Audi Allroad

Aloittaja Tuuliviiri, 29.11.09 - klo:12:19

« edellinen - seuraava »

Arte

ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

maileri

Tuli tossa mieleen, kun ohittelin 2-tiellä vanhaa Saab 900i:tä, että siinä oli tollaset allroad tyyppiset muovihuulet pyöränkoteloissa, tosin hiukan pienemmät ja ohuemmat. Mutta melkein voisi ajatella, että Saab on tämänkin keksinnön tuonut automaailmaan jo 80-luvulla.

pasaatikuski

Lainaus käyttäjältä: maileri - 01.09.14 - klo:01:32
Tuli tossa mieleen, kun ohittelin 2-tiellä vanhaa Saab 900i:tä, että siinä oli tollaset allroad tyyppiset muovihuulet pyöränkoteloissa, tosin hiukan pienemmät ja ohuemmat. Mutta melkein voisi ajatella, että Saab on tämänkin keksinnön tuonut automaailmaan jo 80-luvulla.
Samat lokasuojaviritykset ovat olleet mm. Vw Golf Contry -91, Vw Jetta Flair, onhan nuita  8)
Volvo V40 T2 Ocean Race Business -15

ex. VW Passat 2.0 TDI DPF 125kw Highline, -07

qekko

Lainaus käyttäjältä: VWonderman - 31.05.14 - klo:13:21
Ite laittaisin Misukat, Goodyearit tai Nokialaiset.
Tais tuo kesä mennä jo mutta kerrotaan nyt että 225/55R17 Nokian zLine tuli Dunlop sporttien tilalle ja aivan nappivalinta. Hiljaisuus ja mukavuus kasvoivat huomattavasti, eikä rengas ole ollenkaan löysempikään.

Nyt pitäis hommata uudet talvikumit kun nuo Nokian R:t on jo vuodelta 2010 ja melko liukasta on meno pakkasella... Taidan valita Goodyearin testivoittajakitkat foorumilta luetunkin perusteella.
Ajossa:
Audi A4 Avant quattro 2.0TFSI 185kW (B9)
VW Touran 1.4 TSI DSG 110kW (2016)
Vanhat:
Audi A4 allroad 2.0TFSI 155kW (B8)

Sigge

Itellä oli ex pirssissä Nokian ärrät ja siksipä päädyin Nokian R2:iin koossa 225/55/17. Hiljeni kyllä kummasti suvikiekkoihin verraten, mutta samalla meni kyllä ajettavuus hieman löysemmän oloiseksi, eli se paras tarkkuus katosi. Toisaalta tilanne paranee hieman kun mennään pakkasen puolelle, näistä etelän pluskeleistä. Kaikkineen ajettavuus on hyvää tasoa, mutta kompromissi tarkkuuden ja pidon välillä.
Audi A6 Allroad 3.0TDI -16, ex Audi A4 Allroad 2.0TDI -14, Golf 1.6TDI -13, ex Skoda Fabia 1.4 -07, ex 3C Passat Variant 2.0 TDI CR R-Line -10, ex 3C Passat Sedan Highline 2.0 TDI -05, ex 3BG Passat Variant 1.9 TDI -01, ex. Golf IV 1.9 TDI -99

qekko

Tuli sitten talveksi 225/55R17 Goodyear Ultragrip Ice2:t ja hyvät on. Hiljaista menoa, ei vetele, pitää jne. "Löysyys" samaa tasoa kuin vuoden 2010 Nokian R:ssä jotka poistuivat alta, mikä ei siis tarkoita mitään erityisen löysää, joskus tuntuu perä hieman joustavan sivulle kun risteykseen kiihdyttää. Rengaspaineoptimointi on vielä tekemättä, 2.5 bar kuulemma liikkeessä laitettiin.
Ajossa:
Audi A4 Avant quattro 2.0TFSI 185kW (B9)
VW Touran 1.4 TSI DSG 110kW (2016)
Vanhat:
Audi A4 allroad 2.0TFSI 155kW (B8)

Arte

Itellä kans ekat kitkat ikinä alla ja toisia nastoja ei ainakaan quattron kanssa tule. Sen on verran hyvät kokemukset.

-hiljasemmat kuin kesärenkaat!
-pitää huonommin(puskee), mutta quattro paikkaa.
-jarrutuksissa kuitenkin tehokkaat.
-pääkallo kelilllä(märkä jää), oma järki paikkaa.

Noksun R2 225/55717 rinkulat.
ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

Sigge

Hyvin toimii Nokialaiset R2 lumipöpperössä -15 pakkasella ja 0 kelin nuoskalla. Ei ole kyllä valittamista. Ajotuntuma lumella on hyvä.

Onko muuten porukka laitellu maskipeittoja nokalle? Ite laitoin kun pakkaset alko huitelemaan -20:ssä, kabiinissa kyllä tarkeni, mutta kone kävi aika lailla viileänä.

Aluksi meinasin että eberillä saadan mukavasti lisälämpöä ajossakin, mutta maskipeitolla ratkasevasti paremmin, ilman eberiäkin. Suosittelen...joskin ulkonäköfriikit voi olla noista montaa mieltä  :P

Mutta itelle pääasia että lämpöä riittää :)

Audi A6 Allroad 3.0TDI -16, ex Audi A4 Allroad 2.0TDI -14, Golf 1.6TDI -13, ex Skoda Fabia 1.4 -07, ex 3C Passat Variant 2.0 TDI CR R-Line -10, ex 3C Passat Sedan Highline 2.0 TDI -05, ex 3BG Passat Variant 1.9 TDI -01, ex. Golf IV 1.9 TDI -99

Arte

En ole laittanut maskipeittoja, mutta kyllä tossa -20 kohdalla se kävi mielessä, kun koneen lämpömittaria seuraili.

Pistäkkö piruuttaa kuvan(joku räpsy vain) miten oot laittanu sen? Onko se marmorilta haettu vai joku muu peite?

Yhdestä asiasta pitää varmaan huoltoonkin rimpauttaa. Tossa -5:den jälkeen alkaa joku paikka vinkumaan/ulvomaan kun lähtee liikenteeseen. Parin kilsan ajon jälkeen se katoaa. Ihan sama onko eeberi huutanu tunnin tai 10 min. Joku remmi? Joku laakeri? En tiiä.

Vaikee asia näyttää toteen huollossa.
-pakkasta
-auto seissy yön yli
ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

batman14

Lainaus käyttäjältä: Arte - 14.01.15 - klo:12:42
En ole laittanut maskipeittoja, mutta kyllä tossa -20 kohdalla se kävi mielessä, kun koneen lämpömittaria seuraili.

Pistäkkö piruuttaa kuvan(joku räpsy vain) miten oot laittanu sen? Onko se marmorilta haettu vai joku muu peite?

Yhdestä asiasta pitää varmaan huoltoonkin rimpauttaa. Tossa -5:den jälkeen alkaa joku paikka vinkumaan/ulvomaan kun lähtee liikenteeseen. Parin kilsan ajon jälkeen se katoaa. Ihan sama onko eeberi huutanu tunnin tai 10 min. Joku remmi? Joku laakeri? En tiiä.

Vaikee asia näyttää toteen huollossa.
-pakkasta
-auto seissy yön yli

Mielestäni tuosta on ollut juttua aikaisemmin jollain palstalla. Olisiko ollut kardaanissa joku laakeri tai vastaava? Vaikea ääni paikallistaa että mistä se tulee, ja täysin riippumaton jos veto on päällä tai jarrua painaa yms.

spede

Ehkä tää on oikea säie Allroadista ilakoitsemiseen?

Avant TDIq 2.0 -11 vaihtui pari vuotta tuoreempaan, 23 tkm ajettuun Allroad TFSI:hin. En olisi uskonut, että on noin julmettu ero, kuin on. Auto tuntuu käytökseltään numeroa isommalta ja jämäkämmältä, tohtisin jopa sanoa, että laadukkaamalta. Tuntuu, että ovetkin sulkeutuu eri soundilla... Ja tietty potkua on aika lailla eri tavalla.

Kuukausi-puolitoista yhteiseloa nyt alla, siitä pääosa Lapin selkosilla. Aj-jaij. Onnellista!
A6 Allroad 3.0 TDI -14
ex A4 Allroad TFSI 2.0 -13
ex A4 Avant Quattro 2.0 TDI -11

Arte

Tää on juurikin oikee paikka.

Samaa mäkin ihmettelin ku vaihdoin A4 Avantista allroadiin. Enkä oo vaihtoa hetkeekään katunu! Helmibiili! Tuntui heti ihan eri peliltä vaikka on melkein sama. Toisaalta onkohan tuossa oston jälkeisessä tilanteessa vähän "oolroudi lasit" silmillä? :D Onhan siinä kyllä vähä leveempi akselinväli(vanteilla/renkailla) niin sen vaikutus tuntuu ainakin kaarreajossa. Vanhassa oli vakio alusta niin allroadissa se tuntuu jämäkämmältä.
Mun mielestä allroad on myös hiljasempi sisään.

On mulla kyllä ongelmakin jo tullu:
LainaaTossa -5:den jälkeen alkaa joku paikka vinkumaan/ulvomaan, kuin sisävesihinaaja, kun lähtee liikenteeseen. Parin kilsan ajon jälkeen se katoaa. Ihan sama onko eeberi huutanu tunnin tai 10 min. Joku remmi? Joku laakeri? En tiiä.

Pitäskö itekki muuttaa lappiin et pääsis paahtaa kunnon lumessa! :D
ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

jotpee

Palataan palstalle parin vuoden tauon jälkeen...

Alla ollut lokakuusta A4 Allroad 140 kW s-stronic Business Sport + tummennukset, koukku ja taittopeilit. Väri valkoinen, ajettu nyt 9 tkm. Vaihdossa meni A4 Avant Q s-tronic -11, 89 tkm ajettuna. Hyvin tuo toimi eikä ollut mitään kiimaa merkin vaihtoon vieraiden koeajon jälkeen (BMW, Volvo, MB).

Arten ja speden kanssa täysin samaa mieltä, Allroad on loistolaite, sopivasti erilainen ja parempi Suomen teille kuin sporttialustainen exä. Aikaisemmin ei nämä kurahaalarimallit innostaneet, mutta koeajo muutti mielen. Ainoat mitä joskus kaipaa, on hydraulitehostin ja 155 kW TFSI.  Toisaalta 140 kW on notkistuttuaan ihan mainio pata, dieseliksi. Kaikkeen tottuu...

Yksi murhe on jo  matkaan sattunut. 4 tkm ajettuna kojelautaan herja Ad-Blue system fault tjms.  AC Helsinki otti auton heti sisään, vastaava vara-auto tilalle ja jo seuraavana päivänä oma takaisin alle, kun lentorahtina Saksasta tullut uusi urean ruiskutussuutin oli laitettu vikaantuneen tilalle. Huollolle palvelusta puhdas 10.

Ja mutteria en ole havainnut  :D
Ex: A4 Avant 2,0 TFSI 155 kW quattro s-tronic -11

Esline

Tere, Allroadia jo pitempään kuolanneena tulipa liityttyä tähän ketjuun  :)
On se vaan hienon näkönen pirssi.

Itellä harkinnassa olisi hiukan vanhempi 2010-2012 malli. Näyttävät vain liikkeiden hinnat olevan vielä aika korkeita, tietty hyvä puoli jos säilyttää hintansa  :)
Ei satu kellään palstalaisella olevan menossa vaihtoon?

Hakuses siis ois a4 allroad diesel/bensa alle satku ajettu. Tulee about 20 tkm vuodess niin ei oo hirveesti väliä ja valtion verotuksesta ei aina tiedä mitä tapahtuu, ehkä kuitenkin dieselli. Must juttuja alupaketti ja sporttipenkit kun persus kerkes niihin edelisessä 4 farkussa tottua. Värinkin suhteen aika tarkka...mustaa sen olla pitää, toki muukin käy.

Helpommalla tietty pääsis ku kävis ruksaamassa noi varusteet uuteen, mut sit joutus jo tekee duunii tosissaan.

Laittakaa viestiä jos osuu kohdalle.

JaniKuula

Tajusinko oikein...  Onkos tossa 140kw dieselissä adblue systeemi? Mikä ton motin moottorikoodi on?
Ajossa: Audi A4 Sedan 2.0 TDI Quattro (140kw) + Stronic
Audi A4 Avant 2.0 TDI Man. 2008 (B8)

Sigge

Lainaus käyttäjältä: Arte - 14.01.15 - klo:12:42

Pistäkkö piruuttaa kuvan(joku räpsy vain) miten oot laittanu sen? Onko se marmorilta haettu vai joku muu peite?


Marmorilta laittoivat auton mukaan tuollaisen samanlaisen:

http://www.jussinmaki.net/verkkokauppa/maskisuoja_audi_a4_2008-p-22157-3439/

Ja samasta paikasta löytyy myös Allroadiin.


Ei ihan yhtä hienosti istu Allroadin maskiin, mutta toimii tarkoituksessaan. Toki jos jollain tyylikkäämmistä tietoa, olemme kuulolla ;)

Niin muuten tuosta vinkumisesta, itsellä ainakin ikävästi hiekoitussepeli jää vinkumaan jonnekin jarrukilpien/palojen väliin tms lähes aina kun tuoreeltaan hiekoitetulle tielle sattuu osumaan.

Loppuun vielä pitää todeta että on se vaan pirun mukava tuo talvinen risteyksistä lähtö nelivedolla... Viikonloppuna olin liikkeellä vaimon kauppakasilla ja eihän sillä meinannu liikkeelle päästä kun etupyörät suti tyhjää ja pyysi odottelemaan kevättä  :P
Audi A6 Allroad 3.0TDI -16, ex Audi A4 Allroad 2.0TDI -14, Golf 1.6TDI -13, ex Skoda Fabia 1.4 -07, ex 3C Passat Variant 2.0 TDI CR R-Line -10, ex 3C Passat Sedan Highline 2.0 TDI -05, ex 3BG Passat Variant 1.9 TDI -01, ex. Golf IV 1.9 TDI -99

Nakunaakka

Kuulooko tää tänne, siirtäkää jos ei.
Ois mahollisuus nykynen kaara vaihtaa a6 allroad 2.5tdi quatro avanttiin vuosmallia 2005 ja ajettuna 265tkm, BAU koneella, manuaskilla ja alennusvaihteella. jakopää remppa on tehty ja ilmapussit on vaihdettu, huoltokirjakin löytyy tosin en tiedä onko omin pikkukätösin raapusteltu.. Oisko kertoo vinkkiä mitä kartottaa tarkemmin koeajolla ja huoltokirjasta? Onks nää vielä kuuluisia kansiremonteistaan?
kaikkia vinkkejä otan vastaan kunhan ne on asiallisia!?

Jultsu

Ei tarvi pelätä nokkien puolesta, BAU on uusitulla yläkerralla.

Perus tyyppiviat näissäkin samoja mitä A6 / Passateissa, eli tukivarsien väljyydet, vettä lattiamaton alla, kardaanin ristikko/tukilaakerin kunto (resonoi tietyllä ajonopeudella), mahdollisesti kaksoismassan kolinat.

Vaihteisto ja peräöljyjen vaihdosta plussaa. Eipä noilla kilometreillä vielä välttämättä ole koskettu moottoriin tai voimansiirtoon yleensäkään.


Täältä iso peukku ajoneuvolle.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Arte

Vaikka tolla kiululla onkin hyvä ajaa, niin onhan tuossa jo murheitakin ollut.

13oookm sisään on ~5000â,¬ vaihdettu osaa ja tehty töitä.

Yks kardaani(tukilaakeri ujelsi pakkasella) ja yks ohjauspylväs(mutteri) sekä kulmien säätöä. Erikseen ja ohjauspylvään kanssa.

Mukavasti on kyllä hoitunu AC airportissa hommat. Aina vara-auto alle. Mut noh, harmittaa silti.

Pieni klommo tullu taas omaan "Audi quattro" oireyhtymään. :)
ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

Popovice

Lainaus käyttäjältä: Arte - 23.02.15 - klo:09:24
Vaikka tolla kiululla onkin hyvä ajaa, niin onhan tuossa jo murheitakin ollut.

13oookm sisään on ~5000â,¬ vaihdettu osaa ja tehty töitä.

Yks kardaani(tukilaakeri ujelsi pakkasella) ja yks ohjauspylväs(mutteri) sekä kulmien säätöä. Erikseen ja ohjauspylvään kanssa.

Mukavasti on kyllä hoitunu AC airportissa hommat. Aina vara-auto alle. Mut noh, harmittaa silti.

Pieni klommo tullu taas omaan "Audi quattro" oireyhtymään. :)
Aikas ikävältähän kuullostaa ja Audi luottamusta vähentää jos lähes uudessa autossa on ollut noinkin paljon murheita. Miten on ollut voimalinjan kanssa, eli onko moottori (sullahan taitaa olla sama 140kW dieselpata joka mullekin on tulossa) ja S-tronic pelanneet toivotulla tavalla?

Itse kun auton vaihtoa tässä hiljattain pohdiskelin niin päädyin uuteen A4 B8:iin juurikin sen takia, että tuo nykyinen 55000km ajettu on ainakin tähän asti välttynyt ylimääräisiltä korjaamokäynneiltä, mitä nyt mutteriohjaus korjattiin reilu vuosi sitten softapäivityksellä. Täytyy vaan toivoa ettei tämän vaihdon yhteydessä laittanut lusikkaa huonompaan soppaan  :(.

Arte

Ronikista ja 140kw hiilikiukaasta ei oo ku  hyvää sanottavaa. Se on todettava. Hyvin lämpee, pitää lämmön ja vaihteet toimii niiku pitää. Vertauskohtana -10 ronikki ja 155kw bensa.  Mut kone on, vaikka melkein saman tehoinen, niin eri käytöksinen. Tarkotan tällä vääntöaluetta ja vaihteita. Mikä pykälä sisässä milloinki jne. Ja kyllä polttonesteen syönnin ero on kans aika mukava. Pari liraa vähemmän satkulla menee mulla.
ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

spede

Menee ensi kuussa takuu umpeen Allroadista. Mitään mainittavaa ongelmaa en ole oikein keksinyt. Olisiko teillä kokeneemmilla ja/tai valistuneemmilla vinkkejä, että miten tuosta hiipuvasta takuusta saisi kaikki hyödyt irti? Onko jotain tiettyjä juttuja autossa, joita kannattaisi kytätä?

Kilsoja pian 33 000, hyvin hyrisee ja lumi pölyää pohjoisessa just niin kuin pitääkin.

P.S. Kun panee viiksestä pitkät päälle, kuulee selkeän naksauksen tai tumpsauksen. Uusi oire. Ei vissiin kuulu asiaan? Jotain rele- tms. hommaa?
A6 Allroad 3.0 TDI -14
ex A4 Allroad TFSI 2.0 -13
ex A4 Avant Quattro 2.0 TDI -11

qekko

Lainaus käyttäjältä: Arte - 25.02.15 - klo:23:43
Ronikista ja 140kw hiilikiukaasta ei oo ku  hyvää sanottavaa.
Tuollainen oli quattro tourilla ja kyllä alkoi himottaa vaihtaa nykyinen 155kW TFSI manuaali tuollaiseen... Ajokäytös sujuvan vaivatonta. Myös Drive Select alusta oli testiautossa ja 18" nokialaisilla kitkoilla paljon tukevampi (mutta ei mukavuuden kustannuksella) kuin oma 17" renkailla.

Mutta eiköhän tässä odotella kuitenkin ensin B9 allroadia, jossei muuten niin vertailukohdaksi...
Ajossa:
Audi A4 Avant quattro 2.0TFSI 185kW (B9)
VW Touran 1.4 TSI DSG 110kW (2016)
Vanhat:
Audi A4 allroad 2.0TFSI 155kW (B8)

spede

Onko kokemuksia Allroadin lokarilevikkeiden naarmuuntumisesta? Vaikuttaa olevan melko pehmeää kamaa...
A6 Allroad 3.0 TDI -14
ex A4 Allroad TFSI 2.0 -13
ex A4 Avant Quattro 2.0 TDI -11

Arte

Lainaanoinkin paljon murheita

..niin, nyt on sitten kolmas kardaani pesässä. Tää ei ole nyt kyllä ujeltanu! *kopkop*

Kesärenkaat alla ja meno maistuu. :) Moottori ja s-tronic toimii just niinku pitää.
ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

ile

Lainaus käyttäjältä: spede - 26.04.15 - klo:21:29
Onko kokemuksia Allroadin lokarilevikkeiden naarmuuntumisesta? Vaikuttaa olevan melko pehmeää kamaa...

Samaan liittyen miten muilla on pysynyt maali sivuhelmoissa (ovien alla oleva lista)?

Joulukuussa tuli alle -12 A4 Allroad ja nyt ensimmäistä kertaa hinkkasin kunnolla auringossa biilin. Tästä iskikin hätä kuinka reippaasti helmoista oli hilseillyt maali lähes koko matkalta "kulmasta" noin 1-2cm korkeudelta. Nuo muoviset, maalatut osat kyllä selvästi naarmuuntuu helpommin mutta sentään lokasuojan levikkeistä ei ole maali lähtenyt.

Sigge

Lainaus käyttäjältä: Arte - 28.04.15 - klo:13:33
..niin, nyt on sitten kolmas kardaani pesässä. Tää ei ole nyt kyllä ujeltanu! *kopkop*

Kesärenkaat alla ja meno maistuu. :) Moottori ja s-tronic toimii just niinku pitää.

No perhana, Artella on ollu näemmä issueita tuon voimansiirron kanssa jne.. 😕

Itsellä ...kop,kop...mennyt 18tkm ilman murheita. Omassa Allroadissa lienee kylläkin eri voimalinja, koska manuaalisella askilla.

Maaliongelmia ei ole toistaiseksi ilmaantunut, pientä kiveniskemää nokalla, ja joo, niissä lokarilevikkeissä, joissa ei onneksi maalia, kokomuoviset. Voisin kuvitella että maalatussa olisi aika ilkeet jäljet kiveniskemistä.

Mutta, kyllä meno taas maistuu. Kun on ilmat lämmeneet, niin tassukin pitää paremmin lämpöisenä asfaltilla. Selkeesti huomaa että +10 asteen lämpösellä puolella Pirellin ajettavuus paranee.
Audi A6 Allroad 3.0TDI -16, ex Audi A4 Allroad 2.0TDI -14, Golf 1.6TDI -13, ex Skoda Fabia 1.4 -07, ex 3C Passat Variant 2.0 TDI CR R-Line -10, ex 3C Passat Sedan Highline 2.0 TDI -05, ex 3BG Passat Variant 1.9 TDI -01, ex. Golf IV 1.9 TDI -99

spede

Vanne- ja rengasasiaa: onko kokemusta/näkemystä 19-tuuman vanteista kesäkaudelle? Nyt alla 18", joissa ei ehkä ET aivan just kohdallaan, jäävät aika sisään, ja näyttävät turhan snadeilta Allroadin isoissa pyöräaukoissa.

Haussa vanteet & renkaat (245/40-45?/19) -setin mahdollisimman hyvä kompromissi ulkonäön ja ajomukavuuden suhteen. Suotavaa olisi, että rengasmelu ei oleellisesti nousisi.

Spekulaatiota, olkaa hyvät?
A6 Allroad 3.0 TDI -14
ex A4 Allroad TFSI 2.0 -13
ex A4 Avant Quattro 2.0 TDI -11

spede

Lainaus käyttäjältä: Esline - 30.01.15 - klo:23:05
Tere, Allroadia jo pitempään kuolanneena tulipa liityttyä tähän ketjuun  :)
On se vaan hienon näkönen pirssi.

Itellä harkinnassa olisi hiukan vanhempi 2010-2012 malli. Näyttävät vain liikkeiden hinnat olevan vielä aika korkeita, tietty hyvä puoli jos säilyttää hintansa  :)
Ei satu kellään palstalaisella olevan menossa vaihtoon?

Hakuses siis ois a4 allroad diesel/bensa alle satku ajettu. Tulee about 20 tkm vuodess niin ei oo hirveesti väliä ja valtion verotuksesta ei aina tiedä mitä tapahtuu, ehkä kuitenkin dieselli. Must juttuja alupaketti ja sporttipenkit kun persus kerkes niihin edelisessä 4 farkussa tottua. Värinkin suhteen aika tarkka...mustaa sen olla pitää, toki muukin käy.

Laittakaa viestiä jos osuu kohdalle.

Vieläkö sulla Esline Allroad-asia ajankohtainen? Tällainen olisi kuulemma kaupan, mallia -13, sporttijakkarat, alut jne., kurkkaa jos inspaa: http://www.nettiauto.com/audi/a4-allroad/7288482
A6 Allroad 3.0 TDI -14
ex A4 Allroad TFSI 2.0 -13
ex A4 Avant Quattro 2.0 TDI -11

spede

Ok, aika rauhallista allroad-huoneessa, vanneasiakaan ei tainnut allroadisteja innostaa spekuloimaan. :D

Hyvät kesät itse kullekin. Yritän löytää infoa ja pähkäilyä ulkomaisilta foorumeilta, saa vinkata jos hyviä tiedossa. Tattikset.

Lainaus käyttäjältä: spede - 25.06.15 - klo:02:33
Vanne- ja rengasasiaa: onko kokemusta/näkemystä 19-tuuman vanteista kesäkaudelle? Nyt alla 18", joissa ei ehkä ET aivan just kohdallaan, jäävät aika sisään, ja näyttävät turhan snadeilta Allroadin isoissa pyöräaukoissa.

Haussa vanteet & renkaat (245/40-45?/19) -setin mahdollisimman hyvä kompromissi ulkonäön ja ajomukavuuden suhteen. Suotavaa olisi, että rengasmelu ei oleellisesti nousisi.

Spekulaatiota, olkaa hyvät?
A6 Allroad 3.0 TDI -14
ex A4 Allroad TFSI 2.0 -13
ex A4 Avant Quattro 2.0 TDI -11

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy