Felgenoutlet.de (?)

Aloittaja Tuukka, 25.10.12 - klo:20:46

« edellinen - seuraava »

Tuukka

Onko kokemuksia ko. paikasta?

Kummallista että maksutapoina mainitaan rahansiirto, PayPal ja saksalainen rahoitus, muttei mitään luottokorttimaksuja.

Onkohan tuossa jotain vilunkipeliä tmv. luvassa jos ostamaan ryhtyy...  ???

Pertsa

Tuommoisia ne maksutavat yleensä on noilla saksalaisilla. Ei esim. eBay.de:ssäkään käy luottokortti yleensä.
Miksei esim. PayPal käy? Turvallisempihan se on kuin luottokortin numeron syöttäminen nettiin.
Googlella löytyy kokemuksia ym. ko. firmasta, esim. tuossa jotain:
http://www.motor-talk.de/forum/erfahrungen-mit-felgenoutlet-de-t3159233.html

Markku J

Minä olen käyttänyt PayPal'ia monta kertaa ja ilman ongelmia. Voin suositella sitä.

rob-s

PayPal on hyvä ja jos ostaa säännöllisesti ulkomailta, kannattaakin rekisteröityä sinne sopivalla luottokortilla.
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

T

Varmaankin ihan ok putiikki. Saksan suosituin taitaa www.ebay.de/motors lisäksi olla http://www.reifendirekt.de

reifen = renkaat, kompletträder = venteet renkaineen, felgen = pelkkiä vanteita
Car History: Passat 1.6CL vm1990, Passat 3B 1.8 vm2000, Audi A4 1.8T vm2006, Honda CR-V 2008, VAudi A4 2.0TFSI quattro vm2006, Passat Variant 2.0TDI Bluemotion 140hv vm2011, BMW X5 E70 3.0D 2007
Automaagisilla vaihteistoilla 2006 alkaen.

Nudde

LainaaMinä olen käyttänyt PayPal'ia monta kertaa ja ilman ongelmia. Voin suositella sitä.

Samat sanat, mulla taitaa olla yli 200 ostosta paypalilla, kaikki menneet hyvin! Suosittelen. Ainoa paha puoli että ebayn kautta paypalilla on liian helppoa ostaa, tulee kalliiksi :) En itse mielellään anna luottokortin numeroa mihinkään.

makelja

Taitaa tuo Reifendirekt olla sama kuin Rengasonline. Molemmissa toimijana Delticom.

DSGOK

^Sieltä, kun klikkaa suomenlipun kohdalla, niin selain siirtyy juurikin rengas-onlineen.

Pumpeli

#8
Täältä tilasin vanteet ja renkaat.kaikki meni muuten ok,mutta kun vanteita rupesi kotona katsomaan tarkemmin,niin kaikissa vanteissa yksi samanlainen jälki takapuolella! Tuossa ensimmäisessä kuvassa on isoin jälki mitä löytyi! Tein reklamaation kuvien kera,niin väittivät,että ovat tulleet kuljetuksessa ja olisi pitänyt kuriirilta ottaa kirjallisesti lausunto,että paketit vahingoittuneet! Jep,mutta kun paketeissa ei ollut mitään jälkiä ainoastaan jokaisessa vanteessa vaan! Laitoin viestiä,että minusta jäljet näyttää siltä kuin olisivat tulleet kun renkaat on laitettu  vanteille,mitään vastausta en ole enään saanut..joten onko noi jäljet voineet tulla renkaita asentaessa,eli näyttääkö semmoisilta?




sakal83

Ainakaan nuo ei näytä siltä että ne olisivat tulleet kuljetuksessa  :o
Itse tarkistin vaan vanteiden etupuolen joka vanteesta. Vannetta en nostanut laatikosta pois ollenkaan ja ne ovat juuri nyt rengasliikkeessä parhaillaan odottamassa kumia päällensä.
Tarkistin jokaisen laatikon kunnon kunhan ne kaikki yksitellen ja eripäivinä mulle ripotellen saapuivat. Itse laatikoissa ei ihmeempää näkynyt.
Kyllä yrittäisin olla edelleen yhetydessä felgenoutlettiin, mutta pahaa pelkään että syyttävät juurikin kuriiria  :(
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy