Uusi Volvo XC60 tilattu

Aloittaja Niskanen66, 04.04.17 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

Niskanen66

Moi. Tilasin kans lisäherkuilla T8 R-Design Bursting Blue. Tulee joskus syyskuussa. Ollut valkoista ja mustaa autot joten rohkea päätös

Jyri

Onnittelut hienosta valinnasta ja rohkeasta väristä, noita ei tosiaan kovin paljoa varmaan tule näkymään tuon värisinä, suurin osa on tylsiä valkoisia kuten omanikin :)

Minulla siis tilattuna Volvo XC60 T8 R-Design Chyrstal White värisenä. Juuri oli laittanut myyjä vahvistuksen viimeisten muutosten jälkeen että elokuussa olisi tuon minun yksilön määrä rullata hihnalta ja luovutus olisi syyskuun puolivälin jälkeen.

Mjkarhu

Tuli itsekin tilattua XC60 RD T8. Myös valkoinen ja pitkälti samoja varusteita, vanteiksi otin kuitenkin 21". Mutta penkkien kanssa sama pähkäily. Keskiosahan Volvolla on aitoa nahkaa, nupukkia, vakiona. Eli ei synteettistä alcantaraa. Nupukkihan on vähän herkempi materiaali ja sen takia houkuttelisi vaihtaa keskiosat pois nupukista. Mutta olen melko allerginen kylmälle. Tässä mallissahan saa myös penkin&ratinlämmittimiä ohjattua puhelimella, eli ne saa esilämmitettyä. Tämä selvä plussa kyllä. Mutta huomasitko Jyri että keskiosan muutos poistaisi valkoiset tikkaukset? Konfiguraattorissa tikkaukset häviää myös ovista ja keskikyynärnojasta, tämä on itselleni selvä miinus. Varmuutta tähän en ole saanut ja ainakin muissa malleissa tikkausten väri säilyy

jaria

Moi

Tuli tilattua minullekin XC60 T8 RD. Toimitus toukokuussa

Jyri

Lainaus käyttäjältä: jaria - 17.12.17 - klo:17:44
Tuli tilattua minullekin XC60 T8 RD. Toimitus toukokuussa
Onneksi olkoon, alkaa siis olemaan jo siedettävällä tasolla odotusajat.

jaria

Toimitusajoissa on liikkeiden välillä eroja, toinen lupasi heinäkuussa ja toinen toukokuun alkupuoliskolle.

jaria

Moi

Tietääkö joku sopiiko V60:n taakkatelineet uuteen XC60:een?

Esa N

Tietää. ei sovi.  jos puhutaan Volvon omista telineistä.

jaria

Moi,
Kyseessä Thulen telineet, mutta kiinnitys ilmeisesti sama

Esa N

ainakaan Volvon telineet ei sovi, mutta thulen yleismalli saataa sopia, aina omalla vastuuulla v
oi kokeilla  ;)





Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy