / Vs: Octavia IV
12.06.20 - klo:21:43
Scout on esitelty. Nyt sen saa myös vajaavetoisena.

A new, EVO-generation 2.0 TDI with a power output of 147 kW (200 PS) and 400 Nm of torque is celebrating its premiere in the Škoda Octavia Scout - it is the most powerful diesel in the history of the model range to date.
What's more, in addition to four-wheel drive, Škoda is now also offering its lifestyle estate with front-wheel drive. Customers can now opt for a 2.0 TDI with an output of 85 kW (115 PS), a 1.5 TSI delivering 110 kW (150 PS) - both of which are equipped with a manual 6-speed transmission - or an e-TEC version of the 1.5 TSI featuring a 7-speed DSG and mild hybrid technology. Alternatively, there is also the choice of one of the two range-topping engines - a 2.0 TSI producing 140 kW (190 PS) and a 2.0 TDI delivering 147 kW (200 PS) - or the 2.0 TDI offering 110 kW (150 PS), all of which come with all-wheel drive and a 7-speed DSG as standard.

www.netcarshow.com/skoda/2021-octavia_scout/
#2
Octavia IV (20-) / Vs: Octavia IV
08.03.20 - klo:17:47
Koeajoa. Ei taivu kieli minulla mutta mm. matrixledien toimintaa, ym. esitelty ihan kivasti.
https://youtu.be/e4VeG3d5KHY

Tsekeissä hinnat nouseet maltillisesti. Perusmalli about 1500e ja sikäläinen Style karvan yli tonnin.
#3
Octavia IV (20-) / Vs: Octavia IV
01.12.19 - klo:21:59
Tsekkikonfiguraattorissa uutta farkkua voi jo rakennella. Tosin on vielä suppeat malli- ja moottirivalokoimat.

https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/
#5
Octavia IV (20-) / Vs: Octavia IV
11.11.19 - klo:20:52
Ensimmäinen maistiainen:
https://youtu.be/nPbJ2_z4hQA
#6
Kohta alkaa uuden Octavian lanseeraustilaisuus:
https://youtu.be/VFHgFfeYZQ8
#7
Octavia IV (20-) / Vs: Octavia IV
10.11.19 - klo:20:58
Huomenna 11.11.2019 on sitten Octavian lanseeraustilaisuus illalla...
#10
Viikonloppuna pääsin pällistelemään uutta ilmettä. Minun makuun ok :)

Sisimmät umpiot tosiaan kaukoledien. Niissä valo heijastetaan peilaamalla heijastimen kautta tielle. Pitkillä näytti myös lähivalojen kuvio nousevan hieman.
Onko muuten eka auto "tuplavilkuilla"?










#11
Superb III (15-) / Vs: Superb III 2015
12.08.15 - klo:07:24
Superbin perä kulkee eri aikavyöhykkeellä. Myös kurkku mahtuu takapenkille  ;)
https://youtu.be/eyDkKPt9hCA
#12
Superb III (15-) / Vs: Superb III 2015
22.05.15 - klo:13:04
Lainaus käyttäjältä: Ritzenhoff - 22.05.15 - klo:09:46
Missä noita muka näkee jo? Onko jossain liikkeessä jo esillä? Eihän tuolla ole edes hintoja vielä?

Ei tuo ole ainoa kappale täällä. Maahantuojan omassa käytössä. Lehdistölle, koulutukseen, sisäisiin esittelyihin, jne...
Lanseeraus tulee aikanaan (kesän jälkeen). Ja hinnatkin taitaa olla vielä avoinna.
#13
Superb III (15-) / Vs: Superb III 2015
25.03.15 - klo:14:18
Parit farkusta. Maskit päällä mutta linjat näkee jo hyvin:

http://media.autoweek.nl/m/vouy5vjbxfa1.jpg

http://media.autoweek.nl/m/422y55kbf34g.jpg
#14
Superb III (15-) / Vs: Superb III hinnat
19.03.15 - klo:21:46
Tsekin kielellä voi jo mallailla värejä, vanteita ja sisustusta:
http://www.skoda-auto.cz/models/novy-superb#ExtendableModuleWebPart_1_1
#16
Toyota / Vs: Toyota
03.03.15 - klo:15:27
Lainaus käyttäjältä: europe - 03.03.15 - klo:12:37
Niin onkin, kaksi viikkoa sitten...http://www.vagarena.fi/index.php?topic=578.msg498685#msg498685

Katsoin aiheelliseksi laittaa uudestaan koska noissa "teasereissa" oli vain pari kuvaa, ennen Geneveä. Sama juttu oli myös Auriksen kanssa.
#18
Toyota / Vs: Toyota
03.03.15 - klo:12:04
Avansiksen kasvopesu julkaistu: http://www.netcarshow.com/toyota/2016-avensis/

#20
Superb III (15-) / Vs: Superb III 2015
19.02.15 - klo:16:35
Lainaus käyttäjältä: eurotrip - 19.02.15 - klo:12:00
Hieno peli!  8)
Onko farkusta vielä kuvia missään?

Farkku lanseerataan myöhemmin, joten ei ole vielä.
#22
Fabia III (14-) / Vs: Uusi Skoda Fabia III
07.01.15 - klo:20:29
On jo hinnat ja rakennettavissa konfiguraattorissa.
#23
Fabia III (14-) / Vs: Uusi Skoda Fabia III
31.12.14 - klo:18:50
Tuolla voi Combia jo mallailla ja maalailla. Pian varmaan myös meillä.

http://www.skoda-auto.com/en/models/new-fabia-combi/
#25
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
27.11.14 - klo:21:12
Tehtaalla on herätty huomaamaan maassamme vallitseva RS-kuume ja se on saanut ansaitsemansa tunnustuksen, kiintiöiden noston muodossa. Pitää muistaa että se on otettu jonkun toisen kiintiöistä pois. Suomi vetää kuulemma vertoja briteille, joka on kautta aikain ollut räsien luvattu maa. Ei paha.

Vaikka kappalemäärissä maamme ei ole merkittävin maa Skodalle, on markkinaosuudet ne mitä tehtaalla arvostetaan kovasti ja me taidamme olla Skodalle siinä suhteessa kultakimpale. Maahantuojalla on ilmeisesti tehty jotain myös oikein ja pitkä asiakassuhde tehtaaseen lienee myös osasyy siihen miksi täällä tehdään niin hyviä kauppoja Skodasta :)
#26
Fabia III (14-) / Vs: Uusi Skoda Fabia III
27.11.14 - klo:21:04
Muuralan Helkama-Auton aulassa on yksi Hb esillä, valkoisena. Oli ainakin viikon alussa. Tosin ns. hinnat alkaen malli. Edellistä paljon onnistuneempi paketti katsella. Olen toisaalla päässyt ottamaan pikaisesti kylmät tyypit paremmin varustellusta yksilöstä ja sanottakoon että tuosta kulimallista ei kannata tehdä ratkaisevia päätöksiä. Varustetaso muuttaa kummasti fiilistä, etenkin sisäpuolella :)
#27
Skoda / Vs: MirrorLink
14.10.14 - klo:21:09
Sygic omassa luurissa ja se ei ole maksuton softa. Kuitenkin kaikista kokeilemistani ehdottomasti paras navi, joten on hienoa että juuri se on jo nyt listalla. Auto Mirror linkillä enään puuttuu!  ;D
#28
Lainaus käyttäjältä: mattinen - 18.09.14 - klo:16:46
Tieliikenneasetuksen määräyksestä huolimatta en itse osaa kovinkaan jyrkästi tuomita kilpa- tai kuntopyöräilijää, joka siirtyy koiran ulkoiluttajien ja lasten seasta ajoradalle. Kyse ei nimittäin ole vain ko. pyöräilijän matkan sujuvuudesta ja mukavuudesta, vaan myös jalankulkijoiden turvallisuudesta. Lisäksi on vielä niin, että ajoradan reunassa ajavasta pyöräilijästä ei välttämättä koidu mitään erityistä haittaa autoliikenteelle. En ainakaan itse ole kokenut näitä tilanteita mitenkään erityisen vaikeina. Jos maantiellä ajaa pyöräilijä, olen vain ohittanut hänet ilman sen kummempaa dramatiikkaa.

Minusta pyöräilijän siirtyminen pyörätieltä ajoradalle ei vertaudu kovin hyvin tilanteeseen, jossa autoilija lähtee ohittamaan ruuhkaa pyörätietä pitkin. Autoilijahan siirtyy silloin väylälle, jonka muut käyttäjät ovat häntä huomattavasti suojattomampia. Auton paino ja nopeus ovat aivan toista luokkaa kuin jalankulkijoiden ja kävelijöiden. Autoilija siirtyy siis itseään heikompien joukkoon, kun taas pyöräilijä ajoradalle vaihtaessaan siirtyy vahvempien liikenneympäristöön. Pyöräilijä vaarantaa siis itsensä, kun taas autoilja saattaa jalankulkijat ja pyöräilijät vaaranalaisiksi.

Näin juuri. Ja moni ns. lakia raamattuna pitävä soveltaa sitä juurikin vain toisiin. Minä en sellaista henkilöä ole nähnyt joka ajaa presiis lakien mukaan. Inssissä sitä jokainen yrittää mutta älkää edes yrittäkö jeesustella muuta.
#29
Pari iltaa sitten ajeli vieressä pimeällä Citigo perävalot pimeänä, eli päivävalot vain loistivat edessä. Valoissa töräytin kevyesti ja kun saimme ikkunat auki sekä puheyhteyden välillemme, huomautin että sulla varmaan unohtu valot laittaa, että sitä tässä vain. Tähän kanssa-autoileva totesi että auto on uusi, ei vielä tiedä miten valot toimii. Ja matka jatkui perä pimeänä. Eli on heitäkin joille valojen käyttö on ylivoimainen asia vaikka sen luulisi olevan peruskauraa. Tekeekö uudet autot ja lisääntyvä automatiikka meitä uusavuttomiksi, ratinkin takana?
#30
Minusta pyöräilijä ei tuossa perseillyt mitenkään. Olisin minäkin todennäköisesti "kiittänyt" suorituksesta. Vaikkei se tahallinen ollutkaan. Vai onko fillaristi väärässä silloinkin kun meinaa tulla jyrätyksi?! Itse ajan työkseni, fillaroin ja kävelen paljon. Ihmetyttää yleisesti ottaen agressiot muita kanssakulkijoita kohtaan, kun kohtaavat eri kulkuvälineet. Olen tullut siihen tulokseen että se vain johtuu että täällä pohjolan perukoilla liikennekulttuuri kypsyy hitaasti. Pk-seudulla osataan jo joustaa autoillessa mutta kun liikutaan eri kulkuvälineillä samoilla väylillä, on asenteissa vielä paljon kehitettävää. Sarkaa on joka tasolla mutta eniten  ratin takaa katsottuna, mistä myös voidaan tehdä tuhoisinta jälkeä.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy