Käyttöönotto 12.9.2007, vm. 2008
Ml. n. 359 000 km
Hp. 3000 e, mutta omia näkemyksiä sopivasta hinnasta voi esittää.
Sijainti: Koillis-Helsinki
p. 044-5376608, myös WA/YV tavoittaa
Toimiva neliveto talven liukkaille. Luotettava matka-auto, jolla pitkätkin siirtymät taittuu vakaasti, mukavasti ja huolettomasti. Näkemisestä pimeillä korpitaipaleilla huolehtii xenon-ajovalot, joissa hyvät lähivalot sekä kilven alle upotettu LED-kaukovalo, joka tuo sopivasti kantamaa. Xenoneissa hiljattain uusitut laadukkaat Osram Night Breaker Laser -polttimot.
Ollut viimeiset 1,5 v kakkosautona vähällä ajolla uudemman tultua, joten joutaa enemmän tarvitsevalle, koska autot tykkää että niillä ajetaan.
Tuotu Ruotsista Suomeen 2009 ja ollut minulla 2/2014 lähtien, jolloin ajettu n. 147 tkm.
Katsastettu 22.8.2023, seuraava 12.9.2024 mennessä.
Moottori BMP eli 2-litrainen 8-venttiilinen ja Boschin valmistamilla pumppusuuttimilla varustettu. Kehitetty koetellun ja kehutun 1,9-litraisen 96 kW moottorin pohjalta.
Alkuperäinen hiukkassuodatin toimii vielä normaalisti, mutta jossain vaiheessa täytyy tuhkamäärän takia jotain tehdä, esim. pesu.
Ylläpidetty pitkää ikää silmällä pitäen ja huoltoväli vaihdettu longlifesta kiinteäksi. Ikähän tätä jo painaa, joten pieni tee-se-itse -henki ei pahitteeksi ylläpitokulujen kurissa pitämiseksi.
Vuosien saatossa on vaihdettu kaikenlaista kuluvaa osaa, joten korjausvelkaa ei ole jäänyt. Tarkempi listaus ja dokumentointi tulee auton mukana.
Takaluukussa alkavaa ruostetta. Myös takakaarissa lievempää alkua. Takakaaret kertaalleen maalattu automaalaamossa minun aikana.
Ovet, jotka näissä tuppaa usein olemaan huonossa kunnossa, pääosin siistit. Näkyvimpänä pienehkö maalin lohkeilu kuskin kahvan juuressa.
Muuta:
- Laadukas alustasarja, madallus n. 30 mm. Eibach B12 Pro-Kit Bilsteinin iskareilla. Sopivassa suhteessa jäykkyyttä ja mukavuutta. Muutoskatsastettu.
- Pakoputkisto teetetty kokonaan uusiksi rosterista. Samalla vaihdettu OEM takahelma kahdella pakoputken aukolla ja ulostulot molemmille puolille.
- Tehdasasenteinen irroitettava vetokoukku 13-napaisella pistorasialla, joka huomattavasti parempi kuin vanhat 7-napaiset. 2000 kg:n vetomassa riittää hieman isommallekin kärrylle.
- Tehdasasenteinen Webasto kellokytkimellä. Koitettu minimoida automaattikäytön aiheuttamaa karstoittumista jatkamalla lämmitystä kellokytkimestä, jos ajoaika alle suositeltavan minimilämmitysajan.
- Takavaloissa ns. Skyline-koodaus. Eli jarruvalon himmennys parkiksi pois päältä. Takavalona vain ulompi LED-kehä. Tarvittaessa voidaan koodata takaisin vakioksi.
- Maskissa 4Motion-emblem oikealla alhaalla Audien ja uudempien Passatien tapaan. Asennukseen käytetty Bluemotionin maskimerkin jalkaa (OEM).
- Oviin asennettu Passat B8:n OEM LED-ovivalot.
- ABS-ohjainlaite tukee epäsuoraa rengaspainevalvontaa. Koodattu päälle, mutta nappi asentamatta, jonka vuoksi vaatii esim. VCDS:n kuittaamiseen paineiden tarkastuksen tai renkaiden vaihdon jälkeen. Voidaan koodata pois käytöstä tai asennusarja mukaan, jos haluaa asentaa (OEM) napin itse.
Alla hyvät Hankookin i*Pike RS2 -nastarenkaat VW Tiguanin 17 tuuman OEM-vanteilla.
Kesärenkaat Goodyear Passatin 16 tuuman OEM-vanteilla. Pintaa 3-4 mm, eli vähän aikaa ajelee vielä.
Vaihdossa en ota mitään pihaan seisomaan, koska tämäkin on ylimääräinen.
Nettiautosta kuvia ja jotain lisätietoja, mitä tähän ei huomannut erikseen listata.
https://www.nettiauto.com/14009328
Ml. n. 359 000 km
Hp. 3000 e, mutta omia näkemyksiä sopivasta hinnasta voi esittää.
Sijainti: Koillis-Helsinki
p. 044-5376608, myös WA/YV tavoittaa
Toimiva neliveto talven liukkaille. Luotettava matka-auto, jolla pitkätkin siirtymät taittuu vakaasti, mukavasti ja huolettomasti. Näkemisestä pimeillä korpitaipaleilla huolehtii xenon-ajovalot, joissa hyvät lähivalot sekä kilven alle upotettu LED-kaukovalo, joka tuo sopivasti kantamaa. Xenoneissa hiljattain uusitut laadukkaat Osram Night Breaker Laser -polttimot.
Ollut viimeiset 1,5 v kakkosautona vähällä ajolla uudemman tultua, joten joutaa enemmän tarvitsevalle, koska autot tykkää että niillä ajetaan.
Tuotu Ruotsista Suomeen 2009 ja ollut minulla 2/2014 lähtien, jolloin ajettu n. 147 tkm.
Katsastettu 22.8.2023, seuraava 12.9.2024 mennessä.
Moottori BMP eli 2-litrainen 8-venttiilinen ja Boschin valmistamilla pumppusuuttimilla varustettu. Kehitetty koetellun ja kehutun 1,9-litraisen 96 kW moottorin pohjalta.
Alkuperäinen hiukkassuodatin toimii vielä normaalisti, mutta jossain vaiheessa täytyy tuhkamäärän takia jotain tehdä, esim. pesu.
Ylläpidetty pitkää ikää silmällä pitäen ja huoltoväli vaihdettu longlifesta kiinteäksi. Ikähän tätä jo painaa, joten pieni tee-se-itse -henki ei pahitteeksi ylläpitokulujen kurissa pitämiseksi.
Vuosien saatossa on vaihdettu kaikenlaista kuluvaa osaa, joten korjausvelkaa ei ole jäänyt. Tarkempi listaus ja dokumentointi tulee auton mukana.
Takaluukussa alkavaa ruostetta. Myös takakaarissa lievempää alkua. Takakaaret kertaalleen maalattu automaalaamossa minun aikana.
Ovet, jotka näissä tuppaa usein olemaan huonossa kunnossa, pääosin siistit. Näkyvimpänä pienehkö maalin lohkeilu kuskin kahvan juuressa.
Muuta:
- Laadukas alustasarja, madallus n. 30 mm. Eibach B12 Pro-Kit Bilsteinin iskareilla. Sopivassa suhteessa jäykkyyttä ja mukavuutta. Muutoskatsastettu.
- Pakoputkisto teetetty kokonaan uusiksi rosterista. Samalla vaihdettu OEM takahelma kahdella pakoputken aukolla ja ulostulot molemmille puolille.
- Tehdasasenteinen irroitettava vetokoukku 13-napaisella pistorasialla, joka huomattavasti parempi kuin vanhat 7-napaiset. 2000 kg:n vetomassa riittää hieman isommallekin kärrylle.
- Tehdasasenteinen Webasto kellokytkimellä. Koitettu minimoida automaattikäytön aiheuttamaa karstoittumista jatkamalla lämmitystä kellokytkimestä, jos ajoaika alle suositeltavan minimilämmitysajan.
- Takavaloissa ns. Skyline-koodaus. Eli jarruvalon himmennys parkiksi pois päältä. Takavalona vain ulompi LED-kehä. Tarvittaessa voidaan koodata takaisin vakioksi.
- Maskissa 4Motion-emblem oikealla alhaalla Audien ja uudempien Passatien tapaan. Asennukseen käytetty Bluemotionin maskimerkin jalkaa (OEM).
- Oviin asennettu Passat B8:n OEM LED-ovivalot.
- ABS-ohjainlaite tukee epäsuoraa rengaspainevalvontaa. Koodattu päälle, mutta nappi asentamatta, jonka vuoksi vaatii esim. VCDS:n kuittaamiseen paineiden tarkastuksen tai renkaiden vaihdon jälkeen. Voidaan koodata pois käytöstä tai asennusarja mukaan, jos haluaa asentaa (OEM) napin itse.
Alla hyvät Hankookin i*Pike RS2 -nastarenkaat VW Tiguanin 17 tuuman OEM-vanteilla.
Kesärenkaat Goodyear Passatin 16 tuuman OEM-vanteilla. Pintaa 3-4 mm, eli vähän aikaa ajelee vielä.
Vaihdossa en ota mitään pihaan seisomaan, koska tämäkin on ylimääräinen.
Nettiautosta kuvia ja jotain lisätietoja, mitä tähän ei huomannut erikseen listata.
https://www.nettiauto.com/14009328