Tuoreimmat viestit

#1
Golf VII (12-) / Vs: Golf VII viat, häiriöt ...
Viimeisin viesti käyttäjältä tsi06 - tänään kello 01:34
Golfin -18 vasen takaumpio selkeästi kosteutta sisällä. Välillä vilkkuvalo palaa keltaisena kokoajan, mutta normaalia hieman himmeenpänä.

Mitäs tuolle voisi koittaa tehdä? Koitin avata valojen johtoliitintä, jotta oisin puhdistus-spraylla koittanut suihkutella, mutta en saanut liitintä irti.
Mitäs muuta voisin kokeilla?
#2
Golf VII (12-) / Vs: Umpio huurettuu sisältä?
Viimeisin viesti käyttäjältä Beetle - eilen kello 23:26
Tuli vaan mieleen, kun kukaan muu ei ole mitään vastannut, että poraa pienen reiän umpion
yläosaan, josta kosteus pääsee pois..
#3
Octavia III (13-19) / Vs: Skoda Octavia vrs 2.0tdi ...
Viimeisin viesti käyttäjältä Joni84 - eilen kello 23:14
Lainaus käyttäjältä: o.b. - eilen kello 22:55Pyöriihän se vauhtipyörä, mutta mootorin rpm mukaan. Kaksoiskytkimen kummatkin puolet on auki kun N on valittu. Vauhtipyörästä täristys tuskin johtuu, olet varmaan kokeillut vaihtaa eri vaihteille manuaalisesti? Ja tärinä pysyy samana? Kaksoismassa kalkattaa lähinnä tyhjäkäynnillä ja olenpa nähnyt tapauksenkin, jossa jousi on tullut kasoismassan kyljestä läpi.
juu olen kokeillut kaikkia vaihteita ja täristys jatkuu . Ihan oon kyllä pulassa kyseisen vian kanssa.Sitten piti sanoa , että jyristää , kun ajat kaupunki ajoa kun kierrokset käy todella alhaalla, tai vaihtaa nopeasti isolle tai mäissä.
#4
Superb II (08-15) / Vs: Suberbin kylmäkompressori
Viimeisin viesti käyttäjältä ulkosuomalainen - eilen kello 23:05
Tiedosta kiittäen.
#5
Superb II (08-15) / Vs: Suberbin kylmäkompressori
Viimeisin viesti käyttäjältä o.b. - eilen kello 22:59
Muuttuva tilavuuksinen on kaikissa tuon ikäisissä VAG vehkeissä. Muutos tapahtui ainakin VW:llä Golf5 ja Passat6 myötä, eli joskus 20v sitten.
#6
Moottori ja voimansiirto / 1.2 TSI CBZA/CBZB map sensors
Viimeisin viesti käyttäjältä Beetle - eilen kello 22:56
Ongelma on sellainen, että kun autolla lähtee kiihdyttämään vähän alle 2000rpm,
niin moottori saattaa hetken empiä, ennen kuin alkaa kiihdyttämään vauhtia.
Ongelma rajautuu vain tuolle kierrosalueelle.

Ajattelin jos vaikka vähän antureita puhdistelisi, jos vaikka vähän auttaisi.
Gooletin, että tässä olisi 2 MAP (Manifold Absolute Pressure) anturia?
https://www.briskoda.net/forums/topic/493326-skoda-roomster-maf-sensor-location/

Toinen näkyy imusarjan päällä? Kuva:
https://www.proxyparts.com/car-parts-stock/information/engine-code/cbzb/part/engine/partid/15864314/
Ja toinen on jossain edempänä?

Tietäjät voisivat vähän valaista... :)



#7
Octavia III (13-19) / Vs: Skoda Octavia vrs 2.0tdi ...
Viimeisin viesti käyttäjältä o.b. - eilen kello 22:55
Pyöriihän se vauhtipyörä, mutta mootorin rpm mukaan. Kaksoiskytkimen kummatkin puolet on auki kun N on valittu. Vauhtipyörästä täristys tuskin johtuu, olet varmaan kokeillut vaihtaa eri vaihteille manuaalisesti? Ja tärinä pysyy samana? Kaksoismassa kalkattaa lähinnä tyhjäkäynnillä ja olenpa nähnyt tapauksenkin, jossa jousi on tullut kasoismassan kyljestä läpi.
#8
ID.4 / Vs: Id4 latausasetuksista
Viimeisin viesti käyttäjältä Kaapeli64 - eilen kello 22:44
Jaa, niin no en minä kyllä olis ihan tuommosta lopputulosta odottanu. No hyvä että nyt lähti toimimaan :D
#9
Octavia III (13-19) / Vs: Skoda Octavia vrs 2.0tdi ...
Viimeisin viesti käyttäjältä Joni84 - eilen kello 22:37

 on testattu vaihde vauhdissa n täristää silloinkin. Mietin ,että pyöriihän se vauhtipyörä vapaalla siksi sammuttaisi, että loppuisi pyörimästä ,että näkee täristääkö.
#10
Octavia III (13-19) / Vs: Skoda Octavia vrs 2.0tdi ...
Viimeisin viesti käyttäjältä Joni84 - eilen kello 22:32
.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy