Audi A4 (B8) Avant Business 2.0 tdi, 2010 MYYTY!

Aloittaja Jukikyy, 18.04.10 - klo:12:33

« edellinen - seuraava »

Arte

Jahas, se oli sitten siinä. Aika pienillä ongelmilla oot päässy. Plussien ja miinusten kanssa mä oon aikalailla samoilla linjoilla. Ite tein ehkä väärän valinnan kiukaan(2.0T öljy jutut) ja vaihteiden suhteen(Ronikki). Mutta saman ikäisellä pelillä meinaan ajaa vielä ku kilsoja on alle 30t alla.

Mikä muuten tuli/tulee tilalle? :)
ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

Jukikyy

Lainaus käyttäjältä: Arte - 31.01.14 - klo:17:46
Mikä muuten tuli/tulee tilalle? :)

Allekirjoituksen Skoda.

Tänään tuli pestyä sisältä ja ulkoa Audi sekä vahattua. Huomenna vielä toinen kerros vahaa (Dodo White diamond) ja sitten on auto valmis luovutettavaksi uudelle onnelliselle omistajalle.

Arte

No kyllä vaimon kelpaa! :) Hieno peli! Ton ~200 heppaa kun saa kesällä alle niin huh. Kyllä vaimo ja kauppakassit vaihtaa paikkaa. Koita pysyy perässä!

Oliko vaikee luopua? :D Aika hyvin palvellu kuitenki ja mitä ilmeisimmin olit tyytyväinen. Paljonko sait vanhasta ratsusta? Ja liike vai yksityinen kun osti?
ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

Jukikyy

#33
Lainaus käyttäjältä: Arte - 01.02.14 - klo:00:08
Koita pysyy perässä!

Oliko vaikee luopua? :D Aika hyvin palvellu kuitenki ja mitä ilmeisimmin olit tyytyväinen. Paljonko sait vanhasta ratsusta? Ja liike vai yksityinen kun osti?

Eiköhän sitä perässä pysy +350hv Mersulla tai, jos ei sillä niin +200hv pyörällä!

22.500 sain yksityiselle myymällä. Netto vaihtohyvitys tais olla 21kâ,¬ luokkaa eli kannatti myydä itse. Tasan puolet siitä mitä uutena Audi maksoi. Eli mielestäni todella hyvin 4v vanhasta melkein 150tkm ajetusta.

Todella tyytyväisiä oltiin Audiin. Uutta b9 odotellessa. Skodaa ei ole tarkoitus pitää kuin takuuajan eli 2v.

Arte

Hups! Ihan varmasti pysyy joo. :)

Hyvät lisätiedot. Kiitos. Osaan suhteuttaa taas missä mennään oman pelin suhteen(ei kaukana).

Mua nappailis kans B9 tai C7:ska kunnon ohjauksella. Lisätilaa voi joskus tarvita.
ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

Jukikyy

Auto luovutettu uudelle onnelliselle omistajalle 2.2.2014.

Modet lukitkaa tai poistakaa tai tehkää jotain tälle topicille...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy