Superskoda

Aloittaja Jyri, 24.11.09 - klo:21:36

« edellinen - seuraava »

everyoung

Lainaus käyttäjältä: supe - 13.07.12 - klo:10:57

jos superskodaa tarkoitat,niin itse olen sinne maksanut etukäteen tuolla paypal systeemillä ja aina on homma toiminut!

+1
On tullut tilailtua ja aina on tavarat tulleet perille, maksanut pankkisiirrolla.
Warning! To avoid injury, don't tell me how to do my job.

lucifer

Ja tänään kusti polki tavarat kotiovelle.
Suotta huolestuin.
Voin suositella  ;D
Jetta mkVI 1.6TDi     Golf mkI Cabriolet

nikob

Lainaus käyttäjältä: lucifer - 17.07.12 - klo:10:16
Ja tänään kusti polki tavarat kotiovelle.
Suotta huolestuin.
Voin suositella  ;D
Okei. Itse maksoin tuotteet perjantaina. Eikä ole viellä tullut mitään mailia että tuotetta olisi lähetetty. Mutta kaippa ne sieltä.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: nikob - 17.07.12 - klo:10:28
Okei. Itse maksoin tuotteet perjantaina. Eikä ole viellä tullut mitään mailia että tuotetta olisi lähetetty. Mutta kaippa ne sieltä.

juu eipä tuolta ole itsellekkään mitään mailia tullut,että olisi laittaneet tulemaan.ainoastaan kun kirjautuu sisään superskodaan ja katsoo tilausta,niin sieltä näkyy tilauksessa,että Goods dispatched kun on lähetetty...

nikob

Lainaus käyttäjältä: supe - 17.07.12 - klo:11:33
juu eipä tuolta ole itsellekkään mitään mailia tullut,että olisi laittaneet tulemaan.ainoastaan kun kirjautuu sisään superskodaan ja katsoo tilausta,niin sieltä näkyy tilauksessa,että Goods dispatched kun on lähetetty...
Sama lukee itsellä. Ja tänään on lähetetty näköjään  :)
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

nikob

Lainaus käyttäjältä: lucifer - 17.07.12 - klo:10:16
Ja tänään kusti polki tavarat kotiovelle.
Suotta huolestuin.
Voin suositella  ;D
Tuleeko noi automaattisesti kotiovelle? Vai postista noutaa.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

lucifer

Satuin oleman juuri aamupalapöydässä kun postipate karautti talon eteen ja tuli soittamaan ovielloa.
Veikkaan että jos tilaamasi tuotteet ovat niin isoja ettei mahdu postilaatikkoon ja et ole kotona niin jättää lapun jolla voit noutaa ne lähipostistasi.
Näin ainakin mulle sattunut jos kuriiri tai postitoimitus ja en ole ollut kotona.
Tosin joskus kuriirifirmat soittavat että olenko kotona/voiko tavaran jättää jonnekkin.
Jetta mkVI 1.6TDi     Golf mkI Cabriolet

Janneh

Taas ilmestynyt uutta nippeliä nappelia. esim tämä



Ite oon tolta tilaillu OEM osaa ja tyytyväinen olen ollut

Janezki_

Tuleeko nämä tavarat tsekistä vai mistä? miettinyt tuolta tilaamista mutta mietityttää jääkö tavarat tulliin ja joutuuko verot vielä nuista maksamaan. Jos eu maasta tulevat niin silloin ei tarvitse veroja maksaa.
Honda civic -14 1,6i-dtec
ex Octavia -05 1,6mpi

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: Janezki_ - 05.01.13 - klo:15:20
Tuleeko nämä tavarat tsekistä vai mistä? miettinyt tuolta tilaamista mutta mietityttää jääkö tavarat tulliin ja joutuuko verot vielä nuista maksamaan. Jos eu maasta tulevat niin silloin ei tarvitse veroja maksaa.

Joo tsekeistä tulee ja ei mitään veroja tarvi enään suomeen maksella...

Janezki_

Vähän huono maku jäi kyseisestä puljusta tavarat tuli kyllä melkonopeesti noin viikossa, mutta cd soitin oli viallinen ja nyt olen laitellut asiasta viestiä eikä vastausta tunnu tulevan. Yhden viestin sain jossa kysyi autoni merkkiä ja mallia mutta mitään muuta ei ole tullut vastaukseksi. Tais mennä rahat hukkaan paypal:illa maksoin niin eikös sinne voi yhteyttä ottaa jos mitään ei tapahdu ja vaatia rahoja takasin?
Honda civic -14 1,6i-dtec
ex Octavia -05 1,6mpi

firstvw

payPaliin vaan reklamaatiota. Pidä kiirettä, aikaikkuna on aika lyhyt. Muistaakseni PayPal palauttaa rahat vasta reklamaation käsittelyn jälkeen, eli parissa viikossa. Sitten on vielä luottokortin reklamaatiomahdollisuus, siinä on yleensä pidemmät ajat, visalla muistaakseni 2kk. Visa palauttaa rahat kyllä heti. Nuo mun kokemukset on sellaisia joihin myyjä ei suostunut kommentoinut mitään, eli pykälien mukaisilla ajoilla mentiin


Lainaus käyttäjältä: Janezki_ - 23.01.13 - klo:23:30
Vähän huono maku jäi kyseisestä puljusta tavarat tuli kyllä melkonopeesti noin viikossa, mutta cd soitin oli viallinen ja nyt olen laitellut asiasta viestiä eikä vastausta tunnu tulevan. Yhden viestin sain jossa kysyi autoni merkkiä ja mallia mutta mitään muuta ei ole tullut vastaukseksi. Tais mennä rahat hukkaan paypal:illa maksoin niin eikös sinne voi yhteyttä ottaa jos mitään ei tapahdu ja vaatia rahoja takasin?

Janezki_

tänään olivat jotain vastanneet mutta, ei mitään muuta kuin kyselyä että toimiiko edes normi cd levyt soittimessa. Vaikka jo aikasemmin sanoin ettei ota levyjä sisään koko soitin mutta, jospa tuo nyt menis jakeluun niille hidasta on tuo vastailu niillä eikä tuommosella käytöksellä ainakaan tyytyväisiä asiakkaita saa kun joutuu tätä menoo varmaan kuukauden oottelemaan soitinta jos nyt uutta edes tilalle sieltä saa. Itse en maksanut millään luottokortilla vaan paypalin kautta visa-electronilla mitenkä lienee menee tuossa tapauksessa?
Honda civic -14 1,6i-dtec
ex Octavia -05 1,6mpi

Janezki_

Nyt reilu kaksi kuukautta aikaa kun lähetin soittimen heille takaisin korjaukseen ja useita viestejä lähettänyt, että mikä on soittimen tilanne. Mitään vastausta ei tullut, kunnes laitoin viestin, että otan viranomaisiin yhteyttä jollei hommat ala hoitumaan, niin sitten vihdoin ja viimein vastasivat, että ovat lähettäneet uuden soittimen tiistaina. Toivottavasti tällä kertaa toimis  ??? On kyllä aivan käsittämättömän hankalaa ollut heidän kanssaan toimia takuu asioissa.
Honda civic -14 1,6i-dtec
ex Octavia -05 1,6mpi

VAG!

Katselin pitkästä aikaa SuperSkodan valikoimia puolitosissani ja huomasin, että toimituskulut ovat muuttuneet kiinteään 9,90 hintaan.

Osaako joku lähiaikoina tavaroita tilannut vahvistaa, että tämä pitää paikkansa? Osa pientavaroistahan tulee myös ilman toimituskulujakin.

Jyri

Itse tilasin pari päivää sitten ja mulla toimituskulut 0â,¬, näytti olevan kaikissa yli 300â,¬ tilauksissa ilmainen toimitus.
Sellainen jännä että tuossa laskussa tai tositteessa kaikkien tuotteiden hinnat oli tasasummia, vaikka muistelisin että netissä ne oli .99 hintoja???

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 17.09.13 - klo:19:18
Itse tilasin pari päivää sitten ja mulla toimituskulut 0â,¬, näytti olevan kaikissa yli 300â,¬ tilauksissa ilmainen toimitus.

Mulle tuli loppusaldoa vain reilu 200 euroa, mutta siinäkin tapauksessa toimituskulut laskivat hintaan 4,90.

manni

Himottaisi jo kovasti tilata. En vaan viitsi kun ei vielä edes auton valmistusviikkoa tiedossa :)
Uusikaupunki

Jyri

Lainaus käyttäjältä: manni - 19.09.13 - klo:20:24
Himottaisi jo kovasti tilata. En vaan viitsi kun ei vielä edes auton valmistusviikkoa tiedossa :)
Eihän sitä siihen tarvita, omaani olen jo tilaillut viikkokaupalla kaikkea, vaikkei tosiaan ole vielä tietoa saati varmuutta mistään ajoista.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 26.09.13 - klo:12:41
Nopee kysymys Superskodasta. Tilaus tehty 21.9 ja kaikki tilattavat tuotteet on varastossa. Vieläkään ei mitään lähtenyt. Miten luotettava pulju toi oikeesti on?

Mä tilasin viime torstaina yhden satsin ja tiistaina tuli sähköpostia, että tavarat lähtenyt liikkeelle. Yleensä Superskodan toimituksissa on mennyt noin kaksi viikkoa tilaushetkestä paketin saapumiseen.

Ne seurantasysteemit ei ole tainnut mulla ikinä toimia, mutta aina on tavarat tulleet perille.

Trackpad

#50
Lainaus käyttäjältä: VAG! - 26.09.13 - klo:14:53
Mä tilasin viime torstaina yhden satsin ja tiistaina tuli sähköpostia, että tavarat lähtenyt liikkeelle. Yleensä Superskodan toimituksissa on mennyt noin kaksi viikkoa tilaushetkestä paketin saapumiseen.

Ne seurantasysteemit ei ole tainnut mulla ikinä toimia, mutta aina on tavarat tulleet perille.

Joo mä tilasin kamaa 21.9 ja Superskodan omilla sivuilla ei ollut mitään infoa tilauksen statuksesta (kaikki kama oli stock, ja lupaus oli laittaa 2-3 vuorokaudessa kamat liikkeelle). Ainoastaan että maksettu. Toi systeemi ei tosiaan tunnu toimivan. Heitin postia sinne 26.9 ja sain samana päivänä vastauksen (kun uhkasin ottaa rahat pois paypal maksusta). Yllättäen löytyi DHL seurantakoodi ja kamat jo Virossa matkalla.

Tuossa vähän vakoiltuna mistä tulee ja mitä kautta (liitetiedosto).

Eli kama tulee mutta ei kovin informatiivista.


VAG!

Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 26.09.13 - klo:15:18
Eli kama tulee mutta ei kovin informatiivista.

Näinhän se tuppaa aina käymään Superskodan kanssa asioidessa. Mä olen vain tilannut ja jäänyt tyynesti odottamaan. Jos reiluun kahteen viikkoon ei ala mitään kuulumaan, niin sitten otan yhteyttä. Vielä ei ole tarvinut.

Trackpad

Lainaus käyttäjältä: VAG! - 26.09.13 - klo:15:24
Näinhän se tuppaa aina käymään Superskodan kanssa asioidessa. Mä olen vain tilannut ja jäänyt tyynesti odottamaan. Jos reiluun kahteen viikkoon ei ala mitään kuulumaan, niin sitten otan yhteyttä. Vielä ei ole tarvinut.

Jos ei puljua tunne niin sitten voi perus kuluttaja suomesta hermostuu :D No nyt tietää. Hinnat kun on kohillaan niin mitä ilmeisimmin kauppa käy vaikka ei niin tohon palveluun muuten kiinnitä huomiota :)

VAG!

Lainaus käyttäjältä: VAG! - 26.09.13 - klo:14:53
Mä tilasin viime torstaina yhden satsin ja tiistaina tuli sähköpostia, että tavarat lähtenyt liikkeelle. Yleensä Superskodan toimituksissa on mennyt noin kaksi viikkoa tilaushetkestä paketin saapumiseen.

Tänään tulla putkahti paketti perille. Mikään seurantasysteemi ei tälläkään kertaa toiminut, mutta kuten aina ennenkin, paketti löysi perille vajaassa kahdessa viikossa.

jarruvalo

Terve,
Onko kukaan foorumilainen tilannut Combiin (RS III) takapuskurin lastaussuojaa, tai mikä se nyt viralliselta nimeltä on, hopeisena? Miltähän mahtaa näyttää.
ex vag: Octavia rs tsi combi- 14
ex Vag: Octavia 1.8 tsi DSG Elegance Combi -11
ex Nissan X-trail -08
ja 10 muuta ritsaa

Migo

Lainaus käyttäjältä: Janneh - 11.08.12 - klo:12:04
Taas ilmestynyt uutta nippeliä nappelia. esim tämä



Ite oon tolta tilaillu OEM osaa ja tyytyväinen olen ollut

Mietin tuon hommaamistani itsekkin, kun musta Superb tuli hommattua.
Löytyisikö sinulta isompaa kuvaa tuosta sinun autostasi? Näkisi vähän paremmin, miltä tuo näyttää.

Janneh

Lainaus käyttäjältä: Migo - 28.01.14 - klo:13:03
Mietin tuon hommaamistani itsekkin, kun musta Superb tuli hommattua.
Löytyisikö sinulta isompaa kuvaa tuosta sinun autostasi? Näkisi vähän paremmin, miltä tuo näyttää.

Mulla ei oo tuota vaan olen teipannut maskin itse mattamustalla

Migo

Lainaus käyttäjältä: Janneh - 29.01.14 - klo:20:50
Mulla ei oo tuota vaan olen teipannut maskin itse mattamustalla

Aaa, okei.

Teippi tai muovilirpake, niin näyttää kyl hyvälle. Vois testata itsekkin vähä teippailla.

Atro

Laitoin tuonne kyselyä alkuviikosta erään tuotteen saatavuudesta mutta vastausta ei ole kuulunut. Onko muut saaneet vastauksia kysymyksiin?

Candywhite

Superskoda, ompa hassu nimi. Tilaus tehty kolme viikkoa sitten ja mitään ei ole lähtenyt ja sähköpostiini ei ole vastattu (lähetetty viikko sitten).

en voi suositella.
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy