Leon TGI EDL/ elektroninen tasauspyörästön lukko

Aloittaja Pxu, 03.03.23 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

Pxu

Osaako kukaan kertoa miksi kaasuversioissa ei ole elektronista tasauspyörästön lukkoa? Eikö silloin vain jarruteta luistavaa pyörää, mitään mekaanista osaa ei erikseen ole?

Kysymys, voiko toiminnon ohjelmoida myös kaasuversioihin, ettei tarvitsisi jäädä jokaiseen lumikinokseen kiinni?
Nykyiset ja ajamani km:
Seat Leon 1.5 TGI -20, 29tkm->

Menneet:
Seat Leon ST TGI, 0-196000tkm
Audi TT 3.2 2006: km 18 -> 70tkm
VW Golf Variant TDI 2010: km 41 000
Audi A3 Business Sport 150 TDI 2014: km 120 000
Scirocco TDI 2010: km 190 000
Seat Leon 130 TDI 2003: km 210 000

heller

Lainaus käyttäjältä: Pxu - 03.03.23 - klo:21:44
Osaako kukaan kertoa miksi kaasuversioissa ei ole elektronista tasauspyörästön lukkoa? Eikö silloin vain jarruteta luistavaa pyörää, mitään mekaanista osaa ei erikseen ole?

Kysymys, voiko toiminnon ohjelmoida myös kaasuversioihin, ettei tarvitsisi jäädä jokaiseen lumikinokseen kiinni?
EDL varmaan siellä on, mutta VAQ puuttuu. Se löytyy vaan nuista "sporttimalleista". Ikävä kyllä esim RS octaviasa se on, mutta plugari RS:ssä ei.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy