Pakoputket, ulostulot ja niiden muokkaaminen

Aloittaja Dirti, 16.01.14 - klo:19:05

« edellinen - seuraava »

Dirti

Hei kertokaas meikäläiselle että näinkö väärin tänään että räsäsessä ois oikean puolen pakoputki pelkkä koriste? Katoin nimittäin kun kolmoskoppanen räsänen lähti liikennevaloista niin ainoastaan vasemman puolen putkesta tuli pihalle pakokaasuja....
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

focceristi

Se oli se diisselimalli ;) Oikein näit!
Moon White -14 Ocu Combi 1.4 Elegance vaalella sisustuksella. Ex focus w.titanium -11

Dirti

Lainaus käyttäjältä: focceristi - 16.01.14 - klo:19:09
Se oli se diisselimalli ;) Oikein näit!

No johan. Veikkaan että taitaa tulla aika äkkiä kiisseleihin uus takapönttö miltekiltä tms....
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

V-O

Lainaus käyttäjältä: Dirti - 16.01.14 - klo:19:05
oikean puolen pakoputki pelkkä koriste
Eikä....

Ei siis riittäny et noi pakariröörien päät on kaameen komeet mutta, mutta sekin vielä puolet niiistä on feikkiä  :'(

makkis

Aika nolo tuo toteutus dieselissä on...


Dirti

Lainaus käyttäjältä: makkis - 16.01.14 - klo:20:01
Aika nolo tuo toteutus dieselissä on...

Toisaalta vaikuttaa olevan helposti modattavissa niin että molemmilta puolilta tulee savut. Toki pitäisi päästä kurkkaamaan perän alle että löytyykö sieltä kohtaa kannakkeelle ja ei muuta kuin vanhanliiton pakoputkipajalle tekemään "lisävedon" tilaus.
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

splitxyz

Lainaus käyttäjältä: makkis - 16.01.14 - klo:20:01
Aika nolo tuo toteutus dieselissä on...
Golf GTD:ssä sama tuplaputkitoteutus yhdellä puolella ilman "lisukkeita". Saakin omasta mielestäni erota diesel ja bensan putket. En itse viitsisi niitä modifioida jos diesel olisi alla.
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

ärässä

Juu,kyllähän tuo aika erikoinen toteutus on.Itseä ei ole haitannut tuo kötöstys.
Muutenkin kun autolla on nyt kelaillut useamman tuhannen niin ensi huuma on alkanut karisemaan.Näinhän se menee aina.Hyvä auto se silti on.


Lainaus käyttäjältä: splitxyz tlink=topicu=13437.msg436330#msg436330 date=1389896897
Golf GTD:ssä sama tuplaputokitoteutus  yhdellä puolella ilman "lisukkeita". Saakin omasta mielestäni erota diesel ja bensan putket. En itse viitsisi niitä modifioida jos diesel olisi alla.

opar

Lainaus käyttäjältä: Dirti - 16.01.14 - klo:20:18
Toisaalta vaikuttaa olevan helposti modattavissa niin että molemmilta puolilta tulee savut. Toki pitäisi päästä kurkkaamaan perän alle että löytyykö sieltä kohtaa kannakkeelle ja ei muuta kuin vanhanliiton pakoputkipajalle tekemään "lisävedon" tilaus.

Toi on NIIIN ostoslistalla. Hyviä pajoja pk-seudulla kellään tiedossa?

kaide

Lainaus käyttäjältä: opar - 17.01.14 - klo:00:07
Toi on NIIIN ostoslistalla. Hyviä pajoja pk-seudulla kellään tiedossa?

Tää on maailman helpoin asia toteuttaa. Ajaa Kannelmäen ostarille pakoputkipaja Tiittaselle. Sanoo vaan äijälle " laitas tupruamaan molemmilta puolilta"  --> 20 minuuttia --> tupruaa
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: kaide - 17.01.14 - klo:07:47
Tää on maailman helpoin asia toteuttaa. Ajaa Kannelmäen ostarille pakoputkipaja Tiittaselle. Sanoo vaan äijälle " laitas tupruamaan molemmilta puolilta"  --> 20 minuuttia --> tupruaa

Oli varmaan vitsi? ;D Tuttu kävi tuolla nyrkkipajalla laitattamassa W124 meseensä uutta putkea ja kaikki meni totaalisen persiilleen....

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: Dirti - 16.01.14 - klo:20:18
Toisaalta vaikuttaa olevan helposti modattavissa niin että molemmilta puolilta tulee savut. Toki pitäisi päästä kurkkaamaan perän alle että löytyykö sieltä kohtaa kannakkeelle ja ei muuta kuin vanhanliiton pakoputkipajalle tekemään "lisävedon" tilaus.

Onkos tossa räsässä muuten takavaimennin ulostulokohtainen (siis suoraan ulostulon kanssa "samaa puuta") vai onko se sellainen yhteinen molemmille ulostuloille? Ainakin ensimmäisessä tapauksessa tarvitaan toinen vaimennin lisää...ja todennäköisesti myös jälkimmäisessäkin tapauksessa uusi yhteinen vaimennin.
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

kaide

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 17.01.14 - klo:08:08
Oli varmaan vitsi? ;D Tuttu kävi tuolla nyrkkipajalla laitattamassa W124 meseensä uutta putkea ja kaikki meni totaalisen persiilleen....

kyllä se yhden haarotuksen tekee....

mulla ei kylläkään ole pahaa sanottavaa ja kymmenkunta kertaa käyttäny
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

opar

Lainaus käyttäjältä: kaide - 17.01.14 - klo:07:47
Tää on maailman helpoin asia toteuttaa. Ajaa Kannelmäen ostarille pakoputkipaja Tiittaselle. Sanoo vaan äijälle " laitas tupruamaan molemmilta puolilta"  --> 20 minuuttia --> tupruaa

Ai tuo on elossa vielä!? Kävin viimeksi tuolla -97 kun Fiat Unosta pärähti putki poikki ;D

Oculaari

Milltekiltä on äskettäin tullut samalla koneella varustettuun Golf VII GTD:hen myös molemminpuolisin ulostuloin varustettu putkisto. Aiemmin olivat jo julkistetaneet alkuperäistä muistuttavan mallin, jossa ulostulo on TDI RS:n tavoin ainoastaan kuskin puolella, mutta tämä uudempi malli vastaa siis nyt ajateltua modausta RS TDI:n. Doc Powerilla Golfin putkiston hinta on n. 900 â,¬. Ehkäpä sieltä on piakkoin tulossa myös RS:ään jotain, tai vaikkei tulisikaan niin tämä Milltekin putkisto lienee muuteltavissa muutamaa senttiä pidemmäksi.

http://www.millteksport.com/product.news.read.cfm?articleid=138

Onhan noissa putkistoissa eroja, alla brittifoorumilla esiintyneet kuvat originaaleista:

TSI:




TDI:


Oculaari

Pitäisikö tämä putkistokeskustelu muuten jakaa omaksi aiheekseen, voi olla että jossain välissä tätäkin tietoa joku kaipaa kootusti jostain ja kokemukset mahdollisista käyttäjien tekemistä muutostöistä voisi olla myös kiva löytää yhden säikeen alta?


sambolo

Lainaus käyttäjältä: kaide - 17.01.14 - klo:08:22
kyllä se yhden haarotuksen tekee....

mulla ei kylläkään ole pahaa sanottavaa ja kymmenkunta kertaa käyttäny

Itellä kans vaa hyvää sanottavaa tiittasesta, nopeeta ja halpaa, monet kerrat käyny eikä ongelmia.
Sori ot.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

opar

Lainaus käyttäjältä: jerk-o - 17.01.14 - klo:14:30
Tuosta virittelemään:

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Pakoputkisto/Yleiskayttoinen-pakoputkisto/Joustava-pakokaasuletku-79100/

:P

No tuossahan se ratkaisu on! Tuplapillin toiseen päähän tuollainen, tiukka mutka ja ujutus toiselle puolelle. Voi olla, että tuohon ei saa kulumaan 900 euroa  :o

splitxyz

Pakoputkiviritelmät voi mielestäni laittaa erillisen otsikon alle, jos niitä alkaa tulla enemmänkin. Mr Admin päättää.
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

V-O

Lainaus käyttäjältä: V-O - 16.01.14 - klo:19:28
Eikä....

Ei siis riittäny et noi pakariröörien päät on kaameen komeet mutta, mutta sekin vielä puolet niiistä on feikkiä  :'(
Voi hemmetti :o. Tänään ajoin 325I-biimerin perässä. Ja siinähän oli feikkipakari kuskin puolella. Onki näköjään Skoda kopioinu idean biimeriltä...

Karvesak

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 17.01.14 - klo:08:08
Oli varmaan vitsi? ;D Tuttu kävi tuolla nyrkkipajalla laitattamassa W124 meseensä uutta putkea ja kaikki meni totaalisen persiilleen....

Totta.Yhden Talven kestää ennen kuin ruostuu piloille.Halvinta metri/putkea josta tekevät lyhyt on ilo "savuista" ;D

hapelton1

Lainaus käyttäjältä: V-O - 30.01.14 - klo:18:44
Voi hemmetti :o. Tänään ajoin 325I-biimerin perässä. Ja siinähän oli feikkipakari kuskin puolella. Onki näköjään Skoda kopioinu idean biimeriltä...

Mikä sukupolvi oli kyseessä? (1-6). E21 taisi olla vain 323, mutta kumminkin.

Janneh

Mielestäni auto ei ansaitse RS mallimerkintää jos on feikkiulostuloja...  :-X

V-O

Ei se tosiaan mikään "tuliuusi" Biimeri ollu.

Mutta 325i siinä takaloosterissa luki, oikein tarkkan tsekkasin oliko 328 vai 325... Joku kaksiovinen coupe-malli se oli.

hapelton1

#25
Lainaus käyttäjältä: V-O - 30.01.14 - klo:22:00
Ei se tosiaan mikään "tuliuusi" Biimeri ollu.

Mutta 325i siinä takaloosterissa luki, oikein tarkkan tsekkasin oliko 328 vai 325... Joku kaksiovinen coupe-malli se oli.

Pieni "lohdutuksen" sana. Bemulla (325 rivi 6) on 80-luvulta lähtien ollut kaksi pientä putkenpäätä kuljettajan puolella, jotka toimivat. Jätetään tämä kyseenalainen kunnia suoraan vain Octavialle. Uusin coupe on 4-sarja.

sambolo

Taitaa 335 vaa olla molemmi puolin ja hönkii myös tietääkseni molemmista.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

TTO

OT:ta diesel RS:ien pakoputkien muokkaamiseen, mutta aamulla edessä pakkasessa hönki vain toisella aukolla jokin DS-Sitikka. Taisi olla tällainen.

http://www.autoexpress.co.uk/citroen/ds4/11457/citroen-ds4-20-hdi-pictures/page/2/0


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy