VAGarena.fi

Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: Larmatin - 25.01.22 - klo:14:04

Otsikko: 1.6L 77kw 2013 gofl CAYC runkolaakerin pukin pultti poikki??
Kirjoitti: Larmatin - 25.01.22 - klo:14:04
Onko kellekkään tuttu ongelma, vauhtipyörän puoleisimman runkolaakerin pukin toinen pultti oli poikki?

Noin 190tkm ajettu.
Otsikko: Vs: 1.6L 77kw 2013 gofl CAYC runkolaakerin pukin pultti poikki??
Kirjoitti: Zukka - 25.01.22 - klo:22:27
Ei ole itselle tuttu ongelma,mutta lähipiirissä on kaksi tuollaista moottoria joten asia kiinnostaa.
Miten huomasit tuon/mitä tapahtui?😳
Otsikko: Vs: 1.6L 77kw 2013 gofl CAYC runkolaakerin pukin pultti poikki??
Kirjoitti: Larmatin - 26.01.22 - klo:09:21
Rupesi pitää hassua kolkotusta nousevilla ja laskevilla kierroksilla johon kytkimen painaminen vaikuttaa. nelosen korjaus määrät suuttimella oli kasvanut.

Päittäis välystä ei ollut kampurassa.

Olisi kiva tietää mistä ihmeestä tuo voisi johtua ja onko tosiaan kukaan kuullut vastaavaa.

Vauhtipyörä tähän on uusittu  joku 3v sitten ja siellä on laadukas paketti eikä se ole mitenkään ravistamalla siitä lähtien käynyt. luulisi että olisi ravistanut jos olisi epätasapainossa se uusi pyörä.
Otsikko: Vs: 1.6L 77kw 2013 gofl CAYC runkolaakerin pukin pultti poikki??
Kirjoitti: Larmatin - 31.01.22 - klo:13:08
No nyt laitettu kampuraan uudet pultit, kaikki 10kpl.
Oli vaihtanut volkkarilla numeroa monta kertaa.

Nyt ainakin vaikuttaa käyvän nätisti... saas nähdä kauanko..

Ihme jos ei kukaan ole kuullut vastaavaa kun olisi kiva tietää syy tälle hommalle
Otsikko: Vs: 1.6L 77kw 2013 gofl CAYC runkolaakerin pukin pultti poikki??
Kirjoitti: wolkkaristi - 08.02.22 - klo:21:22
Kyllä tuo minusta menis vauhtipyörän piikkiin, jos ei uuden niin vanhan. Järkeilisin jotenkin näin että vanha VP on ollut väljä/epätasapainoinen ja sen aikana on ehkä tullut hiusmurtuma pulttiin joka on sitten myöhemmin katkennut.
Kuitenkin sieltä kytkimen päästä on kerran kyse.