Lehdistä poimittuja koeajoja A5:sta

Aloittaja Flat, 07.01.10 - klo:07:48

« edellinen - seuraava »

Flat

Tässä vertailu cupeiden kesken: Audi-bemari- rellu



http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-a5-bmw-320i-renault-laguna-drei-elegante-coupes-im-vergleich-1016694.html

Lainaa

Wertungen


1. Audi A5 2.0 TSFI
463 Punkte von 650 Punkten
In einem Herzschlagfinale belegt der A5 Rang eins. Sein kultivierter, sparsamer Motor, der ausgewogene Komfort und sehr standfeste Bremsen zählen zu den Pluspunkten. Handling und Fahrdynamik sind nicht seine Stärken.


2. BMW 320i Coupé
459 Punkte von 650 Punkten
Der 320i ist das sportlichste Auto in diesem Kreis. Er bietet ausgezeichnete Fahreigenschaften und einen ausgewogenen Komfort. Sein müder Motor macht jedoch keine Freude beim Fahren.

3. Renault Laguna Coupé 2.0 16V Turbo GT
432 Punkte von 650 Punkten
Das Laguna Coupé GT hat die schönste Heckpartie und eine sehr umfangreiche Serienausstattung. Seinem temperamentvollen Motor und der dank Allradlenkung guten Wendigkeit steht als größter Nachteil der unbefriedigende Komfort gegenüber.



Flat

Tässä S4 cabrion raportti



LainaaThe car is simply amazing.
The 2010 Audi S5 Cabriolet is by far the quietest softtop convertible I have ever driven. There was no howling wind noise or cold air coming through the tight seams; the S5 Cabriolet really drove like a fixed-roof vehicle. Surprisingly, the driver's rearward visibility isn't hindered by the top; the car has slightly larger blind spots at the C-pillars, but the lack of a B-pillar more than makes up for it. Unfortunately I didn't get a chance to lower the top while driving due to the sub-freezing temperatures outside, but unlike other convertibles on the market, the Audi S5 Cabriolet is still a stylish ride regardless of where the top is positioned, especially in this color scheme, with brilliant red paint and a black

http://www.automobilemag.com/reviews/editors_notebook/0912_2010_audi_s5_s_tronic_cabriolet/index.html

massa

A5 SB 2.0 TFSI quattro S-tronic - Jäätävää varmuutta  8)

Iltalehden tyypit, http://www.iltalehti.fi/autot/autotestit1_at.shtml

Ite kävin just perjantaina koeajolla samanlaisella ja hyvältähän se tuntu.
- Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa - ex. B8 Avant 2.0TFSI quattro

Flat

Tässä kauan odotettu taisto CC:n ja A5 SB:n välillä



http://www.autozeitung.de/vergleichstest/vergleich-in-der-mittelklasse-audi-a5-sportback-und-vw-passat-cc

tässä lopputulos selkokielellä (konekäännös):
Audi A5 Sportback 2.0 TDI    VW Passat CC 2.0 TDI 4MOTION

Lainaa
                                 Max    A5     CC
Space in front                100   74   76
Space behind                100   68   69
Clarity                         70   32   32
Operation / Function        100   90   88
Boot volume                100   41   45
Variability                        100   35   15
Payload / towing capacity   80   39   38
Security                        150   102   105
Quality / process                200   182   176
Chapter Review              1000   663   644






skula

En jaksa lukea tuota A5Sb vs CC vertailua, mutta mikä ihme oli tuon "Variability" sisältö? Jossa siis audi nakuttaa 20 pinnaa CC:tä karkuun?

Muutenhan tuo on yllättävänkin tasaväkinen tulos.. Ihmettelen...

MVQ

^ Mun rajoittuneella saksan kielen taidoilla tuo variabilität ero voisi tulla tästä?
LainaaMit seiner großen Heckklappe und serienmäßig geteilt klappbaren Rücksitzlehnen (Passat CC: 200 Euro) ist der A5 Sportback das praktischere Auto
Eli A5ssa kaatuvat takapenkit vakiona CCssä lisähintaan.
A4 (B8) FL 2.0TFSI q str & Ford Mustang GT convertible - ex-VAG: A4 (B6) Avant 1.8T q, A4 (B7) Avant 2.0T q sport S-line, A4 (B8) 2.0TFSI q str

Flat

Kuin tilauksesta Markulle Cabriokuumeeseen koeajoraportti:



Lainaa
Highs and Lows

Highs: Quick on its feet, exceptionally solid foundations, all-day sport seats, classy interior, top-notch fit and finish.

Lows: Portly by standards of its class, occasional oversteer surprises, please send more horsepower, ransom-level option-package prices.

http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a5_2.0t_quattro_cabriolet-short_take_road_test/gallery

Markku J

Jännä homma tuo, että pyytelevät lisää poweria. Tämä on jo toinen koeajo, jossa se on esillä. Minusta ex-autoni A4 suorastaan lentää Suomen rajoituksilla kiihdyttäessä - ollen oikeasti nopean tuntuinen. Cabriossa on pari sataa kiloa lisää toki. Luulisin siltikin, että just tuo 211 hv kone on minulle se sopivin. Kun 3.2 bensaa ei ole ja 3.0 TDI:tä en halua avoon.

Flat

tuo tehonpuute johtuu varmaan siitä että vertailu tehdään cupeehen. Mutta fakta lienee että ei tolla cabriolla jää ainakaan suomen kamaralla mitenkään jalkoihin, päinvastoin.....

Ja sitä paitsi, itse yhdistän cabriot aina astetta rauhallisempaan ajoon, joten en minäkään ihan ymmärrrä lisätehon tarvetta.

Markku J

Noin se on minullakin asia arvioinnissa. Cabriolla ei mitään äärimmäisiä revityksiä haeta. Ja tosiaan, tuo ex-autoni A4 oli todella nopea näillä meidän nopeusrajoituksilla. Kyllä se vielä 4 hengen kuormallakin jaksoi olla tosi ponteva kiihtymään. Enemmän, kuin itse oletin. Mutta 350/ 1500 rpm Nm vääntö puhuu tuossa.

Flat

Taas yksi A5 vs CC testi: A5 Sportback 3.2 FSI quattro vs.   Passat CC 3.6 V6 4MOTION DSG




lopputulos koneen kääntämänä:

Lainaa1. Audi 489 points from 650 points

Deep dips, the Audi A5 Sportback in the parameter and offers visitors a compendium of adjustment up to the tail-heavy design of the all-wheel drive. He puts his emphasis more on comfort than agility. Its ambience is the price is not quite fair - more to him can not be blamed.



2. VW 482 Points of 650 points

Never before have we been so spoiled by a Passat. The CC is lovingly decked out, bounces well, cruising quietly and behind in the vehicle dynamics is not too far. His victory, he gambled the security chapter with fewer features and poorer braking performance.

http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-a5-sportback-und-vw-passat-cc-im-test-duell-der-konzernbrueder-1449586.html

Flat



Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy