Soon moro!
Leksa taas nipussa, hain tänään pois huollosta.
Nokan säätötsydeemistä kuulemma lähteny homma liikenteeseen ja sit katkennu remmikin. Jokin lukitusruuvi löystynyt (ei ollu lukitetta tms) ja sit päässy osaa irti. Tämän jälkeen venat käyny morjestamassa mäntiä.
Yksi samanmoinen tapaus kuulemma tiedossa ja toinen samankaltainen. Eli ei pitäs olla mikään tyyppivika. Maanantaikappaleeks / asennusviaksi vois siis luokitella.
Tehtaan piikkiin meni 100 prosenttisesti.
Uuden osan eli perusmoottorin takuusta kysyin, et onko sen kaks vuotta mitä orkkis varaosilla. Ei kuulemma ole, vaan mennään auton takuun mukaan. Jäljellä siis noin vuosi. Jos oisin itse joutunut maksamaan osan, niin sit ois kuulemma tullut varaosatakuu. Täytyypä tätä vähän selvitellä, huollon mukaan kuitenkin noin menee.
Joutuuko vuoden päästä vaihtamaan merkkiin millä pitkä takuu? 😐
-Janne
Leksa taas nipussa, hain tänään pois huollosta.
Nokan säätötsydeemistä kuulemma lähteny homma liikenteeseen ja sit katkennu remmikin. Jokin lukitusruuvi löystynyt (ei ollu lukitetta tms) ja sit päässy osaa irti. Tämän jälkeen venat käyny morjestamassa mäntiä.
Yksi samanmoinen tapaus kuulemma tiedossa ja toinen samankaltainen. Eli ei pitäs olla mikään tyyppivika. Maanantaikappaleeks / asennusviaksi vois siis luokitella.
Tehtaan piikkiin meni 100 prosenttisesti.
Uuden osan eli perusmoottorin takuusta kysyin, et onko sen kaks vuotta mitä orkkis varaosilla. Ei kuulemma ole, vaan mennään auton takuun mukaan. Jäljellä siis noin vuosi. Jos oisin itse joutunut maksamaan osan, niin sit ois kuulemma tullut varaosatakuu. Täytyypä tätä vähän selvitellä, huollon mukaan kuitenkin noin menee.
Joutuuko vuoden päästä vaihtamaan merkkiin millä pitkä takuu? 😐
-Janne