Lainaus käyttäjältä: julli68 - 07.11.14 - klo:19:16
Totta kai tuohon hintaeroon saa jotain ekstraa. Tulee nyt mieleen vaikka Sports differential, Audi Drive Selectin, paremmat nahat, parempi soitin, isomman koneen, laadukkaamman NÃ,,KÖISEN sisustan.
Tässä on hieman Audin premiumia. Skodan seuraava maxiDOT saisi mielellään olla tällainen :-)
http://www.kauppalehti.fi/omayritys/audi+vaihtaa+mittaristot/201411707455 (http://www.kauppalehti.fi/omayritys/audi+vaihtaa+mittaristot/201411707455)
Lainaus käyttäjältä: tapz - 12.11.14 - klo:12:36
Tässä on hieman Audin premiumia. Skodan seuraava maxiDOT saisi mielellään olla tällainen :-)
http://www.kauppalehti.fi/omayritys/audi+vaihtaa+mittaristot/201411707455 (http://www.kauppalehti.fi/omayritys/audi+vaihtaa+mittaristot/201411707455)
Menee hieman OT:ksi: huh huh, toivottavasti tarjoavat perinteistä mittaristoa rinnalle. Minua ainakin suuresti ärsyttää jatkuva teknisten (turhien?) härpäkkeiden lisääntyminen autoissa. Pistäisivät rahat kehittämään itse autoa ja ajettavuutta sen sijaan että saadaan taas uusi vilkkuva valoshow viemään kuljettajan huomion ihan muualle kuin itse ajamiseen. En yhtään ihmettele että autoilu jatkuvasti menettää suosiotaan. Palatkaa juurille! Auton pitäisi edustaa vapautta! Minä en halua että auto ilmoittaa että työkaveri soittaa tai että taas kymmenen uutta meiliä odottaa pikaista vastausta. Yksinkertaisuus ja laatu, muuta ei ihminen tarvitse!
Lainaus käyttäjältä: heifetz - 12.11.14 - klo:12:47
Menee hieman OT:ksi: huh huh, toivottavasti tarjoavat perinteistä mittaristoa rinnalle. Minua ainakin suuresti ärsyttää jatkuva teknisten (turhien?) härpäkkeiden lisääntyminen autoissa. Pistäisivät rahat kehittämään itse autoa ja ajettavuutta sen sijaan että saadaan taas uusi vilkkuva valoshow viemään kuljettajan huomion ihan muualle kuin itse ajamiseen. En yhtään ihmettele että autoilu jatkuvasti menettää suosiotaan. Palatkaa juurille! Yksinkertaisuus ja laatu, muuta ei ihminen tarvitse!
Olet ihan oikeassa tuossa. Mutta kun auto muuten on samoista osista koottu, niin erot täytyy tehdä jollain vähemmän tärkeillä toiminnoilla. Kaikesta huolimatta näytti aika näppärältä, kun navigaattorin kartta näkyi mittariston taustalla.
Uudessa TT:ssähän tuo virtuaalimittaristo on vakiona. Navigaattori toki lisävaruste suolaiseen hintaan.
Eikös tuon saa lisärahalla myös uuteen Passatiin? (Nimellä "Active Info Display".) Joten varmaan se siitä valuu hiljakseen lisävarusteeksi halvempiinkin autoihin. Lienee nykytekniikalla halvemikin rakentaa kuin perinteinen mittaristo, kaikki erilliset polttimot saa korvattua yhdellä halvalla näyttöelementillä, tosin varaosatiskillä tuo näyttö sitten maksaa euron jos toisenkin.
Tuonkin voi näköjään toteuttaa tyylittömästi tai tyylikkäästi (http://techcenter.mercedes-benz.com/en/night_view_assist_plus_2013/detail.html)...
Ja mika parasta, teknologia audin mittariston luomiseksi tulee suomesta :)
http://www.iltalehti.fi/autot/2014042218233162_au.shtml (http://www.iltalehti.fi/autot/2014042218233162_au.shtml)
^ Näköjään saa vain S ja SL malleihin. Valitsitko option tulevaan ajoneuvoosi?
Jos se toimisi sumussa, se olisi jo jotain.. ;-)
^ kyllä.
Lainaus käyttäjältä: TTL - 14.11.14 - klo:18:59
Tuonkin voi näköjään toteuttaa tyylittömästi tai tyylikkäästi (http://techcenter.mercedes-benz.com/en/night_view_assist_plus_2013/detail.html)...
Makuasia osittain. Vähän sama kuin tykkääkö siitä keskikonsolin kyljellään makaavasta tabletista vaikkapa A-, B- ja C-malleissa.