Audi s3 sedan stronic

Aloittaja tapios3, 22.06.14 - klo:10:45

« edellinen - seuraava »

tapios3

Hei! Onko joukossa kyseisen auton koeajaneita. Mulle tulossa tuo maahantuojan esittelyauto. Luovutus 8/14. Mitä mieltä kulkineesta ollaan? Itse ainakin sai mahtavan kuvan ja uskalsin siirtyä a4:sta s3:een.

AP

Kerroppas nyt tarkempaa varustelistausta tuosta, itsellä ei kyseisestä pelistä ole tietoa.

Hieno peli varmasti!
A4 2.0TdiQ avant 2018

V60

Kyseessä varmaankin valkoinen S3 Sedan ja Magnetic Ride- alustalla. Ajettu on ja eihän siitä huonoa kuvaa jäänyt koska itsekin laitoin S3:n tilukseen, tosin Sportback.

MR:stä pidin erityisesti ja dynamic- moodista. Auto on sillä asetuksella todella hieno ajettava. Istuu tiessä kiinni, ei huoju ja ohjaus entistäkin tarkempi. Komean näköinen pirssi myöskin. Itse otin tietyistä käytännöllisyys- syistä SB:n mutta jos pelkästään ulkonäön perusteella niin Sedan silloin.

Ajoin pätkän niin että auto oli dynamic- moodissa ja vaihdoin manuaalisesti läpsyköillä. Silloin saa mukavasti kontrollin tunnetta ajamiseen ja kiuas+putkisto potkii mukavasti. Muuan liikenteen seassa ajaessa+parissa rampissa hanaa niin sen pätkän kulutus oli 7.2 l/100 km eli vähälläkin menee tarvittaessa.
BMW G21 330d xDrive
Ex. Seat Leon Cupra 300 ST
Ex. Volvo V60 D5

tapios3


kyseinen auto on siis hän. Talveksi tulee valkoiset Audin alut 18" Nokian kitkoilla. Muita lisähärpäkkeitä lohkolämmitin sisäpistokkeella. Vertaisin autoa 110 metrin naisaitajuoksijaan:pääsee nopeesti yli esteiden tarvittaessa olemalla samalla silmiähivelevän kaunis ja tarkoituksenmukainen ; )http://is12.snstatic.fi/img/658/1288705235371.jpg

MoFFe

Hyvin sanottu...  ;)
Ja kaunishan tuo on!

Figarro

Tuota kyseistä autoa en ole ajanut mutta S3.sta S-tronicilla kyllä, makee ajettava ja paukuttaa mukavasti.
Kun kerran olet ostanut ko auton niin se tarkoittaa että suomessa on nyt kaksi S3 Sedania vain liikenteessä, muut tilatut (2kpl) valmistuvat viikon 36-38 jälkeen ja ovat kun ovat suomessa eli vuoden lopussa kait .. joten on harvinainen auto liikenteessä eikä noita S3.siakaan osteta suomessa paljoa koska on aika hintava auto. Omani on Sepang-värinen ja on makee.

nicce

Öö, miten niin kaksi S3 sedania liikenteessä? Jos ketjun aloittajalla on yksi, figarrolla on yksi niin lisäksi Turussa on valkoinen S3 sedan eli ainakin 3kpl on liikenteessä?
Ex mkVI GTI, A4 1.8TFSIq '13, mkV GTI

fisutus

Tuonne tuli kirjoiteltua jo kun oli kyseinen yksilö pidemmässä koeajossa

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=17639.msg454007#msg454007

Oli kyllä aika rujossa kunnossa tuossa sisusta jo tuolloin (ovet ja kynnyslistat aivan naarmuilla samoin kun peräluukun muovit ja takaoven sisäosat), kun oli ollut 3 viikkoa ajettavissa. Mitähän mahtaa olla nyt?

Ei varmaan ole ainakaan karstoittunut, kun on sen verran happea saanut, tullut useaan otteeseen tässä kehä 3 sisäpuolella vastaan tuo peli  ;D

Ktk

On niitä S3 Sedaneita jo muitakin Suomessa, mm. itäisestä Helsingistä löytyy yksi.

esq

#9
Toukokuussa tuli tuota samaa S3 sedania koe ajettua. Tuli silloin huomattua, että siitä oli lähteny maali kuoriutumaan etupuskurista. :(
Oma valkoinen S3 Sedan pitäisi tulla elokuussa. Toivottavasti siinä pysyy maali vauhdissa
mukana.

katteja

Itse kiinnittänyt huomiota siitä että näiden VAG härveleiden taso on pudonnut kuin nokian kurssi aikoinaan..
Itse aiemmin omistanut kolme Audia, B6 A4 B7 A4 ja A3 3.2 DSG. Kaikki olleet uuden karheita härveleitä ja ei jäänyt kuin positiivinen mieli niistä, poikkeuksena kolmosen DSG temppuilu.
Syvällä on pimeää..

Lexus IS300H

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy