Kiitos tästä infosta.
Kuulostaa hieman, että ajodynamiikan kustannuksella on otettu uutta tekniikkaa käyttöön. Tosin jollekin muutos voi olla jopa mieluinenkin, riippuen millaisia ajo-ominaisuuksia autossa arvostaa.
Itsellä hyvin vähän kokemusta torsenista, mutta omaan makuun se oli erittäin kelpo ajettava. Aliohjautuvuus on yleensä myrkkyä ajonautinnolle.
Mielenkiintoista nähdä, miten tämä vaikuttaa vanhempaan asiakaskuntaan. Moniko esim loikkaa BMW:n leiriin, joka tuottaa vielä taka-painotteisia nelivetoautoja. Toki tällaisia vielä audiltakin (tehokkaammat dieselit, S- ja RS mallit) löytyy, mutta sitten alkaa jo hinta nousemaan kohtuu korkeaksi.
Kuulostaa hieman, että ajodynamiikan kustannuksella on otettu uutta tekniikkaa käyttöön. Tosin jollekin muutos voi olla jopa mieluinenkin, riippuen millaisia ajo-ominaisuuksia autossa arvostaa.
Itsellä hyvin vähän kokemusta torsenista, mutta omaan makuun se oli erittäin kelpo ajettava. Aliohjautuvuus on yleensä myrkkyä ajonautinnolle.
Mielenkiintoista nähdä, miten tämä vaikuttaa vanhempaan asiakaskuntaan. Moniko esim loikkaa BMW:n leiriin, joka tuottaa vielä taka-painotteisia nelivetoautoja. Toki tällaisia vielä audiltakin (tehokkaammat dieselit, S- ja RS mallit) löytyy, mutta sitten alkaa jo hinta nousemaan kohtuu korkeaksi.