Uuden Octavia III viat/murheet.

Aloittaja Ocufemma, 13.06.13 - klo:19:07

« edellinen - seuraava »

-TS-

Lainaus käyttäjältä: Peltikorva - 24.08.16 - klo:07:30
Kerran on tullut tuo ilmoitus "Key not found". Silloin avain ja luuri sattuivat olemaan samassa taskussa. Kaivoin luurin ja avaimet housun taskuista niin sitten Sotka löysi avaimen. Ni en nyt keksi muuta selitystä kuin että luuri häiritsee avaimen signaalia. Sama patteri ollut jo 1,5. Ei ole herjannut patterin loppumisesta.

Voin vahvistaa tämän tapauksen myös omalta kohdaltani. Kesällä, kun taskujen määrä on rajatumpi, minulla on puhelin ja Skodan avaimet samassa taskussa. Useampaan kertaan kävi niin, että ovet eivät auenneet kahvasta vetäisemällä ennen kuin avain tai puhelin oli otettu pois taskusta.
VW ID.3 Max '20
Ex; Volvo S90 T8 Twin Engine '18
ex; VW Golf GTE '18
ex; Skoda Octavia Combi 1.4 TSI DSG '15

Jaka

Lainaus käyttäjältä: cKid - 23.08.16 - klo:09:31
Oma 2.0TDi tekee ihan samaa. Jos varomattomasti ajelee satasta nousee lämmöt niin korkealle, että tulee hälytys moottorin ylikuumenemisesta ja käsky sammuttaa moottori välittömästi. Näin kävi kerran kun en osannut tarkkailla asiaa. Mutta 80 tai alle ajellen käy siinä 100 asteen tuntumassa, jolloin pumppu herää ja lämmöt palautuu normaailksi. Omassani siis vika paikallistettu vesipumppuun ja tässä oottelen maahantuoja vastaantulopäätöstä, jonka jälkeen pumpun vaihtoon. Ja kuulemma ei ole ensimmäinen laatuaan tällänen.


Oma tehnyt kolme kertaa tuon saman.Menossa korjaukseen kyseisen asian tiimoilta syyskuun alussa.Kyselin maahantuojan vastaantuloa,mutta eivät osanneet vielä sanoa mitään
SKODA OCTAVIA 2.0 TDI laurin&klement 4*4 combi
Ex.SKODA OCTAVIA 2.0 TDI RS combi
Ex.SKODA OCTAVIA 1.6 TDI combi
Ex.RENAULT MEGANE
Ex.RENAULT LAGUNA
Ex.5*OPEL ASTRA
Ex.3*TOYOTA COROLLA
Ex.MAZDA 626
Ex.2*FORD ESCORT

kaide

Lainaus käyttäjältä: Särki - 17.08.16 - klo:22:33
Jatketaanpa Boleron ongelmista. Auto kävi keväällä öljynvaihdossa (15tkm/1 vuosi) ja samalla kerroin radion ongelmista. Tuohon radioon oli tullut kaksi ohjelmistopäivitystä, jotka asennettiin samalla kerralla kun öljynvaihto tehtiin. Tai yritetiin, mutta päivityksiä ei saatu asennettua ja jouduin käymään liikkeessä toisen kerran päivittämässä radion ohjelmidton. Toisella kerralla päivitykset onnistuivat, kahden päivityken koko oli kuulemma yli 5 Gt eikä onnistunut cd/dvd-levyltä vaan piti käyttää riittävän isoa muistikorttia (olikohan tämä ongelma ensimmäisellä kerralla, sitä ei kerrottu). Joka tapauksessa keväällä sanottiin että nyt nämä kaksi päivitystä on tehty ja kolmaskin on kuulemma tulossa, mutta sitä ei oltu vielä julkaistu. Eli tästä voisi päätellä että ongelmat eivät näillä päivtyksellä hävinneet.

Kesä sujuikin ilman ongelmia, mutta nämä kosteammat ja kylmemmät kelit palauttivat nämä kosketusnäytön ongelmat takaisin. Tänään taas kanavat vaihtuivat ihan itsekseen useampaan kertaan, kosketusnäyttö ei totellut kosketusta jne.
Ratista kanavien vaihdon jälkeen, radio päätti itse vaihtaa asemat takaisin tai ihan uudet kanavat eetteriin. Pitääpä kysellä olisiko kolmas päivitys jo valmistunut vai pitääkö koko radio vaihtaa uuteen, kun takuuta on vielä jäljellä.

Mulle vaihdettiin koko radion yksikkö takuun piikkiin hertsikan Laakkosella. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. Väittäisin että siinä panelissa itsessään on vikaa sen lisäksi että se on muuten vaan huonolaatuinen

BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: kaide - 31.07.16 - klo:18:49
No tässä se ääninäyte oikeen hienosta käynnistä .  Saa esittää arvauksia viasta , kait sieltä pajalta joku joskus kertoo syyn tälle :

https://www.youtube.com/watch?v=yuNekt1_0UE

Mikä tässä oli sit vikana lopulta?

kaide

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 26.08.16 - klo:12:27
Mikä tässä oli sit vikana lopulta?

Kolme puolaa palanut , siis kirjaimellisesti
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Hannes

Lainaus käyttäjältä: kaide - 26.08.16 - klo:19:23
Kolme puolaa palanut , siis kirjaimellisesti


Eli niin kuin tuolla aiemmin heti kuulemalla moottorin käynnin kerroin vian ;)

psxgamer

Millähän logiikalla Light Assistin pitäisi toimia? Tuli kokeiltua tätä ominaisuutta eilen illalla ensimmäisen kerran moottoritiellä, aiemmat ajelut on aina pysyneeet valoisan aikana tai valaistuilla teillä.

Ongelma on, että Light Assist ei koskaan pistä pitkiä päälle. Jos laitan valokatkaisijan Auto asennossa pitkät päälle, menee ajotietokoneen näyttöön päälle ilmoitus, että Light Assist on päällä, mutta pitkät eivät mene päälle vaikka tie olisi pimeä eikä motarin vastaantulevalla puolella mitään autoja. Vasta kun valot pistää uudelleen pitkille, menevät pitkät päälle. Kokeilin auton valikosta Light Assistille myöhään asetuksen lisäksi aikaisinta ajoitusta, vaikka tämän pitäisi vaikuttaa vain siihen kuinka myöhään pitkiä auto pitää päällä auton tullessa vastaan.

Onko muut törmänneet ongelmaan, että Light Assist ei kytke pitkiä valoja lainkaan?

konga

Tänään töihin lähtiessä soitin pimeenä,ei mitään eloa. Muilla ollut samaa?
Nykyinen Auto: 2014 cupra leon
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19632.0

Kuvia viimevuosien Autoista joita omistanut:
http://www.flickr.com/photos/100144176@N05/

seatts

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 28.08.16 - klo:12:11
Millähän logiikalla Light Assistin pitäisi toimia? Tuli kokeiltua tätä ominaisuutta eilen illalla ensimmäisen kerran moottoritiellä, aiemmat ajelut on aina pysyneeet valoisan aikana tai valaistuilla teillä.

Ongelma on, että Light Assist ei koskaan pistä pitkiä päälle. Jos laitan valokatkaisijan Auto asennossa pitkät päälle, menee ajotietokoneen näyttöön päälle ilmoitus, että Light Assist on päällä, mutta pitkät eivät mene päälle vaikka tie olisi pimeä eikä motarin vastaantulevalla puolella mitään autoja. Vasta kun valot pistää uudelleen pitkille, menevät pitkät päälle. Kokeilin auton valikosta Light Assistille myöhään asetuksen lisäksi aikaisinta ajoitusta, vaikka tämän pitäisi vaikuttaa vain siihen kuinka myöhään pitkiä auto pitää päällä auton tullessa vastaan.

Onko muut törmänneet ongelmaan, että Light Assist ei kytke pitkiä valoja lainkaan?

Se on tosi herkkä jostain edestä /sivusta tulevalle hajavalolle.
Korrek pro käsittelyt

VW Passat variant 2.0 tdi 4motion -21
Peugeot E-2008 -23

kaide

Lainaus käyttäjältä: konga - 29.08.16 - klo:05:50
Tänään töihin lähtiessä soitin pimeenä,ei mitään eloa. Muilla ollut samaa?

Kuten moni muu ja minäkin kokenut ja ennenkin todettu: Ensin alkaa pätkimään noin, sitten alkaa sekoilemaan kosketusnäyttö . Yksikkö vaihtoon ja kannattaa kuvata videopätkää huollolle siitä kun vika on päällä , koska tokihan huollon pihassa alkaa toimimaan
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Ouzi

Muutaman kerran kosketusnäyttö ei ole toiminut ensimmäisten kilometrien aikana. Ja sitten lagittanut eli alkaa kanavat näytöllä vilkkua ja kanava valikko juosta edes takaisin. Menee muutaman minuutin päästä ohi kun antaa soittimen olla vaan rauhassa.

psxgamer

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 28.08.16 - klo:12:11
Millähän logiikalla Light Assistin pitäisi toimia? Tuli kokeiltua tätä ominaisuutta eilen illalla ensimmäisen kerran moottoritiellä, aiemmat ajelut on aina pysyneeet valoisan aikana tai valaistuilla teillä.

Ongelma on, että Light Assist ei koskaan pistä pitkiä päälle. Jos laitan valokatkaisijan Auto asennossa pitkät päälle, menee ajotietokoneen näyttöön päälle ilmoitus, että Light Assist on päällä, mutta pitkät eivät mene päälle vaikka tie olisi pimeä eikä motarin vastaantulevalla puolella mitään autoja. Vasta kun valot pistää uudelleen pitkille, menevät pitkät päälle. Kokeilin auton valikosta Light Assistille myöhään asetuksen lisäksi aikaisinta ajoitusta, vaikka tämän pitäisi vaikuttaa vain siihen kuinka myöhään pitkiä auto pitää päällä auton tullessa vastaan.

Onko muut törmänneet ongelmaan, että Light Assist ei kytke pitkiä valoja lainkaan?

Lainaus käyttäjältä: seatts - 29.08.16 - klo:06:47
Se on tosi herkkä jostain edestä /sivusta tulevalle hajavalolle.

Siis niin herkkä, että ei edes ei-valaistulla moottoritiellä laita pitkiä päälle? Ei, vaikka vastaan ei tulisi edes ketään?

Pitäisi melkein selvitä syys- tai lokakuussa käymään jollain ei valaistulla reitillä. Harmillisesti pitkien automaattiseen aktivoitumiseen tarvitaan vielä sitä nopeutta vähän taajama nopeutta enemmän, joten en heti keksi minne lähimaastossa Vuosaaresta ajelisin, että saisin testattua sen aktivoitumista.  ;D

darthjysky

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 29.08.16 - klo:08:48
Harmillisesti pitkien automaattiseen aktivoitumiseen tarvitaan vielä sitä nopeutta vähän taajama nopeutta enemmän, joten en heti keksi minne lähimaastossa Vuosaaresta ajelisin, että saisin testattua sen aktivoitumista.  ;D

Ite ohjelmoin nopeusrajat uusiks ku tajusin mite hyödyttömän korkealla no tehtaan jäliltä on. Laitoin kytkemään lyhyet jos ajaa alle 20km/h ja kytkemään pitkät jos ajaa yli 30 km/h. 59km/h tais olla oletusarvo pitkien kytkemiselle.
If you were to battle an old Sith Lord in a lightsabre duel, you would find that we're only children playing with toys.

livejungle

On muuten todella rasittavaa ajaa 60km/h rajoituksella olevaa mäkistä mutkaista tietä pimeällä, kun tuo softarajoitus heittelee nopeuden tippuessa jatkuvasti lyhyille.. Ajankin sit reippaasti yli niin ongelma ratkaistu.

Seva

Olisin valmis vaihtamaan Light Assistin kunnollisiin kaukovaloihin. Kunnolliset = nykyiset xenonit + 30...50m lisää kantamaa.
Passat B8 Variant 1.5 TSI DSG Highline EX: Passat B8 Variant 1.4 TSI DSG Comfortline, Octavia III Combi 1.4 TSI Elegance -13, Passat 3C Variant 1.8 TSI Comfortline -08

Daatta

Lainaus käyttäjältä: Seva - 29.08.16 - klo:20:17
Olisin valmis vaihtamaan Light Assistin kunnollisiin kaukovaloihin. Kunnolliset = nykyiset xenonit + 30...50m lisää kantamaa.

Et ole varmaan lukenut Tuulilasin autotestejä. Kaukovalojen kantama heikkenee vuosi vuodelta, eivätkä uudet LED-valot aina paranna tilannetta. Toisaalta, joillakin merkeillä on myös uusissa malleissa hyvät lähi- ja kaukovalot.

Mitä tulee Light Assistiin, puutteet tuli huomattua jo ensimmäisellä pimeäajolla. Vaihtaa lähivaloille aivan liian aikaisin, toisaalta miettii pitkään ennen kaukovaloille vaihtamista. Moottoritiellä vaihtaa monesta lähivaloille kun valot heijastuvat takaisin liikenneopasteista. Tuo ohjakirjassakin kuvattu ominaisuus olisi saatu poistettua pienellä viitseliäisyydellä. Nyt Light Assist on lähinnä valoisuusanturi, peilinjalassa olisi myös kamera jota voisi käyttää liikenneopasteiden tunnistukseen (hahmontunnistus) ja siten välttää nuo väärät vaihdot. Nyt tulee ajettua pienellä riskillä, liian pitkiä aikoja lähivaloilla. Semminkin kun nuo LED-valot eivät ole maailman parhaat.  ???
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

TTO

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 29.08.16 - klo:08:48
Siis niin herkkä, että ei edes ei-valaistulla moottoritiellä laita pitkiä päälle? Ei, vaikka vastaan ei tulisi edes ketään?

Pitäisi melkein selvitä syys- tai lokakuussa käymään jollain ei valaistulla reitillä. Harmillisesti pitkien automaattiseen aktivoitumiseen tarvitaan vielä sitä nopeutta vähän taajama nopeutta enemmän, joten en heti keksi minne lähimaastossa Vuosaaresta ajelisin, että saisin testattua sen aktivoitumista.  ;D

Pitää olla oikeasti pimeää, että Light Assist laittaa pitkät päälle. Nyt on syksy tulossa ja illalla on pitkä vaihe, jolloin on varsin pimeää ja pitkistä olisi jo hyötyä, mutta taivaalta kajastaa edelleen valoa eikä Assist laita pitkiä päälle. Kun on oikeasti pimeää (myöhemmin yöllä / talvella illat pimenevät kunnolla nopeammin), tuo alkaa toimimaan paremmin. (Ja etelämpänä Euroopassa ongelmaa ei tietenkään ole, kun illat pimenevät aina "kunnolla".)

Ambis

Saako Ocu 3:ssa pakotettua pitkiä päälle? Vai onko sitä sitten niin sanotusti sh*t out of luck jos haluis pitkät hämärässä mut auto ei suostu vaihtaan?
Octavia RS Combi TDI DSG 4x4 Moon White (MY17)

ex: 2011 Skoda Superb Combi TDI Greenline
ex: 2006 Kia Pro Ceed EX

Antamasi kirjaimet eivät vastaa kuvassa olevia.

TTO

Lainaus käyttäjältä: Ambis - 30.08.16 - klo:11:52
Saako Ocu 3:ssa pakotettua pitkiä päälle? Vai onko sitä sitten niin sanotusti sh*t out of luck jos haluis pitkät hämärässä mut auto ei suostu vaihtaan?

Saa pakotettua.

psxgamer

Lainaus käyttäjältä: TTO - 30.08.16 - klo:10:57
Pitää olla oikeasti pimeää, että Light Assist laittaa pitkät päälle. Nyt on syksy tulossa ja illalla on pitkä vaihe, jolloin on varsin pimeää ja pitkistä olisi jo hyötyä, mutta taivaalta kajastaa edelleen valoa eikä Assist laita pitkiä päälle. Kun on oikeasti pimeää (myöhemmin yöllä / talvella illat pimenevät kunnolla nopeammin), tuo alkaa toimimaan paremmin. (Ja etelämpänä Euroopassa ongelmaa ei tietenkään ole, kun illat pimenevät aina "kunnolla".)

No just, onpahan sitten todella rampautettu toiminto. Kyllä minä ainakin pidän pitkiä päällä jo näillä pimeyksillä siinä puoli kymmeneltä tai kymmeneltä motarillakin ajaessa. Ihan eri tavalla tuo turvallisuuden tunnetta kun näkee vähän paremmin.

Lainaus käyttäjältä: Ambis - 30.08.16 - klo:11:52
Saako Ocu 3:ssa pakotettua pitkiä päälle? Vai onko sitä sitten niin sanotusti sh*t out of luck jos haluis pitkät hämärässä mut auto ei suostu vaihtaan?

Tottakai saa, muutenhan auto olisi monessa tilanteessa käyttökelvoton. Joko valokatkaisijan Auto -asennossa painat pitkät päälle uudelleen (ensimmäinen kerta vaan aktivoi Light Assistin) ja pitkät menevät päälle tai vaihtoehtoisesti vaihdat valokatkaisijasta Auto -asennon ajovaloille. Tällöin Light Assist ei ole käytössä vaan kuski käyttää pitkiä ja lyhyitä manuaalisesti. Huomioi, että tässä asennossa myös muut valojen automatiikan (ns. cornering sumu valot ja auton ratin asennon mukaan kääntyvät ajovalot) ovat poissa käytöstä.

Seva

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 30.08.16 - klo:08:51
Et ole varmaan lukenut Tuulilasin autotestejä. Kaukovalojen kantama heikkenee vuosi vuodelta, eivätkä uudet LED-valot aina paranna tilannetta. Toisaalta, joillakin merkeillä on myös uusissa malleissa hyvät lähi- ja kaukovalot.
Olen. Totta. Totta.

Octavian kaksoisksenoneissa oli mielestäni jo uutena liian lyhyt kantama kaukovaloissa. Voi olla, että ovat siitä kolmessa vuodessa edelleen heikenneet, kaikkeen tottuu.

Muistelen kaiholla aikoja, jolloin autossani oli sellaiset halogeeniajovalot, joilla melkein sai poltettua vastaantulijan verkkokalvot.
Passat B8 Variant 1.5 TSI DSG Highline EX: Passat B8 Variant 1.4 TSI DSG Comfortline, Octavia III Combi 1.4 TSI Elegance -13, Passat 3C Variant 1.8 TSI Comfortline -08

TTO

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 30.08.16 - klo:12:10
Tottakai saa, muutenhan auto olisi monessa tilanteessa käyttökelvoton. Joko valokatkaisijan Auto -asennossa painat pitkät päälle uudelleen (ensimmäinen kerta vaan aktivoi Light Assistin) ja pitkät menevät päälle tai vaihtoehtoisesti vaihdat valokatkaisijasta Auto -asennon ajovaloille. Tällöin Light Assist ei ole käytössä vaan kuski käyttää pitkiä ja lyhyitä manuaalisesti. Huomioi, että tässä asennossa myös muut valojen automatiikan (ns. cornering sumu valot ja auton ratin asennon mukaan kääntyvät ajovalot) ovat poissa käytöstä.

Kolmas vaihtoehto on yksinkertaisesti ottaa asetuksista Light Assist pois päältä. Tällöin valojen vaihto toimii perinteisesti ilman ylimääräisiä viiksien liikkeitä eikä muuta valokuvioiden automatiikkaa menetä.

kaide

Lainaus käyttäjältä: Ouzi - 29.08.16 - klo:08:28
Muutaman kerran kosketusnäyttö ei ole toiminut ensimmäisten kilometrien aikana. Ja sitten lagittanut eli alkaa kanavat näytöllä vilkkua ja kanava valikko juosta edes takaisin. Menee muutaman minuutin päästä ohi kun antaa soittimen olla vaan rauhassa.

Ja .... tämä on .... hyväksyttävä ominaisuus .... millä tasolla ?  Jos mun kännykkä tekis noin , se lentäis seinään samalla sekunnilla . No , eipä tee

Juuri näiden todella erikoisten ominaisuuksien takia Skoda saa lähteä ja uutta ei tule
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Tommix

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 28.08.16 - klo:12:11Kokeilin auton valikosta Light Assistille myöhään asetuksen lisäksi aikaisinta ajoitusta, vaikka tämän pitäisi vaikuttaa vain siihen kuinka myöhään pitkiä auto pitää päällä auton tullessa vastaan.
Eikös tuo säätö vaikuta vain siihen, milloin päiväajovalot vaihtuu ajovaloihin?
Käyttis: G31 530eX
ex Octavia III:t: RS 245 LB TSI DSG Corrida Red 2020, RS LB 2.0 TDI DSG 4x4 Candy White 2017, 1.8 TSI LB Elegance DSG Candy White 2015
Harrasteena ///M4

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: kaide - 30.08.16 - klo:22:28
Ja .... tämä on .... hyväksyttävä ominaisuus .... millä tasolla ?  Jos mun kännykkä tekis noin , se lentäis seinään samalla sekunnilla . No , eipä tee

Juuri näiden todella erikoisten ominaisuuksien takia Skoda saa lähteä ja uutta ei tule

Voihan sitä merkkiä aina vaihtaa kun siltä tuntuu. Jos todellinen syy vaihtaa merkkiä on tuo näyttö, niin varmasti muissakin vageissa sitä käytetään, eli joku muu konserni/merkki on vain vaihtoehto. Helpompi vaihtaa näyttö kuin auto sen ympärille jos siinä vikaa on..  ;D
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Intikkavaari

Mulla on Ocussa peruutuskamera,joka on ruvennu näyttämään kamerakuvassa rekkarin alareunaa siten että ruudussa näkyy hieman rekkarin kirjaimia ja numeroita.Mikä on siirtynyt?Kamera vai rekkarikilpi.Kamera kyllä tuntuu olevan tukevasti paikoilaan.Autolla ajettu vasta 10000km,joten ehkä takuu huolto korjaa asian.
Skoda Octavia 2,0 TDI 184 4x4 dsg.

Devl

Lainaus käyttäjältä: Intikkavaari - 02.09.16 - klo:08:42
Mulla on Ocussa peruutuskamera,joka on ruvennu näyttämään kamerakuvassa rekkarin alareunaa siten että ruudussa näkyy hieman rekkarin kirjaimia ja numeroita.Mikä on siirtynyt?Kamera vai rekkarikilpi.Kamera kyllä tuntuu olevan tukevasti paikoilaan.Autolla ajettu vasta 10000km,joten ehkä takuu huolto korjaa asian.
Mikään ei ole siirtynyt. Kun katsot tarkkaan niin huomaat että alareunasta puuttuu se musta palkki, joka sattumalta blokkaa sen rekkarin. Auton kun käynnistää ja nopeasti laittaa pakin päälle niin tuo palkki puuttuu ja se etu- ja takatutka kuva siitä vasemmalta. Omasta on tuollaisen ominaisuuden huomannut.

Daatta

^ Sama juttu Leonissa, kun sain tuon OEM-kameran asennettua. Ensin rekkaria ei näkynyt, sitten kun se näkyi kuvassa niin ihmettelin että mitä *elvettiä.  :D Tuo nopea käynnistynyminen on hyvä juttu, ensin tulee videokuva ja overlay vasta sen jälkeen. Ei tarvitse jäädä odottelemaan mediasysteemin käynnistymistä ns. nopeissa lähdöissä.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

ukormi

Takapumput alkoivat vuotamaan. Mittarissa 35tkm. Joensuun Laakkosen mukaan ensimmäinen uusikorinen jossa pumput vuotaa. Tuossa siis sähköinen avaus.

Onpas taas hienoa olla ihan ensimmäinen jolla on vikaa VAG kulkineessa  ::)
Skoda Octavia Combi RS TDI MY2015
Audi S3 Sportback 2009

Ouzi

Lainaus käyttäjältä: ukormi - 02.09.16 - klo:21:40
Takapumput alkoivat vuotamaan. Mittarissa 35tkm. Joensuun Laakkosen mukaan ensimmäinen uusikorinen jossa pumput vuotaa. Tuossa siis sähköinen avaus.

Onpas taas hienoa olla ihan ensimmäinen jolla on vikaa VAG kulkineessa  ::)
[/quote
Se on ominaisuus. Mulla vaihdettiin takuuseen ja uudet myös kosteat. Frendillä -16 mallinen ja sama juttu.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy