TSI-koneiden jakoketjuongelmat - oireet, vauriot, korjauskustannukset

Aloittaja RoccoScientist, 13.09.11 - klo:16:28

« edellinen - seuraava »

kt

Kyllä Keni1 on kieltämättä saanut karsean kohtelun maahantuojan taholta pari vuotta sitten valittaessaan autonsa öljynkulutuksesta.

Nykytiedon mukaan näyttää siltä, että maahantuojaa on vedätetty nenästä todella pahasti, kun tuollaisia korjaustapoja esitetään. Olisko jonkinnäköinen luottamuspula tehtaan ja maahantuojan välillä estänyt Keni1:n asian asiallisen käsittelyn? Tiedä häntä.

Tietenkin asiakas laittaa numeron muistiin nyt pienemmistäkin rikkeistä.
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 02.01.15 - klo:16:10
Jaa tuo, tuollahan on tietoa että 2011 lopussa oli jo korjaus olemassa, no miksi sitten koko 2012 vuoden ajan maahantuojalta ja huollosta tarjottiin ei me tiietä mikä kulutukset aiheuttaa kunnes joku sai ahaa elämyksen ja alkoi tarjoamaan lähes uusiin autoihin 50 euron hintaista huohotiputkea koneremontin sijasta? Selitteleppä se!

Mitä tulee 2012 jälkeen uutena ostettuihin niin sellaisista en ole kuullut, onko jossain tilastoa onko niitä edes myyty enää tuon ongelman tultua esille, vain hullu olisi ostanut tuollaisen jos olisi tiennyt mitä sisältää.
Niin tuossa puhutaan eri maahantuojasta, eri maasta ja eri merkistä. Ei liene mitään syytä pitää mahdottomana sitä, että Suomessa pienen määrän vuoksi tilanteeseen olisi herätty myöhässä. Toisaalta onhan sekin ihan mahdollista, että syystä tai toisesta tarjoilivat sinulle kalliin mäntien vaihdon sijaan jotain muoviputken pätkää ja sympatiaa. Jotta asiakas osaisi vaatia oikeita toimia, olisi täälläkin syytä haukkua oikeaa puuta, eikä räksyttää mistä sattuu.


Keni1

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 02.01.15 - klo:16:43
Niin tuossa puhutaan eri maahantuojasta, eri maasta ja eri merkistä. Ei liene mitään syytä pitää mahdottomana sitä, että Suomessa pienen määrän vuoksi tilanteeseen olisi herätty myöhässä. Toisaalta onhan sekin ihan mahdollista, että syystä tai toisesta tarjoilivat sinulle kalliin mäntien vaihdon sijaan jotain muoviputken pätkää ja sympatiaa. Jotta asiakas osaisi vaatia oikeita toimia, olisi täälläkin syytä haukkua oikeaa puuta, eikä räksyttää mistä sattuu.

No miksi sitten räksytät ja häiritset keskustelua? Sinulla itselläsi ei ole omakohtaista kokemusta etkä kuulemma edusta maahantuojaakaan niin asia ei edes sinulle kuulu! Tiedätkö millaiset massit tuossa autossa oli kiinni? Se saatana maksoi 30 tonnia!

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 02.01.15 - klo:17:04
No miksi sitten räksytät ja häiritset keskustelua? Sinulla itselläsi ei ole omakohtaista kokemusta etkä kuulemma edusta maahantuojaakaan niin asia ei edes sinulle kuulu! Tiedätkö millaiset massit tuossa autossa oli kiinni? Se saatana maksoi 30 tonnia!
Eikö se ole ihan hyvä päämäärä, ettei muiden tarvitsisi saada samanlaisia arpia kalliin auton korjaamatta jääneistä vioista, vaan asiakas osaisi vaatia oikeat korjaavat toimenpiteet? Voisipa olla niinkin, että sinullekin olisi jäänyt paljon vähemmän katkeruutta muistoksi, jos olisit tehnyt selväksi, että ainoastaan uudet toimivat männät renkaineen kelpaavat.

Perusteiden ja faktojen kaiveleminen ei ole häiritsemistä vaan tiedon etsimistä. Ei se oikeastaan haittaisi minua, jos kirjoittelisit uusiin autoihin mystisesti vaihdetuista loppuun ajetuista moottoreista jonkin foliohattuteorioille varatun otsikon alla. Sinä kuitenkin tulet levittelemään tuota hölynpölyä vähän jokaiseen keskusteluun. Väität sellaisten moottoreiden kuluttavan öljyä, jotka sitä eivät tee. Väität myös sellaisten moottoreiden olevan täysiä susia, joista ei olla havaittu merkittäviä vikoja. Noissa sinua ei tunnu haittaavan se, ettei sinulla ole mitään omakohtaista kokemusta kyseisistä moottoreista. Jos joku korjaa valheellisia väitteitäsi, alat heti levittämään lisää valheita siitä, kuinka tämä kirjoittaja on Volkkarin agentti. Ei noin. Mielipiteet perustultuina, faktat faktoina ja ongelmista totuudenmukaista keskustelua kiitos.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 02.01.15 - klo:17:04
No miksi sitten räksytät ja häiritset keskustelua? Sinulla itselläsi ei ole omakohtaista kokemusta etkä kuulemma edusta maahantuojaakaan niin asia ei edes sinulle kuulu! Tiedätkö millaiset massit tuossa autossa oli kiinni? Se saatana maksoi 30 tonnia!

Keni1 tuleeko sinun jotenkin parempi olo kun kirjoitat näitä kusetuksia täällä? Ymmärrän sen, että kirjoittaa mitä itselle on tapahtunut, mutta ei se enää tee tehtyä tekemättömäksi ja mitä enemmän paskaa tonkii niin ...
Minullekin valehdeltiin törkeästi reilu kuukausi sitten autosta josta olin jo tehnyt kaupat. Korvaukseksi lupasivat 35,09â,¬. Korvaus oli niin naurettava, että vedin henskelit yli.
Koita sinäkin päästä tämän yli ja hypätä uusiin vaikeuksiin. Ostin muuten itsekin juuri auton ja nyt kun olen ajanut sillä muutaman sata km, niin on tehot hävinneet. Välillä menee normaalista sitten taas ei.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: kt - 02.01.15 - klo:16:35
... Olisko jonkinnäköinen luottamuspula tehtaan ja maahantuojan välillä estänyt Keni1:n asian asiallisen käsittelyn? Tiedä häntä.

...

Hyvä kysymys, toinen hyvä kysymys on se, että huolto kyllä jossain vaiheessa kehuskeli että männänrenkaita olisi muka vaihdettu mutta syönnit ei olleet silläkään loppuneet, eli kyllä he olivat kaikesta täysin perillä ja ovat aina, heillä on suora linja päämajaan josta saavat toimintaohjeet. Ensimmäisen kerran reklamoin kulutuksista jo 2011 keväällä ja 2012 ei vieläkään tiedetty kuinka korjata, ihme pulju on, Penan korjaamossakin olisi tiedetty mutta eihän maailman suurin autonvalmistaja kaikkea voi tietää???

Keni1

Lainaus käyttäjältä: skriko - 02.01.15 - klo:17:26
Keni1 tuleeko sinun jotenkin parempi olo kun kirjoitat näitä kusetuksia täällä? Ymmärrän sen, että kirjoittaa mitä itselle on tapahtunut, mutta ei se enää tee tehtyä tekemättömäksi ja mitä enemmän paskaa tonkii niin ...
Minullekin valehdeltiin törkeästi reilu kuukausi sitten autosta josta olin jo tehnyt kaupat. Korvaukseksi lupasivat 35,09â,¬. Korvaus oli niin naurettava, että vedin henskelit yli.
Koita sinäkin päästä tämän yli ja hypätä uusiin vaikeuksiin. Ostin muuten itsekin juuri auton ja nyt kun olen ajanut sillä muutaman sata km, niin on tehot hävinneet. Välillä menee normaalista sitten taas ei.

Nyt en ymmärrä, toinen huutaa vastauksia jokaiseen kommenttiini ja toinen syyttää siitä että vastaan, koettakaas nyt päättää mitä haluatte, kauheasti lyötte löylyä kiukaalle mutta kukaan teistä ei osaa siihen kiusalliseen DSG 7 vaihteiston sarjanumerointiin vastata vaikka faktat on pöydässä, onko se liian kiusallisen totta? Laittakaas siihen jotain infoa niin sitten olen tosi tyytyväinen.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 02.01.15 - klo:17:39
Nyt en ymmärrä, toinen huutaa vastauksia jokaiseen kommenttiini ja toinen syyttää siitä että vastaan, koettakaas nyt päättää mitä haluatte, kauheasti lyötte löylyä kiukaalle mutta kukaan teistä ei osaa siihen kiusalliseen DSG 7 vaihteiston sarjanumerointiin vastata vaikka faktat on pöydässä, onko se liian kiusallisen totta? Laittakaas siihen jotain infoa niin sitten olen tosi tyytyväinen.

Kirjoitukseni oli tarkoitettu hyvässä hengessä. No, jos kerran jaksat kirjoitella noista asioista jatkuvasti, niin sehän on sinun asiasi. Kyllä tänne juttua mahtuu. Itse en ole edes perehtynyt DSG 7 vikoihin, kun ei tippaakaan kiinnosta, kun ei ole ollut kyseisellä laatikolla olevaa autoa, ja ei tule. Tuossa THP:ssä on ihan tarpeeksi. Jos maahantuoja ei maksa mitään oman autoni kuntoon saattamisesta, niin kuin ei varmasti maksakaan, niin se oli siinä.

Petu

Ei pysty ymmärtämään tuota Keni1 vouhotusta joka topikissa... Jos ei elämässä ole muuta kuin oman vanhan auton vikojen vouhotusta moneksi vuodeksi eteenpäin niin kannattaisi hankkia ihan oikea elämä!!!
ex. vagit:Karoq TSi -18,Suberb Tsi dsg hb -17,Ocu 1.8Tsi dsg Hb -13,Audi A4 2.0 Tdi-10,Audi A6 -07,Ocu Scout 4x4Tdi dsg -15,Ocu RS Tdi dsg combi-14,Suberb Tdi combi-11,Suberb Tdi combi-10,Superb Tdi-09,Ocu Tdi RS Hb-08,Ocu Tdi RS Hb-07,Ocu Tdi combi-06,Ocu Tdi Hb-05,Ocu Tdi combi-03,Ocu Tdi combi-01,vw golf variant 1.8GL-94,vw polo-76

Keni1

Lainaus käyttäjältä: skriko - 02.01.15 - klo:17:45
Kirjoitukseni oli tarkoitettu hyvässä hengessä. No, jos kerran jaksat kirjoitella noista asioista jatkuvasti, niin sehän on sinun asiasi. Kyllä tänne juttua mahtuu. Itse en ole edes perehtynyt DSG 7 vikoihin, kun ei tippaakaan kiinnosta, kun ei ole ollut kyseisellä laatikolla olevaa autoa, ja ei tule. Tuossa THP:ssä on ihan tarpeeksi. Jos maahantuoja ei maksa mitään oman autoni kuntoon saattamisesta, niin kuin ei varmasti maksakaan, niin se oli siinä.

Olet juuri ostanut tuon auton oliko viime viikolla, kai siihen joku takuu aina tulee myös käytettyyn vai ostitko yksityiseltä?

Keni1

Lainaus käyttäjältä: Petu - 02.01.15 - klo:17:54
Ei pysty ymmärtämään tuota Keni1 vouhotusta joka topikissa... Jos ei elämässä ole muuta kuin oman vanhan auton vikojen vouhotusta moneksi vuodeksi eteenpäin niin kannattaisi hankkia ihan oikea elämä!!!

Ei pysty ymmärtämään että miksi kaikkeen muuhun löytyy aina selitys mutta sitten kun ei osata enää selittää niin aletaan nimittää vouhottajaksi ja tarjotaan foliohattua, tuo DSG 7 kysymys on täysin asiallinen ja täältä luulisi löytyvän asiantuntijoita mutta ei ne volkkarillakaan ilmeisesti kaikkea tiedä, tuo tieto olisi minulle erittäin tärkeä koska jos tuo maahantuojan antama sarjanumero osoittautuu tekaistuksi niin kyse on petoksesta. Tosiaan aivan hiljattain tuon DSG 7 sarjanumeron hokasin ei siitä ole koskaan ennen mitään kyselty että ihan uutta asiaa ja aivan sattumalta hokattu, sori.

nisu

Olis näköjään tälläkin palstalla konkareiden aika siirtyä eläkkeelle.

Joukor

Lainaus käyttäjältä: Joukor - 30.12.14 - klo:17:30
Katalysaattorivalo vilkkuu ja EPC samoin. Veto  hävis hetkeks. Nyt toimii ilm. Ok. Mutta kuitenkin, Soitto korjaamolle ja auto hinurilla sinne. Saapas nähdä, mitäs vekkulia tällä kertaa 😝 onneksi menee VW n piikkiin. Määräaikaishuolletu. Tsi 1.4 kaasu.

Haettu korjaamolta. Ei vikaa, mutta 200 â,¬ sai pulittaa työstä. Kiitti vaan tästäkin !
Ainoa mikä jäi mietityttämään, oli sylinterine paineet.

11,6/10,2/10,2 ja 9,6 bar.

No, kun kysyin mahdollisen konerempan kuluista, tuumasivat sen menevän mun piikkiin. Tai sitten ei.. Ota nyt tuostakin selvä. Joka tapauksessa, arvo ei kai ole hälyttävä, mutta jotainhan tuolla on pielessä.

Vaihtoon.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: nisu - 02.01.15 - klo:18:18
Olis näköjään tälläkin palstalla konkareiden aika siirtyä eläkkeelle.

Eli petokselta haiskahti vai mitä. Ja vielä hymiö :)

skriko

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 02.01.15 - klo:17:55
Olet juuri ostanut tuon auton oliko viime viikolla, kai siihen joku takuu aina tulee myös käytettyyn vai ostitko yksityiseltä?

No joo. Eipä tuossa mitään epäselvyyttä maksajasta ole vaikka ostin yksityiseltä. 2013 vuoden alusta tuli Pögöttiin 3 vuoden takuu, joten takuuta vielä pitkälle vuoteen 2016. Mutta jos noissa kilometreissä alkaa jo tehot laskemaan, niin mitä sitten jatkossa.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: skriko - 02.01.15 - klo:20:09
No joo. Eipä tuossa mitään epäselvyyttä maksajasta ole vaikka ostin yksityiseltä. 2013 vuoden alusta tuli Pögöttiin 3 vuoden takuu, joten takuuta vielä pitkälle vuoteen 2016. Mutta jos noissa kilometreissä alkaa jo tehot laskemaan, niin mitä sitten jatkossa.

Se alkuperäinen jakopää oireilee juurikin noin, kun ajoitus ei ole ihan kohdillaan niin tehoa puuttuu, mulla auton käytös muuttui heti kun koko jakopää uusittiin, aivan kuin eri moottori autossa, tuota ei itse huomannut kun niin pitkään ajoin niin autoon oli jo tottunut ja pikku hiljaa tehoja hiipunut ei kuitenkaan mitenkään radikaalisti, nyt on kaikki kohdillaan. Käy ihmeessä heti näyttämässä autoa merkkihuollossa ja kerro oireet ne kyllä tietää.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 02.01.15 - klo:20:35
Se alkuperäinen jakopää oireilee juurikin noin, kun ajoitus ei ole ihan kohdillaan niin tehoa puuttuu, mulla auton käytös muuttui heti kun koko jakopää uusittiin, aivan kuin eri moottori autossa, tuota ei itse huomannut kun niin pitkään ajoin niin autoon oli jo tottunut ja pikku hiljaa tehoja hiipunut ei kuitenkaan mitenkään radikaalisti, nyt on kaikki kohdillaan. Käy ihmeessä heti näyttämässä autoa merkkihuollossa ja kerro oireet ne kyllä tietää.

Näin täytyy tehdä. VW:ssä tuo vika oli helpommin huomattavissa rääkynästä. Siinä ei ollut mitään vikaa tehoissa. Tällä autolla on ajanut iäkäs neiti, ajattelin että olisikohan karstoittunut. Päästelin motarilla isoilla kierroksilla, ei sieltä tullut yhtään mustaa, niin kuin Sciroccosta aina tuli. Sciroccossa varmaan tuo katalysaattori karstoittuu ja karsta lähtee sitten pois kun antaa vähän kierroksia.

tärpätti

Kyllä olen sitä mieltä että kun vääryyttä on koettu ja kusetettu ollaan niin pitääkin olla änkyrä ja syystä... Moni suomalainen on niin lammas ja tässähän se näkyy. Jos tuolla päättävässä elimessä oltaisi hereillä ja siellä joku kovasanaisempi poliitikko, toki suomi pieni markkina alue... Niin näihin romuihin olisi aikaa sitten tullu jatkotakuut mm Kiinan malliin.
Octavia BKD

skriko

Lainaus käyttäjältä: tärpätti - 02.01.15 - klo:20:53
Kyllä olen sitä mieltä että kun vääryyttä on koettu ja kusetettu ollaan niin pitääkin olla änkyrä ja syystä... Moni suomalainen on niin lammas ja tässähän se näkyy. Jos tuolla päättävässä elimessä oltaisi hereillä ja siellä joku kovasanaisempi poliitikko, toki suomi pieni markkina alue... Niin näihin romuihin olisi aikaa sitten tullu jatkotakuut mm Kiinan malliin.

Just näin. Tehdastakuun umpeuduttua jos moottori poikii, niin suomalainen maksaa kiltisti omasta pussistaan. Niinhän suomalainen on ensimmäisenä tekemässä kaikki älyttömyydet mitä EU päättää ja muut vain nauravat.

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 02.01.15 - klo:18:00
Ei pysty ymmärtämään että miksi kaikkeen muuhun löytyy aina selitys mutta sitten kun ei osata enää selittää niin aletaan nimittää vouhottajaksi ja tarjotaan foliohattua, tuo DSG 7 kysymys on täysin asiallinen ja täältä luulisi löytyvän asiantuntijoita mutta ei ne volkkarillakaan ilmeisesti kaikkea tiedä, tuo tieto olisi minulle erittäin tärkeä koska jos tuo maahantuojan antama sarjanumero osoittautuu tekaistuksi niin kyse on petoksesta. Tosiaan aivan hiljattain tuon DSG 7 sarjanumeron hokasin ei siitä ole koskaan ennen mitään kyselty että ihan uutta asiaa ja aivan sattumalta hokattu, sori.
Itse en ole huomioinut laatikon sarjanumero-gateasi millään tavalla, koska ei minulle ole vielä käynyt ilmi edes se, mistä kohtaa kenkä oikein puristaa. Oletko saanut vääriä sarjanumeroita vai etkö ole saanut sarjanumeroita! Foliohattuja tarjoilen kyllä ihan vaan noista moottoria koskevista teorioistasi, koska ne eivät ole missään suhteessa tästä maailmasta.

Keni1

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 02.01.15 - klo:22:33
Itse en ole huomioinut laatikon sarjanumero-gateasi millään tavalla, koska ei minulle ole vielä käynyt ilmi edes se, mistä kohtaa kenkä oikein puristaa. Oletko saanut vääriä sarjanumeroita vai etkö ole saanut sarjanumeroita! Foliohattuja tarjoilen kyllä ihan vaan noista moottoria koskevista teorioistasi, koska ne eivät ole missään suhteessa tästä maailmasta.

Et ihan helpolla periksi anna, sitkeys on palkittu: Olisi tietenkin pitänyt kysyä vain että miten DSG 7 sarjanumeroidaan, eli miten?

spektaakkeli odottaa julkaisua...vastaa ensin niin sitten tulee lisäinfoa (kuvat etc).

skriko

#3921
No, poistin kirjoitukseni niinkuin modet tekivät myös entisen miehen asiattomalle kirjoitukselle.

tärpätti

No Vag moottoristen moottorinumeroihin ei aina ole luottamista kun ostaa varaosia tiskiltä, siitä vin numerosta puhumattakaan, tämä koskee mm moottoriin ostettavia osia.
Octavia BKD

cipher

Onko joku pakottanut ostamaan tsi:n ja tai dsg:n? Eli, nauttikaa vapaista valinnoistanne - etenkin jos kyseessa on ollut 30keur hintainen etuvetoinen pikkusportti.

skriko

Lainaus käyttäjältä: cipher - 02.01.15 - klo:23:27
Onko joku pakottanut ostamaan tsi:n

Ei ainakaan minua. Mielestäni hienoin moottori, mitä minulla on koskaan ollut missään autossa. Ostaisin heti uuden Sciroccon vaikka tuolla samalla koneella jos vain saisi Suomesta.

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 02.01.15 - klo:23:19
Et ihan helpolla periksi anna, sitkeys on palkittu: Olisi tietenkin pitänyt kysyä vain että miten DSG 7 sarjanumeroidaan, eli miten?

spektaakkeli odottaa julkaisua...vastaa ensin niin sitten tulee lisäinfoa (kuvat etc).
En tiedä miten dsg7 sarjanumeroidaan. Mikä se sarjanumeroongelmasi olikaan?

Keni1

Kysyin vain kuinka DSG 7 sarjanumeroidaan, vien kysymykseni nyt oikeaan topikkiin josko siellä tiedettäisi, ne jotka eivät tiedä älkää tulko sinne huutelemaan näitä...

japa

Toivottavasti saatte mielenrauhan joskus noille pohdinnoille. Se kun käy pitemmän päälle pääkoppaan. Tämä on väärä paikka saada asioilleen oikeutta. Pitää lähteä faktoineen tekemään rikosilmoitusta. Moneen kaskoon tai kotivakuutukseen kuuluu oikeusturva. Ota lakimies arvoisa ken1 ja katso kaikki kortit loppuun. Ei voi olla oikein että elämäsi on pilalla kun olet joutunut huijauksen kohteeksi. Yleensä aika parantaa haavat, mutta nyt on sinun saatava oikeasti apua vw fobiaan. Elä ota tätä vittuiluna, mutta koita nyt hyvä mies löytää joku muu taho kuin tämä foorumi niin pääset elämäsi painajaisesta jotenkin ylitse. Jos asiat on kerta noin kun monessa ketjussa väität, niin mikä estää tekemästä rikosilmoitusta ? Silloinhan asioista otetaan oikeasti selvää ja asiasta tulisi melkoinen uutinen koko maailmaan ja vw.n maine olisi mennyt ja konkurssi olisi lähellä.Tällä palstalla niinkuin tiedät, ei ole muuta arvoa kuin keskustella asioista ja se ei johda mihinkään konkreettiseen asioiden eteenpäiviemiseen.Mutta kuitenkin, hyvää alkavaa vuotta kaikille foorumilaisille.
Octavia 1,5 dsg style 2019
octavia 1,4 style 2016
Octavia rs 2,0 tsi 2015
Octavia 1,4 elegance 2013

Keni1

Lainaus käyttäjältä: japa - 03.01.15 - klo:11:37
Toivottavasti saatte mielenrauhan joskus noille pohdinnoille. Se kun käy pitemmän päälle pääkoppaan. Tämä on väärä paikka saada asioilleen oikeutta. ...

Kiitosta vaan japa mutta kyllä se taitaa olla enempi volkkarin itsensä päänvaiva tuo paska laatu, itse myin omani jo aikaa sitten. Olen täällä kysellyt asioista koska täällä on kaikki asiantuntijat koolla. Jos luulet että murehdin näitä niin siinä kyllä erehdyt, tuon vain esille näitä jotta muut osaa varoa samoja kuoppia, toki voisin antaa kaikkien itse kokea saman paskan mutta mielestäni volkkari ei sitä iloa ansaitse.

Sain jo kaikki kaipaamani vastaukset DSG 7 dilemmaan ja kyllähän se niin on että nyt se maahantuoja vihdoin ... :)

Mitä tulee viestisi kaltaisiin neuvoihin niin onko tämä topikki mielestäsi oikea paikka, tässä on enempi keskusteltu TSI koneiden jakoketjuista, TSI:n kanssa samaan voimalinjaan on usein kuulunut myös DSG 7 joten ainakin läheltä liippasi minun kysymys täällä jos kuitenkin hieman aiheen vierestä.

Joukor

Mielenkiinnolla palstaa seuranneena en voi kjuin hämmästellä vikojen määrää näissä Tsi versioissa.

Omasta TSI : stä luovun huomenna. En uskalla sillä enään liiemmin ajella. Jälleenmyyjän näkemys mahdolliseen koneremppaan oli, että eivät maksa, kun on vm. 2010, ja ajettu 74 tkm.. No, en viitsi odottaa konerikkoa, enkä jaksa noiden tapella.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy