Mitsubishi

Aloittaja mabe, 04.10.10 - klo:11:48

« edellinen - seuraava »

mabe

Kun täällä ei ollut kuin yksi viittaus uuteen outlanderiin, niin pistetään merkille nyt oma säie pystyyn.

Pääsin testaamaan uutta ASXää viikonloppuna.
Malli on nykysuuntauksen mukainen kaksivetoinen katumaasturin näköinen kulkine, eli vw-piirissä osuu oikeastaan cross-golffin ja yetin kanssa samoihin. Saatavana on bensa- ja dieselmalleja joista jälkimmäiseen myös neliveto.

Auto on ilmeeltään edestä hyvin pitkälti vastaava kuin muut uudet mitsun mallit, lancer ja outlander. Sukunäköä löytyy. Perästä tulee mieleen Hondan civic, sillä vastaavaa modernia linjaa on havaittavissa.

Sisältä tämä ASX on kuin 07-outlanderiin hyppäisi. Sama radio, sama ratti, melkein sama mittaristo samoine painikkeineen. Ajamassani mallissa ei varusteilla mälläilty, manuaali-ilmastointi ja muoviratti ilman säätönappeja. Keskikyynärnojan kaltainen laatikko löytyy, mutta vasta kalliimman varustelutason mukana tulee liukukiskoilla niin että sitä voi nojana hyvin käyttää. Sisustan muovit vaikuttivat olevan samaa kamaa kuin outlanderissa, eli melko helposti naarmuuntuvia.

Takapenkille mahtui istumaan, jos etupenkit eivät olleet aivan takimmaisissa paikoissaan. Penkki oli jämäkkä ja täytti tehtävänsä. Pääntuen nostamisesta on tarra kuskin penkin takapinnassa. Tästä intoutuneena koitin sitä nostaa, mutta jäikin käteen sillä olikin jo alunperin nostettu ylempään pykälään. Takana keskipenkin turvavyö oli toteutettu kummallisesti, sillä vyön rullaus ja kiristysosat olivat c-pilarissa. Sieltä vyö tuli välikappaleen ohjaamana keskipenkille. Tuo välikappale oli melko korkea ja pinnaltaan muovinen hieman pystyssä olevan henkarin kaltainen.

Ajoasennon löyti melkolailla hyväksi, en jäänyt pahemmin hieromaan. Takanäkymä oli melko heikko taustapeilistä, sillä takaikkuna on pienehkö, pääntuet varjostavat ja takanurkissa on paksut pilarit. Sivupeilit taas ovat toista maata. Hyvän kokoiset ja vaikuttivat helpposäätöisiltä.  Olo on kuin korkeassa autossa usein, hieman vaappuva. Penkkissä ei tainnut olla korkeussäätöä, ratissa sentään molemmat suunnat. Kaasupoljin tuntui hyvin oudolta, sillä jo kengän lepuuttaminen polkimen läheisyydessä riitti kierrosten nostamiseen. Kun liikkeelle lähti golffiin tottuneena, aina vaihteiden vaihdon yhteydessä kierrokset nousivat jonnekin 2000rpm paikkeille kun tottuneella tavalla nosti jalkaa kaasulta. Kytkin hoiti hommansa, ei ihan niin pitkäliikkeinen tainnut olla kuin volkkarissa.

Sitten valot. Varustetasossa oli halogeenivalot, lyhyet linssillä ja pitkät heijastimella. Hämärän aikaan ajaessa heikossa katuvalaistuksessa tuntuivat melko huonoille. Lyhyiden valojen epäsymmetrisyys oli nippa nappa havaittavissa. Vasen laita ylettyi melko pitkälle, mutta oikean laidan korottuva osa puuttui kokonaan. Oma kaista näkyi arviolta 5m pidemmälle kuin vastaantulevan kaista. Liikennemerkkejä ei oikein saanut erotettua, eli hajavaloa tuli vähän. Pitkiä en pahemmin päässyt testaamaan.

Autossa on sumuvalot ja niiden yhteydessä hieman skodan kaltaisesti huomiovalot. Sumuvalot ovat ovelasti huomovaloheijastimen takana, niin etten niitä ensimmäisellä silmäyksellä edes nähnyt. Valoissa on hyväksynnät sekä sumuvaloiksi että päivävaloiksi, eli RL löytyy. Umpio on kuitenkin mitsun hengen mukaisesti pyöreä, ja päivävalo paistaa samasta kohtaa. Ei kuten Yetissä, eli vain toisesta puolikkaasta valaisinrunkoa.

Nuo päivävalot syttyvät käynnistyksen yhteydessä aina, ja tällöin takavalot eivät pala. Vasta kun ajovalot käännetään päälle, syttyvät takavalot niinkuin uuden säädöksen mukaan pitääkin.
Päivävalopoltin on joku ihan perinteinen hehkulamppu, ja väriltään hyvin kellertävä. Teholtaan oli jotain 15W luokkaa, en muista enää tarkasti.  Näyttää liikkuessa pahasti sumuvalolta, joten vilkutteluja on alkuvaiheessa varmaankin luvassa.

Ajokokemuksena vielä, takajousitus kolahteli oudosti isommissa kuopissa. Meno oli hitaissa vauhdeissa ihan kunnossa, nelosvaihteella, jota vaihtonäyttö ehdotti 40km/h alueelle, ei moottorijarrutus oikein riittänyt pienessäkään alamäen kaltaisessa vaan auto pyrki hiipimään viiteenkymppiin ja yli. Muutenkin oli pintakovan oloinen tuntuma jousituksen kanssa, eli vaappumista on ainakin yritetty vähentää mutta mukavuus on samalla hieman kärsinyt.

Tuon pikkubensakoneen riittävyys isommilla teillä jäi testaamatta, taajamassa oli ihan hyvin ainakin mukana.

Saattovalotkin oli autoon saatu upotettua, ainakin melkein. Auto sytyttää aina parkit, kun kaukolukolla avaa ovet. Sitten, jos päivällä ei käännä normivaloja päälle, syttyy pelkät päivävalot ja parkit sammuvat. Varmaankin korkeammin varustetuissa laitteissa on valotunnistimen kautta ohjattu tuo, ja voi syttyä useampikin lamppu.

Penkinlämmitintä ei muuten testaamassani autossa ollut, liekö tulee uusiin tehdastilauksiin vakiona ja alussa on laivattu vain perusmalleja.

edit. testattu malli on alle 20ke maksava hinnat alkaen malli, jossa ei tehtaankaan mukaan kuulu olla penkinlämmittimiä tai liukuvaa kyynärnojaa. Muita heikennyksiä on 4 kajaria (vrt 6), sadetunnistin, automaatti-ilmastointi, kattokaiteet, sävylasit, vakionopeudensäädin yms. Hintaa tulee noille reilun 2ke lisää.

Häkä

Ei nyt liity muuten yhtikäs mihinkään, mutta Mitsu esitteli jokin aika sitten ensimmäisen muuttuvalla venttiilienajoituksella varustetun dieselmoottorin (henkilöautossa ainakin). Tiedä sitten miten paljon hyötyä mokomasta turbodieselissä on.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: mabe - 04.10.10 - klo:11:48
Penkinlämmitintä ei muuten testaamassani autossa ollut, liekö tulee uusiin tehdastilauksiin vakiona ja alussa on laivattu vain perusmalleja.

Kai siinä nyt grillit oli, Tuulilasin testissä mainittiin kytkimien olevan jossain todella ahtaassa raossa olikohan jossain käsijarrun ja penkin rakosessa. Kuvassa näytti olevan samanlaiset katkaisijat kuin jossain -88 lancerissa.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

mabe

Tarkistin mitsun nettisivulta ja tuossa halvimmassa mallissa ei penkinlämmittimiä tosiaan ole. Kummallinen veto näin pohjoisen olosuhteisiin.

Varmaankin osa ostajista ei osaa kaivata moisia kun ostaa ja pettyy sitten kun auto on pihassa. Muutenkin oli kyllä hyvin pelkistetyn oloinen tapaus, sentään sähkölasit oli takanakin.

Etsin kyllä kytkintä penkin sivuista, sillä juuri penkin ja keskitunnelin välissä on lämmittimen kytkimet esim porukoitten 07-outlanderissa.

Häkä

ASX 1.8 DI-D sai vastaansa Qashqai 1.5dCI:n, 3008 HDi 110:n ja Yeti 2.0TDI 110:n TM:n vertailussa.

Yeti (ka 8,7) voitti tasaisuudellaan keräten ajettavuudesta, sisätiloista ja ylläpitokuluista ysit sekä ääritilanteista kympin. Kaikki muut arvosanat oli kahdeksikkoa. Melua sekä ohjauspyörän ja polkimien etäisyyssuhdetta moitittiin.

Nissan (ka 8,4) oli toinen keräten kympin ääritilanteista ja ysit kaupunkiajosta sekä melusta. Loput kasia. Kulutuksessa 1,5-litrainen Rellun kone oli toiseksi paras, mutta sai moitteita heikoimmasta suorituskyvystä.

Peugeot (ka 8,4) oli kolmas. Ysit napsui maantieajosta, ääritilanteista, melusta ja sisätiloista. Kulutus oli 1,6-litrainesta koneesta huolimatta testin suurin jokaisella osa-alueella. Kaupungissa Nissanin ja Peugeotin pienten moottorien jano kasvoi selvästi enemmän kuin kahdella isommalla kilpailijalla, eikä maantielläkään nähty mitään haamulukemia.

Mitusbishi (ka 8,2) jäi viimeiseksi. Auton ehdottomasti paras osa-alue oli uusi muuttuvalla venttiilien ajoituksella varustettu moottori. Mitsu oli paras kulutusmittauksissa, ja suorituskyky oli täysin omassa luokassaan. Moottori sai kylläkin moitteita vanhanaikaisesta turbopotkusta, mutta on mielenkiintoista nähdä, koska kilpailijat alkavat esitellä vastaavanlaista tekniikkaa omissa dieseleissään. Jännä nähdä että taas kerran Mitsubishi avaa tietä uusille tekniikoille (joku varmaan muistaa GDI-suorasuihkukoneet Carismassa). Muuten auto oli perus kasin suorittaja, paitsi ylläpitokulut ja tavaratila, joista napsui seiska.

VAG!

#5
aa

VAG!

#6
aa

Häkä

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 06.10.10 - klo:12:14
Itse en nyt heti lämpene tälle. Millä tavalla Mitsun 1.8 litrainen nokivasara on täysin omassa luokassaan 110kW & 300Nm arvoilla? Tarkoitatko vain tätä testiä, missä sillä oli vastassa 1,5 ja 1,6 litraiset nokivasarat ja keinotekoisesti heikkotehoiseksi säädetty 2.0? Vai tarkoitatko ihan yleisesti, että 110kW & 300Nm olisi jotenkin poikkeuksellinen kova saavutus 1800 cm3 dieselistä?


Tarkoitin juurikin tätä testiä. Kilpailijoihin nähden rahalle saa aika hyvin vastinetta konehuoneen osalta. Muu auto sitten on mitä on. Olihan se nyt selvää jo ilmoitettujen lukujen perusteella, että voimaa on paljon enemmän kuin muissa. Mutta se, että samassa paketissa saadaan sekä pienin kulutus että selvästi paras suorituskyky, kertoo jotain moottorin ominaisuuksista.

VAG!

#8
aa

Reneto

Eilen näin ensimmäistä kertaa livenä ASX:n, ja katselin sitä pitkään kaupan parkkarilla. Ei säväyttänyt sitten ollenkaan. Kuvissa auto on näyttänyt paljon paremmalta. Auton mittasuhteet ovat jotenkin kummalliset. Keula on möhkömäinen verrattuna perään, ja etulokasuojien kaari korostaa sitä entisestään. Pyörät näyttävät pieniltä ja etuylitystä on liikaa..
Kaikenkaikkiaan kökkö kuin mikä. Tulee mieleen vanhemmat korealaiset citymaasturit Sportage ja Tucson. Yeti on esimerkiksi huomattavasti freesimmän näköinen kulkine.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Kajde

Veho Group lopettaa japanilaisten Mitsubishi-autojen maahantuonnin Suomeen. Yhtiön automallit eivät ole enää moneen vuoteen pärjänneet kunnolla Suomen markkinoilla. Nyt Mitsujen maahantuonnin ottaa huolekseen Delta Motor Group.

http://www.taloussanomat.fi/myynti/2011/01/03/veho-kyllastyi-mitsubishi-autoihin/201144/135

tsiih

Nyt niihin voikin läväyttää 10 vuoden Delta-takuun! :D
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Urlaub

Sääli, Delta-Auto kyllä tunnetaan.  :-\

Ei niin, että perus Mitsuja niin kauheasti kaipaisin, mutta Pajero ja Evot ovat mielenkiintoisia.

SciroSJK

Saapas nähdä miten tuo vaikuttaa paikallisiin jälleenmyyntikuvioihin?
Sjoella myydään Mitsut ja Skodat saman katon alta nykyisin.

Taky

Lainaus käyttäjältä: SciroSJK - 03.01.11 - klo:22:02
Sjoella myydään Mitsut ja Skodat saman katon alta nykyisin.

Niinhän tekee Veho pääkaupunkiseudulla ainakin, taitaa tehdä monella muullakin.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Taky - 03.01.11 - klo:22:03
Niinhän tekee Veho pääkaupunkiseudulla ainakin, taitaa tehdä monella muullakin.

Kuten myös Tampereella. Lienee selvää, että ainakin Vehon omista liikkeistä Mitsubishit poistuvat.

Maakuntien kauppiaat sitten hierovat omat sopimuksensa Deltan kanssa riippuen Deltan halukkuudesta. Pari vuotta sitten Deltalla ei ollut kuin omia liikeitä, siis aitoon neukkutyyliin, mutta nyt Kiaakin on alettu myymään muidenkin dealereiden halleista. Syynä tietysti Deltan melkein konkkaan päätyneet bisnekset.

Emil Eagle

LainaaMitsubishin myynti Vehon kaikissa liikkeissä päättyy ja siirtyy Delta Auton vastaaville paikkakunnille Herttoniemen, Konalan, Espoon Niittykummun, Turun, Tampereen ja Oulun toimipisteisiin. Huolto käynnistyy Deltalla helmikuun alussa.

Mitsubishi-palveluverkostoon kuuluvat itsenäiset jälleenmyyjät jatkavat toistaiseksi merkin parissa normaalisti voimassa olevien sopimusten mukaisesti, osapuolet kertoivat.

Lähde http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Veho+myi+Mitsubishien+maahantuonnin+Deltalle/1135262790896
Kiitokset mukavasta foorumista.

A_Telkkä

Outlander (2,4 Intense CVT) oli viime viikolla toista kertaa testattavana ja maistui paljon paremmalta kuin ensimmäisellä koeajolla. Muistikuvina oli karmean kolho ajotuntuma ja hirveä CVT-laatikko, josta ei tehoa irronnut lainkaan. Ajotuntuman osalta fiilis vaihtui paljon positiivisempaan nyt toisella yrittämällä. Auto kulki tasaisesti suoraan silloin kun piti ja lumiominaisuudet nelivedon kanssa olivat hyvät. Eihän Outlander mikään erityisen henkilöautomainen kuitenkaan ole. Muistelin myös, että koneen teho hukkuisi kokonaan kuminauhavaihteistoon, mutta ihan hyvinhän tuo irtosi valoista ja liittymistä. Sisätiloissa pientä "robustiutta", esim. ilmastoinnin hanikoissa jne, mutta muutoin suht henkilöautomainen sisältä. Tilaakin löytyy perhekäyttöön mainiosti. Kaikin puolin kuitenkin hyvä paketti.

Tuleva auto voisi hyvinkin olla Outlander, mutta pahasti epäilyttää, viihtyykö tuon kanssa vielä (maasturi-)alkuinnostuksen jälkeen? Liisarin kanssa pitää elää 4 vuotta ja perstuntuma on, että viimeistään kesällä alkaisi kaipailla henkilöautomaisempaa kulkinetta... Omassa (maasturi?)luokassaan Outlander on kuitenkin meikäläisen silmään hyvin toimiva kokonaisuus ja ainakin pisnis-hinta kohtuullinen. Jos siis ehdottomasti hakisin ei-niin-henkilöautomaista vaihtoehtoa, todnäk. valintani olisi Outlander.

Otto

Delta mennyt perhana lopettamaan Lancer Ralliartin maahantuonnin.
Olisi todennäköisesti ollut oma valinta seuraavaksi työsuhdepirssiksi. Firman hintaraja kun on 40tâ,¬, niin tuo olisi ollut ainoa mieleen tullut pikkaisen tehokkaampi nelikko jonka olisi voinut hankkia. 

Ton-1

Mitsun Lancer:ista sen verran kuin että oliko se -06 vai -07 kesällä kun käväsin eräässä käytetyn auton kaupassa ja myyjä tuli kysymään 'kummosta peliä kenties etsiskelen' niin sanoin' sopivan kevyttä missä olis kohtalaisesti löylyä' johon myyjä vastasi 'kyllä meiltä ainakin yksi semmoinen löytyy' ja vei minut punaisen EVO(-kilpisen  ;D  ) -9:n luo ja siitä sitten koeajolle, taisi olla paras auto (silloiseen makuuni) mitä olen ajanut, tarkka ohjaus, todella jämäkkä mutta silti hieman eloisa alusta ..... ja se sähkömoottorin omainen moottorin reagointi kaasun lisäykseen ....... tuosta tulee mieleen 'Rebel Yel' siinä missä aanelkku on herrasmiesnelikko(tämätaisiollapidempilausekuinwilburintoisessatopiikkissavetämä   8)  ).
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Uppe

Lainaus käyttäjältä: Otto - 04.02.11 - klo:09:59
Delta mennyt perhana lopettamaan Lancer Ralliartin maahantuonnin.
Olisi todennäköisesti ollut oma valinta seuraavaksi työsuhdepirssiksi. Firman hintaraja kun on 40tâ,¬, niin tuo olisi ollut ainoa mieleen tullut pikkaisen tehokkaampi nelikko jonka olisi voinut hankkia. 

Silloin ensiesittelyn aikaan olin moista vakavasti harkitsemassa valkoisena ja porrasperämallina,mutta toimitusaika olisi ollut piiitkä,olikohan se puolisen vuotta. Unohdin sen vaihtoehdon ja nykyisillä bensan hinnoilla ei edes kaduta  ;D

PaveKoo

Lainaus käyttäjältä: Otto - 04.02.11 - klo:09:59
Delta mennyt perhana lopettamaan Lancer Ralliartin maahantuonnin.
Olisi todennäköisesti ollut oma valinta seuraavaksi työsuhdepirssiksi. Firman hintaraja kun on 40tâ,¬, niin tuo olisi ollut ainoa mieleen tullut pikkaisen tehokkaampi nelikko jonka olisi voinut hankkia. 

Suosittelen kyllä autoa... minusta sopivasti ominaisuuksia hintaan nähden. Ja selvästi käytännöllisempi ja mukavampi jokapäiväiseen ajoon kuin evo.
Ja käytännössä ilmaiseksi softaamalla samat tehot kuin evossa.
Mini ja Leon

PaveKoo

Lainaus käyttäjältä: Uppe - 04.02.11 - klo:10:18
Silloin ensiesittelyn aikaan olin moista vakavasti harkitsemassa valkoisena ja porrasperämallina,mutta toimitusaika olisi ollut piiitkä,olikohan se puolisen vuotta. Unohdin sen vaihtoehdon ja nykyisillä bensan hinnoilla ei edes kaduta  ;D

Joo toimitusajat oli/on todella pitkiä noilla mitsuilla. Itselläni kävi hyvä tuuri kun löysin käytännössä uuden käytettynä joka oli sellainen kuin olisin itsekin tilannut.
Ja ei onneksi hirveästi omilla vähillä kilometreillä haittaa tuo kulutus... auto ja ominaisuudet kompensoi hyvin hieman korkeampaa kulutusta.
Mini ja Leon

Cyclic Stig

Seuraava Evo dieselhybridi??

Hybrid Evo gets green light

Melkoinen muutos tulee kyllä jos tuo todella pitää paikkansa. Evot kun ovat perinteisesti toimineet myös N-ryhmän ralliautojen aihioina, ja siinä luokassa pitää muistaakseni käyttää katuauton moottoria?

Taitaa olla melkoinen nokivasara Mitsulla työn alla... :o

P.Alikka

Dodiih! Nyt on ASX käyty koettamassa ja varsin hyvä mieli jäi. Koeajettu auto oli siis 1,6 Cleartec Instyle NAVI, eli siis parhaalla varustelulla oleva bensa-kikotin. Meidän valinta olisi kuitenkin vähemmillä kilkkeillä oleva Invite, mutta kieltämättä tuossa koeajetussa oli kyllä varusteita vaikka muille jakaa. Tässä muutamia mainitakseni:
-Nahkaverhoilu, kuljettajan penkin sähkösäädöin
-Kosketusnäytöllinen radio peruutuskameralla
-Panoraamaikkuna
-Rockford Fosgaten himmeet reteot subbarilla  ;)
-nappistartti
-yms. yms.

No mutta asiaan. Sähkösäätöisistä penkeistä johtuen ajoasennon sai aika mukavasti kohdalleen ja ratin säädötkin tuntuivat riittäviltä. Keskikyynärnoja jäi hiukan liian alas, mutta pituussuuntainen säätö oli mukava yllätys. Ratissa olevat vakionopeudensäätimet ja radion napit mukavan tuntuiset ja omasta mielestäni parhaalla mahdollisella paikalla käyttää. Auto käyntiin napista ja ensimmäinen havainto oli moottorin tyhjäkäynti joka oli taas mukavan olematon tähän Sotkan dieseliin nähden. Kytkin oli kohtuu luonteva käyttää ja vaihteet loksahteli luontevasti paikalleen. Ensituntuma ohjauksesta oli herkkä ja kohtuu tunnoton hitaassa vauhdissa. Lisäksi ohjaus ei palauta keskelle, mutta ei häirinnyt kovin paljoa taajama-ajossa.

Sitten kohti moottoritien ramppia ja kaasua kunnolla... ööö... no eihän siinä sitä pari litraisen dieselin potkua ollut, mutta kun muisti käyttää taas kierroksia sinne 4000 rpm nurkille, niin kulkupuoli oli ihan riittävä ainakin kahden hengen kuormalla. Kyllä tuolla toimeen tulisi kun hiukan muuttaisi ajotottumuksia. Reilun satasen nopeudessa auto oli vakaa ajaa, mutta melua kabiinissa oli kyllä Octaviaa enemmän. Puolen tunnin lenkin jälkeen todettiin rouvan kanssa auton ajettavuus hyväksi ja moottorin tehot aivan riittäväksi. Koeajon keskikulutus 7,2 l/100km ajotietokoneen mukaan ja tämä sisälti siis hiukan taajama pyörittelyä ja sitten moottoritie ajoa reilulla kaasun käytöllä. Ei paha!

Lopulta auto liikkeen pihaan ja testi Emmaljungan hyökkäysvaunuilla. Vaunut sopi poikittain tavaratilaan ilman renkaiden irroittelua ja hiukan jäi vielä tilaa pienille kasseille. Ei siis todellakaan Octavian ruuman kokoinen, mutta ehkä nippa nappa riittava kuitenkin. Yleisfiilis autosta hyvä ja rouva ihastui eritoten hiukan korkeampaan ajoasentoon ja hyvään näkyvyyteen hytistä. Vaihtotarjous pyydettiin ja... no Ocu kannattaisi kyllä myydä itse alta pois  ;) myyjä "yllättäen" sanoi, että jos tuo Octavia olisi manuaalilla, niin olisi parempi  ;) 
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

pokkus

Aikalailla samanlaisia fiiliksiä P.Alikalla ASX:stä kuin itsellänikin Outlander sportista (sama auto) :) Täällä harmiksi ei vaan noita nahkajakkaroita saa edes rahalla tehtaalta ja samoin uupuu nuo sähköt. Tuo panoraamakattoikkuna ledeillä oli todella makean näköinen.

Qrainderi

Harmi jos tuo moottori on tosiaan tussu. Pitää mennä ainakin katsastamaan tuo ASX kaikilla herkuilla. Hinnalla ei ainakaan ole pilattu, eli missä on sitten säästetty?
VW Passat Variant 2.0TDI DSG Highline -13

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Qrainderi - 16.02.12 - klo:22:05
Harmi jos tuo moottori on tosiaan tussu.

Heh, tommonen pikku'möykky' ja moottorina 1.6 litranen vapari, en kyllä paljoa tolta olis odottanutkaan ......  :P
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Qrainderi

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 16.02.12 - klo:22:44
Heh, tommonen pikku'möykky' ja moottorina 1.6 litranen vapari, en kyllä paljoa tolta olis odottanutkaan ......  :P

Niinpä. Varusteet tosiaan aika namit tuossa parhaassa tasossa.
VW Passat Variant 2.0TDI DSG Highline -13

Ocu_P

Etuvetoinen "crossover" (vaimikäsenytoli) vaparibensalla ei henk. koht. innosta, vaikka tuossa tapauksessa kieltämättä hyvät varusteet.

Silmäilin aikanaan TM:n 60.000 km testin lähinnä, koska jotenkin epämääräisen oloiseksi on jäänyt tämä satunnaisesti katukuvassa näkyvä malli. Eipä varsinaisesti vakuuttanut tuo testikään.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy