Ford on palkannut työntekijän ujuttamaan viallisia osia tuotantolinjalle

Aloittaja JaskaPankuttaja, 03.12.16 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

JaskaPankuttaja

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000004891181.html

Omien kokemusten perusteella tämä kaveri on palkattu jo kauan aikaa sitten...

No, ehkäpä tämä uutinen selventää miksi Fordit ovat sellaisia kuin ovat.
Muut merkit yrittävät välttää viallisten komponenttien ajautumisen tuotantoon, Ford on taas palkannut ihmisen sabotoimaan autoja.

vwmies

Humoristien mukaan tai "ilkeät kielet" väittävät että FORD (en ole koskaan omistanut  :o) on lyhenne sanoista fix or repair daily...  :P
Yritetään pärjätä.

-karppa-

Monta työntekijää tekee tuota vag-konsernissa, kun katsoo TSI, DSG ja dieselgatea  ;)
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

panu

Olipahan taas melkoinen klikkiotsikko. Kannattaa lukea ensin koko juttu eikä jakaa kaikkea paskaa! Vai oletko kenties IS:lla töissä ja keräät täällä tuloja firmalle?

Kyseessä siis vain koneellisen laadunvarmistuksen testaaja (ettei muiden tarvitse turhaan klikata).


Exät: Typ 19 EZ, Typ 89q "KV", B5 ADP, B5 AEB tip, 3C CAXA, 3C BMP 4M

JaskaPankuttaja


panu

Ei ole mitään tunteita kyseistä merkkiä kohtaan.

Eniten ärsyttää huono journalismi ja sensaatiohakuisuus täysin turhasta asiasta.


Exät: Typ 19 EZ, Typ 89q "KV", B5 ADP, B5 AEB tip, 3C CAXA, 3C BMP 4M

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy