A6 allroad C7: Jarrulevyjen ja -palojen vaihto, mitä tilalle

Aloittaja teppo, 19.03.20 - klo:22:56

« edellinen - seuraava »

teppo

Tarkoitus uusia jarrulevyt ja -palat eteen ja taakse A6 allroadiin (c7 2015).

Alkuperäisosat maksavat noin 1400-1600 euroa asennuksineen 💸, ei-merkkiosat asennettuna alle puolet tuosta. Kuinka paljon tarvikeosien laatu vaihtelee â€" mitä merkkejä suosittelette ja mitä kannattaa välttää? Perheautoon ei mitään huippuominaisuuksia tarvitse, mutta mm. ruosteettomuuus olisi plussaa.

Osaatteko suositella pääkaupunkiseudulta paikkaa, josta saisi hyvät osat asennettuna järkevään hintaan?

Kiitos!

o.b.

Brembo-osat on kaiketi hyviä. Kysy tarjous vaikka Motonetin korjaamoista, niin varaosia ei tarvitse erikseen tilata.

Itse tilaan halvimmat osat ebay.de:stä ja asennan itse. Autoon (Passat 3C) kaikki jarrulevyt ja palat noin satkun kotiin tuotuna ;))

Toki noin uuteen autoon osat paljon kalliimpia :-\

Dieselgolf

Bremboja minäkin suosittelisin ja olen molempiin VAGgineisiimme koko setin (kaikki levyt ja palat) tilannut Autodocista, ja alle vaihtanut.
Myös viime vuonna myymämme tähtikeula GLK sai uudet etulevyt Autodocilta, ja nekin oli Brembot.
Olivat kohtuuhintaiset.
Sitten se negatiivinen loppukommentti: ruostuvat kyllä nämäkin ja (prkl) Polon alla olevat palat vinkuvatkin.

Digster

Tilailin viime viikolla C7 A6 allroadiin ( 230 Kw ) zimmermanin levyt ja Brembon palat eteen ja taakse. rahteineen jäi maksamaan autodocilta 379â,¬. tän vk tiistaina tulivat kotiin toimitettuna. Ens viikolla alle.


hpi

Brembon ns vakiopalat tuottaa sit paljon jarrupölyä…niitä nyt sit ahkerasti pestyän  ;) ;)

Digster

Lainaus käyttäjältä: hpi - 10.09.21 - klo:13:39
Brembon ns vakiopalat tuottaa sit paljon jarrupölyä…niitä nyt sit ahkerasti pestyän  ;) ;)

Ei ainakaan minulla tule, tietty mustat vanteetkin on autossa.  Vähintään kerran viikossa pesussa auto.
toukokuun puolesta välistä tähän 21.9  , 26tkm ajoa saanut oma auto.

välkky

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21
Skoda Octavia TDI RS -16

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy