Octavia 1 avaimen uusiminen

Aloittaja USSR, 02.10.18 - klo:16:08

« edellinen - seuraava »

USSR

Mitä vaihtoehtoja on uudelle avaimelle? Kyseessä 2002 Octavia missä keskuslukitus kauko-ohjauksella. Tarve on siis vara-avaimelle.

Merkkiliike tietysti mutta miten nuo ebay avaimet jos tilaa sellaisen ja käy suutarilla jyrsimässä. Onnistuuko uuden avaimen koodaus itse kun on ajonesto ja kauko-ohjattu keskuslukitus? Miten on noiden ebay avaimien laatu eli hajooko heti käsiin?

Jultsu

Tuon ikäiseen voisi sirun koodaukseen riittää pelkkä piraatti VAG-TACHO johto ebaystä, plus tarvitset toki läppärin. Paikkakunnan suutari voi jyrsiä ebay-avaimeen urat, voi myös olla jyrsimättä (jotta saisi myytyä täysin vastaavan avaimen sinulle nelinkertaisella hinnalla), tai sitten suutari voi myös myydä koko avaimen siruineen ja kloonata sen ajonestosirun tiedot uuteen tyhjään siruun. Kaukosäädinperän saa sopeutettua autoon ilman tietokonettakin, kunhan ensin on kaksi jyrsittyä avainta olemassa.

Muovi on halvemman ämpärimuovin tuntuista noissa halpisavaimissa sekä kaukosäädin ei välttämättä rekisteröi tuplapainalluksia kovin onnistuneesti, mutta eivät ole ainakaan hajonneet omien kokemuksien mukaan.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

tapanixxx

Lainaus käyttäjältä: USSR - 02.10.18 - klo:16:08
Mitä vaihtoehtoja on uudelle avaimelle? Kyseessä 2002 Octavia missä keskuslukitus kauko-ohjauksella. Tarve on siis vara-avaimelle.

Merkkiliike tietysti mutta miten nuo ebay avaimet jos tilaa sellaisen ja käy suutarilla jyrsimässä. Onnistuuko uuden avaimen koodaus itse kun on ajonesto ja kauko-ohjattu keskuslukitus? Miten on noiden ebay avaimien laatu eli hajooko heti käsiin?

Pari saturaista kun antaa merkkiliikkeelle niin tekee sulle toimivan ja hyvän avaimen.

USSR

Kiitos. Täytyypi hieman kartoittaa mitä avaimen teettäminen maksaa tarvikkeena suutarilla, tai sitten alkuperäisenä.

Ebaystä löytyy mm. tälläinen avain. Jos käsitän oikein niin he jyrsivät jo valmiiksi avaimen sinne lähetetyn avaimen kuvan perusteella. Eli ainoaksi tehtäväksi jäisi koodaus.  Olisi mukava kuulla onnistuuko tuo koodaus varmuudella itse jollain esim. ebayn kaapelilla vai ei.

https://www.ebay.de/itm/Klappschl%C3%BCssel-VW-Skoda-434-MHz-1J0959753-AG-Schl%C3%BCssel-ID-48-Nachmachen-Fr%C3%A4sen/273099165372


sonic

Jeppistä, tuolla palikalla saat kaivettua ajoneston PIN koodin esille jota tarvitset uuden avaimen koodauksessa VCDS kaapelilla hommaa tehtäessä, tuolla pystyy myös koodaamaan avaimen suoraan, itse käytin VCDS:ssää. Katso mikä kirjain on avaimen metalliosaan jyrsitty (w) ehkä se kertoo IMMO sukupolven ja vaikuttaa koodaukseen. Itse koodasin harjoitustyönä Audi TT avaimen ja jännää oli , mutta onnistui, minulla rautaosa tuli entisestä avaimesta ja älypuoli kiinasta, todennäköisesti vaan Transponderi oli mykkä.

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: USSR - 03.10.18 - klo:09:39Olisi mukava kuulla onnistuuko tuo koodaus varmuudella itse jollain esim. ebayn kaapelilla vai ei.

Sataprosenttista varmuutta ei voi luvata kun kyseessä on piraattijohto ja piraattiohjelmisto. Mulla kyllä toiminut juuri tuollainen kaapeli useammankin auton kanssa, mutta on myös tullut tapauksia vastaan joita tuo johto ei ole lukenut.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: sonic - 03.10.18 - klo:10:45.. todennäköisesti vaan Transponderi oli mykkä.

Todennäköisesti ei, ei ne sirut hajoa itsekseen edes ydinkatastrofissa. Todennäköisemmin ajonesto mennyt johonkin koomaan tai bugittanut niin ettei tunnista vanhoja siruja, tai sitten kadottanut vanhojen sirujen tiedot jostain syystä. Todennäköisesti olisit myös saanut vanhan sirun paritettua ja toimimaan yhtä lailla.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy