Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - EmberToInferno

#1
Itsellä edellinen auto oli Skoda Octavia 2.0tdi Dsg 6v, Muuten toimi hyvin koko omistusajan, laatikon johtosarja oli hinkkaantunut ajan myötä rikki.
Joka johti siihen että ei välillä tunnistanut laatikkoa vaan hukkasi vedon kesken ajon mikä oli hieman mielenkiintoista, kunnes lakkasi toimimasta kokonaan.
Se johtosarja tekee moottorin kulman kohdalla liian jyrkän kurvin (yli 90astetta) jolloin oli ajan hammas syönyt osan johdoista rikki ja ne olivat hapettuneet n.15-20cm matkalta. Kaikki johdot poikki ja väliin uutta eheää johtoa ja asennus hieman paremmin kuin tehtaalla.  ;D
#2
Kaksoismassa menossa seuraavasta autosta taas, kaikki oireet on ilmoilla. Tietää laskua sen 800e..
Mutta sellainen kysymys tuli mieleen että kuuluuko myös kaksoismassan oireisiin jos ajossa päästää kaasulta ja saman tien painaa hieman kaasua kuuluu myös kolahdus?
Tuossa lueskelin goggelin kautta ja tämä ehdotti että kyseessä voisi olla napapultit löysällä, tai jotain muuta vetariin liittyvää.
Kyseessä siis 2.0tdi 4motion 170hv
#3
Eli 2.0 tdi dsg kyseessä, auto paikallaan, kierrokset 1000-1500rpm alkaa ikäänkuin resonointia/jyrinää kuulua ehkä hieman pelkääjän puolelta konehuoneesta.
Mahdollisesti ilmanputsarin kotelo/jokin muu muoviosa? Kuuluu myös ajossa, veto ei vaikuta ääneen eli kuuluu vapaalla että D asennolla päästettäessä kaasulta
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy