Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - finsky

#1
Lainaus käyttäjältä: turtteli - 13.11.17 - klo:21:20
Edelleen kaipaisin linkkejä mikä kytkin mahtas sopia?? Auto siis octavia rs 230 vm.2016

Edelliseen golfffiin asennutin Sachs Performancen pitävämmän kytkimen. Muistaakseni vakiokytkin oli myös Sachsin, liekö sama juttu Ocussa vaikka uudempaa konemallia onkin. Jos jossain vaiheessa lastutan Ocun niin todennäköisesti päädyn saman valmistajan kytkimeen. Todella jäykäksi se vaan muuttui, mutta olisi kestänyt 550nm+.Googleen sachs performance  ja sit klikkailet oman automallin ja valkkaat kytkimen kokoonpanon. Golffiin maksoi n. 700e posteineen plus 500e asennustyöt Turussa. Yvllä voin pistää paikan tiedot jos täällä päin asustelet.

Edit: n 30tkm tuli lopulta ajettua ongelmitta tuolla kytkimellä, tosin vakiokartalla vaikka alunperin lastuttamisajatuksen takia sen vaihdoin.. 
#2
Kestääkö manuaaliaski stage 1:n tuoman lisäväännön? DSG ilmeisestikin kestää paljon paremmin tuota softavirittämistä?
#3
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
31.07.17 - klo:17:02
Onko bensatankin alipaine normaalia? Pienet Darth Vaderit päästää aina kun käy tankilla ja avaa korkin.
#4
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
10.07.17 - klo:18:57
Vastaus itselleni; ei taida olla edes tuettu Suomessa vielä?

edit: Apk:n asentamalla toimi laakista!  8)
#5
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III RS
10.07.17 - klo:18:30
Tosta Android Autosta, mikähän on kun en saa Androidia kiinni tuohon. iPhone-työpuhelin kyllä meni nätisti kiinni mutta haluisin mieluiten oman Androidin yhdistettyä. Speksit siis Nexus 5 ja 6.0.1 softa. BT:llä olen yhdistänyt onnistuneesti, mutta sitten kun iskee piuhan kiinni ja yrittää käynnistää Android Auton tai Mirrorlinkin niin ei vaan onnistu. Pitikö puhelimesta tai autosta vielä ruksata jotain joka antaa luvan yhdistää tms.?
#6
Tarkoitus olisi pitää muutaman vuoden vielä takuun mentyä umpeen, joten pidemmälle ajettujen DSG-vaihteistojen toimintavarmuus siis kiinnostaisi.. alle 70tkm arvioisin omien kilsojen kuitenkin jäävän ennen seuraavaa autoa, ja suurin osa siitä olisi kaupunkisuhailua.
#7
Tervehdys

Onko nyt niin että nämä post-2012 kuivat 7-vaihdeiset DSG ovat ongelmattomia? Uuden Octavian tilaus olisi aika lailla valmiina väriä ja vaihteistoa lukuunottamata. Nythän olisi kesäkamppiksena DSG 70 eurolla. Kävin koeajamassa ja olihan se hyvinkin miellyttävä loota. Mukavuusfaktorin perusteella valintani olisi ehdottomasti DSG, mutta mielikuvat muutaman vuoden takaisista DSG-keskusteluista kummittelevat vielä takaraivossa.

Kumpi mutulla luotettavampi nykyään?
#8
Golf VI (08–13) / Vs: Golf VI Chat
23.11.14 - klo:17:06
Lainaus käyttäjältä: nicce - 21.11.14 - klo:18:04
Vakkarin asennus 2010 Gti, plug&play?

Kyselin tätä Turun VW-centeriltä koska jenkkifoorumeilla vaikutti siltä ettei välttämättä olisi, viikset muuttuivat jossain vaiheessa jolloin vakkarin asennus kallistui. VW-center väitti kuitenkin ettei näin ole, vaan olisi nimenomaan plug&play operaatio, 340e osineen ja töineen. Ostin kuitenkin GTI:n jossa oli onneksi valmiina vakkari.

Toivottavasti en sekoittanut ajatuksia lisää, mutta kannattaa siis tuplavarmistaa työn tekijältä että varmasti onnistuu sovittuun hintaan.. 
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy