Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - corex

#1
Myytävän ois uusi sachs taydellinen kytkin paketti kaksoismassa vauhtipyörällä, vauhtipyörän pulteilla ja painelaakerilla.

Sachs numero 2290601059

Sopii 1.9tdi trp5 2006-2009

Vantaa/hki. Mielellään haku.

Hinta 300e

0409621827





#2
Kokeile vaihtaa puola toiseen sylinteriin ja katso että siirtykö vika sinne. Jos se vika siirtyy niin viallinen puola jos vika jää kolmospyttyyn niin sitten vika on jossain muussa kuin puolassa.
#3
Ettei vaan suutimen liekkirengas falskaa pakokaasuja ja kone täristää sen vuoksi? Tai suutin löysällä.
Rikkinäinen vauhtipyörä voi myös aiheuttaa tärinää tyhjäkäynnillä muttei pakokaasujen hajua.
#4
Se on katista taaksepäin yhtä puuta orkkis putki. Sen takia ei saa erikseen pelkkää takapönttöä.
#5
Se on varmaankin huohottimen lämmitys ettei pääse jäätymään talvella. Lämpimissä maissa ei ole tuota varustetta ja sen takia jotkut myyvät ilman pistoketta. Kannattaa olla siis tarkkana mitä tilaa. Orkkis oikea putki maksaa yli 100e.
#6
Mulla on 8.5x19 et40 225/35/19 renkailla madalletuna n.3 cm. Takana hioin peltiä pois varmuuden vuoksi. Ei raavi vaikka auto on täynnä ihmisiä. 
#7
Ai, kato en huomannut. 1.2 tsi CBZB koneessa on tulpanjohtoja. Jatkakaa.....
#8
Oliko millä moottorilla tämä potilas?
#9
Tulpanjohtoja noista moottoreista on mennyt rikki. Itse vaihtaisin ne aluksi.
#10
Mites laturin heräte? Onko kaikki piuhat kytketty laturin vaihdon aikana? Kokeile nostaa kierroksia ja sitten katsot latausjänniteen.
#11
Jos pääset lukemaan vikakoodit vcds:llä niin vian paikallistaminen on huomattavasti helpompaa. Yksi vikamahdollisuus on kiihtyvyysanturi. Ainakin b7 a4 audissa oli kiihtyyvysanturissa vikaa ja silloin paloi abs+esp vikavalot. Yleistesteri (delphi) ei kertonut missä komponentissä on vika, mutta vcds näytti suoraan kiihtyvys anturin olevan viallinen.
#12
Onko siis akun päällä oleva lattasulake muistakseni 40A ehjä? Tämä siis: https://www.briskoda.net/forums/topic/88998-fuse-blown-but-no-apparent-defect/ Se saattaa näyttää ehjältä mutta kun irrottaa sen niin se on kahdessa osassa.
#13
Octavia II (04-13) / Vs: ilmastoinnin haju
07.09.17 - klo:21:18
Mulla oli aiemmin aktiivihiili oem suodatin ja ei mitään hajua ollut. Sitten erehdyin ostaa halpan paperisuodattimen ja sitten alkoi haisee. Onneksi kesä oli niin surkea niin ei tarvinnut pahemmin ilmastointia käyttää.
#14
lataus tapahtuu ainoastaan konehuoneessa olevista nastoista jos akku kontissa.
#15
Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 01.09.17 - klo:21:16
Kerrotko näistä lisää näiden vaihdosta vuoden välein?

Nyt aletaan ns. viilaamaan pilkkua.

#16
Mulle kun laitettiin softa niin ei softaajalla ollut mitään huonoa sanottavaa EGR poistosta tai DPF:n nopeasta tuhosta. Eli mulle otettiin EGR pois käytöstä vaikka DPF on autossa kiinni. Onhan sen DPF:n vaihto halvempaa kuin imusarjan, vnt ahtimen, egr venttiilin ja egr lauhduttimen vaihtaminen yksitelleen vuoden välein. Eli EGR:n poisto säästää selvää rahaa mielestäni.
#17
Lainaus käyttäjältä: sambolo - 28.08.17 - klo:09:10
Mikä softa sulla?

Turbotehoa.fi asentama softa
#18
Mulla on softattu BMN ja pönttö kiinni niin päästöt on 0,04
#19
Riippuu onko valmiudella vai ei. Valmiudella on valmis ohjainlaite takakontin verhoilun takana. Jos ei ole valmiutta niin joutuu vetää kaikki sähköt eteen asti kytkettäväksi mikä on suht työläs homma.
#20
Letkulämmitin ainakin defalta. Mikä moottorikoodi?
#21
Siinä saattaa olla vakiona tehtaalta calixin letkulämmitin. En muista tarkalleen oliko ne multifueleissa vai ecofueleissa.
#22
Rele vialta tämä kuullostaa. Ja noita sähköpääkeskuksia saa ebaysta alle satasella käytettynä jos se on rikki.
#23
Ihan ylöspäin se lähtee. Lievää voimaa joutuu käyttää
#24
Ei muuta kuin ohjelmointiin. Säästä rahaa, hermoja sekä moottoria. Imusarja ei karstoitu. Samalla voi otta löysät pois koneesta vaikka miedolla ohjelmalla jos tehoilla ei niin väliä.
Itse tein saman ratkaisun koska joka vuotinen imusarjan puhdistus alkoi syödä äijää.
#25
Onko käytetty oikeata moottoriöljyä? Väärällä öljyllä saa dpf nopeasti tukkoon.
#26
Passat 3C (05–10) / Vs: Hehkuvalo
21.04.17 - klo:18:32
Sillä on monta nimitystä yks on sammutusläppä ja toinen ohjainläppä joka on ainakin noissa verkkokaupoissa nimeltään
#27
Passat 3C (05–10) / Vs: Hehkuvalo
20.04.17 - klo:18:36
Mulla on sama vika omassa octaviassa bmn koneella. Vilkuttaa ajoittain hehkuvaloa ja sammuu täristäen yleensä. Vikakoodia antaa imuilma läppä eli se mikä on egr venttiilin kiinni alapuolelta. Uusi osa tulossa ja maksoi 139e saksasta.
#28
Uusissa golfeissa on havaittu sama ongelma. Ongelma on ratkaistu tekemällä front assistille erillinen ohjelmiston päivitys orkkistesterillä(ODIS) onlinen koodauksella. Ja kaikkiin VAG autoihin täytyy tekee SVM kautta päivitykset jos joku ohjainlaite kytketään väylään. On se ihme touhua tuolla merkkiliikeessä kun eivät edes osaavat noita perushommia.



#29
Taitaa olla se ekomalli eli bluemotion.
#30
Octavia II (04-13) / Vs: Ocun valonpesimet
04.03.17 - klo:14:12
Tai sitten rele pois.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy