Terve,
En sano vielä viaksi, mutta liekkö ominaisuus kun sähköisen luukun avaa, niin lukko jää raksuttamaan hyvinkin kovaäänisesti. Sama yleensä kun luukun sulkee jostakin napista niin jää raksuttamaan. Muuten luukku toimii aivan oikein.
Onko kellään muulla ollut samaa vikaa, miten korjaantuisi?
Tuollaisia vikakoodeja antaa auto. Viimesenä maininta takakontista. Osaako joku "suomentaa"?
Friday,23,March,2018,13:48:51:63607
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
VCDS Version: 18.2.0.3 (x64)
Data version: 20180212 DS287.0
www.Ross-Tech.com (http://www.Ross-Tech.com)
VIN: WVWZZZ7NZCV034415 License Plate: NIA
Mileage: 291440km-181092mi Repair Order:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 1K0-937-08x-09.clb
Control Module Part Number: 5K0 937 086 M HW: 5K0 937 086 M
Component and/or Version: BCM PQ35 M 021 0064
Software Coding: 40590A3B81251AC0500800C0740009E443D51408636D2D22E484872000C1
Work Shop Code: WSC 00020 790 00000
VCID: 3E4B7CB6A98FC2B42A-806A
2 Faults Found:
00907 - Intervention load Management
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 210
Mileage: 291446 km
Time Indication: 0
Date: 2012.08.13
Time: 13:45:35
Freeze Frame:
Term 15 On
Voltage: 12.05 V
ON
ON
ON
OFF
OFF
01259 - Fuel Pump Relay (J17)
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01101001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 157
Mileage: 291053 km
Time Indication: 0
Date: 2012.08.04
Time: 00:00:06
Freeze Frame:
Term 15 Off
Voltage: 12.55 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFF
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 09: DTCs cleared
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 56: DTCs cleared
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 6D: Trunk Elect. Labels: 7N0-959-107.clb
Control Module Part Number: 7N0 959 107 C HW: 7N0 959 107 A
Component and/or Version: HDSG-Modul H11 0804
Software Coding: 0733334003
Work Shop Code: WSC 00020 999 00000
ASAM Dataset: EV_HDSGVW428 201133 (VW36)
ROD: EV_HDSGVW428_VW36.rod
VCID: 374569928EB5F3FCE9-8062
1 Fault Found:
0004 - No Basic Setting
B2010 00 [137] - -
[New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 157
Mileage: 291053 km
Date: 2018.03.14
Time: 00:05:29
Voltage terminal 30: 14.49 V
Itsellä aloitti tuolla metelöinnillä ja lopulta hajosi.
Pari viikkoa operoin luukkua sisältä käsin vara-avauksen kautta (löytyy luukun paneelien takaa), kunnes ebaystä tilattu lukko saapui (175â,¬).
Lukosta hajosi luukun sisäänvedosta huolehtiva solenoidi.
Meni siis kyllä lukkoon tarvittaessa paiskaamalla.
Miten se paiskaat kiinni kun on sähköinen takaluukun aukasu ja sulkeminen? Siis että luukku liikkuu sähköllä...
Ainakin Passatissa B6 ja B7 luukun voi sulkea ja avata vaikka moottorit olisivat poissa pelistä. Jäykkä se tietty on.
Perusasetus tuosta on hukkunut. Passatin ohje: avaa luukku käsin noin puoleen väliin ja paina sitten samaan aikaan luukussa olevia avaus- ja sulkemisnappuloita. Luukku heiluu aikansa auki ja kiinni ja sopeuttaa samalla itsensä.
Ei mitään havaintoa, toimiiko tuo Sharanissa. Kokeilla ehkä kannattaa ???
Joo kylläpä sitä saattaa ehkä juuri ja juuri liikutella väkisellä käsinki.
Tässä ei ole kuin yksi nappi avaamiseen / sulkemiseen, mutta pitää kokeilla.
Ulkokahvassa toinen nappi ja luukun alareunassa toinen?
Aivan. Onhan siinä siis 2 nappia.
Tämä aiheutti vaan sen että luukku aukesi enää vain siihen asti. Eli asetti luukulle ylimmän aukeamis kohdan. Kun luukun aukaisi mekaanisesti ylös asti ja toisti saman niin nyt aukeaa taas ylös asti.
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 23.03.18 - klo:21:03
Ainakin Passatissa B6 ja B7 luukun voi sulkea ja avata vaikka moottorit olisivat poissa pelistä. Jäykkä se tietty on.
Perusasetus tuosta on hukkunut. Passatin ohje: avaa luukku käsin noin puoleen väliin ja paina sitten samaan aikaan luukussa olevia avaus- ja sulkemisnappuloita. Luukku heiluu aikansa auki ja kiinni ja sopeuttaa samalla itsensä.
Ei mitään havaintoa, toimiiko tuo Sharanissa. Kokeilla ehkä kannattaa ???
Sähköisen luukun "paiskaaminen" onnistuu samaan tapaan, kuin luukun lukitseminen ylitäyttötilanteessa!
Ajat sähköllä / tai väännät väkisin kiinni ja tönäiset käsin luukun lukkoon.
Ebaysta bongasin uuden lukon turkissa 144 euroa. Otin ja tilasin sen sunnuntai-iltana niin tänään jo lähetti toi sen. Vaihdoin paikalleen ja siihen loppu ränkytys. Eli liekkö sillä oli joku mikrokytkin rikki, eikä saanut tilatietoa ni sillä ränkytti.