Tästä oman perus-ocun esittelystä tuli samalla pienoinen projektikuvaus mutta menköön.. Auto tilattu siis kesäkuussa 2011 ja luovutettu 21.9.2011 uudelle onnelliselle omistajalleen seuraavilla spekseillä:
- Octavia Combi Elegance
- Candy White, sisätilat Ivory-vaalea
- 1.8 TSI manuaali
- Sport-paketti, Sound System, Bolero, Huomiovalo-automatiikka
Muutokset autoon (toistaiseksi):
- RS-mallin etupuskuri (ilman RS-merkkejä
- Takaspoileri (FAA 620 001A)
- Sport-putkenpäät (FDC 610 001)
- Sport-polkimet
- RS-mallin monitoimiohjauspyörä
- Rosterinen jalkatuki (à la Golf GTI)
- Bolero vaihdettu Columbukseen (Led-versio, 40Gb kovalevy) (PNC)
- Bluetooth-matkapuhelinvalmius Premium (sis. puheohjaus, Bluetooth audio jne) (PT4)
- Superbin kattovalo ("Ambiente"-valaistus)
- Jalkatilavalot (à la Golf MKVI) (edessä ja takana)
- Sisäovenkahvojen valaistus (tuttu L&K-varustelusta)
- Peruutustutka edessä ja takana, OPS soittimen näytöllä (7X2)
- Peruutuskamera (VW Scirocco)
- Kaukovaloavustin (FLA/HBA)
- Merkit poistettu takaa
- Etumaskiin vaihdettu hunajakenno-ritilä
- Etumaskin kehys vaihdettu korinväriseen
- Antenni vaihdettu lyhyempään (5cm versioon)
- CH/LH valot sumuvaloilla
-Pegasus Zenith 17" talvivanteina
- Neptune 18" kesävanteina
- B- ja C-pilarit teippautettu mattamustalla teipillä
- Tavaratilan välipohja
- Elektroninen tasauspyörästönlukko (XDS)
- "Diffuusori" teippautettu takapuskuriin ("FAA 600 002")
- Kynnyslistat (KDA 600 002)
- Konepellin kaasujousi
Auto luovutushetkellä, 14km ajettuna.
Valkoinen on loistava väri Octaviaan mutta moni muukin on sen huomannut, joten jotain pientä oli tarkoitus tehdä.. Osia laitettiin tilaukseen jo ennen auton saapumista ja tässä osa.
Myös tällainen saapui postin kautta. Tästä nokkelimmat arvaavat että otsikossa ei sittenkään ole kirjoitusvirhettä..
100km ajetusta autosta puskuria vaihtoon.. Eivät tainneet Skoda-tehtaalla arvata kuinka nopeasti puskuri irroitetaan uudelleen Olipahan ainakin siistiä työskennellä eikä ollut ruostuneita ruuveja tms
Amis-tuningia kunnes sai kilven paikoilleen (5km matka). Alaritilää piti odotella pari päivää, alun perin tuli virheellisesti RS Fabian ritilä. Oli hyvin lähellä etten survonut sitä paikalleen, niin saman muotoinen on Octavian ritilän kanssa, mutta onneksi tuli tarkistettua osanumerot.
Osia odottelemassa autoa..
Sport-polkimien asennusta.
Ja lopputulos! Valot koodattu toimimaan alkuperäisen tavoin. Ledit päivällä, xenonit hämärässä/pimeällä. (Näissä kahdessa kuvassa vielä alkuperäisellä maskilla)
Kuka arvaa paikan?
Kesärenkailla.
Sisusta.
- Octavia Combi Elegance
- Candy White, sisätilat Ivory-vaalea
- 1.8 TSI manuaali
- Sport-paketti, Sound System, Bolero, Huomiovalo-automatiikka
Muutokset autoon (toistaiseksi):
- RS-mallin etupuskuri (ilman RS-merkkejä
- Takaspoileri (FAA 620 001A)
- Sport-putkenpäät (FDC 610 001)
- Sport-polkimet
- RS-mallin monitoimiohjauspyörä
- Rosterinen jalkatuki (à la Golf GTI)
- Bolero vaihdettu Columbukseen (Led-versio, 40Gb kovalevy) (PNC)
- Bluetooth-matkapuhelinvalmius Premium (sis. puheohjaus, Bluetooth audio jne) (PT4)
- Superbin kattovalo ("Ambiente"-valaistus)
- Jalkatilavalot (à la Golf MKVI) (edessä ja takana)
- Sisäovenkahvojen valaistus (tuttu L&K-varustelusta)
- Peruutustutka edessä ja takana, OPS soittimen näytöllä (7X2)
- Peruutuskamera (VW Scirocco)
- Kaukovaloavustin (FLA/HBA)
- Merkit poistettu takaa
- Etumaskiin vaihdettu hunajakenno-ritilä
- Etumaskin kehys vaihdettu korinväriseen
- Antenni vaihdettu lyhyempään (5cm versioon)
- CH/LH valot sumuvaloilla
-
- Neptune 18" kesävanteina
- B- ja C-pilarit teippautettu mattamustalla teipillä
- Elektroninen tasauspyörästönlukko (XDS)
- "Diffuusori" teippautettu takapuskuriin ("FAA 600 002")
- Kynnyslistat (KDA 600 002)
- Konepellin kaasujousi
Auto luovutushetkellä, 14km ajettuna.
Valkoinen on loistava väri Octaviaan mutta moni muukin on sen huomannut, joten jotain pientä oli tarkoitus tehdä.. Osia laitettiin tilaukseen jo ennen auton saapumista ja tässä osa.
Myös tällainen saapui postin kautta. Tästä nokkelimmat arvaavat että otsikossa ei sittenkään ole kirjoitusvirhettä..
100km ajetusta autosta puskuria vaihtoon.. Eivät tainneet Skoda-tehtaalla arvata kuinka nopeasti puskuri irroitetaan uudelleen Olipahan ainakin siistiä työskennellä eikä ollut ruostuneita ruuveja tms
Amis-tuningia kunnes sai kilven paikoilleen (5km matka). Alaritilää piti odotella pari päivää, alun perin tuli virheellisesti RS Fabian ritilä. Oli hyvin lähellä etten survonut sitä paikalleen, niin saman muotoinen on Octavian ritilän kanssa, mutta onneksi tuli tarkistettua osanumerot.
Osia odottelemassa autoa..
Sport-polkimien asennusta.
Ja lopputulos! Valot koodattu toimimaan alkuperäisen tavoin. Ledit päivällä, xenonit hämärässä/pimeällä. (Näissä kahdessa kuvassa vielä alkuperäisellä maskilla)
Kuka arvaa paikan?
Kesärenkailla.
Sisusta.