Hei kertokaas meikäläiselle että näinkö väärin tänään että räsäsessä ois oikean puolen pakoputki pelkkä koriste? Katoin nimittäin kun kolmoskoppanen räsänen lähti liikennevaloista niin ainoastaan vasemman puolen putkesta tuli pihalle pakokaasuja....
Se oli se diisselimalli ;) Oikein näit!
Lainaus käyttäjältä: focceristi - 16.01.14 - klo:19:09
Se oli se diisselimalli ;) Oikein näit!
No johan. Veikkaan että taitaa tulla aika äkkiä kiisseleihin uus takapönttö miltekiltä tms....
Lainaus käyttäjältä: Dirti - 16.01.14 - klo:19:05
oikean puolen pakoputki pelkkä koriste
Eikä....
Ei siis riittäny et noi pakariröörien päät on kaameen komeet mutta, mutta sekin vielä puolet niiistä on feikkiä :'(
Aika nolo tuo toteutus dieselissä on...
Lainaus käyttäjältä: makkis - 16.01.14 - klo:20:01
Aika nolo tuo toteutus dieselissä on...
Toisaalta vaikuttaa olevan helposti modattavissa niin että molemmilta puolilta tulee savut. Toki pitäisi päästä kurkkaamaan perän alle että löytyykö sieltä kohtaa kannakkeelle ja ei muuta kuin vanhanliiton pakoputkipajalle tekemään "lisävedon" tilaus.
Lainaus käyttäjältä: makkis - 16.01.14 - klo:20:01
Aika nolo tuo toteutus dieselissä on...
Golf GTD:ssä sama tuplaputkitoteutus yhdellä puolella ilman "lisukkeita". Saakin omasta mielestäni erota diesel ja bensan putket. En itse viitsisi niitä modifioida jos diesel olisi alla.
Juu,kyllähän tuo aika erikoinen toteutus on.Itseä ei ole haitannut tuo kötöstys.
Muutenkin kun autolla on nyt kelaillut useamman tuhannen niin ensi huuma on alkanut karisemaan.Näinhän se menee aina.Hyvä auto se silti on.
Lainaus käyttäjältä: splitxyz tlink=topicu=13437.msg436330#msg436330 date=1389896897
Golf GTD:ssä sama tuplaputokitoteutus yhdellä puolella ilman "lisukkeita". Saakin omasta mielestäni erota diesel ja bensan putket. En itse viitsisi niitä modifioida jos diesel olisi alla.
Lainaus käyttäjältä: Dirti - 16.01.14 - klo:20:18
Toisaalta vaikuttaa olevan helposti modattavissa niin että molemmilta puolilta tulee savut. Toki pitäisi päästä kurkkaamaan perän alle että löytyykö sieltä kohtaa kannakkeelle ja ei muuta kuin vanhanliiton pakoputkipajalle tekemään "lisävedon" tilaus.
Toi on NIIIN ostoslistalla. Hyviä pajoja pk-seudulla kellään tiedossa?
Lainaus käyttäjältä: opar - 17.01.14 - klo:00:07
Toi on NIIIN ostoslistalla. Hyviä pajoja pk-seudulla kellään tiedossa?
Tää on maailman helpoin asia toteuttaa. Ajaa Kannelmäen ostarille pakoputkipaja Tiittaselle. Sanoo vaan äijälle " laitas tupruamaan molemmilta puolilta" --> 20 minuuttia --> tupruaa
Lainaus käyttäjältä: kaide - 17.01.14 - klo:07:47
Tää on maailman helpoin asia toteuttaa. Ajaa Kannelmäen ostarille pakoputkipaja Tiittaselle. Sanoo vaan äijälle " laitas tupruamaan molemmilta puolilta" --> 20 minuuttia --> tupruaa
Oli varmaan vitsi? ;D Tuttu kävi tuolla nyrkkipajalla laitattamassa W124 meseensä uutta putkea ja kaikki meni totaalisen persiilleen....
Lainaus käyttäjältä: Dirti - 16.01.14 - klo:20:18
Toisaalta vaikuttaa olevan helposti modattavissa niin että molemmilta puolilta tulee savut. Toki pitäisi päästä kurkkaamaan perän alle että löytyykö sieltä kohtaa kannakkeelle ja ei muuta kuin vanhanliiton pakoputkipajalle tekemään "lisävedon" tilaus.
Onkos tossa räsässä muuten takavaimennin ulostulokohtainen (siis suoraan ulostulon kanssa "samaa puuta") vai onko se sellainen yhteinen molemmille ulostuloille? Ainakin ensimmäisessä tapauksessa tarvitaan toinen vaimennin lisää...ja todennäköisesti myös jälkimmäisessäkin tapauksessa uusi yhteinen vaimennin.
Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 17.01.14 - klo:08:08
Oli varmaan vitsi? ;D Tuttu kävi tuolla nyrkkipajalla laitattamassa W124 meseensä uutta putkea ja kaikki meni totaalisen persiilleen....
kyllä se yhden haarotuksen tekee....
mulla ei kylläkään ole pahaa sanottavaa ja kymmenkunta kertaa käyttäny
Lainaus käyttäjältä: kaide - 17.01.14 - klo:07:47
Tää on maailman helpoin asia toteuttaa. Ajaa Kannelmäen ostarille pakoputkipaja Tiittaselle. Sanoo vaan äijälle " laitas tupruamaan molemmilta puolilta" --> 20 minuuttia --> tupruaa
Ai tuo on elossa vielä!? Kävin viimeksi tuolla -97 kun Fiat Unosta pärähti putki poikki ;D
Milltekiltä on äskettäin tullut samalla koneella varustettuun Golf VII GTD:hen myös molemminpuolisin ulostuloin varustettu putkisto. Aiemmin olivat jo julkistetaneet alkuperäistä muistuttavan mallin, jossa ulostulo on TDI RS:n tavoin ainoastaan kuskin puolella, mutta tämä uudempi malli vastaa siis nyt ajateltua modausta RS TDI:n. Doc Powerilla Golfin putkiston hinta on n. 900 â,¬. Ehkäpä sieltä on piakkoin tulossa myös RS:ään jotain, tai vaikkei tulisikaan niin tämä Milltekin putkisto lienee muuteltavissa muutamaa senttiä pidemmäksi.
http://www.millteksport.com/product.news.read.cfm?articleid=138 (http://www.millteksport.com/product.news.read.cfm?articleid=138)
Onhan noissa putkistoissa eroja, alla brittifoorumilla esiintyneet kuvat originaaleista:
TSI:
(http://i220.photobucket.com/albums/dd55/j7mbo/vRSpetrolexhaust_zpsa6fad960.png)
TDI:
(http://i220.photobucket.com/albums/dd55/j7mbo/vRSdieselexhaust_zps130a9b8e.png)
Pitäisikö tämä putkistokeskustelu muuten jakaa omaksi aiheekseen, voi olla että jossain välissä tätäkin tietoa joku kaipaa kootusti jostain ja kokemukset mahdollisista käyttäjien tekemistä muutostöistä voisi olla myös kiva löytää yhden säikeen alta?
Tuosta virittelemään:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Pakoputkisto/Yleiskayttoinen-pakoputkisto/Joustava-pakokaasuletku-79100/ (http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Pakoputkisto/Yleiskayttoinen-pakoputkisto/Joustava-pakokaasuletku-79100/)
:P
Lainaus käyttäjältä: kaide - 17.01.14 - klo:08:22
kyllä se yhden haarotuksen tekee....
mulla ei kylläkään ole pahaa sanottavaa ja kymmenkunta kertaa käyttäny
Itellä kans vaa hyvää sanottavaa tiittasesta, nopeeta ja halpaa, monet kerrat käyny eikä ongelmia.
Sori ot.
Lainaus käyttäjältä: jerk-o - 17.01.14 - klo:14:30
Tuosta virittelemään:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Pakoputkisto/Yleiskayttoinen-pakoputkisto/Joustava-pakokaasuletku-79100/ (http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Pakoputkisto/Yleiskayttoinen-pakoputkisto/Joustava-pakokaasuletku-79100/)
:P
No tuossahan se ratkaisu on! Tuplapillin toiseen päähän tuollainen, tiukka mutka ja ujutus toiselle puolelle. Voi olla, että tuohon ei saa kulumaan 900 euroa :o
Pakoputkiviritelmät voi mielestäni laittaa erillisen otsikon alle, jos niitä alkaa tulla enemmänkin. Mr Admin päättää.
Lainaus käyttäjältä: V-O - 16.01.14 - klo:19:28
Eikä....
Ei siis riittäny et noi pakariröörien päät on kaameen komeet mutta, mutta sekin vielä puolet niiistä on feikkiä :'(
Voi hemmetti :o. Tänään ajoin 325I-biimerin perässä. Ja siinähän oli feikkipakari kuskin puolella. Onki näköjään Skoda kopioinu idean biimeriltä...
Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 17.01.14 - klo:08:08
Oli varmaan vitsi? ;D Tuttu kävi tuolla nyrkkipajalla laitattamassa W124 meseensä uutta putkea ja kaikki meni totaalisen persiilleen....
Totta.Yhden Talven kestää ennen kuin ruostuu piloille.Halvinta metri/putkea josta tekevät lyhyt on ilo "savuista" ;D
Lainaus käyttäjältä: V-O - 30.01.14 - klo:18:44
Voi hemmetti :o. Tänään ajoin 325I-biimerin perässä. Ja siinähän oli feikkipakari kuskin puolella. Onki näköjään Skoda kopioinu idean biimeriltä...
Mikä sukupolvi oli kyseessä? (1-6). E21 taisi olla vain 323, mutta kumminkin.
Mielestäni auto ei ansaitse RS mallimerkintää jos on feikkiulostuloja... :-X
Ei se tosiaan mikään "tuliuusi" Biimeri ollu.
Mutta 325i siinä takaloosterissa luki, oikein tarkkan tsekkasin oliko 328 vai 325... Joku kaksiovinen coupe-malli se oli.
Lainaus käyttäjältä: V-O - 30.01.14 - klo:22:00
Ei se tosiaan mikään "tuliuusi" Biimeri ollu.
Mutta 325i siinä takaloosterissa luki, oikein tarkkan tsekkasin oliko 328 vai 325... Joku kaksiovinen coupe-malli se oli.
Pieni "lohdutuksen" sana. Bemulla (325 rivi 6) on 80-luvulta lähtien ollut kaksi pientä putkenpäätä kuljettajan puolella, jotka toimivat. Jätetään tämä kyseenalainen kunnia suoraan vain Octavialle. Uusin coupe on 4-sarja.
Taitaa 335 vaa olla molemmi puolin ja hönkii myös tietääkseni molemmista.
OT:ta diesel RS:ien pakoputkien muokkaamiseen, mutta aamulla edessä pakkasessa hönki vain toisella aukolla jokin DS-Sitikka. Taisi olla tällainen.
http://www.autoexpress.co.uk/citroen/ds4/11457/citroen-ds4-20-hdi-pictures/page/2/0 (http://www.autoexpress.co.uk/citroen/ds4/11457/citroen-ds4-20-hdi-pictures/page/2/0)
Tuossa on laitettu voimasavut molemmille puolille...
http://www.briskoda.net/forums/topic/301568-my-candy-rs-hatch/ (http://www.briskoda.net/forums/topic/301568-my-candy-rs-hatch/)