Eli 30k ajettu Ocusta hajos kaasuvaijeri. Sama ongelma oli FL octaviassa eli laadusta vieläkin tingitään, luulisi että noin tärkeä osa ei katkeaisi, mutta toisin kävi. Hyvin pettynyt Skodaan. Seuraava auto ei ole kylläkään VAG konsernia.
En ole kuullutkaa tälläisestä, joten ei vissiin hirveän yleistä, mutta silti harmillista. Luulin että FL mallissa oli sähköinen poljin, mutta varmasti siellä jossain vaijeri näyttää menevän jos poikki menee.
Joissain malleissa oli ihan kaapelilla vedetty eli ei sähköistä poljinta ollut ainakaan minun Fl ocussa. En tiedä mistä johtuu mutta samaa laatuu kuin neuvosto skodassa on nykyäänkin
Ei kai siellä mitään vaijeria ole ollut 90-luvun jälkeen...? :D
Valittettavasti on kyllä ollut. Ja on nykyäänkin.
En voi uskoa,että olisi kaasuvaijeria !!!
Höpö höpö! ;D
Niinpä, mutta Ingman saa maidon maistumaan! ;D
Niin siis ei varmasti ole kaasuvaijeria, joka menisi ruiskulle, se on satavarmaa. Kakkoskoppaseen Ocuun (2.0 FSI) aikanaan vaihdoin RS:n kaasupolkimen ja jouduin vaihtamaan koko poljin hässäkän. Jos ei siinä ollut vaijeria niin ei sata varmsan ole kolmos Ocussakaan. Mutta, itse poljinhässäkässä saattoi olla sellainen hyvin lyhyt vaijeri, joka liikkui poljinta painettaessa ja käskytti jotain anturia. Aivan satavarma en tosin ole, on sen verran tuosta aikaa. Mutta muuta vaijeria ei varmasti tuolla ole.
Hiton hyvä provo!
Ã,,ijälllä 3-kopan Ocu jolla ajettu jo 30.000km:a. Taksiko?
Kaasuvaijeri, paskat siellä mitään vaijeria on.
Hehee, sama tuttu k-mies jälleen postailee.
Tää oli niin huono läppä, et oli jo hyvä läppä! 😃